Tento kousek s Hujdajem bych nesrovnával. Vůz je oblíbený i v Německu, ČR proto bude mít na příští rok snížené kvóty. Mi na něm vadí, že vzadu je na úkor designu méně místa. Ale zas jsem rád, že jezdí auta, za kterými se člověk otočí... invence se vítá.
Já bych s hyundaiem srovnával. Že je oblíbený i v Německu, a? V Německu jezdí i ty hyundaie.
Mercedes to zkusil na notu líbivosti. Krátkodobě o.k., dlouhodobě mu to neprospěje, co nazýváš invencí, je ryze konzumní prvoplán design, dobrý pro hyndai, ale ne pro konzervativní prémiovou značku. Za jedno prodané CLA ubude jednoho E-klasse, pokud to má být pro MB dobře, pak není o čem vést sport.
Měl by ses přihlásit ve Stuttgartu, že víš, jak to dělat lépe. Třeba ti dají práci. Zvláště srovnání Hujdaje s Mercedesem a třídy CLA s E hodně vypovídá...
M-B CLA nemá proporce Mercedesu, nebo snad ano? Těžkej na čumák, odlehčenej zadek...přesně naopak než by to mělo bejt. Z toho je potřeba se radovat? Ne, mám rád klasický tvary hvězdy, tahle široká líbivost mě neoslovuje.
A nebo je to jen tvůj názor, protože dnešní Mercedes je úspěšnější než ten, na který s nostalgií vzpomínáš. Mimochodem já jezdím s tím z té doby ;-) ... ty dnešní jsou ale jinde. Snad časem přesednu...
O moji práci se neboj, spíše se snaž, abys chápal psaný text. Design hyundaie a MB srovnávám, vidím podobnou designovou řeč, to, že ty ne, je tvůj problém. Pokud by ses dostal za tuto metu, můžeme pokročit, a vést debatu o tom, zda tento líbivostní design je pro MB vhodný, nebo ne, což bylo podstatou mého příspěvku.
Větu o CLA a E jsi také nepochopil, nic nesrovnávám, říkám jen, že argument dobrých prodejů módního designu CLA není samospasitelný, sice znamená příliv nových zákazníků k MB, ale na druhé straně znamená odchod konzervativních zákazníků jinam, což se projeví např. u třídy E, zjednodušeně řečeno, jedno prodané CLA (nový zákazník) znamená o jedno méně prodané E (odchod starého zákazníka třeba k audi), jestli je to dobře pro MB si zhodnoť sám.
Myslím, že je tvůj problém... možná halucinace. A to, že si někdo koupí CLA neznamená, že někdo nekoupí E.... to jsou fantasmagorie. Stejně jako si někdo koupí CLS, ale neotráví to kupce S Klasse :-) .... smažka?
mu celosvětově.... vůbec celá řada A je trhák... testy sice kritizujou ale paradoxně to auto se prodává samo... Včera jsem mluvil v MB s prodejcem a řekl mi, že to MB ČR prokaučoval... max kvóta je 45 aut/měs (CLA,A) a mizí to jak houby po dešti, prý by se o 20 víc nezlobil... Vůbec nejvíc to prý žerou jižní národy... itálie a španělsko. Rastatt a "Kečkemét" jedou na 3 směny...
Byl to dobrý tah Mercedesu. Ale i novináři se různí, na Primě úspěch (Autosalon A 200 test), A 45 je vynášeno do nebe, CLA 45 zas zkritizováno v Top Gearu. Běžné verze různě... je to podle preferencí, někdo je fanda BMW, jiný Audi, ale myslím, že teď hraje prim nejnovější A, CLA....a pokud nasadí slušně cenu, tak hlavním tahounem bude GLA. SUV se prodávají a to auto je povedené i praktické zároveň narozdíl od CLA.
Já mám sice starší třídu C, ale za CLA bych se nestyděl :-) .
U nějakých aut opravdu nemá cenu koukat na recenze a radši zajít do showroomu. Ale pokud mám hodnotit recenze, tak dobrá byla ve Speedu na A 45. Srovnávačka s M135i a S3.
Jinak CLA je jedno z těch aut, které trh nechce dokud jej nemá. Stejně jako X6. Občas jsou prodeje překvapením i pro ty největší optimisty, napříč všem průzkumům trhu. Poté co jsem jich pár na silnici potkal tak musím říct, že je to hezké oživení silnic. Sice šedivá s černými koly a AMG paketem je trochu moc, ale černá je velmi elegantní.
To si snad děláš legraci s tím Autosalonem na Primě ne??? Nebudu zde komentovat jejich pohled na vozy, už jen ty jejich posedy za volantem hovoří za své ;-) Tento pořad považuji za velmi neodborný :'-( co se týká testu aut...
Opět se potvrzuje, že je vlastně úplně jedno, jak dobré to které auto je. Připomíná mi to Peugeot 206, auto veskrze podprůměrné, ale designově natolik líbivé, že prodejně to byl jednoznačný trhák.
A vůbec, já vlastně Mercedes obdivuji, jak dokážou automobil kvalitativně i funkčně oj*bat, nasadit neskutečnou cenovku a pak jej ještě velmi dobře prodávat.
O***... však si to můžeš koupit s motory, které se nabíejí v třídě C a E (200 a 220 CDI, 200 + 250 benzín). Pohon buď na přední nebo na všechny 4 kola. Je to stylovka.
Co seceny týká, u nás je vysoká pro našince. Jak je to v zahraničí, netuším.