Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz S 65 AMG je nejúspornějším dvanáctiválcem na trhu

29 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
11,9, 9,9 ..... 3,9 ... neskutocne ako sa vsetci vyrobcovia triafaju s tou spotrebou na tie 9tky na konci >😁

rovnako fascinujuce su aj hodnoty zrychleni aut , tam tiez velakrat najdeme auta kde je 9tka na konci, rec cisel ma velku moc ako vidime - je jasne ze 4,9s vyzera lepsie ako 5s.... ale potom pride realny test a nameriame 5,8s.... takze to je tak s tymi cislami na papieri, je to pekne ale prdlajz z toho a spotreba to iste

ale chapem ze 11,9 vyzera lepsie ako keby napisali 13 litrov 😉 boze ale je ten svet divny a pritom verejne klameme sami seba a toto nikomu nevadi
Avatar - Magister
Magister
Souhlasím,metody testování nejsou moc objektivní a dost se u nich podvádí. Chtělo by to přísnější pravidla.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nenasiel som takmer jediny test kde by tester nameral rovnaku spotrebu udavanu vyrobcom alebo rovnake zrychlenie... zvacsa je spotreba omnoho vyssia a aj pri mersni zrychlenia nie je nic neobvykle ze je auto aj o 1s pomalsie ako udava vyrobca.... to su dost klamlive cisla ale chapem ze zakaznik si radsej kupi auto ktore zrychluje za 9,9s a ma spotrebu 6,9 litra na papieri ako keby si mal kupovat auto ktore zrychluje za 11s a zerie 8 litrov... rec cisel ma velku moc, je to preto,,,, preto sa klame verejne a je mi divne ze s tym s nic nerobi, vyrobcovia aut to zneuzivaju vo svoj prospech
Avatar - Anonym
Anonym
Já zas viděl řadu US testů, kde bylo zrychlení např. 4,9 a v evropě 6,2....Kde to ta evropská verze, která měla o 10 Hp méně nabrala mi dodnes není jasný >😁 >😁 >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
japoncom sa niekedy aj verit da, to uznavam ale eu auta to je cista gulas party, spotreby su tu plus minus autobus akoby o nic neslo... taka fabia HTp zerie realne aj o liter viac ako udava vyrobca ... je to taka jedna velka gulas party kde si kazdy vyrobca da tu svoju prisadu okoreni si to a ludia to zeru s chutou a su spokojni, ja mam radsej zdravsi korejsky zensen a japonske sake ako europsky gulas , ale to je vec vkusu
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
463kW při 12L/100km při volnoběhu z kopečka šmarja lidi, neni nad elektromotor 😉 [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
novice
Ono taky zalezi, jak kdo jezdi 😉
S predchozim autem jsem jezdil v lete za 4,5 v zime za 5-5,5 podle podminek, v papirech mam 4,5 kombinovanou.
S novym prozatim jezdim za 6,15 -nejnizsi 5,6 -nejvyssi 6,5 kombinovana ma byt 6, rychlostni prumer mam pres 50, pocital jsem spise se 7l , takze jsem spokojen :yes:
BaracudaJ
Nevidím problém ve zjišťování spotřeby dle evropského jízdního cyklu. Snad platí pro všechny, čili jeho výsledky jsou porovnatelné s ostatními vozy. V reálu si připočti, 10-15-20%, podle toho jak máš těžký kopyta.

Problém pak nastal, pokud uředníka v EU napadlo, dle těchto výsledku spotřeby získaného v laboratoři vypočítavat flotilovou spotřebu a pak sankciovat automobilky za překročení dané hranice.

A proč za to ještě trestat automobilky, že tyto spotřeby pak píší v kalalogu...vždyť jedou podle pravidel. Ale v některých katalozích, tuším BMW to tak má, píší rozptyl spotřeby pro danou motorizaci a to mi přijde férovější.
Jenc
No tak spotřeba je jasná ne? Podmínky které vůbec neodpovídají realitě, předepsané pomalé zrychlování... Navíc v zemích, kde jsou sankce a další poplatky za vyšší emise, je důležité dostat se co nejníž. Dokonce jsem zažil firemní politiku, kde bylo řečeno libivolné auto maximálně do xx gramů CO2

A s tím zrychlováním, řekl bych, že se "podvádí" spíš tím stylem, že se na auto obují ty správné gumy, použijí se nahříváky a čeká se na optimální podmínky. Samozřejmě u aut, kde je to důležitá hodnota. Takže představa, že vytáhnu auto z garáže, podívám se do katalogu, aha 4,9 sekundy... Takhle to asi fungovat nebude 😉
A představ si auto s manuálem... ještě víc možností kde nahnat manko
honzamo
Jo o téhle firemní politice s limity CO2 mi ani nemluv... Kvůli tomu jsme měli luxusně vybaveného superba, ale s motorem 1.6 TDi, protože silnější se nevešel do emisí...
Xawier
...síla 😄
Kaufi
Co sa tyka zrychlenia, tak napriklad Porsche je na tom presne naopak. Uz nejeden test dokazal, ze udavane zrychlenie vyrobcom je vyssie ako sa dosiahlo pri teste. 😉
To mala byt reakcia na KIA-World
mino32
ked niekto bude mať S65 AMg určite ho bude trápiť spotreba.. 😄

čo sa týka čísel..niektoré údaje sú naozaj moc optimistické čo sa týka spotreby.čo sa týka zrýchelnia tak neviem..záleží od auta...na 740d (313ps) udávali 5.9 a my sme namerali 5.5..spotreba ale presahuje slubovaný priemer
Avatar - Deathstar
Deathstar
Jako fanda AMG jsem zklamán..

Čekal jsem monstrum,s pohonem 4x4,stovku pod 4 sekundy,omezovač alespoň na 300(když už je tam tachometr kalibrovaný tak vysoko..),nějaké designové vylepšení oproti S 63 a co z toho?

Náhon na zadek=destrukce gum,na mokru a sněhu nepoužitelné ke sportovnímu ježdění(nikdo nechce omotat takovéhle auto kolem stromu..),maximálka 250kmh,zrychlení na 100 za 4.3s,vzhled stejný,jediným plusem je tak náhrada starého 5kvaltu za už teď zastaralý 7gtronic plus, a to všechno za 6.1 mega..

S63 4-matic má kilo za 4 s,lepší trakci,maximálku 300kmh,použitelná je za všech podmínek,má téměř shodných 900Nm(na silnici rozdíl proti 1000Nm nikdo nepozná..) a to vše za 4.3 mega...

Poslední důvod pro 65tku,kterým bylo v minulé generaci zrychlení,tak přítomností 4kolky u 63ky padá,a mě by zajímalo,kdo si koupí auto s horší trakcí,menší sportovní využitelností a menší maximálkou a dá za něj o 2mega víc.

Mercedes se pere za V12,aby je mohl dělat,ale k čemu.Tahle motorizace ztratila v Sku poslední smysl..Tak snad v kupé S65 to bude lepší...

Jsem velký fanda do AMG a Mercedesů,ale tohle nějak nechápu..
Avatar - Magister
Magister
Na tom asi něco bude. Ono jde spíše o kusovou výrobu, symbol pro určitý typ zákazníků. Nepochybně to budou fantastické varhany. A je to krásná vzpomínka na staré časy.... na kterou se konkurence ani nezmůže.
Avatar - Deathstar
Deathstar
No jasně,já vim,že jde v 90% o prestiž a o to,že je takovéhle auto vůbec v nabídce..

U minulý generace to bylo jasný S63 slabší,S63 silnější rychlejší,obě náhon na zadek,oba modely byly pohromou zadních gum,nebylo o čem výběr byl jasný..

Myslím,si,že si sami v Mercedesu trochu tu novou 65tku zazdili,právě tou 63 4x4.

Navíc v situaci,kdy šéf AMG říkal jak lidí chtějí čtyřkolky,že zadokolky od AMG byly někdy nepoužitelné(!),atd atd..Ale ono asi stejně většina S65 bude jezdit tam kde není ani moc morko a vůbec sníh(Emiráty,USA,Čína atd..)takže,to je asi jasný..

Možná taky těch 1000Nm by si z tím 4maticem už moc nerozumělo..

Čistě za sebe jako fanda a obdivovatel AMG říkám,že tohle auto se podle mě zase tak moc parametricky a ani vzhledově nepovedlo, a je už jen o prestiži..

Myslím,že pokud bude chtít někdo v našich klimatických podmínkách tuhle třídu,tak S63 4x4 je jasnější volba,než kdy předtím..
Avatar - cri-cri
cri-cri
Určitě zajimavé auto, ale jinak jsem tež sklamán, čekal jsem víc. A s tou cenou už jsou jsou už u ceny rolls-royce wraith (OK, porovnejme to s budoucim CL 65 AMG), který bych bral radši. Ikdyž na Rolls jsem nikdy nebyl nějak ujetý, tak nový rolls-royce wraith mě dostal a chtěl bych. Přitom neni o moc drařší než vrcholové CL. Zatím jsem na wraithu našel jen dvě pihy co se mi nelibi a to neni možné přikoupit 4x4 a no ten druhý že na to nemám >😁
Avatar - fOE
fOE
V12 je V12, jsou zakaznici co to koupi jen kvuli tomu. Stejnetak jsou zakaznici co si nedovoli koupit jiny nez nejvyssi model znacky. Byt rusky oligarcha a prijet na golf "jen" s63 tak me ostatni oligarchove vysmeji 😄

BTW. pro me je do toho auta idealni motorizace S500 😉
Mig_35
Tak tak. V12 a nic menšího. Prestiž.
Pálení zadních gum? To auto má jako většina moderních aut protiprokluz.
Mig_35
Mimochodem, u dieselu nenabídnul MB taky žádný posun - a nikomu to nevadí, stejně ho všichni kupují...
Avatar - Deathstar
Deathstar
Jenže protiprokluz znamená,že na mokru(ale myslím,že v tomhle případě i na suchu,nebo na nerovné silnici,těch 1000Nm je hodně) ,při pokusu o rychlou jízdu se zapnutym protiprokluzem, se přidusí motor jakmile jen trochu cítí že se hrabe (viz test SL 65 Black v Top Gearu..).

S tím autem se pak nedá jet jinak než pomalu a neagresivně.Na to nemusím platit 6 mega na to mi stačí třeba S 500..

A s vypnutým ESP to žere gumy..

K čemu pak takové auto,když můžu mít 4x4 která ten skoro stejně velký točivý moment přenese v pohodě a využije..

Sám ředitel AMG na tohle poukazoval,že jsou některé modely nepoužitelné kvůli nedostatku přenosu výkonu,že to byla chyba dřív, a pak je nové S65 stejně zadek..

Prostě to nechápu,i když vezmu že je to jenom prestiž,tak by měly alespoň částečně tyhle auta dávat smysl.Obzvlášť u Mercedesu.

Mercedes bojuje za svoji V12,maká aby splnila emise euro 6 a pak je stejně na papíře i v reálu horší než slabší model..
U fungl nové S klády,která je zase revoluční,technologická atd.,jsem prostě čekal víc..
Avatar - Ham.
Ham.
Tohle je velká luxusní limuzína, žádný sporťák u kterého by někdo honil desetinky ve zrychlení. Podstatný je dvanáctiválec, jestli má zrychlení lepší nebo horší než S63 je absolutně šumák.
Avatar - Deathstar
Deathstar
Je to šumák,ale za takové prachy jsem čekal něco extra..

Jinak nechci zakládat nějaký flame,ale když je to tak moc o prestiži,jak všichni píšou a já s tím vesměs souhlasím,proč je to na papíře horší než levnější model?

"Mám o 4 válce víc ,vysolil jsem o 2 mega víc,ale jako ještě existuje rychlejší,levnější a bezpečnější model v téhle řadě,ale toto je prestižnější"
Tohle říct,to podle mě není moc prestižní ...
Avatar - Ham.
Ham.
Protože prestiž luxusní limuzíny nikdo z reálných kupců neměří desetinkami ve zrychlení na papíře.
Mig_35
Von to stejně nepochopí. Že někdo přijde do krámu a řekne dejte mi to nejdražší co tu máte a naložte to až po strop 😉
Avatar - Deathstar
Deathstar
Hele von je starej kozel.😊.
Nebudu to řešit už každej to vidíme jinak..pro mě by teda nebyla prestiž vzít něco nejdražšího a nejnadupanějšího a přitom aby to nebylo nejlepší po všech stránkách..na tom nevidím nic prestižního..

A do toho,aby S kládá byla něco tak prestižního jako Phantom nebo Mulsanne a nemusela koukat na desetinky a top speed ji podle mě něco chybí..

Třeba to že se S 65 za 6míčů,zatraceně podobá základnímu modelu S350..
Podle mě by AMG mělo dominovat technologicky a výkonem,na styl a tu nejvrcholnější prestiž podle mě S65 nemá..

Ale už to neřešme..Prostě jsem jako fanda AMG čekal za 6 mega o dost víc,než auto s karoserií 63ky ,papírově horší,s lesklejma kolama a spoilerem..
mitlax
ono je tu jeden problem, ty nejsi a nebudes typickej zakaznik tohohle auta... ty nad tim totiz premejslis... typickej zakaznik tohohle auta totiz neresi jestli to zrychli za 5vterin nebo za 5,1... on resi jednu jedinou vec.. a to ze "mohl sem si dovolit dat za auto sest mega" a v lepsim pripade s tim autem aspon jednou nekam vyjede nez ho uklidi do garaze ke svejm dalsim 300kouskum ktery uvidej svetlo sveta akorat az dojde ropa a onen sejk je bude rozprodavat....
ozawasan
u tohohle auta? A proč to proboha někdo řeší? Jestli mi chce někdo namluvit, že primárním měřítkem pro pořízení vozu v této kategorii a cenové relaci je nízká spotřeba, tak ať spolkne pilulku a nedráždí doktora.....
Nevím, jak Vy, ale já když mám to štěstí a sednu do něčeho takového, tak "mu dám napít", protože ten zvuk (ani ne tak ta maximálka), ten zvuk, to chvění - to je to, oč tu běží.......a ne o eko jízdu na minimální spotřebu...........Na to si pořiďte modrouefektivitu......
Avatar - beibej
beibej
Oltcit, ten taky chlastal 11 na sto >😁