A já v zadních partiích spatřuji Kugu. Ale to není problém. Celkově jde o velmi povedený vůz, co se designové stránky týká a na jeho jízdní kvality si budem muset počkat ;-)
Kaškaj nezklamal! Ať koukám, jak koukám, nemůžu najít jedinou slabinu.... a ten interiér.... mno, ještě asi počkám s povozem, tohle mě sebralo.. nicméně na závěrečný verdikt si počkám až na Topper´s Kia-world.....
Souhlas..je to pěkný crossover.
Nový X-trail je více do "terénu" a jako SUV vypadá asi ještě lépe.
Obě auta se zdají moc povedená!
Bravo Nissan.. :yes:
Exteriér je naozaj pekný to sa musí uznať , to že sa z nejakého úhla pri použití fantázie podobná na konkurenciu im vôbec nevyčítam , je ťažké urobiť v dnešnej dobe auto , ktoré by bolo 100% originálne .Interiér pôsobí celkom dobre , vzdialene mi pripomína Octaviu ...
Celkovo sa mi auto páči . konečne nový Qashqai ! Bolo načase :yes:
Mě to napadlo taky při pohledu... ale spíše dám na osobní ošahání a olíznutí než na plagáty.... mi to připomělo Touarega.... Konečně bude mít Nissan dělový interier....
Zvenku i zevnitř je to moc povedené, je vidět, že Nissan nechtěl riskovat nějaké tvarové experimenty a "jen" zmodernizoval původní tvarový koncept. Výborně! Nechápu, jak to auto někdo může srovnávat s oteklou příšerou ix35, tohle působí o moc, moc lépe! Také interíér se u nového Quashqaie povedl, kvituju slibovaný zvětšený úhel otevírání zadní výklopné stěny, který byl největší slabinou končícího modelu. Také výběr motorů vypadá dobře. Ovšem za tu ELEKTRICKOU PARKOVACÍ BRZDU by si měli páni kontruktéři (a marketéři) useknout ruku, to je hnus i v hatchbacku, ovšem v SUV je to přímo zločin!!! 8-s8-s8-s:no::no::no: Pokud je "povinná" i u nižších výbav, tak se to auto v mých očích odepsalo. :no:
A co je na tom nepochopitelné? El. parkovací brzda je: dražší (a tedy v příkrém rozporu se současnou snahou snižovat výrobní náklady), těžší (a tedy v rozporu se současným trendem maximálního odlehčování), dále je pomalá, nelze u ní regulovat míru účinku (zná jen režím zapnuto/vypnuto), znamená v konstrukci auta další zbytečný elektromotor s rizikem nákladné opravy (majitelé poslední generace Passatu by mohli vyprávět), v zimě za mrazu je více náchylná k zamrznutí, při zatahování i povolování vydává příšerné zvuky a hlavně to v SUV vypadá neuvěřitelně nesportovně, páprdovsky a tedy BLBĚ. A to už nemluvím o tom, že při vypnutém ESP se lze s ručkou na kluzké silnici elegantně zbavit mžikové nedotáčivosti... Prostě pro lidi, kteří mají rádi radost z jízdy a automobilovou klasiku je to hotová pohroma. Auto s tímto "vynálezem" bych si v životě nekoupil. Ještě nějaké otázky? 8-s
Nezklamal si, přesně nějakou takovou demagogickou reakci jsem čekal >:D Když nemůžu postavit proti oponentovi nějaké konkrétní protiargumenty ospravedlňující tuto zcela zbytečnou (a tudíš debilní) inovaci, označím ho za "nepřítele pokroku". Ještě jsi zapomněl dodat, že tě ovládání mechanické ručky unavuje a že díky elektrické ručce máš na středovém tunelu o dva držáky kelímků víc! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]:no::no::no::no:
- el. brzda stojí pár Eur
- váha je úplne zanedbateľná
- je to parkavacia brzda, teda on/off stačí
- vieš koľko elektromotorov a podobných "fičúr" v novom aute je?!
- interiér bez "rúčky" vyzerá perfektne! na rozdiel od takéhoto čuda : [odkaz] 8-s
- s tou nedotáčavosťou nebuď smiešny
-stojí možná pár eur, ale i o ty se dneska hraje (když si je vynásobíš statisící vyrobenými auty, pochopíš proč)
-žádná váha není zanedbatelná, dnes se u auta bojuje doslova o každý gram hmotnosti každého dílu!
-on/on někdy nestačí (šikovní a schopní řidiči vědí....)
-právě proto, že je v autě nadbytek elektroniky, je nesmysl tam za každou cenu cpát další!
-i středový panel s "ručkou" může vypadat velmi pěkně a navíc s ní interiér vypadá mnohem sportovněji
-drtivá většina dnešních aut jsou na limitu nedotáčivé a na to je nejlepší citlivé a bleskové použití "ručky" (bohužel ESP u toho někdy vadí)
Abych to nějak uzavřel - pokud dá výrobce zákazníkovi mezi mechanickou klasickou a el. verzí vybrat, je vše O.K. Pokud tam ale el. P brzdu cpe "povinně", je to auto u mě odepsané (jako např. nový VW Golf, raději si v budoucnu koupím Seat Leon). Toť vše :-) El. parkovací brzda je pro mě klasický příklad "inovace za každou cenu - inovace pro inovaci", a tento postup považuju za naprosto chybný. Pro mě existuje určitý soubor ovládacích prvků auta, které jsou pro mě naprosto nedotknutelné - volant, tři pedály, řadicí páka manuální převodovky, přístrojový štít na straně řidiče a mechanická parkovací brzda. Auto, které toto nenabízí, u mě nemá šanci. ;-)
Osobne proti el. brzde nič nemám, ak si bežný (tuctový) uživateľ auta ktoré trávi skoro celý svoj život v meste prečo nie... Je len dám jednu svoju skúsenosť, je síce spred mnohých rokov. Šoféroval som Felíciu kombi samozrejme bez ABS či ESP >:D , bol cca taký dátum ako dnes, v aute celá rodina (vtedy otec, mama, sestra) keď som pri jazde dole kopcom zistil, že cesta je brutálne šmykľavá a ja auto nemám pod kontrolou. Cestu som poznal, blížila sa ľavotočivá zákruta so zvodidlami a dosť veľkým zrázom. Vtedy som stiahol volant doprava, prudko zatiahol ručku. Vykrúžil som jeden a pol obrátky no auto zastavilo cca pol metra od zvodidiel. Oproti nešlo nič takže až na paniku osádky auta bolo všetko OK...
S el. ručnou by som to nedokázal, no na druhej strane má dnes väčšina áut ABS a ESP ktoré by takej situácii zabránili resp. by pomohli a ručnú by si k riešeniu takej situácie vôbec nepotreboval. Takže môj záver: . ak nechodíš s autom blbnúť klasická ručná ti chýbať nebude no elektrická pridáva ďalšie možnosti závady v už tak pretechnizovanom aute.
- žádné SUV nebude vypadat sportovně
- lidi,kteří mají radost z jízdy si SUV nepořizují
- na kluzké silnici není ani zapotřebí použít ručku na zbavení nedotáčivosti při pohonu 4x4
Promiň, ale to co říkáš jsou úplné bludy:
SUV jak známo znamená anglickou zkratku SPORT Utility Vehicle - SPORTOVNĚ užitkové vozidlo. Pokud by zákazníci nechtěli spotovně vypadající auto se zvýšenou pozicí sezení, koupili by si MPV - Multi Purpose Vehicle - víceúčelové vozidlo. Celý současný obchodní úspěch SUV (částečně i na úkor prodejů MPV) je právě založen na tomto principu - SUV většina zákazníků ani nepořebuje (hlavně ne pohon na všechna kola), ale ty auta vypadají mnohem sportovněji a "akčněji" a ne tak "rodinně-páprdovsky" jako MPV. A aby se dnes něco prodalo, musí to pokud možno být "sportovní", to neplatí jen o autech... A už vůbec neplatí, že zákazníci SUV nemají zájem o radost z jízdy- jak si na takovou pitomost přišel?.Co se týká poslední věty, mohla by být částečně pravdivá, ale dobrá polovina v současnosti prodaných SUV má jen pohon jedné nápravy. Abych to shrnul - pokud si u nového Qusahqaie budu moci vybrat mezi mech. a el. P brzdou, vše bude O.K.!
Ano, jedná se o celkový sportovní image, ale k němu mě rozhodně lépe pasuje poctivá mechanická ručka než tlačítko a elektromotor, zvláště pak pro jízdu mimo silnici :-!
- auto je buď sportovní nebo užitkové, pokud tyto dvě vlastnostni spojíš, tak vznikne "prasopes"
- SUV je to poslední, kde bych hledal radost z jízdy. Zeptej se majitelů Yetiho, ix35, Dustera, jakou mají při jízdě radost z jízdy. Pokud teda nemyslíš radost, že sedíš výš :-)
- podíl 4x4 je u SUV daleko vyšší, polovina je to snad jen u Korejců. Ale u nich se není čemu divit...
Nejsem sice zastáncem el. parkovací brzdy, ale to co si napsal je nesmysl. V dnešní době je elektronická parkovací brzda softwarová záležitost využívající hydraulické jednotky ESP, která je dnes v každém novém autě.Jsou jen upravené brzdové třmeny aby podržely tlak. Takže žádné páky a bowdeny. Myslím že to bude lehčí a dokonce levnější.
To co píšeš je pravda za jízdy, pokud použiješ elektronickou parkovací brzdu za jízdy jako nouzovou (třeba když ti pod provozní brzdu spadne cihla) tak pokud je natlakovaný brzdový válec tak brzdí elektronika ve spolupráci s ESP a ABS stejně jako kdybys šlapal na provozní brzdu (to je mimo jiné velká výhoda elektronické ruční brzdy proti ruční brzdě, která ve vysokých rychlostech ubrzdí velký kulový).
Ovšem pokud stojíš a el. ruční brzda má fungovat skutečně jako parkovací tak jsou přímo ve třmenech integrované lineární motory, které vysunou destičky a zablokují je v zabrzděné poloze a při rozjezdu je elektromotory automaticky zase odblokují. Tady ty elektromotory můžeš vidět.
[odkaz]
Pravdou je, že hmotnost to určitě žádnou nepřidává, možná spíš nepatrně ubírá. Navíc nemohou zatuhnou lanka na spodku vozu. Na druhé straně destičky si Lojza v garáži sám nevymění protože je k tomu potřeba diagnostika. Podstatné je, že u takového auta jako je SUV to přidává jednoznačně na komfortu (automaticky integrovaný hillholder) a potažmo i schopnosti v terénu.
Dá se tou elektronickou brzdou brzdit plynule, nebo je to skutečně jen binární, tj. plná nebo nic? To je to, co mne zajímá pro její nouzové použití (třeba dojet 3-4 km domů jen na ruční brzdu a pomalu, jak jsem už taky zažil).
Podle toho jak tlačítko držíš tak brzdí. Když jenom "škrtneš" tak jen ťukne do brzd a hned zase uvolní, když jej přidržíš déle tak začne víc brzdit a když jej prostě držíš stále vytažené tak začne brzdit "do plných". Zároveň funguje ABS/ESP, takže na dojetí je použitelnější daleko spíše než "klasická ručka", protože když je potřeba tak dokáže vyvinout brzdný výkon jako provozní brzdy a na druhou stranu díky ABS/ESP nepošle nezkušeného řidiče někam mimo silnici.
Jo, ale to pořád počítá s tlakem v hlavním okruhu... když ho nemáš, jsi v rici... Já vím, pravděpodobnost, že se to stane, je mizivá, ale stát se to může. Pak je to jen binárka na ty elektromotory.
Ano, máš pravdu, ale u moderních aut jsi v rici tak i tak, protože chybu jakou popisuješ na provozních brzdách vyhodnotí elektronika jako fatal error a auto ani nenastartuješ, takže je celkem šumák jestli máš klasickou ručku nebo elektronickou, stejně nikam neodjedeš.
...už to nehul.... nebo vyměň psychiatra.... blábolíš neskutečně. Jde vidět, BYCHAŘI, že jsi nikdy el.park.br. neměl. Jinak bys takový skvost z klávesnice nevypustil. Jediné, co tě může mrzet je to, že s mechanickou si můžeš holt na parkingu více pohrát nebo se při uklouznutí ještě "vytáhnout" ze šlamastiky.... nepředpokládám, že ovládáš jedno či druhé natož obé...... Buď zdráv, Fitipaldi....
Chci mít jen jako zákazník možnost volby, a vybrat si mechanickou klasiku. Toť vše! ;-) Dnes začínají utahovat antiřidičské šrouby el. P brzdou a omezováním nabídky manuálních převodovek k některým motorizacím, zítra příjde řízení po drátě joistickem, pak el. omezovač povolené rychlosti jako u kamionů a celé to pak skončí tím, že řidiče odstaví úplně a auto bude řízené na dálku z nějakého centra Velkého bratra. Proti tomu je třeba bojovat všemi prostředky. Čím déle se podaří udržet nárok zákazníků na radost z řízení, tím lépe! A boj proti el. P brzdě je první obranná linie, stejně jako třeba boj o vypínatelné ESP... Myslím si, že nadšení řidiči to cítí úplně stejně jako já!
Ale no tak....výše jsi popsal tuhle fičuru jako křáp. Teď brousíš kolem. Myslím si o sobě, že mám rád řízení... Jakou si představuješ s tímto vozem zábavu? Tohle je kroska a tam je to v pohodě. Co se týká tebou zmiňovaných problémů - to je jako prdění v mlze.... ;-)
Naprosto se mýlíš, právě že s autem s el. ručkou jsem jel mockrát (služebním) a vždycky mě to neobyčejně ser...e. Nikdy třeba nezapomenu, jak jsem s VW Passat musel při podélném parkování v řadě těsně za sebou v prudkém kopci vyjíždět z těsné mezery... A na tvoji představu, že ručku umí použít k bleskovému vyvolání přetáčivosti jen špičkový závodník, snad ani nemá cenu reagovat. Prostě "podle sebe soudím tebe, že..." ;-)
Můžu vědět proč na to nezapomeneš? Právě při podélném parkování v prudkém kopci má el. ručka velkou výhodu v tom, že má podobnou funkci jako hillholder
Nissan má přeci jen jinou kvalitu než kamarád Renault.. :-)
Technika bude zcela rozdílná.U Nissanu japonská.
Jen se použije koncernový diesel made in Renault..a ten je docela dobrý.
Je pokrok, ale vyhral dizjan nad ergonomiou. Navigacia skoncila zase niekde v dolnych poschodiach a tie ventilacne otvory akoby tam prilepili iba na poslednu chvilu, hlavne ze horizontalna linia palubovky je sumerna
Mne osobne sa nepáči keď niečo trčí z palubnej dosky do priestoru , viac sa mi páči keď je displej zapracovaný do palubky , takto to vyzerá ako keby tam niekto niečo prilepil se***vým lepidlom ...
Jedna vec je co je krajsie - tak to robi napr Apple, dava prednost dizajnu, pred funkcnostou - a druha je co je ergonomickejsie. Ked soferujes musis sa pozerat niekde dole, co ta stoji sekundy nepozornosti. Skor, ked boli iba radia, to az tak nevadilo.
suhlas, tie nestastne nalepene displeje v novych mercedesoch je jednoducho preslap ktory mercedes v buducnosti olutuje a verim tomu ze sa neskor vrati ku koncepcii displeja bud nejako klasicky vstavaneho v palubovke alebo nejako vysuvatelneho/vyklapatelneho z palubovku .. tento terajsi napevno naroubovany prilepeny displej v CLA/A GLA je skutocne velmi nestastne riesenie z hladiska praktickosti aj zivotnosti a aj elegancie prevedenia
este by to chcelo neskor po nejakych 2-3 rokoch pouzivania a nejakych 50-60 tisicoch si vsimnut ci ten prilepeny dispej nevrzae nekyve sa alebo uz neodpadol, to ukaze az cas
Navázat na úspěch kvašky není lehký úděl. Ale zatím se zdá, že předpoklady má. Pěkný interiér, krásný exteriér (snad jen zadní světla jsou zvláštní), už v základu výborná motorizace, moderní prvky výbavy. Teď ho snad jen nezabít cenou. :yes:
PS: To bylo v diskusích keců, a ona Octavia nakonec s tou svou slavnou zadní nápravou udává trendy. >:-[]
PS 2: Reklamy neustále vyskakující v galerii - děs a hrůza. :no: (Adblock znám...)
Pekny Japonec s pokazenym zaludkom ;-\
Uz len kvoli tym zabozrutskym motorom by som si to auto nekupil :no:
Co je skoda pretoze exterier aj interier sa mi celkom pozdava.
dobře se prodával, protože měl jednoeduchou techniku s levnou údržbou a spolehlivým provozem - přesně jak se na auto tohoto druhu partří... ale nacpat ma přeplňovanou dvanáctistovku?!!
Nechápu. :-(
Svět se zbláznil...
Nejde jinak, jednoznačně skvěle :yes: Už poslední SUV novinka (X-trail) byla trefou, tohle jen pokračuje ve zvoleném trendu. Opravdu povedený nástupce Qashqaie. Má smysl řešit nezdařený FL Yetiho, když tu máme takovéhoto krasavce ;-) ?
hmm.. možná.
le já prostě nechci.
Dokážu si představit, že bych ho zkousnul v Cliu.. ale v autě jako je tohle? Nikdy.
Stejně jako tu elektrickou ručku...
Jsem nemoderní?
Možná... ale vidím, že moje Punto 1.2 jezdí... a bez problému a do 6 litrů.
Batrova 1.8 TSI za skoro seset, je po opravě rozvodů a ještě ani ne na 100tis před generálkou.. = bratr před soudním sporem.
Děkuji - nebrat. :-!
Tak CVT mi nevadí; 4 roky jsem jezdil QQ dvoulitr právě s CVT a teď ho má manželka a stěžovat si nemůžeme. Vadí mi možnost CVT pouze s naftou, snad to je jenom "zatím".
myslím, že z japonských a korejských výrobců je toto nejpodařenější trefa do evropského vkusu v oblasti SUV.
1. design nejblíže EU vnímání
2. krátký proces se zdechlými atmosférami
3. malé diesely od Renaultu
4. žádné experimenty a divočiny v kabině
5. slušné možnosti výbavy
U CVT uvidíme zda naplní co slibuje, trubku vzadu si mohli u SUV odpustit, no ale co už, nikdo není dokonalý.
Zatímco jiní dávají tu svojí Fujijamu nebo Soraksan až příliš okázale najevo, u nového Kaškaje bych (nevidět znáček) Japonce snad ani nehádal. Za mě velmi povedené. Srovnání s ix35 (viz první příspěvek) nemůžu brát ani jako pokus o vtip.
ix35 aj sportage boli robene v casoch stareho kaskaja a v casoch dizajnoveho aj kvalitativneho prechodu korejskej znacky na lepsiu uroven, ale nemam strach ze ked pride nova generacia sportagu alebo ix35ky za nejake 3 roky .. tak nemam strach ze sa budu moct potom tomuto novemu kaskaju postavit kludne ako rovnecenni superi tak ako sa mohli terajsiemu kaskaju postavit terajsi sportage a ix35... neboj korejci sa posnazia aby novy sportage a novy ix35 neboli pozadu
Ale jo, klidně. Můj názor je možná ovlivněnej tím, že dneska najdeš víc "Asie" u "evropského" Fordu než u tohohle Nissana. ;-) Zkrátka podle mě - povedlo se.
Ještě bych dodal, že přijde i silnější1.6 dCi 160 k a přibudou i další převodovky. Možnosti výbavy jsou docela široké a to ještě některé nejsou v tomto článku ani uvedené.
No doba je už taká že dizajn už je vyčerpaný,keď je každý týždeň nejaký nový model tej či onej automobilky tak inak to ani nemôže byť...Napriek tomu si dovolím tvrdiť,že si určité autá zachovávajú svoju tvár a toto auto určite tiež.Z predu je to niečo nové,zo zadu je jasný jap.rukopis a interiér je tiež dá sa povedať japonský s prvkami EU očku páčiacemu sa.Myslím že je to podarené.
Re: Pekne auto, ale tvrdit, ze spotreba bude 5,6 litra ...
a co teda spotřeba u CRV ty rozumbrado? >:D mám na Tebe prosbu... zkus nejdříve dýchat, pak se informovat, srovnat, ....a pak piš... takhle tu jen proudíš výkřiky pokaženého vysavače....
velmi sa mi paci, ako aj exterier tak hlavne aj interier kde sa nissan poriadne zlepsil a poskocil rovno o dve generacie a zo zaostavajuceho interieru je zrazu interier na spici segmentu :yes:
ocenujem krasne ladne hranato-oble krivky a taku tu fluidnu atleticku kostru ... akoby som sa pozeral na mackovitu selmu ktora striehne na korist,
zadne svetla mi okrem modelu latitude ktory spomina kolega nahore pripominaju aj focusa kombika [odkaz] ale to nie je nic prekvapujuce a dnes uz kazde auto ma nejake tie podobnosti s inymi autami, je to ok.... nissan zvladol dizajn na vybornu a momentalne ide asi o najkrajsie SUV svojej kategorie, sanka dole :yes::yes::yes:
Moc povedená nová generace! Jen nerozumím tomu, proč Nissan pořád používá ten malý modul navigace s displejem, který má shodný například s Oplem. Přitom by mohli použít alianční systém R-link/Media nav, které jsou dokonalé :no::no: ..
je vidiet ze noveho kaskaja robili s chladou hlavou
paci sa mi ze novy kaskaj nie je o 20cm dlhsi ako stary a nema o 10cm vacsi razvor a nespravili z toho zase nejake napuchnute monstrum ako je u konkurencii zvykom, je vidiet ze auticko robili skutocne triezvo s rozvahou, interier dycha nevtieravou eleganciou, vsetko je krasne jednoduche prehladne a pritom "doslova na pohlad premiove" , auticko posobi tak nejak prirodzene krasne, tie krivky su vyzyvave auto je svalnate ale nie tucne , myslim ze nissan ma o uspech postarane.,... toto auto moze vyrabat vecne.... toto je proste stelesnena dokonalost :yes: som ocareny priznavam to :yes: preto tie emocie
Myslím, že Ji/Ri a Ham. to okomentovali naprosto jasně a zřetelně. po dlouhý době japonský auto jako ušitý na míru evropským klientům.
Interiér uklizenej, příjemnej, žádná super diskotéka. Motory přeplňovaný, se slušným tahem bez nutnosti neustále kvedlat řadičkou (ne, opravdu problémy s rozvodama nepatří k turbu!), solidní vnější vzhled.
Takže, kde jsou rezervy? Chybí silnější nafta, chybí větší možnost převodovek k jednotlivým motorům, proč údajně nově vyvíjený CVT, když má Renault dvouspojku?
Většina věcí ale není konstrukčního charakteru, stačí jen doplnit, takže za mě Kvaška :yes:
CVT bych tipoval na oblíbenější, než dvouspojku, pro takové vozidlo. Možná není tak rychlá a sportovní, ale je plynulá a pohodová. Nějak mi to k tomuhle vyššímu hatchbacku sedí líp.
Já zase četl, že v bazarech je spousta A7 právě s Multitronicem protože se to dost sype (což se možná nevylučuje s tím, ze než se to vysype tak to slušně jede).
....ještě paket "Ježek" a je to vycajkovaný do detailu >:D;-) .... myslím, že silnější motory příjdou...stejně jako dvouspojka... ale jak říká Steve Wonder... uvidíme :-!;-)
Spolupráca s Reaultom, iba turbomotory, obrazovka pri kolenách a hlavne, nepoznám človeka, čo by na starý Kaškaj nenadával. Sú to vyhlásené šroty. To je všetko. CX-5 zostáva podľa môjho názoru v tomto segmente neprekonaná.
PS: el. parkovacia brzda je sprostosť.
predaje kaskaja v europe ale hovoria o niecom inom ako ty tvrdis ;-) alebo zeby 2 miliony zakaznikov v priebehu 5 rokov zahadne padlo len tak pre nic za nic na hlavu a kupovali taketo "smejdy" podla teba?
to ze sa tebe nepaci je fajn ok, ved nemoze sa pacit kazdemu, ale auto je to spickove a bude opat uspesne, ty si mozes opat dalsich 6 rokov postazovat, kazdemu podla gusta
1) Co je špatnýho na spolupráci s Renaultem? Myslíš, že by se M-B pouštěl taky do dobrodružství? Co je za problém?
2) Co je na turbomotorech špatnýho? Kolik jsi jich odjel a reálně dlouhodobě vyzkoušel?
3) Ty máš kolena u budíků? Nauč se sedět, bude se ti jezdit líp
4) Vyhlášený šroty? Nepovídej...takže přestože se jedná o šroty, lidi je s tím vědomím kupují?
5) Ještě ho nikdo nevyzkoušel, ale ty už víš, že je CX5 nepřekonaná...navíc jde o trochu jinou třídu
6) Co je špatnýho na elektrický parkovací brzdě?
to je sice pravda ale mne uz klasicka mechanicka rucna brzda neraz "pomohla" v beznej premavke a pochybujem ze elektronicka na tlacitku by mi v kritickej faze kde rozhoduju sekundy bola vobec k niecomu.... ta manualna "nevzhladna paka" ma nieco do seba darmo ze ma auto 10 asistentov, ta rucna brzda je fajn ked je po ruke a manualna, ale nevravim ze by som si nezvykol na automaticku ak by ina nebola, jasne ze clovek si zvykne na vsetko, aj na turba aj na start stop systemy aj na displeje ale otazne je preco si zvykat ak nemusim a ak chcem nieco ine... casom bude aj volant uz len na hlasove ovladanie vlavo vpravo rovno .... ale komu tym prospejeme
1. Kvalita Renaultu, Image.
2. Zložitosť techniky, poruchovosť, náklady na servis tj. spoľahlivosť a životnosť.
3. Displej má byť umiestnený tak ako to robí BMW, AUDI či mazda atď. čiže v zorom uhle Nie ako toto či Škoda.
4. Aj Dacie a Thalie ľudia kupujú jak blázni, aj Pežoty, aj Rapidy, aj Fiaty ľudia kupujú, Búrlivé víno má sledovanosť jak sviňa a to ešte neznamená že produkty sú kvalitné. Sú to šroty.
5. Pointa je v tom, že keď budem kupovať auto, tak si radšej kúpim CX-5ku s 2,0 atmosf. ako toto. Ty by si si čo radšej kúpil?
6. GOOGLE IT
PS: nepovedal som, že sa mi auto nepáči, tento nový Kaškaj je pekný, ale krása nie je všetko. Ja by som si to auto nekúpil už len kvôli tomu názvu. ;-)
Stačí mi přečíst bod číslo 1, abych mohl konstatovat, že starýho psa novým kouskům nenaučíš. Jenže tím nemyslím Renault, ale tebe. Protože zatímco Renault se dál snaží se sebou něco dělat, ty jsi evidentně zamrzl v Best Of hospodských hlášek.
Na druhou stranu, pokud koupíš po sobě dvě auta jedné značky a oba kusy jsou "zmetci", které stráví skoro víc času v servise než ve vlastní garáži, tak už se k té značce z 99% nevrátíš, i kdyby vyhrávala všechny statistiky spolehlivosti.
1-2. Obecný kecy, nesnáším je. Nevidím na sdílení techniky s Renaultem nic špatnýho. Alespoň co se motorů týče. Myslím, že renaulťáků je tu celkem dost, který se k tomu umí vyjádřit. Já jezdím na přeplňovanejch posledních 10 let. Vždy s původním turbem/turby. Je to jen o přístupu.
3. Není tak vysoko jako u posledních modelů uvedených značek, ale stále velmi dobře umístěnej. Navíc navi obvykle jede i mezi budíky.
4. Bouřlivý víno je film s výborným hereckým obsazením poplatným době vzniku. Co se týče aut, každej kupuje to na co má. Ostatní je jen omáčka.
5. Ne, budeš si kupovat na co máš...jestli Kvaška bude o 4kEUR levnější budeš ji velebit jak jsi ušetřil
6 a dál...jak tě tak čtu, tak jsi hlavně ještě nic nekupoval, ty google. ;-);-)
No nechce sa mi vypisovať, ale OK: Najazdil som už dosť áut a aj napriek tomu si nemyslím, že človek musí mať odjazdené všetky tipy, motorizácie či prevodoviky, aby mohol vysloviť názor. Ono to ani nie je fyzicky možné a pre mňa sú postačujúce aj názory kolegov, rodiny či známych, ktorý majú skúsenosti so značkami inými, ako som jazdil ja. V blízkej rodine mám napr. 3 ľudí ktorí menili TSI tj. celý motor. Ja som síce turbobenzín nevlastnil, ale na základe toho by som nikdy turbobenzín nekúpil, takže žiadne obecné kecy. Podobne poznám idiotov čo pokúpia dízle, lebo "málo žerú" a potom na kratších trasách odjbu turbo či DPF alebo v zime behajú so štartovacími káblami po parkovisku. Preto pre mňa iné auto ako atm. benzín nepripadá do úvahy.
A poznám človeka, kde nakúpily Kaškaje do firmy, tak to by som ti prial počuť. Preto tvrdím, že sú to šroty... Ale nech si každý kúpi čo chce a aj ty si kúp Renault, keď sa ho tak zastávaš...
PS: [odkaz] je tam aj môj komentár aj keď pod iným nickom. Príjemné sledovanie, google. ;-)
Já znám takovou spoustu lidí...ale u aut věřím jen pár z nich. Každej je individualita...
Báchorky, kdy se třem lidem z rodiny měnil celej motor TSI jsou mi upřímně k smíchu. Otci měnili u TSI na svolávačce rozvody, domácí TSI ok. Navíc se jedná o rozvody, ne o primárně přeplňovanej motor. Soused má 3-tím rokem Kvašku...je nesmírně spokojenej a nevím, že by měl problémy. Na druhou stranu netvrdím opak, jak tady někteří paušalizujete...navíc na bázi "jedna paní povídala".
....sorry, ale vypovídací hodnota tvého příspěvku a faktický přínos je někde na úrovni prázdného kelímku od jogurtu... po obsahu jen památka, ale kolem pěkně namatláno....
je hodně hodně dobré. :yes::yes::yes: Wow, k exteriéru a interiéru nemám téměř slov. Snad nejlepší provedení ve třídě. V malých SUV to zatím nemá konkurenci... ;-) Škoda jen, že na zadní není multi-link již od základu, ale nepochybuji, že to i s torzkou pojede pěkně. Bravo Nissan, vypadá to na trefu roku... :yes: