Kromě ještě větší elegance jsem zvědavej, jestli se střecha projeví na už tak fantastický pevnosti karoserie roadsteru. Navíc...přijde 560HP varianta. Vrauuuuuuuuuum, Grhh...Grhhh :-)
Ještě by to chtělo mírnější ceny. Nevím jak v cizině, ale u nás se moc neprodává. V Ostravě neprodali (BoB) ani jeden... škoda no. Krásné auto, ale nadceněné vzhledem ke konkurenci. Plátěné střechy zrovna neletí.
S Porsche jsem jel 911 Turbo. Jaguar jsem jen seděl. Ale ono jde i o dojem, dílenské zpracování, slícování dílů, drobnosti. Na dráze bude rozdíl markantní. Porsche 911 není auto, s kterým by tento pěkný Jag měl soupeřit. Navíc subjektivně, Porsche je větší. Jag je hezčí...
Slícování, materiály...to všechno je OK. Porsche je o něco větší...F je blíž k 911, nevím co řešíš. Cena je taková, za kterou to umí prodat, to je vše.
Spíše zatím neumí... A jinak souhlas. Jaguar je na oko. Kupé bude zajímavější, ale není to alternativa k 911. Když jsem si F-Type ukázkový prošel, tak jsem měl pocit, že b vše mělo být preciznější. Kapota - zevnitř základní barvou, žádné tlumení, žádný karbon nikde atd. Podobné to bylo i uvnitř, ale srovnávat s vrcholným SL a to taky není vhodný soupeř...
Já našel jen jemnou kůži, pravej hliník, karbon... bereš-li první kusy dovezený na show, který se sotva mohly nastartovat, ty byly jako u spousty exotičtějších značek pouze prototypy. Ne...SL to není, to mě ani s motorem 500 nedokázalo pobavit. Je o něco víc GT, ale násobně míň zábavným náčiním.
Chápu, že jsi přimknutej k značce, ale chtělo by to trochu sebereflexe občas ;-)
Vybavené SL AMG stojí o půlku víc, a jakkoliv je to schopné auto, furt je to GT na f-typa se v ostrosti projevu nechytá. Tohle skutečně nejsou soupeři, MB akt. nemá žádné ryze řidičské auto v podobné kategorii, black editiony jsou principiálně podobně přemotorvané mrchy, ale chybí jim přesnost f-typu a cena je řádově jinde, no a takové SLS to už je jiná liga.
Když f-typa ukázali, viděl jsem ho jako přirozeného soupeře boxsteru, po zkušenosti s ním ho vidím mnohem blíže carreře. Jel jsem stejnou trasu s 991 carrerou S i s ftypem V8 a jsou to podobná auta, carrera je o fous více gétéčkem. I na dráze je carrera rovnocenný soupeř, jakkoliv s ftypem je větší zábava. Boxster je přesnější a techničtější auto, sumasumárum, z porsche modelů je carrera k ftypu skutečně nejblíže, jakkoliv k turbu nebo GT3 ftype nemá alternativu. Zpracováním jag na porsche nijak neztrácí.
Což o to, dostatečnej je, ale proč nemít víc :-) ? Teda dostatečnej...auta, se kterýma by jsi měl trápení spočítáš na cestě z Aše do Košic na jedný ruce nešikovnýho kanadskýho dřevorubce ;-)
Já vím že sám říkám, že výkonu není nikdy zbytečně moc... ale aktuální V8 ve mě zanechal dojem, že má výkonu (a zejména krouťáku!) tolik, že to musí stačit i hodně vostrýmu jezdci (mnohem vostřejšímu než jsem já). A když říkám stačit, tak to není to stejné "stačit", jaké používám pro 1.7CRDi v Optimě ;-).
PS: u aut nad nějakých 350 koní mám obecně největší problém sám se sebou...
Souhlas, pro mně je ideál u daily driveru tak tři sta koní, víc netřeba, a jak stárnu spokojím se i s dvěstě pade. Na druhou stranu, jakkoliv sázím u f-typu coupe na větší praktičnost oproti roadsteru, stejně z toho nikdy úplně nebude daily driver. A jako šoukár a auto pro radost musí mít něco v rukávu, nějaký argument, který tě právě dovede k tomu, abys ho koupil, no a to je ta V8ka, s V6kou je to fajn auto, ale za podobné love je carrera, a ta je lepší než V6. V8 je nařvanej parchant, na to nemá porsche odpověď (ono ji ani nehledá), pro mně je ten motor, jeho pět set koní a to zvukové výfukové divadlo prostě důvod, proč ho chtít. ;-)
V6 stačí. V8 je paráda. V8 posílená o dalších 75 koní... ok, dobře, asi to bude ještě větší paráda, ale nemyslím že by to těch 75 koní dokázalo posunout ještě někam výš - pokud se nebavíme o okruhovém využití.