Bezpečnost
h.onzyk
12
No s tím designem je to dost subjektivní, podle mě vypadá pořád dobře i vedle nových velkých SUV.
Přejít do diskuze
a nešetří se ani teď. Pokud máš jiné informace, tak je uveď - jinak tam necpi to "ještě tolik", když ty tvoje teze nejsou podložené.
Je vidět , že před 10 lety se na vývoji u Volva ještě tolik nešetřilo! :yes:
Dobrý výsledek dnes již veterána SUV..!
Designem sice již zcela mimo , ale bezpečnost výtečná.
Snad se nyní už čínsko-švédská automobilka toho bude držet i nadále. 😉
Dobrý výsledek dnes již veterána SUV..!
Designem sice již zcela mimo , ale bezpečnost výtečná.
Snad se nyní už čínsko-švédská automobilka toho bude držet i nadále. 😉
bortící se hliníkové kolo zcela určitě nezmění dráhu 2t vozidla natolik, aby to nějak zásadně ovlivnilo výsledky testu. Tohle je o tom, jak jsou navrženy nosníky a motorová stěna. A to zejména tvarově - tak aby to auto po té překážce spíše sklouzlo. Celková pevnost v tomto případě nehraje zásadní roli(samozřejmě z bláta to nemůže být), protože se zde moc věcí před motorovou stěnou nedeformuje. Zůstat to stát na místě bez poškození je pro posádku spíše kontraproduktivní. Také je to o tom, jak je provedeno řízení - jestli se bude deformovat pod kapotou, nebo se natlačí do interiéru, takže dojde k vyosení volantu a airbagu.
neřekl bych, že je nedostatečný tvar airbagu - všimni si ze záběrů z vrchu, že se vyosí celý volant. V tom bych viděl zásadní problém.
Mně spíš zaráží to, že při takovém nárazu je nedostatečný tvar airbagu.
Např. zde [odkaz] a teď prosím neřešte, že je to VW, je vidět, že hlava airbag jenom olízne, takže airbag téměř neudělá svojí práci...
Např. zde [odkaz] a teď prosím neřešte, že je to VW, je vidět, že hlava airbag jenom olízne, takže airbag téměř neudělá svojí práci...
Volvo XC60 i S60 umí. Stejně dobře umí Subaru Forester, Mitsubishi Outlander a ASX. :yes:
No nevím , Volvo už dal strýc raději z domu..
Po 2 letech co bylo v servisu každou chvíli..
Tolik závad na Mercedesu nikdy neměl..ani za 6 let! >😁
Volvo bylo kdysi pojmem kvality a bezpečnosti..a zůstala jen ta bezpečnost. :no:
Po 2 letech co bylo v servisu každou chvíli..
Tolik závad na Mercedesu nikdy neměl..ani za 6 let! >😁
Volvo bylo kdysi pojmem kvality a bezpečnosti..a zůstala jen ta bezpečnost. :no:
nahoda? myslíš že každá XC90 má kola na jinejch místech? samozřejmě, že každej crash XC90 by vypadal opticky trochu jinak, ale to kolo by se utrhlo vždycky.. pouze pár plechů by se jinak ohlo..
Ten disk zustal cely, guma taky pomuze odrazu i kdyby se to auto posunulo jen o 1 cm bokem, tak uz to vysledek ovlivni. A nemyslim, ze by se to kolo utrhlo pokazde stejne.
Nemam nic proti Volvu, ale myslim si, ze u toho (i jinych) testu obcas muze pomoct i nahoda, utrzene kolo zmenilo drahu vozidla, byt sedacka o kousek blize doslo by ke kontaktu hlavy, tot muj nazor a netvrdim, ze to tak musi byt, jen me to napadlo pri koukani.