ano, i od dalších jdou obdobné zprávy. zastřešit je můžeme kvartálními výsledky leadera trhu - VW. ten je zatím ve zisku, ovšem jen díky prodeji své brazilské divize (ano GTI, to jsou ty náklaďáčky). nebýt této transakce, i jednička evropského trhu je už v červených číslech bez ohledu na bolšovné (šrotovné), které nám na těch nejsilnějších trzích pozvolna končí. a pak? no držme si klobouky, na * dopadneme z ještě větší výšky 8-s
Hammunasakra
0
Však to "šéfstvo" vw samo i (v CAPITALu) přiznalo, že očekávají propad zisku o 90%. Momentálně jim hodně pomáhá šrotovné - sociální skupiny jichž se týká kupují hlavně levné verze Golf(u) a Fabii - ale na těchto modelech asi není až takový zisk ... a hlavně - populovné (promiňte "škrotovné") je "bubost" (!) a jednou "skončí" ... a pak >😒] ... se máme na co těšit
Obávám se že to "šrotovné" je opravdu JEN (docela drahé) umělé/dočasné ODLOŽENí těch "pravých" problémů
PS: Klobouk spíše NEpomůže - jdu shánět PADÁK(y)
Pěkný den 😉
vrkuboy
0
VW je na tom opravdu blbě stejně jako jiné automobilky. Kamarád co dělal v Bratislavě dostal nabídku... teď nechci kecat ale asi 200 000 Sk když odejde dobrovolně. A podobnou nabídku dostalo více zaměstancu VW v Bratislavě. Šrotovné je vytloukání klínu klínem. Kdo to zaplati? 😉
Hammunasakra
0
To je právě ta "bubost" - populovné (šrotovné) "pomáhá" (a ty uvozovky jsou zde OPRAVDU na místě!) jednomu jedinému segmentu a ÚZKÉ skupině obyvatel - přičemž ho platíte vy, já .... všichni :no: 8-s :no:
PS: Ono je i těch 200 t. nakonec může vyjít "levně(ji)" - myslím že ekonomové/prognostici od vw v tom co BUDE mají STEJNĚ jasno jako my (no spíše "více" 😉 )
PS: To vaše "snové" Clio může být docela PROBLÉM na silnici udržet 😉 - kdysi v jiném tisíciletí jsem mívala verzi 1.8 16V a i ta byla "divoká jak čert" :yes:
Pěkný den 😄
vrkuboy
0
Ono šrotovné u nás už je opravdu pouze populismus, protože Škodovka díky šrotovnému v Německu a na Slovensku nestíhá vyrábět a dělají i v sobotu, takže je naprosto jasné, že náš automobilový průmysl, žádné finanční injekce nepotřebuje. Navíc teď chtějí v UK také zavézt šrotovné a v británii je jedno z nejoblíbenějších aut Škoda Octavia, takže poptávka bude několikanásobně převyšovat výrobní kapacity. Jo jo Clio Williams to je hodně divoké auto, ale můj sen je ještě divočejší >😁 Clio 3.0 V6 motor před zadní nápravou... 😄
Hammunasakra
0
Já vím (já četla), ale myslím že je to vůz pro OPRAVDU zkušené řidiče (s tím "udržet ho na silnici" - to jsem až tak NEpřeháněla), ale jinak :yes: 😄 (a za kamarádku to chce nějakou "rosničku" - ať VČAS varuje když "prší" 😉 )
Pěkný den
vrkuboy
0
Počasí se nebojím, zůstane jen u snu 😉 dvojsedadlové auto není nic pro mě.
Johnn
0
Jedno z nejoblíbenějších?Jaký má Škoda podíl na britském trhu?Myslím,že je to kolem 2%,takže ta oblíbenost asi není kdovíjaká.
Kvasiny
0
Nechci rýpat ale kde jste všichni vzali že Škodovka vyrábí v sobotu??Zatím se o tom pouze UVAŽUJE je tam problém v tom že firma požaduje časová konta jako mají ve VW a odbory jsou proti takže ze sobot nebude zatím nic
Hammunasakra
0
Milý Kvasiny! Proti jsou opravdu "odboráři" ale HLAVNĚ PROTi šrotovnému začíná být v ekonomických kruzích docela SILNÝ odpor (mluvím teď o Deutschland - hlasy PROTi docela "posilují" - a já osobně s nimi naprosto SOUHLASím!) .. a za další - ta první vlna "nadšenců" si už auta vyměnila - další taková vlna spíše již NEbude (a navíc se ukázalo, že to v praxi v ŽÁDNÉM případě NEpomohlo automobilKÁM - vlastě asi NEpřekvapivě se prodává(l) pouze VELMi omezený/osekaný počet značek/modelů/motorů/výbav) - prostě ekonomiká "bubost/NEsmysl" na"entou"! :no: (ABSOLUTNí vítězství automobilové loby nad ... rozumem/férovostí/tržním prostředím - prostě "vším")
Tím jsem chtěla říci, že i kdyby čeští odboráři "povolili", tak možná již NEbude (zase) pro KOHO vyrábět ... (i přes to že německý stát v praxi pomohl hlavně JEDNÉ soukromé firmě - tak sám je na tom dle aktuálních dnešních čísel až VELMi zle - a ten "ekonomický NEsmysl" najednou /zpětně/ začíná docházet NEjen ekonomům. Začíná se o tom mluvit/psát a hlavně: KRITIZOVAT) ... no "po boji" je každý generál ... rozhodně se znalostí SOUČASNÉ německé reality jen "***to" (nebo člověk ekonomicky NEznalý/NEvzdělaný či zcela NEzodpovědný) může plánovat šrotovné na podzim v česku.
Pěkný den 😉
vrkuboy
0
I pád na držku je v konečném důsledku pohybem kupředu >😁
Hammunasakra
0
To jistě ANO, ale stále lepší zakopnout "na chodníku", než si za pomoci "populovného" dojít na balkon a spadnout "tam odtud" - si myslím já 😉
PS: Hlavně když na ten "výlet" do patra NEdobrovolně přispívám i já (no uznejte 😉 )
vrkuboy
0
Je to tak 😉 Před volbama nám namažou med kolem huby, krásný výhled z balkónu a po volbách do nás ještě strčí >😁
Klaudius
0
Háčik je v tom, že prispievame všetci na sto ešte väčších blbostí ako je šrotovné, akurát že to nevieme, tak nás to nepáli...
vrkuboy
0
Jak je na tom u vás Kia? Stíhají vyrábět? Soul se teď prodává za 299 000 kč a až pustí do prodeje i 1,4 která bude jistě levnější tak tam lidi budou stát frontu jako kdysi před mototechnou. Prodlouží u vás šrotovný?
Čujo
0
vrkuboy uz srotovne nebude..neviem ci nikdy ale v dohladnej dobe nie..moj otec robi v KII predajcu..vravel ze vacsiu psychiatriu v zivote nezazil...ludia boli ako sprosty..dokonca vravel ze auta si kupovali ludia ktory mali nasporene posledne peniaze(takze na Vianoce toho vela mat nebudu >😁 )inak u nas predali 4 souly :yes: na auta sa cakalo ako na teple rozky..oco vravel ze za 1,5 mesiaca predali 90aut :yes:
Obávám se že to "šrotovné" je opravdu JEN (docela drahé) umělé/dočasné ODLOŽENí těch "pravých" problémů
PS: Klobouk spíše NEpomůže - jdu shánět PADÁK(y)
Pěkný den 😉
PS: Ono je i těch 200 t. nakonec může vyjít "levně(ji)" - myslím že ekonomové/prognostici od vw v tom co BUDE mají STEJNĚ jasno jako my (no spíše "více" 😉 )
PS: To vaše "snové" Clio může být docela PROBLÉM na silnici udržet 😉 - kdysi v jiném tisíciletí jsem mívala verzi 1.8 16V a i ta byla "divoká jak čert" :yes:
Pěkný den 😄
Pěkný den
Tím jsem chtěla říci, že i kdyby čeští odboráři "povolili", tak možná již NEbude (zase) pro KOHO vyrábět ... (i přes to že německý stát v praxi pomohl hlavně JEDNÉ soukromé firmě - tak sám je na tom dle aktuálních dnešních čísel až VELMi zle - a ten "ekonomický NEsmysl" najednou /zpětně/ začíná docházet NEjen ekonomům. Začíná se o tom mluvit/psát a hlavně: KRITIZOVAT) ... no "po boji" je každý generál ... rozhodně se znalostí SOUČASNÉ německé reality jen "***to" (nebo člověk ekonomicky NEznalý/NEvzdělaný či zcela NEzodpovědný) může plánovat šrotovné na podzim v česku.
Pěkný den 😉
PS: Hlavně když na ten "výlet" do patra NEdobrovolně přispívám i já (no uznejte 😉 )