Novinky
Ten design je zkrátka kulervoucí! Coupé se mi líbí ještě o kus víc, než roadster. Vlastně se mi líbí tak moc, že už se mi snad nic nemůže líbit víc. Jsem docela zvědavý, jak bude tenhle design stárnout, ale osobně tipuji, že nic jiného, než zrání, se předpokládat nedá...
Takže bych prosil jedno kupé se silnějším V6... V8 má sice nepozemský zvuk, ale je to s ním už moc velká divočina >😒]
Takže bych prosil jedno kupé se silnějším V6... V8 má sice nepozemský zvuk, ale je to s ním už moc velká divočina >😒]
jednoducho genialne auticko, umelecke dielo na kolesach a pritom vcelku tak jednoduche tvary , ziadne prehnane hrany ani obliny, ziadne kudrlinky ani nejake patvary bez praktickeho efektu ale jednoliaty celok akoby vytesany z kamena, nadhera jaguar posunul vnimanie dizajnu aut skutocne do uplne inych nebeskych hladin :yes: pre mna momentalne jednoznacne najkrajsie auto sucasneho autombiloveho sveta :yes: :yes: :yes:
První tejden divočina, druhej si zvykáš, třetí přemejšlíš jestli zajedeš do Ardenu hned nebo až za 2dny 😄
Je to možné, já jel jen trapných 20 minut, ale upřímně se přiznám, že jsem na to auto prostě neměl a vystoupil jsem jako zdeptaný balíček řidičského neštěstí...
Na svou obranu musím uvést, že bylo vlhko až slizsko... Ale prostě na snahu jet bokem na dálnici na čtyřku při 3/4 plynu a monstr bok v pomalé zatáčce při polechtání plynu na podtočenou trojku, jsem asi ještě nedozrál...
Na svou obranu musím uvést, že bylo vlhko až slizsko... Ale prostě na snahu jet bokem na dálnici na čtyřku při 3/4 plynu a monstr bok v pomalé zatáčce při polechtání plynu na podtočenou trojku, jsem asi ještě nedozrál...
Měl jsem štěstí až na jeden den na počasí, pokud je mokro...rezignuješ. Má to tolik výkonu, že je nejlepší dát rain mode a jet naprosto v klidu 😄
To není tebou nebo konkrétním výkonem. Jaguar má se zvládnutím velkého výkonu obecně problém, stejné to bylo u XKR. To auto i na suchu tancovalo... někoho to možná rajcuje, ale podle mě je to spíše chyba...
XKR-S mi paradoxně přišlo trochu kultivovanější...
Jo, jo, je děsič, i to je na tom autě kulervoucí, párkrát jsem ho "lovil" po přidání plynu v nájezdu na čtyřpruh nebo výjezdu z nějaké otevřené zatáčky na široké silnici první třídy, a z rychlostí ve kterých se to odehrává, se orosí pozadí každému. >😁 Vypínat ESP v tom autě znamená velmi odpovědně pohybovat pravým kotníkem, na druhou stranu ve sport modu je ESP brilantně nastaveno a nechá tě krásně a přitom bezpečně sklouznout. Mě se to auto fakt líbí, a kupé ho posouvá mnohem víc k reálnému využití, aspoň pro mně. 😉
Hezký to je... ale že by to úplně kosmicky převyšovalo vše ostatní, to tedy nepřevyšuje. Kupříkladu u předních světel obecně preferuju horizontální orientaci a tenhle detail se mi u F-Type úplně nelíbí (ne že by mi vadil). Takže.. F-Type, nový Cayman, 458... co se designu týče, volil bych 458, její startrekové tvary jsou pro mě... řekněme působivější. Nic proti Jaguaru, elegance má taky něco do sebe.
Pro mé oko je právě F-Type dokonalý ve všech ohledech. Kompaktní, elegantní, agresivní. Nabízí všechno, od každého kousek. 458 rozhodně není škaredá, ale ten design působí oproti jagu tak nějak "jednoúčelově".
Srovnat F type (zakladni) a cayman pekne jde, ale co tam dela 458, vzdyt to je auto uplne o necem jinem a za jine penize.
...alebo toto naozaj niekde existuje?
[odkaz]
[odkaz]
...ze ho bohuzial asi nikdy nebudem vlastnit 😒
s pevnou strechou je este krajsie,nadhera,umenie na kolesach.
s pevnou strechou je este krajsie,nadhera,umenie na kolesach.
X-over plánují z toho důvodu, jako to udělalo Porsche...zvýšit zisky a prodeje. Navíc platforma poslouží X-T, XF, X-over, RR Evoque II a RR Evoque+.
Je to pro mě evropská značka, proto fanda/nefanda...držím palce.
Věřím, že zmiňované nové typy pomůžou. Jaguaru samozřejmě taky fandím... a rád bych je častěji potkával na cestě.
Jaguar
In August, Jaguar sold 5,405 vehicles, up 92% reflecting strong demand for all XF derivatives. Together the XF sedan and Sportbrake were up 91% with the XF sedan
üüüü
accounting for almost 50% of all Jaguar sales in August. The Jaguar XJ has also delivered another very strong month, up 50% with sales growth in almost all major regions. Jaguar demonstrated strong growth in all of the major regions: the China Region up 278%, Europe up 75%, North America up 70%, the UK up 37%, Asia Pacific up 28%, and other overseas markets up 46%.
Calendar year to date, Jaguar sold 49,198 vehicles up 38% with increases in each major region: 112% up in the China Region, 33% up in North America, 24% up in the UK, 23% up in Asia Pacific, 19% up in Europe and 27% up in other overseas markets.