Ekonomika
Kjirka
0
ale jinak mě to autínko vůbec neuráží. Ten červenej introš mě vysloveně baví. Dát tomu trochu lepší optiku a nějakej ostřejší motor (RS), může s tím být moc pěkná zábava. Takže když zapomenu na to, z čeho vyšlo nejhnusnější auto všech dob, jménem Thalia, tak za mě tohle třídvířko docela JO!
twistedTSD
1
Třídvířko? 😄
Kjirka
0
nevim, dozadu jsem se nekoukal >😁 >😁 >😁
Ty výbavy mi připadají postavené trochu zvláštně. V základu tempomat a hill holder, ale klima a výškově nastavitelné sedadlo až ve vyšší výbavě...Nicméně E😜ression vypadá jako celkem zajímavá nabídka.
To je dáno unifikací dílů a NCAPem... tempomat má v sobě omezovač, čili body k plusu a stačí tak dva druhy volantů, takže úspora. S tou klimou tomu až tak nerozumím, protože třeba takový Golf s manuální klimou už k mání ani není.,
Slušná výbava nizká cena atraktivní design ale ne český moula si radši koupí ochuzenou a drahou Fabii.
Atraktivní design si představuju jinak: [odkaz]
Čisté, elegantní tvary vzbuzující jen kladné emoce, přitom odolávající zubu času se stejnou grácií jako ladné křivky Porsche 911. Přeplácané a na malý vůz zbytečně mohutné Clio se s tímto vůbec nemůže srovnávat ... o zpracování a přehlednosti interiéru raději nemluvím.
:yes:
Čisté, elegantní tvary vzbuzující jen kladné emoce, přitom odolávající zubu času se stejnou grácií jako ladné křivky Porsche 911. Přeplácané a na malý vůz zbytečně mohutné Clio se s tímto vůbec nemůže srovnávat ... o zpracování a přehlednosti interiéru raději nemluvím.
:yes:
Benzínové verze stojí srovnatelně. Jasně, diesely má Renault o dost levnější, ale kdo si malé auto kupuje s dieselem ? Skoro nikdo.
Renault si sám škodí podivnou nabídkou benzínových motorů, kdy u každého člověk musí zkousnout nějaký kompromis (1.2 slabý, 0.9 TCe nijak povedený tříválec, 1.2 TCe povinně automat a vysoká cena).
Renault si sám škodí podivnou nabídkou benzínových motorů, kdy u každého člověk musí zkousnout nějaký kompromis (1.2 slabý, 0.9 TCe nijak povedený tříválec, 1.2 TCe povinně automat a vysoká cena).
Dle prodejů si asi moc neškodí. 😄
Holt ženským je jedno, co je pod kapotou, hlavně ať má kapota ten správný odstín barvy a že je ve sluneční cloně kosemtické zrcátko 😄
Ale takhle se zbytečně připravují o zákazníky z řad mužů.
Ale takhle se zbytečně připravují o zákazníky z řad mužů.
Kolik by jich bylo? Malé auto u nás si kupují spíše důchodci, těm stačí 1,2 16V, nebo je to druhé auto do rodiny. Mladé páry s dětmi potřebují něco většího, mladé páry bez dětí většinou u nás nemají na nové auto a když už by měli, koupí si často bohužel ojetinu o třídu výše.
A v Evropě je to dosti podobné, jen tedy podle mě automaty frčí ještě více jak u nás... a já to začínám chápat. Výhoda dlouhých převodů malých turbomotorů na spotřebu a hlučnost na dálnici je jasná, bohužel v příměstkém provozu se člověk uřadí k smrti. Tam, kde se v šesesáti hodila pětka je dnes čtverka a ještě dále pět a šest, člověk furt řadí jak šílený... to už pak je fakt lepší ten moderní automat... sám si často říkám, že bych ho bral hned...
A v Evropě je to dosti podobné, jen tedy podle mě automaty frčí ještě více jak u nás... a já to začínám chápat. Výhoda dlouhých převodů malých turbomotorů na spotřebu a hlučnost na dálnici je jasná, bohužel v příměstkém provozu se člověk uřadí k smrti. Tam, kde se v šesesáti hodila pětka je dnes čtverka a ještě dále pět a šest, člověk furt řadí jak šílený... to už pak je fakt lepší ten moderní automat... sám si často říkám, že bych ho bral hned...
Souhlas. Fabia nevychází zas tak špatně, v relativně srovnatelných výbavách a motorech stojí podobně a pokud se člověk spokojí s horší (stále důstojnou) výbavou, může mít solidní motorizace za nižší ceny. V tom je zase trošku problém Clia.
To auto je bez debat hezké a (jak jsem si u dealera vyzkoušel) podvozkově docela schopné, ale v českých podmínkách ho hrozně diskvalifikuje zoufale stísněný interiér. Dokonce i ve Škodě Citigo je na zadním sedadle více místa, a to se jedná o auto o třídu menší! Další problém je opravdu zoufalá nabídka motorů - základní dvanáctistovka udušená současnými emisními limity je slabá a líná, následuje tříválec s turbem (po kterém nikdo netouží) no a povedená 1.2 TCE je zase zabitá povinnou montáží samočinné převodovky (po té také nikdo moc netouží). Obávám se proto, že ani to zlevnění o 10 000 tomuto autu moc nepomůže... 😒 :no: Kdyži si uvědomíme, jak dlouho se už nové Clio prodává, tak potkat ho na českých silnicích je opravdu rarita. Koukal jsme na prodejní statistiky a za září se jich prodalo 86, což na české poměry v segmentu B není zase tak málo. Tak kde ty auta jsou, že by ree😜orty?
Ty argumenty zní zajímavě. Teď by to ještě chtělo nějaké vysvětlení, proč se po celé Evropě Clio tak dobře prodává. S Fiestou se přetahuje o první místo ve třídě a snad nikde na tom není tak špatně jako u nás. Clio má navíc rozložené prodeje po celé Evropě. Na rozdíl třeba od Fiesty, která těží hlavně z prodejů v UK. Clio je nejprodávanější ve své třídě ve Francii, Belgii, Bulharsku, Estonsku, Holandsku, Portugalsku a Slovinsku.
V českých podmínkách je obecnou znalostí, že vlastnit auto s kosočtvercem je hanba.
A bude správné pokud to tak i zůstane. 😉
A bude správné pokud to tak i zůstane. 😉
ovšem v Českém ostrůvku deviace křoupci raději utratí peníze za předpotopní rejži či fóbii >😁
By chlapci od rendlíků museli těch 219 tisíc zaplatit, abych byl ochoten s tím chvíli jezdit... I když asi ani za těch 219 tisíc bych neakceptoval být ostatním na silnici za vola.
Njn ale je tam trošku díra. Přecejen 107Nm/4250 a 15,4sec není úplně ončo. Chloupek přidat by to chtělo. A stupínek nad tím už skočí na 279Tkč, což je zas otázka.
Osobně se mi na tom líbí ten předek! Zadní sedadla spíš do počtu v našich končinách můžou dělat problém.
Osobně se mi na tom líbí ten předek! Zadní sedadla spíš do počtu v našich končinách můžou dělat problém.