Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Clio zlevnil o 10.000 Kč, základ stojí 219.900 Kč

Jan Mička
Diskuze (34)
Rok po působení na českém trhu Renault zlevňuje novou generaci modelu Clio. 10.000 korun nově ušetříte jak za hatchback, tak kombi.

Plošné zlevnění o 10.000 korun znamená, že je Ranault Clio s karoserií hatchback k mání od 219.900 korun (Grandtour je vždy o 16.000 Kč dražší). To sice nepokoří magickou hranici 200.000 korun, výbava je však docela bohatá.

Nejlevnější Renault Clio má od kapotou zážehový motor 1.2 16V o výkonu 54 kW. Základní výbavová linie Autentique obsahuje čtyři airbagy, Isofix na zadních sedadlech, asistent rozjezdu do kopce, stabilizační systém, palubní počítač, tempomat s omezovačem rychlosti, sadu na opravu pneumatik nebo LED denní svícení.

Linie Expression ve spojení se shodným motorem začíná na 249.900 Kč. Oproti Autentique navíc získáte jiné čalounění interiéru, přední mlhovky, manuální klimatizaci, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a multimediální a navigační systém Media Nav s mapovým pokrytím východní Evropy. Kompletní mapové podklady jsou k dispozici v příplatkovém paketu City za 9.000, případně 10.000 korun. Rozdíl cen je závislý na tom, zda si k motoru 1.2 16V přejete Eco-Mode či nikoliv.

Základní zážehová dvanáctistovka figuruje v nabídce i pro výbavovou linii Dynamique. Za 269.900 Kč získáte 16“ litá kola, kožený volant nebo Hands-free kartu pro komfortní startování. Seznam příplatkové výbavy však otevírá zajímavé prvky v podobě multimediálního systému R-Link (15.000,-), paketu s automatickou klimatizací (10.000,-) nebo prosklené střechy za 13.000 korun. Za zvážení stojí koupě paketu Komfort za 12.000 korun, který obsahuje vyhřívaná přední sedadla, středovou loketní opěrku a zatmavaná zadní skla.

Nabídku uzavírá linie GT se startovací cenou 384.000 korun. Ta je dostupná pouze s motorem 1.2 TCe o výkonu 88 kW, tedy nejsilnějším agregátem v nabídce, a plošná sleva se na ni paradoxně nevztahuje. Uvnitř najdete čalounění kombinující látku a koženku, dešťový a světelný senzor, automatickou klimatizaci, zadní parkovací kameru nebo multimediální a navigační systém R-Link. Příplatek 12.500 korun za metalický lak je pro všechny výbavy shodný.

Renault Clio IV - technická data a ceny po slevě
Motor1,2 16V 75TCe 90TCe 120 EDCdCi 75dCi 90 S&SdCi 90 EDC
Převodovka5M5M6DS5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]11498981198146114611461
Válce/ventily4/43/44/44/24/24/2
Největší výkon [kW/min-1]55/550066/550084/450055/400066/400066/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]107/4250135/2500190/2000200/1750220/1750220/1750
Max. rychlost [km/h]167182199168178176
Zrychlení 0-100 km/h [s]15,412,29,414,311,712,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,54,55,23,63,43,7
Cena Autentique [Kč]219.900,---279.900,---
Cena Expression [Kč]249.900,-279.900,--309.900,-339.900,-379.900,-
Cena Dynamique [Kč]269.900,-299.900,--329.900,-359.900,-394.900,-
Cena GT [Kč]--384.900,----
*Cena verze Grandtour je vždy o 16.000 korun dražší

Jan Mička
Diskuze (34)
4. 11. 2013 10:16
Re: Mně osobně
A má to zadarmo...
4. 11. 2013 10:15
Re: Netrefil se do českého vkusu
Může to být otázka cenové politiky. Nebo třeba skutečnost, že Češi jsou dost velcí (a někteří i tlustí), takže větší káru prostě potřebují...
A další věc - pořád ještě tu máme dost lidí, kteří Renault prostě nepovažují za plnohodnotné auto (viz třeba Áda).
4. 11. 2013 08:09
Re: dobrý auto
Ta 1,2 16V není zas tak špatný motor na auto velikosti Clia jako základ na pojíždění po městě ideální, relativně svižný a se solidní spotřebou, ale i na dálnici se s tím dá jet bez problémů a ve 130 i s rozumnou spotřebou.
Avatar - vabis
3. 11. 2013 20:14
pěkný předek
Njn ale je tam trošku díra. Přecejen 107Nm/4250 a 15,4sec není úplně ončo. Chloupek přidat by to chtělo. A stupínek nad tím už skočí na 279Tkč, což je zas otázka.

Osobně se mi na tom líbí ten předek! Zadní sedadla spíš do počtu v našich končinách můžou dělat problém.
3. 11. 2013 10:38
Re: Netrefil se do českého vkusu
Cesi jako vrchol inteligence, je to videt ruzne kolem >:D