Novinky
MattDiamond
4
Tohle auto je pro mě legenda. Dodneška vzpomínám na stařičký sedan Vectru A, se kterým jsem prožil pěkné dva roky. Převodovka tekla, motor netěsnil, občas začla vařit,.. Ale pořád to byl nádherný kus auta. Pořádná hranatá kapota přede mnou, elektrický šíbr a nebe nad hlavou, všechna okna v elektrice, plnohodnotná rezerva v pěkně vypolstrovaném kufru, měkká palubka, křesla jako v obýváku (dodnes mám jedno doma na sezení 😄 ). Cesta s tím byla občas spíš dobrodružství..ale co je špatného na přestávce na kafe z důvodu přehřátýho motoru.. Aspoň člověk nikdy nikam nespěchal >😁 Škoda, že takový auta už se dneska nedělají..
Přejít do diskuze
Chtělo by to připomenout že top model 2,0 turbo 4x4 uměl stovku za 6,5s což je pěkný údaj i na dnešek! :yes:
Asi kazdy rad vzpomina na svoje prvni vlastni auto. Ja zas nedam dopustit na Tempru. Ackoli jsem ji koupil za par supu uz jako starej krap, vzdycky me vsude dovezla a oproti tatove Felicii to bylo skutecne zihadlo 😄
byla z hlediska designu rozhodně povedeným kouskem, v kombinaci s calibrou, znamenala tato generace pro Opel ve střední třídě zlatá léta. Interier sice designem i kvalitou odkazoval na osmdesátky, ale dalo se to přežít. Na svou Cali V6 vzpomínám s láskou, na srovnatelnou míru kočkolapefektu, který mělo to auto v první polovině devadesátých let, je dnes potřeba minimálně něco od MB nebo bavorů v naprosto jiné cenové relaci. Myslím, že takový kousek jako s calibrou se opelu už nepodaří. 😄 :yes:
První Vectra má pořád něco do sebe, připadá mi velmi nadčasová. Vlastně všechny Vectry vypadají zajímavě, snad až do posledního faceliftu. Za GTS se na ulici vždy otočím.
Sused si krátko po revolúcii doviezol z Nemecka ojazdenú Vectru A, predfacelift v bordovej metalíze. No čo ten s tým autom robil, to bol des. Ale Vectra všetko vydržala a keď ju po piatich rokoch predal, ešte ďalšie dva roky jazdila ako taxi. Pre mňa jeden zo symbolov podnikateľských 90. rokov.
Ale najkrajšia generácia Vectry prišla až s B-čkom. Dnes som videl striebornú, v edícii 100 rokov Opel a to auto fakt nestarne. Vyzeralo ako nové. :yes:
Ale najkrajšia generácia Vectry prišla až s B-čkom. Dnes som videl striebornú, v edícii 100 rokov Opel a to auto fakt nestarne. Vyzeralo ako nové. :yes:
Podľa mňa sa Bertonemu podarila. Ako cabrio je to ešte krajšie auto.
Inak vtedy mala Astra dobrý záber. 5 a 3dv hatch, ktorý sa hral na liftback, coupé, cabrio, karavan (teda combi) a ešte van.
Inak vtedy mala Astra dobrý záber. 5 a 3dv hatch, ktorý sa hral na liftback, coupé, cabrio, karavan (teda combi) a ešte van.
Calibra nemala nikdy priameho nastupcu, astra kupe sa tak neprofilovala. Ale auto to bolo pekne, ziadna komedia a niektore verzie schovali Calibru.
Bylo to auto střední třídy , na dnešní poměry překvapivě malé a lehké , Je zajímavé jak auta za ta léta nakynula . 4430x1700x1400 to jsou dnes rozměry nejednoho hatchbcku nižší třídy a hmotnost 1100-1250 Kg dnes atakují mnohá mini . Dnešní auta téže třídy jsou proti tomu stodoly na kolech dlouhé téměř pět metrů a hmotností směle útočící na dvě tuny . Jasně pokrok v požadavcích na bezpečnost, výbavě atd. Ale v prostornosti a jízdním pohodlí až takový pokrok nenastal aby ospravedlnil takové rozměrové nakynutí a obezitu dnešních aut
bolo v jednom casopise napisane, ze tieto Ople mali neznicitelny hardware...kvalita spracovania, plastov a pod. bolo uz horsie, ale motoricky a technicky to boli nezmary. 1.6 55kW sme mali v dvoch Astrach, 1.7 D 50 kW v dalsej. Asi najlepsie motor, akymi som jazdil, aj ked diesel mal cudny nastup Nm.