Novinky
Nicco
5
Skoda je v nesvolavackach majster. Spociatku zapierali aj retaze TSI, casom sa rozhodli pre kulanciu. Svolanacka je draha a kazi dobre meno.
Přejít do diskuze
Můžeš mi vysvětlit, co tě na tom tak dostalo a jakou to má souvislost s německou kvalitou?
skodu nekupovat, rada do buducna 😉 ... je x lepsich a lacnejsich aut a aj krajsich
toto ma tiez dostalo: [odkaz] , no nekup to , nemecka kvalitka 😉
toto ma tiez dostalo: [odkaz] , no nekup to , nemecka kvalitka 😉
Pamatam si na prve Fabie a ich serva. Poznal som 5 majitelov, ktorym serva riadenia odisli do dvoch rokov. A to bola era so Skoda zarukou 1 rok! Vtedy mlcali vsetci - automobilka, media a samozrejme motoristicky novinari. A je to tak doteraz. :no:
Určitě by mě to trápilo méně než vrzající plasty v ix35, které nevyřešíš jen tak a lepící se volant v i30 již po 10 tkm kterému ani výměna v záruce nepomohla jelikož se objevil ten samý problém. Nabízí se staré DODO dodělej doma......
Dětská nemoc, jež byla později odstraněna. Jedná se snad o nějaký ojedinělý případ, u jiných automobilek nevídaný?
o spoustě úprav na autě ani nevíte, auto dáte do servisu na roční prohlídku a oni Vám tam potřebné úkony provedou na tajňačku, vím o takových případech u jedné prémiové značky, není totiž v jejich zájmu aby majitel třímilionového auta veděl že mu něco měnili protože to nebylo bezpečné
Jak to tak čtu... asi mam v Mondeu taky spínač rempomatu od Texas intstruments... čas od času taky nesepne >😁
Spíš by mne zajímaly svolávačky těch závažných chyb v modelech ne jen Fordu, ale kohokoliv. V první desítce jsou ve většině případech prkotiny 😄
Spíš by mne zajímaly svolávačky těch závažných chyb v modelech ne jen Fordu, ale kohokoliv. V první desítce jsou ve většině případech prkotiny 😄
Já tušil, že tu někdo vytáhne opět řetěz.
Ale vysvětlím ti to. Svolávací akce se týkají problému, který může ohrozit bezpečnost posádky.
Jestli při startu zachrastí řetěz, to na bezpečnost posádky vliv v podstatě nemá.
Můžete s tím nesouhlasit, nemusí se vám to líbit, ale to je tak to jediné, co s tím můžete dělat. 😉
Ale vysvětlím ti to. Svolávací akce se týkají problému, který může ohrozit bezpečnost posádky.
Jestli při startu zachrastí řetěz, to na bezpečnost posádky vliv v podstatě nemá.
Můžete s tím nesouhlasit, nemusí se vám to líbit, ale to je tak to jediné, co s tím můžete dělat. 😉
V USA obecně nemají povinné garanční prohlídky. Těžko můžou provádět opravy v rámci prohlídek, které neexistují. Proto se zdá, že tam svolávají auta kvůli každé pitomosti. V EU může automobilka navrhnout, že závadu odstraní právě v rámci garančky. Pokud není příliš závažná, tak to typicky patřičný orgán povolí. A nalezené závady jsou také publikovány (EU má databáze na kde co).
Tak si to ověř tady: https😐/www.etis.ford.com/
Podle VIN se tam dá ověřit, zda jsou na vozidlo nějaké neprovedené svolávačky...
Podle VIN se tam dá ověřit, zda jsou na vozidlo nějaké neprovedené svolávačky...
Takže sis sám odpověděl na onu první otázku. Když se auto nerozjede, není pro posádku nebezpečné. 😉
Jenže on se žádný nepřetrhl. 😉
Problém byl v jeho vytáhání. A to hlavně tehdy, když poklesl tlak v jeho hydraulickém napínáku, typicky tehdy, když auto dlouho stojí.
Problém byl v jeho vytáhání. A to hlavně tehdy, když poklesl tlak v jeho hydraulickém napínáku, typicky tehdy, když auto dlouho stojí.