11,9, 9,9 ..... 3,9 ... neskutocne ako sa vsetci vyrobcovia triafaju s tou spotrebou na tie 9tky na konci >:D
rovnako fascinujuce su aj hodnoty zrychleni aut , tam tiez velakrat najdeme auta kde je 9tka na konci, rec cisel ma velku moc ako vidime - je jasne ze 4,9s vyzera lepsie ako 5s.... ale potom pride realny test a nameriame 5,8s.... takze to je tak s tymi cislami na papieri, je to pekne ale prdlajz z toho a spotreba to iste
ale chapem ze 11,9 vyzera lepsie ako keby napisali 13 litrov ;-) boze ale je ten svet divny a pritom verejne klameme sami seba a toto nikomu nevadi
nenasiel som takmer jediny test kde by tester nameral rovnaku spotrebu udavanu vyrobcom alebo rovnake zrychlenie... zvacsa je spotreba omnoho vyssia a aj pri mersni zrychlenia nie je nic neobvykle ze je auto aj o 1s pomalsie ako udava vyrobca.... to su dost klamlive cisla ale chapem ze zakaznik si radsej kupi auto ktore zrychluje za 9,9s a ma spotrebu 6,9 litra na papieri ako keby si mal kupovat auto ktore zrychluje za 11s a zerie 8 litrov... rec cisel ma velku moc, je to preto,,,, preto sa klame verejne a je mi divne ze s tym s nic nerobi, vyrobcovia aut to zneuzivaju vo svoj prospech
Já zas viděl řadu US testů, kde bylo zrychlení např. 4,9 a v evropě 6,2....Kde to ta evropská verze, která měla o 10 Hp méně nabrala mi dodnes není jasný >:D >:D >:D
japoncom sa niekedy aj verit da, to uznavam ale eu auta to je cista gulas party, spotreby su tu plus minus autobus akoby o nic neslo... taka fabia HTp zerie realne aj o liter viac ako udava vyrobca ... je to taka jedna velka gulas party kde si kazdy vyrobca da tu svoju prisadu okoreni si to a ludia to zeru s chutou a su spokojni, ja mam radsej zdravsi korejsky zensen a japonske sake ako europsky gulas , ale to je vec vkusu
Ono taky zalezi, jak kdo jezdi ;-)
S predchozim autem jsem jezdil v lete za 4,5 v zime za 5-5,5 podle podminek, v papirech mam 4,5 kombinovanou.
S novym prozatim jezdim za 6,15 -nejnizsi 5,6 -nejvyssi 6,5 kombinovana ma byt 6, rychlostni prumer mam pres 50, pocital jsem spise se 7l , takze jsem spokojen :yes:
Nevidím problém ve zjišťování spotřeby dle evropského jízdního cyklu. Snad platí pro všechny, čili jeho výsledky jsou porovnatelné s ostatními vozy. V reálu si připočti, 10-15-20%, podle toho jak máš těžký kopyta.
Problém pak nastal, pokud uředníka v EU napadlo, dle těchto výsledku spotřeby získaného v laboratoři vypočítavat flotilovou spotřebu a pak sankciovat automobilky za překročení dané hranice.
A proč za to ještě trestat automobilky, že tyto spotřeby pak píší v kalalogu...vždyť jedou podle pravidel. Ale v některých katalozích, tuším BMW to tak má, píší rozptyl spotřeby pro danou motorizaci a to mi přijde férovější.
No tak spotřeba je jasná ne? Podmínky které vůbec neodpovídají realitě, předepsané pomalé zrychlování... Navíc v zemích, kde jsou sankce a další poplatky za vyšší emise, je důležité dostat se co nejníž. Dokonce jsem zažil firemní politiku, kde bylo řečeno libivolné auto maximálně do xx gramů CO2
A s tím zrychlováním, řekl bych, že se "podvádí" spíš tím stylem, že se na auto obují ty správné gumy, použijí se nahříváky a čeká se na optimální podmínky. Samozřejmě u aut, kde je to důležitá hodnota. Takže představa, že vytáhnu auto z garáže, podívám se do katalogu, aha 4,9 sekundy... Takhle to asi fungovat nebude ;-)
A představ si auto s manuálem... ještě víc možností kde nahnat manko
Jo o téhle firemní politice s limity CO2 mi ani nemluv... Kvůli tomu jsme měli luxusně vybaveného superba, ale s motorem 1.6 TDi, protože silnější se nevešel do emisí...
Co sa tyka zrychlenia, tak napriklad Porsche je na tom presne naopak. Uz nejeden test dokazal, ze udavane zrychlenie vyrobcom je vyssie ako sa dosiahlo pri teste. ;-)
To mala byt reakcia na KIA-World
ked niekto bude mať S65 AMg určite ho bude trápiť spotreba.. :-)
čo sa týka čísel..niektoré údaje sú naozaj moc optimistické čo sa týka spotreby.čo sa týka zrýchelnia tak neviem..záleží od auta...na 740d (313ps) udávali 5.9 a my sme namerali 5.5..spotreba ale presahuje slubovaný priemer
Čekal jsem monstrum,s pohonem 4x4,stovku pod 4 sekundy,omezovač alespoň na 300(když už je tam tachometr kalibrovaný tak vysoko..),nějaké designové vylepšení oproti S 63 a co z toho?
Náhon na zadek=destrukce gum,na mokru a sněhu nepoužitelné ke sportovnímu ježdění(nikdo nechce omotat takovéhle auto kolem stromu..),maximálka 250kmh,zrychlení na 100 za 4.3s,vzhled stejný,jediným plusem je tak náhrada starého 5kvaltu za už teď zastaralý 7gtronic plus, a to všechno za 6.1 mega..
S63 4-matic má kilo za 4 s,lepší trakci,maximálku 300kmh,použitelná je za všech podmínek,má téměř shodných 900Nm(na silnici rozdíl proti 1000Nm nikdo nepozná..) a to vše za 4.3 mega...
Poslední důvod pro 65tku,kterým bylo v minulé generaci zrychlení,tak přítomností 4kolky u 63ky padá,a mě by zajímalo,kdo si koupí auto s horší trakcí,menší sportovní využitelností a menší maximálkou a dá za něj o 2mega víc.
Mercedes se pere za V12,aby je mohl dělat,ale k čemu.Tahle motorizace ztratila v Sku poslední smysl..Tak snad v kupé S65 to bude lepší...
Jsem velký fanda do AMG a Mercedesů,ale tohle nějak nechápu..
Na tom asi něco bude. Ono jde spíše o kusovou výrobu, symbol pro určitý typ zákazníků. Nepochybně to budou fantastické varhany. A je to krásná vzpomínka na staré časy.... na kterou se konkurence ani nezmůže.
No jasně,já vim,že jde v 90% o prestiž a o to,že je takovéhle auto vůbec v nabídce..
U minulý generace to bylo jasný S63 slabší,S63 silnější rychlejší,obě náhon na zadek,oba modely byly pohromou zadních gum,nebylo o čem výběr byl jasný..
Myslím,si,že si sami v Mercedesu trochu tu novou 65tku zazdili,právě tou 63 4x4.
Navíc v situaci,kdy šéf AMG říkal jak lidí chtějí čtyřkolky,že zadokolky od AMG byly někdy nepoužitelné(!),atd atd..Ale ono asi stejně většina S65 bude jezdit tam kde není ani moc morko a vůbec sníh(Emiráty,USA,Čína atd..)takže,to je asi jasný..
Možná taky těch 1000Nm by si z tím 4maticem už moc nerozumělo..
Čistě za sebe jako fanda a obdivovatel AMG říkám,že tohle auto se podle mě zase tak moc parametricky a ani vzhledově nepovedlo, a je už jen o prestiži..
Myslím,že pokud bude chtít někdo v našich klimatických podmínkách tuhle třídu,tak S63 4x4 je jasnější volba,než kdy předtím..
Určitě zajimavé auto, ale jinak jsem tež sklamán, čekal jsem víc. A s tou cenou už jsou jsou už u ceny rolls-royce wraith (OK, porovnejme to s budoucim CL 65 AMG), který bych bral radši. Ikdyž na Rolls jsem nikdy nebyl nějak ujetý, tak nový rolls-royce wraith mě dostal a chtěl bych. Přitom neni o moc drařší než vrcholové CL. Zatím jsem na wraithu našel jen dvě pihy co se mi nelibi a to neni možné přikoupit 4x4 a no ten druhý že na to nemám >:D
V12 je V12, jsou zakaznici co to koupi jen kvuli tomu. Stejnetak jsou zakaznici co si nedovoli koupit jiny nez nejvyssi model znacky. Byt rusky oligarcha a prijet na golf "jen" s63 tak me ostatni oligarchove vysmeji :-)
BTW. pro me je do toho auta idealni motorizace S500 ;-)
Jenže protiprokluz znamená,že na mokru(ale myslím,že v tomhle případě i na suchu,nebo na nerovné silnici,těch 1000Nm je hodně) ,při pokusu o rychlou jízdu se zapnutym protiprokluzem, se přidusí motor jakmile jen trochu cítí že se hrabe (viz test SL 65 Black v Top Gearu..).
S tím autem se pak nedá jet jinak než pomalu a neagresivně.Na to nemusím platit 6 mega na to mi stačí třeba S 500..
A s vypnutým ESP to žere gumy..
K čemu pak takové auto,když můžu mít 4x4 která ten skoro stejně velký točivý moment přenese v pohodě a využije..
Sám ředitel AMG na tohle poukazoval,že jsou některé modely nepoužitelné kvůli nedostatku přenosu výkonu,že to byla chyba dřív, a pak je nové S65 stejně zadek..
Prostě to nechápu,i když vezmu že je to jenom prestiž,tak by měly alespoň částečně tyhle auta dávat smysl.Obzvlášť u Mercedesu.
Mercedes bojuje za svoji V12,maká aby splnila emise euro 6 a pak je stejně na papíře i v reálu horší než slabší model..
U fungl nové S klády,která je zase revoluční,technologická atd.,jsem prostě čekal víc..
Tohle je velká luxusní limuzína, žádný sporťák u kterého by někdo honil desetinky ve zrychlení. Podstatný je dvanáctiválec, jestli má zrychlení lepší nebo horší než S63 je absolutně šumák.
Je to šumák,ale za takové prachy jsem čekal něco extra..
Jinak nechci zakládat nějaký flame,ale když je to tak moc o prestiži,jak všichni píšou a já s tím vesměs souhlasím,proč je to na papíře horší než levnější model?
"Mám o 4 válce víc ,vysolil jsem o 2 mega víc,ale jako ještě existuje rychlejší,levnější a bezpečnější model v téhle řadě,ale toto je prestižnější"
Tohle říct,to podle mě není moc prestižní ...
Hele von je starej kozel.:).
Nebudu to řešit už každej to vidíme jinak..pro mě by teda nebyla prestiž vzít něco nejdražšího a nejnadupanějšího a přitom aby to nebylo nejlepší po všech stránkách..na tom nevidím nic prestižního..
A do toho,aby S kládá byla něco tak prestižního jako Phantom nebo Mulsanne a nemusela koukat na desetinky a top speed ji podle mě něco chybí..
Třeba to že se S 65 za 6míčů,zatraceně podobá základnímu modelu S350..
Podle mě by AMG mělo dominovat technologicky a výkonem,na styl a tu nejvrcholnější prestiž podle mě S65 nemá..
Ale už to neřešme..Prostě jsem jako fanda AMG čekal za 6 mega o dost víc,než auto s karoserií 63ky ,papírově horší,s lesklejma kolama a spoilerem..
ono je tu jeden problem, ty nejsi a nebudes typickej zakaznik tohohle auta... ty nad tim totiz premejslis... typickej zakaznik tohohle auta totiz neresi jestli to zrychli za 5vterin nebo za 5,1... on resi jednu jedinou vec.. a to ze "mohl sem si dovolit dat za auto sest mega" a v lepsim pripade s tim autem aspon jednou nekam vyjede nez ho uklidi do garaze ke svejm dalsim 300kouskum ktery uvidej svetlo sveta akorat az dojde ropa a onen sejk je bude rozprodavat....
u tohohle auta? A proč to proboha někdo řeší? Jestli mi chce někdo namluvit, že primárním měřítkem pro pořízení vozu v této kategorii a cenové relaci je nízká spotřeba, tak ať spolkne pilulku a nedráždí doktora.....
Nevím, jak Vy, ale já když mám to štěstí a sednu do něčeho takového, tak "mu dám napít", protože ten zvuk (ani ne tak ta maximálka), ten zvuk, to chvění - to je to, oč tu běží.......a ne o eko jízdu na minimální spotřebu...........Na to si pořiďte modrouefektivitu......