Novinky
Je to opravdová tragedie. Nejdříve u Liney škritli její jediný pořádný motor 1.4 T/88 kW, potom ji krátce nabízeli jenom v naftě a nakonec ji škrtli úplně. A zrovna tak škrtli motor 1.4 M-Air/77 kW u Punta. O nějaké reklamní kampami ani nemá smysl hovořit. Ach jo, Fiat i AR by mohli prodávat i v ČR daleko více, kdyby tam měli schopné lidi. No a teď, když i český trh obhospodařují Maďaři, tak už je to úplná tragédie! 8-s :no: :no: P.S. Facelift Liney nepovažuji za moc povedený, původní verze se mi zvenčí líbila víc. Ale ta modernizovaná má zase mnohem lepší interiér z Punta EVO...
představa že o ČR se starají "Maďaři" je poměrně úsměvná.... v té centrále samozřejmě jsou Češi i Slováci, jen mají holt "office" mimo ČR....
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bohužel seš úplně vedle. Mám zprávy přímo od zdroje - většina českých zaměstnanců už je z Budapešti dávno zpátky doma a už nepracuje pro Fiat. Práce pod maďarským vedením prý byla zcela nesnesitelná, pořád si totiž myslí, že jsou něco víc než my, protože si za mocnářství vybojovali vyrovnání (Uhersko). 8-s :no:
A jak už psal Dixík, naposledy to odneslo Bravo, kterému v ceníku vyškrtli benzínové motory, takže akční ceník začíná na 379 tisících. Lze očekávat, že to je stejně jako u modelu Linea fáze 1 a ve fázi 2 vyškrnou z ceníku celý model.
Sice cisla z nemeckeho trhu a trochu starsie (autobild)
ale pre predstavu, je to zastupenie motorov v Punto 😒br />
Die beliebtesten Motorisierungen 2008/2009
1,4-8V-Benziner 77 PS 46,3%
1,2-8V-Benziner 65 PS 34,6%
1,4-16V-Benziner 95 PS 7,7%
1,4 T-Jet 120 PS 6,7%
1,3 Multijet 16V 75 PS 2,7%
1,3 Multijet 16V 90 PS 1,5%
1,9 Multijet 130 PS 0,3%
1,6 Multijet 16V 120 PS 0,1%
1,9 Multijet 120 PS 0,1%
V tom case este 105k MultiAir nebol dostupny, ale je otazne, kolko ludi by to zvolilo, ked 95k verziu malo len 7.7%.
Mozno pri nahodeni rozumnej ceny za motor by dosiahli aj 10 a to by uz zmysel malo, ale zrejme vedia preco to zrusili.
Samozrejme, je krajsie vidiet v konfiguratore, ked je na vybere XY motorov a vybav, kde si kazdy vyberie podla chuti, nez poloprazdny konfigurator.
ale pre predstavu, je to zastupenie motorov v Punto 😒br />
Die beliebtesten Motorisierungen 2008/2009
1,4-8V-Benziner 77 PS 46,3%
1,2-8V-Benziner 65 PS 34,6%
1,4-16V-Benziner 95 PS 7,7%
1,4 T-Jet 120 PS 6,7%
1,3 Multijet 16V 75 PS 2,7%
1,3 Multijet 16V 90 PS 1,5%
1,9 Multijet 130 PS 0,3%
1,6 Multijet 16V 120 PS 0,1%
1,9 Multijet 120 PS 0,1%
V tom case este 105k MultiAir nebol dostupny, ale je otazne, kolko ludi by to zvolilo, ked 95k verziu malo len 7.7%.
Mozno pri nahodeni rozumnej ceny za motor by dosiahli aj 10 a to by uz zmysel malo, ale zrejme vedia preco to zrusili.
Samozrejme, je krajsie vidiet v konfiguratore, ked je na vybere XY motorov a vybav, kde si kazdy vyberie podla chuti, nez poloprazdny konfigurator.
Mě ale jako potencionálního zákazníka nezajímá, jestli patřím k 0,1% nebo 46,3% lidí. Já chci malé auto výkonem přes 100CV a u fimy je podmínkou, že to musí být diesel. A když mi Fiat není schopný nabídnout Lineu/Punto s motorem 1,6M-Jet, tak se (ač nerad a s těžkým srdcem) kouknu po autě u konkurence. I ta blbá fóbie mi nabídne 77kW v dehtu a třeba Ibiza dokonce 105kW. Ať se u Fiatu nediví, že neprodávají, když i jejich skalní fanoušci musí jít ke konkurence, protože FIAT nemá co nabídnout! A to přitom motory bývaly vždy nejsilnější zbraní Fiatu proti konkurenci. 😒 Mimochodem, díky vyřazení MultiAiru bych si Punto nevybral, ani kdybych ho chtěl jako soukromé vozidlo a tudíž by nebyl podmínkou diesel.
prelozene do talianciny u fiatu to znamena tak najskor okolo r 2016 na vianoce aj to ked pan boh pomoze :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
netvar sa ze nevies ako to u talianov chodi 😉 , tam nejaky rok dva hore dole je im uplne fuk, vzdy uz par rokov dopredu avizuju prichody svojich novych aut a nakoniec je zazrak ked vobec pridu a ak pridu tak je to vzdy s casovym oneskorenim oproti povodnemu planu, na to netreba byt e😜ert aby som taketo veci pisal, to vidi kazdy ze u talianov je cas... proste neznamy pojem 😉
a s tou lineou a jej terajsim faceliftom to hadam nemyslis vazne, vacsiu tragediu na kolesach som uz davno nevidel, nemam nic proti fiatu, paci sa mi f500 aj panda aj F500L a pekna bola aj barchetta aj fiat coupe a zaujimave je aj bravo ( aj ked uz troska stare ) ale ta linea to je des a hruza uz len na pohlad, nevyvazene proporcie, zastaraly interier naprosty casovy "outlook" , auto ktore mozno v turecku trha rekordy ale z pohlad europana je to minimalne auto o geenraciu pozadu ak nie o dve voci konkurencii dnes a mozno aj tri... zober si aj nejaky zakladny golf IV... uz aj to je daleko lepsie auto po kazdej stranke ako linea a to je konstrukcne 10 rokov starsie auto ako linea
a s tou lineou a jej terajsim faceliftom to hadam nemyslis vazne, vacsiu tragediu na kolesach som uz davno nevidel, nemam nic proti fiatu, paci sa mi f500 aj panda aj F500L a pekna bola aj barchetta aj fiat coupe a zaujimave je aj bravo ( aj ked uz troska stare ) ale ta linea to je des a hruza uz len na pohlad, nevyvazene proporcie, zastaraly interier naprosty casovy "outlook" , auto ktore mozno v turecku trha rekordy ale z pohlad europana je to minimalne auto o geenraciu pozadu ak nie o dve voci konkurencii dnes a mozno aj tri... zober si aj nejaky zakladny golf IV... uz aj to je daleko lepsie auto po kazdej stranke ako linea a to je konstrukcne 10 rokov starsie auto ako linea
Nesprávné srovnání..
Linea je levné auto od Fiatu!
Konkurence je P301, Dacia Logan i třeba Rapid i když není sedan..
Pokud by Fiat nabízel akční ceny , slušné benzíny..auto by se prodávalo dobře.
Taky verze jakéhokoli kombi u Fiatu nyní zoufale chybí!!!
Linea je levné auto od Fiatu!
Konkurence je P301, Dacia Logan i třeba Rapid i když není sedan..
Pokud by Fiat nabízel akční ceny , slušné benzíny..auto by se prodávalo dobře.
Taky verze jakéhokoli kombi u Fiatu nyní zoufale chybí!!!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
a bez zaujatosti, naprosto tragický design. Jestli to v Česku Fiat neprodává, vnímám to jako pozitivní krok. Opravdu hrozný ! To je jak výlet do minulýho století :no:
suhlasim,,, tentokrat s tebou :yes: naprosty krok do minulosti [odkaz] ... uz aj stary logan vyzera lepsie :yes:
Nelze než souhlasit, u Fiatů mají v posledních letech u faceliftů neuvěřitelně "nešťastnou ruku" - vždycky ten původní krásný design neuvětelně pos...ou! Příklady? Fiat Punto II fac (i když ten ani v originále není vzhledově nic moc, hl. u 5dv. verze), Grande Punto předělané na Evo (to naštěstí uznali a zachránili to dalším opravný refaceliftem) no a loni Linea. Tam tomu dali ještě větší korunu! Ale Turkovi se to tak asi líbí 😢 :no: :no: :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
proti slušně vypadající Fluence nemá šanci a pár ortodoxních to nezachrání.
Opravdu nechápu, v čem je vlastně problém, proč u nás naplno nevyužijí alespoň to málo, co teď v Evropě nabízejí. Proč Fiat v ČR nemůže nabídnout co nejširší nabídku modelů a motorizací za dobré ceny? Co jim v tom sakra brání?!!
Asi se bojí, že by se ty auta mohla začít dokonce i prodávat. >😒] Ale teď vážně... ideální skladbu motorů pro Lineu bych viděl takto: 1,4 8V, 1,4 MultiAir (105CV), 1,4 T-Jet (120CV), 1,4 MultiAir Turbo (140CV), 1,3 M-Jet (95CV), 1,6 M-Jet (105CV) a 1,6 M-Jet (120CV). Ale to bych chtěl po panu účetním asi moc.
Aktuálně Fiat přechází u všech svých modelů z výroby Euro 5 motorů na motory Euro 5+/6, aby splňoval přísné evropské normy. Některé motory proto končí úplně, některé přecházejí plynule dál a jiné budou nahrazeny koncem tohoto roku, či začátkem příštího motory novými. Konkrétně u modelu Bravo nebudou benzinové motory nahrazeny, vzhledem k tomu, že model Bravo se blíží ke konci svého životního cyklu. U modelu Punto budou vámi dotazované motory nahrazeny motorem TwinAir 105 koní
Ale u nás by si proti němu ani neškrtnula. Možná proto ji ani nenabízí.
Jenže hlavně je to sedan..a ty u nás moc neletí! 😉
[odkaz]
[odkaz]
Mimochodem, velmi vtipně zní věta v českém konfigurátoru Fiatu u Brava "V této sekci si můžete sestavit automobil přesně podle svých představ" a přitom nechali v nabídce jediný motor a nabídky výbav taky značně zchudla. Ale jo... Pokud chce někdo skladovku s 1,6 dieselem, tak si vybere auto přesně podle svých představ. >😒] FIAT :no: :no: :no:
:no: