Design
nevím o nějakých zásadních problémech co se týče kvality 159tky, podle mě to bylo hezké a povedené i kvalitní auto, které ale doplatilo na dvě zásadní chyby -1) odstraněním neduh 156tky se zároveň odstranily i výhody 156tky a ze 159tky se stala špatná Alfa, což odradilo hodně potencionálních kupců, kteří do té doby Alfy kupovali. -2) tragický marketing Alfy Romeo respektive Fiatu to auto nedokázal prodat lidem, které do té doby Alfy nekupovali, přestože na to to auto mělo. Když jsem měl ještě zánovní 3roky starou 156tku, tak jsem se v autosalonu svezl s úplně novou 159tkou a hned jsem měl jasno v tom, že to auto nechci, respektive jsem ho nehodlal vyměnit za 156tku ve které jsem se cítil mnohem lépe. Navíc jsem si nedokázal vybrat motorizaci - naftu jsem nechtěl a benzínový Cuore motor prostě nebyl v nabídce, za ten se dal tak trochu považovat až ke konci nabízený 1,7Tbi, ale pořádná V6tka to nebyla 😒 3,2V6 od GM byl přešlap. Zkrátka pro Altistu nic z čeho by měl radost, ale pro manažera jezdícího do té doby v Pasatu TDi si myslím dobrá volba.
U Twin Sparku bylo třeba nekompromisně dodržovat 3 zásady, pak byl v pohodě: 1) nikdy ho nevytáčet, dokud se důkladně neprohřál olej (chce to ujet alespoň 3-4 km), 2) Nikdy nepoužívat jiný olej než Selenii Racing 3) Po každých 60 000 km udělat rozvody (kvalitní neošizenou sadou a komopletně). Pokud tyto zásady majitel hned od počátku nekompromisně doržuje, motor je O.K. a bez generálky klidně udělá 300 000 km. Je to prostě technicky náročný sportovní motor, který chce nemalou péči, ale majiteli se pak odvděčí skvělými zážitky 😊)) (hlavně tedy verze Euro2, Euro 3 už jede o dost hůř a s větší spotřebou 😞((
Ten cely proces pripravy je na jedne strane pochopitelny, chteji vyrukovat necim cenove relativne dostupnym, na druhou stranu zrejme taky aspon technicky konkurenceschopnym v premiovych vodach.
Ja jen doufam, ze se jim to povede, a taky doufam, ze to nedopadne tak, jak to ted vypada. Znate, takovou tu klasickou situaci, kdyz se clovek snazi o kolosalni prd, a nakonec se z toho pos....
Ja jen doufam, ze se jim to povede, a taky doufam, ze to nedopadne tak, jak to ted vypada. Znate, takovou tu klasickou situaci, kdyz se clovek snazi o kolosalni prd, a nakonec se z toho pos....
Test už nikdo nevymaže, nicméně to bylo něco mezi náhodou a záhadou. Ničím takovým totiž ten motor netrpí.
Obecně tedy v motoru problém není a zbytek auta obstál velmi dobře. Považovat tedy 159 za špatné, nespolehlivé či nekvalitní auto je holý nesmysl.
Obecně tedy v motoru problém není a zbytek auta obstál velmi dobře. Považovat tedy 159 za špatné, nespolehlivé či nekvalitní auto je holý nesmysl.
Souhlasím, znám velkou spoustu majitelů AR (majitelů vozů od novoty, nikoliv z třetí či páté ruky), jenž provozují vozy jen se zcela běžným servisem a informace o nekvalitě italských výrobců zcela vyvracejí. Nepopírám, že k určitým problémům například s motory TS docházelo, ovšem je jen otázkou, jak velké procento bylo způsobeno právě zanedbávaným servisem druhých, či spíš třetích a dalších majitelů... Motory JTD už lze nazvat vyloženě kvalitními a prověřenými.
snažím se!
Ale uniká mi obsah sdělení...
😒
156 měla potíže s motory TS.. nešťastně znásilněnými motory Fiat k obrazu AR...
Ale v čem měla problémy 159?
Kromě toho, že byla těžká... což je pro někoho výhoda, pro Alfu nevýhoda.
Je to napsaný nahoře - výtečné auto, špatná Alfa.
😉
Ale uniká mi obsah sdělení...
😒
156 měla potíže s motory TS.. nešťastně znásilněnými motory Fiat k obrazu AR...
Ale v čem měla problémy 159?
Kromě toho, že byla těžká... což je pro někoho výhoda, pro Alfu nevýhoda.
Je to napsaný nahoře - výtečné auto, špatná Alfa.
😉
Jestli chtějí, aby design nové Alfy byl krásný i po letech, tak ať udělají jen novou 75ku. :yes: Designově i technicky jedna z nejlepších Alf Romeo. V podstatě bych udělal auto, které by bylo ve všem stejné jako 75ka, jen spolehlivější. 😄
no - všechno je relativní... moc nevydrží ve srovnání s V6 Busso... ale pořád je to násobek životnosti motorů fau vé...
>😒]
>😒]
Ačkoli považuju pětasedmu za jedno z nejúžasnějších aut 80. let, které mělo navíc charisma, skvělé jízdní vlastnosti atd., tak rozhodně nemůžu říct, že by byla krásná...
Určitě nejsem sám, kdo se na novou Giulii šíleně těší, a zároveň se hrozně bojí, aby to klaplo. Aby to auto uspělo, bude muset být skutečně skvělé po stránce designu, jízdních vlastností, komfortu i celkové kvality a to všechno nabídnou za solidní cenu. Vůbec jeho tvůrcům nezávidím! Když ale slyším termín "globální design", kudla v kapse se mi otvírá a hned se mi vybaví nejnovější generace Focusu 8-s :no: Myslím si, že nejlepší by byl právě ten evropský design, protože Alfy se v Asii (hlavně v Japonsku) prodávali vždy dobře i s ním. Vždycky platilo, že evropský design byl po celé zeměkouli považován za špičkový (a italský tuplem), takže bych klidně pustil Giulii s tou evropskou karoserií! Giulia musí vypadat italsky, jinak je to prohraný boj!Snad se Fiat poučil z katastrofy jménem Stilo...
Myslím si (a asi nejsem sám), že by vůbec nebylo marné, kdyby v sobě design nové Giulie měl prvky retrodesignu - krásných sedanů lze v historii AR naléz spustu (a nemyslím tím rozhodně 159, ta se mi naopak moc nelíbila)
Myslím si (a asi nejsem sám), že by vůbec nebylo marné, kdyby v sobě design nové Giulie měl prvky retrodesignu - krásných sedanů lze v historii AR naléz spustu (a nemyslím tím rozhodně 159, ta se mi naopak moc nelíbila)
Mně se líbí, jak jsi rychle hotovej. 156 z roku '98 je naprosto jiný auto, než 156 z roku '04. Oni jsou Italové proslulí úpravama za běhu - podívej se do Eperu...kastle stejná, polovina dílů jiná. Hodně to bylo vidět u 147.
159 rozhodně nekvalitní nebyla, co se spolehlivosti týče to byl standard - k Japoncům i "e😜ertům" na druhé straně daleko.
159 rozhodně nekvalitní nebyla, co se spolehlivosti týče to byl standard - k Japoncům i "e😜ertům" na druhé straně daleko.
Tak kovové piliny ve vysokotlakém vedení spolehlivě odmáznou jakýkoli motor 😄 Kdoví kde se vzaly...
Holt smůla, těchhle pětiválů jezdí "možná miliony" a s trochou rozumu kolabujou až okolo půlmilionu.
Holt smůla, těchhle pětiválů jezdí "možná miliony" a s trochou rozumu kolabujou až okolo půlmilionu.
No jo no, tak co máme dělat, žejo? >😁
Stejně to jsou až na TBi německo-americké křápy (a jeden australský), jediné, co je na JTS ve 159 italského, je hlava.
Stejně to jsou až na TBi německo-americké křápy (a jeden australský), jediné, co je na JTS ve 159 italského, je hlava.
Dizajn trochu drsny, podobne ako BMW e21 svojho casu, ale inak skvely. Ale aj ked je dizajn mozno najdolezitejsia vec, sam o sebe nestaci - vid Bravo
Presne tak my sme mali doma 3 alfi 156,147,159 a nebol s motormi ziaden problem ani elektronikou ani s prevodovkami vsetko je otom ako sa k autu stavia majitel ak si ho kupi s vedomim ze je to salat a tak sa ktomu aj sprava tak aj vydrzi nic viac nic menej.
Klidně se rozepiš o té nekvalitě, jinak tvůj koment bude vypadat jak hláška Pepíka z hospody čtvrté cenové...
„Je tu mnoho očekávání, takže to, na čem pracujeme, musí být pozoruhodné a musí obstát při zkoušce časem,“
Az tak velmi chcu, az to prepalia.
"Nejprve měla být Giulia cílena především na Evropany, nyní se ale má stát globálním modelem."
Takze auto ktore sa poriadne nechyti ani na jednom trhu 😒
"Alfa Romeo 159 byla sice krásná, měla však problémy i vysokou hmotností i kvalitou."
Hmotnost: zaujimave je, ze to bola platforma Fiatu so Saabom/GM, ktory pozadoval vysoku bezpecnost, tak urobili "tank". Majitelia Saabov si nestazovali, ale Alfa ma byt sportovo lahka.
Spolahlivost: Po Mite a Giuliete je to asi najspolahlivejsia Alfa. Myslim, ze sa moze smelo porovnat napr s Passatom.
Az tak velmi chcu, az to prepalia.
"Nejprve měla být Giulia cílena především na Evropany, nyní se ale má stát globálním modelem."
Takze auto ktore sa poriadne nechyti ani na jednom trhu 😒
"Alfa Romeo 159 byla sice krásná, měla však problémy i vysokou hmotností i kvalitou."
Hmotnost: zaujimave je, ze to bola platforma Fiatu so Saabom/GM, ktory pozadoval vysoku bezpecnost, tak urobili "tank". Majitelia Saabov si nestazovali, ale Alfa ma byt sportovo lahka.
Spolahlivost: Po Mite a Giuliete je to asi najspolahlivejsia Alfa. Myslim, ze sa moze smelo porovnat napr s Passatom.
Alfa 156 : krásná, ale nekvalitní (i když měla být kvalitnější než německá konkurence)
Alfa 159 : krásná, ale nekvalitní (platí to samé jako u 156)
Alfa Giulia : Krásná a než ji začnou prodávat tak i kvalitní (přání marketingu)
Prostě každá Alfa bude krásná, ale nekvalitní.
Alfa 159 : krásná, ale nekvalitní (platí to samé jako u 156)
Alfa Giulia : Krásná a než ji začnou prodávat tak i kvalitní (přání marketingu)
Prostě každá Alfa bude krásná, ale nekvalitní.
Podle mě p. Bureš vychází z informací Automotive News Europe
[odkaz]
která vychází z posledního rozhovoru s Marchionem. A zde se skutečně mluví o změně koncepce z nástupce 159 na RWD/AWD, což by logicky vysvětlovalo, že i původní designové návrhy postavené na FWD musely jít do koše a zároveň zdůvodňují dlouhou dobu vývoje, dnes má Alfa jen předokolkovou platformu a vývoj kompletně nové platformy pro RWD a AWD navíc společné pro americké značky koncernu není úkol na půl roku a vysvětluje proč to tak dlouho trvá. Kdyby použili předohrab tak by auto nejspíš dávno jezdilo, protože by jen prodloužili současnou platformu Giulietty. Takže info na Autoforu mi přijde poměrně nepravděpodobné.
[odkaz]
která vychází z posledního rozhovoru s Marchionem. A zde se skutečně mluví o změně koncepce z nástupce 159 na RWD/AWD, což by logicky vysvětlovalo, že i původní designové návrhy postavené na FWD musely jít do koše a zároveň zdůvodňují dlouhou dobu vývoje, dnes má Alfa jen předokolkovou platformu a vývoj kompletně nové platformy pro RWD a AWD navíc společné pro americké značky koncernu není úkol na půl roku a vysvětluje proč to tak dlouho trvá. Kdyby použili předohrab tak by auto nejspíš dávno jezdilo, protože by jen prodloužili současnou platformu Giulietty. Takže info na Autoforu mi přijde poměrně nepravděpodobné.
Ještě si zapomněl na 155! Mnozí Alfisté ji sice proklínali jako Mareu s motory AR (samozřejmě neprávem, protože třeba i řízení a brzdy byly specifické), ale to auto mě dodnes uchvacuje svým designem - ten neuvěřitelně agresivní pohled a ta skvostná, extrémně hranatá ***ka - nádhera! Navíc je neuvěřitelné, kolik Italové uměi vytěžit z rozvoru 2540 mm vnitřního prostoru. A inovovaná verze s rozšířeným podvozkem a vyztuženou kastlí i moc pěkně jezdí! Bravo, 155 😉 :yes: :yes😒br />
P.S. 164ka je taky nádherná 😄 😄 😄
Co jsem četl, tak to se spolehlivostí JTS tak tragické nebude, ale jak píše Ja Prvni: Busso je Busso... [odkaz]
On je to motor od GM, takže má charisma staré houby na nádobí, a v modelech, do kterých se montovalo, byl dost užraný a pomalý - na moderní šestihrnek.
On je to motor od GM, takže má charisma staré houby na nádobí, a v modelech, do kterých se montovalo, byl dost užraný a pomalý - na moderní šestihrnek.
TS motor neni zly problem nastal vtedy ked sa tam zacal liat insi olej ako selenia predpisany vyrobcom ale ludia si tam davali neviem ake bludy co sposobilo zranie oleja a dalsie zavady to je cele a potom vznikaju famy ze je znacka onicom. Kazde auto ma svoje muchy ziadne neni ciste kazde jedno je poruchove a neporuchove auto je len utopia >😁
ja si nemyslim ze 159tka bola preslap to co mali urobit bolo len odstranit problem predosleho modelu ako vysoka hmotnost, zkratit predny previs, a trosku viacej miesta v zadu a bolo by to super auto co uz bolo aj vtedy aspon ja som sa nestazoval >😒]
Já za nejhezčí Alfy Romeo považuji modely 90, 75, 6, Alfetta a Giulietta ze 70. let. :yes: Mám rád hranatá auta a proto se mi třeba taková 156 (kterou většina lidí považuje za designově povedenou) nikdy moc nelíbila.
možná.. nevím,a vůbec se mi to nechce hledat.
Ale pořád víc aut se zastavilo s motorem od VW než od Italů...
Ale pořád víc aut se zastavilo s motorem od VW než od Italů...
Apriori zlé nebyly, avšak olej spotřebovávaly mnohdy i jako nové či zánovní i u těch, kteří Selenii Racing používali. Ale jak jsem psal výše, mnoho z povídek vzniklo až na základě bohaté "zkušenosti" kdo ví kolikátých majitelů. 😉
Geniálně spolehlivé auto nikdo nevyrobil a výrobce, který by se k němu přiblížil, by si tímto sám podřezával větev.
Geniálně spolehlivé auto nikdo nevyrobil a výrobce, který by se k němu přiblížil, by si tímto sám podřezával větev.
Klobouk dolů za hlášku: motory JTS moc nevydrží, ale ty nikdo stejně nekupoval, takhle to dokáže obhájit jen skutečný fanoušek.
krok 1. ať si koupí a pořádně prohlédnou novou Mazdu 3
krok 2. ... a samotný návrh ať si někde objednají, třeba u té Mazdy
krok 2. ... a samotný návrh ať si někde objednají, třeba u té Mazdy
😄
Tak tak... jak jsem "alfista", tak přiznávám, že fiatí Twin Sparky byly špatný.
Znám motor (1.6 TS ve 156), který se zadřel ještě před první výměnou oleje!
Bohužel....
:-!
Tak tak... jak jsem "alfista", tak přiznávám, že fiatí Twin Sparky byly špatný.
Znám motor (1.6 TS ve 156), který se zadřel ještě před první výměnou oleje!
Bohužel....
:-!
vidíš - a já považuju za lepší verzi 2,5 V6. Je vyváženější - léoe se řídí.
Třílitr měl zvýřecí výkon, ale už s ním nebylo tolik radosti.
A ve své době mi výkon rozhodně nechyběl ani u té 2,5. On by ani dneska nechyběl... při té váze.
A převodovka vzadu s diferenciálem se zvýšenou svorností z ní dělala fakt ještěrku.
Jedný blbý bylo, jak často se musely měnit hardy spojky, při pořádným ježdění...
😉
Třílitr měl zvýřecí výkon, ale už s ním nebylo tolik radosti.
A ve své době mi výkon rozhodně nechyběl ani u té 2,5. On by ani dneska nechyběl... při té váze.
A převodovka vzadu s diferenciálem se zvýšenou svorností z ní dělala fakt ještěrku.
Jedný blbý bylo, jak často se musely měnit hardy spojky, při pořádným ježdění...
😉
velmi správně...
zejména po faceliftu už neměla chybu... teda "faceliftu" - měnilo se víc techniky, než vzhledu.
😉
zejména po faceliftu už neměla chybu... teda "faceliftu" - měnilo se víc techniky, než vzhledu.
😉
V té tabulce chybí nově testované auta, která test dokončily za poslední dva roky. Já komentoval aktuální data. Tys komentoval data 2 roky staré.
Auta logicky o pozici přijdou, protože je mohou, a také je předbělhy, nově otestované vozy.
Auta logicky o pozici přijdou, protože je mohou, a také je předbělhy, nově otestované vozy.
Tabulka sa len doplna, auta o svoju poziciu uz nepridu, takze relevantna je.
Ale mozes nalinkovat aj aktualnejsiu verziu.
Ale mozes nalinkovat aj aktualnejsiu verziu.
155 se mi překvapivě tak moc nelíbila. Navíc už nebyla ani technicky zajímavá. Běžné verze byly obyčejné předokolky a Q4 byla zase Integrala oblečená do karoserie Alfy. 164 je sice pěkná, ale není hezčí než Thema.
Začiatkom roka 2011 som kupoval AR 159 SW 1.9 JTDm 16V s automatom so skutočnými 77 000 km od prvého majiteľa. Ihneď po ukončení 3 ročného leasingu s jasnou históriou bolo auto prakticky v stave nového auta. Po troch rokoch môjho jazdenia je v rovnakom stave, kapotu otváram výhradne pri menení/kontrole oleja a náplní. Takže priateľu nepoteším ťa, auto je po šiestich rokoch od výroby nielen stále krásne, ale aj ukážkovo kvalitné a spoľahlivé 😄 Inak podľa nemecje Dekry bola svojho času AR 159 hodnotená lepšie ako napríklad Avensis, o prepadákoch typu Passat ani nehovorím, takže skutočne nechápem, o čom tu hovoríte. Jediným problémom z môjho pohľadu je obrovský predný previs, ktorý je pri troške nepozornosti "zhrňačom" obrubníkov, relatívne vyššiu váhu považujem osobne naopak za plus, pretože za tým stojí vysoká bezpečnosť a torzná tuhosť karosérie ešte aj dnes jedna z najlepších v triede, čo platí obzvlásť pre SW. Netvrdím, že neexistujú výraznejšie poruchové kusy, ale práve model 159 je z hladiska spoľahlivosti a dielenského spracovania jednou z najlepších Álf. Mnohí kolegovia s klenotmi 2.0 TDi 103 kw prípadne 1.8 TDci môžu v servisoch len ticho závidieť.
Skor, nez porovnavat, co zdochlo, su zaujimave celkove vysledky.
Napr. dole je tabulka: [odkaz]
Tam sa da vidiet, ze VW a Alfa maju +- podobne vysledky, niekde pod priemerom tabulky.
Priemer celeho koncernu paradoxne vylepsuje Seat a Skoda.
Napr. dole je tabulka: [odkaz]
Tam sa da vidiet, ze VW a Alfa maju +- podobne vysledky, niekde pod priemerom tabulky.
Priemer celeho koncernu paradoxne vylepsuje Seat a Skoda.
IMHO nejkrásnější 164 v ČR (a možná i v Evropě) se prodala minulý týden za 3 tisíce euro...
Když jsem viděl, jak rychle zmizela, nadával jsem si, že jsem si ten den zrovna bral volno a chrápal do desíti. Nad tím konkrétním autem jsem "slintal" tři roky.
Když jsem viděl, jak rychle zmizela, nadával jsem si, že jsem si ten den zrovna bral volno a chrápal do desíti. Nad tím konkrétním autem jsem "slintal" tři roky.
Nedávno měli na západě Německa pěkný základní třílitr, 164, nejvyšší výbava, což není zas taková výjimka, nějakých 100 000 km za asi 1500 €. Už ho nejspíš někdo koupil, teďje na prodej ještě hezčí, motor se jen leskne, ale už za 3 tisíce €. No, byly tam i větší úlety a do ojeté alfy to asi investovat chce, ale v SM měli třeba kousek po mnohem více kilometrech, co přes dlouhou odstávku a chybějící úřední náležitostí přišel se vším všudy na 50 t. Kč. Jen podvozek nebude úplně cuore sportivo a brzdy a spojku měl již za sebou.
Nevím, to je věc názoru, ale obecně platí, že nejdůležitější je beztak konkrétní varianta a rok výroby a samozřejmě lak a kola.
No právě, mám to v knize o škodovce, že základ je se rozmyslet, co za auto má být vlastně navrženo... a na jaké platformě a přibližné umístění motorů... To snad chápe každý, co se o auta alespoň nějakou dobu zajímá.
Tady nejen, že neznáme koncepci, ale ještě jsem vypochopil, že první návrch designu smetl ze stolu velký šéf a že na druhý pokus změnili kvůli vzhledu koncepci, a to dost zásadně, jen nevíme, jak...
Tady nejen, že neznáme koncepci, ale ještě jsem vypochopil, že první návrch designu smetl ze stolu velký šéf a že na druhý pokus změnili kvůli vzhledu koncepci, a to dost zásadně, jen nevíme, jak...
Spíš bych řekl, že litinové Busso (tedy ještě bez typických chromových kolen a v podélné ose) je veteránem. 3.0 12V ve 164 je rozšířené a stojí pakatel, ve Spideru také sem tam bude, 155 mělo myslím 2.5, ale u obou to bylo jen chvíli, než je definitivně nahradilo 24V.
Nikdo nic neví, málokdo tuší, jeden to schválí, druhej to zruší! 😄
Pokud vím, tak věci jako podvozková plošina a pohon je to první, co se při návrhu auta řeší...
Pokud vím, tak věci jako podvozková plošina a pohon je to první, co se při návrhu auta řeší...
Mně se pětasedma taky strašně líbí, v 3.0V6 verzi ji považuju za nejzajímavější auto své doby (s M3 jsem neměl tu čest). Novanta je moc hezká.
Busso má 60° sevření válců, DTM TI 90°.
Buďto tedy z nějakého V8 uřízli dva válce...anebo - to spíš - byl základem PRV. Na druhou stranu DTM bylo DOHC, kdežto PRV motory až na pár výjimek SOHC. Ale udělat hlavu by takový problém být nemělo...
Buďto tedy z nějakého V8 uřízli dva válce...anebo - to spíš - byl základem PRV. Na druhou stranu DTM bylo DOHC, kdežto PRV motory až na pár výjimek SOHC. Ale udělat hlavu by takový problém být nemělo...
dvouapůllitr ze 155 V6 TI, který s 490 koňmi v 11 900 otáčkách v roce 1993 vyhrál německé DTM - z čeho lze odvodit že původem nebylo Busso?
Problém je, že cokoli s 12v Bussem je dnes už regulerní veterán a 24v Bussa také stárnou. Navíc je poznat, že ten motor nebyl navržen pro příčnou montáž - ale to samozřejmě není chyba motoru.
JTS jsou OK z hlediska moderních motorů, ale samozřejmě by to mohlo být lepší.
K tomu odkazovanému článku😒br /> 155, která jezdila v DTM, rozhodně neměla Busso.
JTS jsou OK z hlediska moderních motorů, ale samozřejmě by to mohlo být lepší.
K tomu odkazovanému článku😒br /> 155, která jezdila v DTM, rozhodně neměla Busso.
Edit: „Zatím stále není jasné, jakou bude mít Giulia poháněnou nápravu. Britský Autocar tvrdí, že budou poháněná přední kola, italský deník La Reppublica zase s odvoláním na zdroj z vývojového oddělení píše o pohonu zadních kol. Verze 4x4 bude za příplatek“.
Toť tvrdí rok a něco starý článek ACZ...
Toť tvrdí rok a něco starý článek ACZ...
auto.cz
„Šéf Fiatu Sergio Marchionne nejdříve nebyl spokojen s prvotními návrhy designu auta, v poslední době se pak hovoří o změně platformy. Původně měl být nástupce 159 předokolkou, podle nejnovějších plánů značky má použít pohon zadních kol“.
Autoforum.cz
„S ohledem na problematiku designu totiž prý Alfa Romeo nepoužije originální platformu, ale místo toho sáhne po prodloužení podvozku modelu Giulietta. Očekávat tak ve standardu můžeme pohon předních kol, který za příplatek rozšíří systém 4x4. Zadokolka by pak měla dorazit až s novou generací, kterou lze očekávat někdy po roce 2020“.
Pane Bureši, vy jste se nám do toho asi nějak zamotal...
Každopádně bych to nechal otevřené, jedná se o Italy, a když nám i pan Kabaň řekne, že bude F III na MQB, a o týden později se nechá technický vedoucí slyšet, že dostane PQ25, tak bych těmto zprávám stoprocentní váhu nepřikládal. Navíc jestli se nepletu, v Autocaru psali jen o designu a globalitě, tu platformu jsem tam nějak nemohl najít...
„Šéf Fiatu Sergio Marchionne nejdříve nebyl spokojen s prvotními návrhy designu auta, v poslední době se pak hovoří o změně platformy. Původně měl být nástupce 159 předokolkou, podle nejnovějších plánů značky má použít pohon zadních kol“.
Autoforum.cz
„S ohledem na problematiku designu totiž prý Alfa Romeo nepoužije originální platformu, ale místo toho sáhne po prodloužení podvozku modelu Giulietta. Očekávat tak ve standardu můžeme pohon předních kol, který za příplatek rozšíří systém 4x4. Zadokolka by pak měla dorazit až s novou generací, kterou lze očekávat někdy po roce 2020“.
Pane Bureši, vy jste se nám do toho asi nějak zamotal...
Každopádně bych to nechal otevřené, jedná se o Italy, a když nám i pan Kabaň řekne, že bude F III na MQB, a o týden později se nechá technický vedoucí slyšet, že dostane PQ25, tak bych těmto zprávám stoprocentní váhu nepřikládal. Navíc jestli se nepletu, v Autocaru psali jen o designu a globalitě, tu platformu jsem tam nějak nemohl najít...
Mno, 75. Zvláštní směsice Giulietty a Renaultu Fuego. Ošklivka. Ovšem tak ošklivá, až se mi líbí. 😄 Mám ji dokonce jako tapetu plochy...
Holt 80. léta. Ta neomrzí... A tohle taky ne: [odkaz]
Které dnešní auto běžné produkce to zvládne... Možná jedničkové BMW. S vytrhnutým kabelem od stabilizace... Ale soudruhům z EU by se to stejně nepozdávalo. ;-\
Holt 80. léta. Ta neomrzí... A tohle taky ne: [odkaz]
Které dnešní auto běžné produkce to zvládne... Možná jedničkové BMW. S vytrhnutým kabelem od stabilizace... Ale soudruhům z EU by se to stejně nepozdávalo. ;-\
To bude nejspíš pravda. Stará italská auta si kupují znalí řidiči, zatímco 156 zpřístupnilo tahle auta i nagelovaným týpkům bez jakýchkoliv znalostí o autě, co si zřejmě myslí, že TwinSpark z pokoutného bazaru vydrží zběsilé starty z garáže a dolívání (nebo spíš nedolívání) jakéhosi oleje z Globusu, a podobným laikům.
Obvykle je tedy chyba na straně majitele. Ovšem TS 16V - to je opravdu triumfálně (doplň si sám) modernizace, která v automobilovém průmyslu jen tak nemá obdoby. Předčí ji snad jen současná řada dieselů N47 od BMW. Zvrtat spolehlivě fungující mazání, spoustu dalších věcí, a ještě se vrátit k litinovému bloku a řemenu, což vzhledem k vcelku bezúdržbovému předchůdci v hliníku s řetězem nebylo potřeba. „Pokud tyto zásady majitel hned od počátku nekompromisně dodržuje, motor je O.K. a bez generálky klidně udělá 300 000 km,“ to mě v kontrastu s 8V Ja Prvniho opravdu pobavilo... A že by ten šestnáctiventil nějak dramaticky výkonnější...
Obvykle je tedy chyba na straně majitele. Ovšem TS 16V - to je opravdu triumfálně (doplň si sám) modernizace, která v automobilovém průmyslu jen tak nemá obdoby. Předčí ji snad jen současná řada dieselů N47 od BMW. Zvrtat spolehlivě fungující mazání, spoustu dalších věcí, a ještě se vrátit k litinovému bloku a řemenu, což vzhledem k vcelku bezúdržbovému předchůdci v hliníku s řetězem nebylo potřeba. „Pokud tyto zásady majitel hned od počátku nekompromisně dodržuje, motor je O.K. a bez generálky klidně udělá 300 000 km,“ to mě v kontrastu s 8V Ja Prvniho opravdu pobavilo... A že by ten šestnáctiventil nějak dramaticky výkonnější...
Je otázka, zdali to je dobře nebo špatně.
Opelovský JTS je oproti původnímu (Fiatímu) dost downgrade, ale to zrovna Tobě asi říkat nemusím... :-!
Opelovský JTS je oproti původnímu (Fiatímu) dost downgrade, ale to zrovna Tobě asi říkat nemusím... :-!
jako současné Bravo?!
A co je na něm špatně...?
Tam jediný nezvládnutý, je marketing...
>😒]
A co je na něm špatně...?
Tam jediný nezvládnutý, je marketing...
>😒]
A nebude to dlouho trvat. A také člověk poletí na Mars, taky prý to nebude dlouho trvat... 😢
Sorry, ale Fuego aspoň malo švih. AR 75 bola hranata krabica.
P.S. A teraz trošku humoru: Renault vtedy tvrdil, že Fuego bude konkurencia pre Porsche 924. 😄
P.S. A teraz trošku humoru: Renault vtedy tvrdil, že Fuego bude konkurencia pre Porsche 924. 😄
Krok 2: Protáhnout čumák, posunout kabinu dozadu, vylepšit vnitřek, připravit pro podélnou montáž motoru😒br /> Krok 3: ...
Krok 4: PROFIT!
No vidíte, trvalo mi to 30 vteřin i s přihlášením. Ha ha.
159 žádné zásadní problémy s kvalitou nemá. Motory JTS moc nevydrží, ale ty nikdo stejně nekupoval a předFL modely měly problémy s řízením a vířivými klapkami u dieselů. O ničem jiném nevím a to ji maj naši už přes dva roky doma a pravidelně se setkávám s třemi dalšími majiteli 159 (kromě naší mají všechny přes 200 tisíc, jedna už atakuje 380...). Co by za tohle daly jiné značky...
Zato pocit po usednutí byl super (a stále je), kvalita materiálů výborná, jízdní vlastnosti fajn (skvělé auto, špatná Alfa) a můžem pokračovat dál.