Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První turbodiesel od Jaguaru přišel před 10 lety

53 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
8,1 je čupr spotřeba, já tam měl tedka za 1200 Km spotřebu 11,1 . Tedy rozdíl 3 litry na sto km. Což je je 100 Kč.
Musím konstatovat, že si těch 100 Kč velmi rád připlatím.

Dehták pod kapotou úplně kazí charakter vozu jakým je S-type či XJ nebo jakým je XF.
webpaja
Já měl 7,2 za 80kkm...a žádný žinýrování. Stylem jakým jezdíš je to ok. F-type V8 při kulturní jízdě víceméně lehce nad předpisy na 300km trase 9,7. Na druhou stranu 3,0 kompresor v XF běžně kolem 11. Přesto na větší nálety vzhledem k tomu, jak je motor utlumenej mě V6 nafta neuráží.
Avatar - Dinar
Dinar
Zbytečný, podívej se na koho reaguješ. 😉
webpaja
Aaaale, jen mě sejří, že řídit se automobilky podobnejma komentářema, tak už v zásadě žádný nejsou.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
.. stejně jako z ASTONu hele 😄 [odkaz] [odkaz]
webpaja
Stále čekám, kdy potvrdíš jízdu do Mnichova a zpět. Následný vyhodnocení nákladů na pořízení a provoz. Tvoje výštěky mají pramalou reálnou informační hodnotu. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Kdyby se všechny automobilky řídili podobnejma komentářema, existují všechny, neb by diesel nikdo nevyráběl >😁
webpaja
Ještě jsem nebyl kousavej, ale už na tebe začínám mít žížu 😄
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁 >😁
hihihi
A uz mas novyho Jaga ? Bude/je benzin nebo diesel ? 😉
webpaja
Páchnoucí, nekultivovanej dehet 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Styd se >😁
Nafta patří do John Deera a do kamen >😁
webpaja
Už jsi podpořil značku nákupem novýho? 😉 Nemám se za co stydět.
Avatar - guze
guze
To jsi řekl (napsal) hezky 😄 :yes:
Avatar - T613
T613
:yes: zásah na komoru
esenbe
Mno podpořil. Až ty prodáš ten svůj, tak ho někdo koupí. Ty ty peníze využiješ na koupi nového. Nehledě na ND, na kterých je největší zisk.
Avatar - Anonym
Anonym
Ted je otázka, kterej dobrodruh si koupí olítanýho sazínka od místních elit.....kteří přeci nejezdí 80 po okresce a 120 po dálnici, to je jenom pro pitomce jako sem já.....

Navíc přeci borci every day on the road....

Takže koupit si vylítanou herku co s nadsázkou vobjela zeměkouli v dieslu.....mmm.
To může začít rovnou servisovat dotyčný štastlivec....
Rozvodáček, kladčičiky, a začít šetřit na turbíčko, DPF, čerpadýlko, vstřiky.....ding ding total sum - 150 táců???

Danke schon, nemam zájem 😄))

Kdyby nebyl národ stejně jako většina evropy pomatenej z dieslu, ten ten vergl je v podstatě neprodejnej....
Na denní ježdění je taková kára ekonomický nesmysl a jako auto pro zábavu je to nepoužitelný, zvlášt pokud je ten diesel 4válec
hihihi
Vitej v klubu >😁 >😁 >😁
Avatar - Dinar
Dinar
To neřeš, spousta lidí si zas ráda připlatí za nové auto. :-!
jossalito
Von si rád připlatí kilo za každou stovku km, ale na letní gumy už mu nezbyde...
Avatar - Anonym
Anonym
To není vo tom že by nezbylo, to je vo tom že je nepotřebuju. Jak říkám 7 letních sezon odjeto na zimních, no problem....

Abych ti prozradil jádro pudla - než já zničím zimáky, tak už to auto má divno někdo jinej >😁
jossalito
V podstatě ho nemáš ani na ježdění, ale na pucování před barákem.
Avatar - Anonym
Anonym
gumy vydrží cca 100 tis km.....víc za 2-3 roky fakt nenajedu, nevím kam bych jezdil, kor ted když mam dvě auta...

A mít tam letní květen-září a za tu dobu najet 10 tis km a přemýšlet komu pak prodávat 3 roky starý letní gumy s najetejma 30 tis km....Rád si ušetřím tyhle problémy 😄))

Ale já vlastně zapoměl, že díky mediální masáži sou borci, kteří zarytě věří že zimní se při 30ti nad nulou roztečou, že se olejdou po 1000 km a že to vůůůůbec nebrzdí.
Že někteří borci si mají letní, ale na kotoučích rejhy jak 40 let stará gramofonová deska a na desitřkách 0,4mm matroše jim vůůůbec nevadí....stejně jako že takovej jaguar na zimních brzdí pořád v létě líp jak spousta aut na letních 😄)
Avatar - Ham.
Ham.
Hezky tě ta benzínová V8 drží pod krkem, když zimní pneu musí vydržet 100tkm a letní provoz ještě k tomu navrch.... >😒]
kyklop
ak by tomu obcas prevetral kone, nebolo by na benzin ani na gumy >😒] . Ale aj tak naftu len do kachli
Avatar - Ham.
Ham.
No provětrávat koně V8-ičky na zimácích co mají 100tkm v těle bych nedoporučoval ani největšímu nepříteli, natož Barikovi. Zimní Micheliny mají v testech největší výdrž a přesto nedají ani polovinu toho Barikova nájezdu, v posledním testu dal Alpin A4 40tkm a třeba takové Dunlopy nebo Continentaly nedaly ani 30tkm (do ojetí na zákonnou mez). Takže Jag se zadním náhonem, na 100tkm pneu co jezdí i v létě, musí být na vodě, sněhu nebo blátě super adrenalin. Já bych se bál prohrábnout rošt i kdyby měl pod kapotou jen dvouválcovou naftu. >😒]
kyklop
on je kúzelník. Spotreba paliva a gúm polovičná >😁 . Na súkromnom aute mi vydrzala sada zimných a letných lahko cez 100k km, ale dat ten najazd na jedných si neviem nejako dobre predstavit
Avatar - Anonym
Anonym
Koně sem tomu provětrával před 14ti dny.....dlouhodbá spotřeba stoupla z 10,9 na těch 11,1 >😁

Minulej tejden pršelo, v dešti okreskama 130 fakt nejezdím....
Avatar - Anonym
Anonym
Věř nebo ne, ale letní sem se Sebringa vyhazoval měsíc po koupi, najeto 105 tis km...
gumy původní co tam dávala fabrika, 5 let starý. vzorek 2mm.

To sou zázraky vid.
Taky znam lidi co vyhazují letnáky po 50 tiis Km, kotouče taky po 50ti a destičky po 15ti....

Jinak sou zimní a zimní. Je rozdíl mezi Matadory na Feldu za 800 kousek a mezi gumou co stojí 5 litrů jedna. Samo rozdíl je ve velikosti, ale i v kvalitě a dezenu a taky v rychlostním indexu...
webpaja
100tkm na gumách? Bariku, ty začínáš bejt nejen bajkař, ale i sci-fi spisovatel.

Takže naftou Jagu uškodíš, ale pořádně ho neobout a kazit si jízdní vlastnosti zimákama se šlechtí? 😄 >😁 >😒] :yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
FANTASY, NE SCI-FI, lidově se říká chytat fantas, jeho výplody lze označit jako fantasmagorie, ovšem na milunu Bereniku nikdo nemá....
esenbe
Já měl vredestein snowtrac 3 80 tkm na autě 2x zima 1x léto.Tedy zadní ... Přední tam byli cca. 70 tkm, ale zadní by ještě tak 10tkm dali bez problému, ale se 4X4 měním vždy všechny gumy. Takže v tom nevidím problém. Pak už šli do věčných lovišť. Jezdím agresivně, takže počítám, že při šetření těch 100 tkm dají.
Avatar - Anonym
Anonym
Stejně jako letní....

Kdo zničí gumy za 40 tis, tak pak má spotřebu 17 tam kde bych já měl 12.

Ale ty auta hrozně žerou, že jo.

Ne, jen mezi volantem a sedadly jezdí indvidum co si plete silnice s okruhem F1 nebo rallyeovou dráhou....
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
No jo, letí to... Jak tak koukám na to XJ, zasloužilo by omladit xicht ve stylu C-X17. Tedy hlavně světla.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
by som vazne nechcel, nic v zlom ale v tomto aute je benzin to prave orechove :yes:
webpaja
V pořádku, kup si ho 😄
hihihi
Presne tak, hodne lidi pise a ani v tom nejela, u V6 diesel nevidim jediny důvod v cem by mel byl lepsi benzin, krome toho ze tedy nafta nekomu nevoni 😉 Zvenku to mozna trochu poznat jde, ale uvnitř uz skoro rozdil není a na dalnici tuplem...za studena to uz také neklepe...primovstrik benzin uz také není zadna vyhra.
webpaja
Zahřátej V6 poslední generace jde slyšet jako šestiválcovej benzínovej přímovstřik. A ani zvuk není moc jinej.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
jdi do něj........ pokud sis ale pořídil ceed v benzínu, radši bys měl mlčet
novice
Topper ma prece feldu, to nevis? 😉
Avatar - Anonym
Anonym
2,7 dehet má rozvody řemenem, to je pouze první věc....pak následují vstřiky, čerpadlo, turbo.....má to menší výkon, smrdí to, má to hnusnej zvuk a vlůbec - diesel v americe nebo jaguaru.....to je proti zdravým tradicím.
Avatar - CHerokee
CHerokee
A přesto je to nevyhnutelné a už se to děje. Nafta není volba citotvá, ale racionální. Záleží co rozhoduje a jaké možnosti ti dává tvoje portmonka.
hihihi
A co si predstavujes pod pojmem "tradice" ? >😁
webpaja
2,7 se už drahný léta nevyrábí, nesmíš koukat jen na bazary.
kyklop
v bazare sa jeho rozhlad konci :-!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
oni nemj na nový auta, tak jim nezbývá než koukat do bazaru a tudíž jsou cca o 10 let zpátky .........
webpaja
Každej nakupoval v bazaru, každej.... Pro mě jsou chvilky na inzertních serverech příjemnou kratochvílí. Chci ještě auto na lítačku a bude to nějakej youngtimer, samo z frcu.
Pak se ale nebudu vydávat za toho hustohustýho fandu, co značku spasí tím, jak kupuje ty podle něj správný motory.
Avatar - Anonym
Anonym
Vono nebude za chvíli čím koho spasit, když se ty "správný" motory nebudou vyrábět
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Tak u XS by se nějaký maloturbobenznín třeba objevit mohl, jestli o tom byly i zprávy nevím, tyhle věci házím za hlavu. Navíc, já raději elektřinu, než smrad z nafty, takže ani hybrid by mě nijak neurazil. Také se myslím poslední dobou zájem o benzínové motory zvyšuje. Takže ano, 5 litrový osmiválec asi už neuvidíme, ale raději malý turbobenznín a baterky, než diesel.
Avatar - Anonym
Anonym
Není náhodou článek o tom kdy se objevil jaký diesel porpvé v Jaguaru? Sem si nevšiml že by článek pojednával o nabídce dieslových motorů jaguar v roce 2013.

A první turbochrochták co byl v XJ a S-type byl 2,7 V6
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
V jednom má barik pravdu. Diesel prostě nevoní, benzín ano.
webpaja
To bez diskuze! To je ale different story.
hihihi
Ale to ti je v podstate uvnitř auta jedno 😉