Novinky
bigsoul
0
O forde som nevidel nič vo vašich článkoch 😊
Jak to tak čtu... asi mam v Mondeu taky spínač rempomatu od Texas intstruments... čas od času taky nesepne >😁
Spíš by mne zajímaly svolávačky těch závažných chyb v modelech ne jen Fordu, ale kohokoliv. V první desítce jsou ve většině případech prkotiny 😄
Spíš by mne zajímaly svolávačky těch závažných chyb v modelech ne jen Fordu, ale kohokoliv. V první desítce jsou ve většině případech prkotiny 😄
Tak si to ověř tady: https😐/www.etis.ford.com/
Podle VIN se tam dá ověřit, zda jsou na vozidlo nějaké neprovedené svolávačky...
Podle VIN se tam dá ověřit, zda jsou na vozidlo nějaké neprovedené svolávačky...
o spoustě úprav na autě ani nevíte, auto dáte do servisu na roční prohlídku a oni Vám tam potřebné úkony provedou na tajňačku, vím o takových případech u jedné prémiové značky, není totiž v jejich zájmu aby majitel třímilionového auta veděl že mu něco měnili protože to nebylo bezpečné
V USA obecně nemají povinné garanční prohlídky. Těžko můžou provádět opravy v rámci prohlídek, které neexistují. Proto se zdá, že tam svolávají auta kvůli každé pitomosti. V EU může automobilka navrhnout, že závadu odstraní právě v rámci garančky. Pokud není příliš závažná, tak to typicky patřičný orgán povolí. A nalezené závady jsou také publikovány (EU má databáze na kde co).
jsou svolavačky nesvolavačky. Některé firmy se snaží obelhávat klienty jak jen to jde.
Pamatam si na prve Fabie a ich serva. Poznal som 5 majitelov, ktorym serva riadenia odisli do dvoch rokov. A to bola era so Skoda zarukou 1 rok! Vtedy mlcali vsetci - automobilka, media a samozrejme motoristicky novinari. A je to tak doteraz. :no:
Skoda je v nesvolavackach majster. Spociatku zapierali aj retaze TSI, casom sa rozhodli pre kulanciu. Svolanacka je draha a kazi dobre meno.
Já tušil, že tu někdo vytáhne opět řetěz.
Ale vysvětlím ti to. Svolávací akce se týkají problému, který může ohrozit bezpečnost posádky.
Jestli při startu zachrastí řetěz, to na bezpečnost posádky vliv v podstatě nemá.
Můžete s tím nesouhlasit, nemusí se vám to líbit, ale to je tak to jediné, co s tím můžete dělat. 😉
Ale vysvětlím ti to. Svolávací akce se týkají problému, který může ohrozit bezpečnost posádky.
Jestli při startu zachrastí řetěz, to na bezpečnost posádky vliv v podstatě nemá.
Můžete s tím nesouhlasit, nemusí se vám to líbit, ale to je tak to jediné, co s tím můžete dělat. 😉
Ked sa pretrhne, tak bude mat velky vplyv.
Jenže on se žádný nepřetrhl. 😉
Problém byl v jeho vytáhání. A to hlavně tehdy, když poklesl tlak v jeho hydraulickém napínáku, typicky tehdy, když auto dlouho stojí.
Problém byl v jeho vytáhání. A to hlavně tehdy, když poklesl tlak v jeho hydraulickém napínáku, typicky tehdy, když auto dlouho stojí.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
skodu nekupovat, rada do buducna 😉 ... je x lepsich a lacnejsich aut a aj krajsich
toto ma tiez dostalo: [odkaz] , no nekup to , nemecka kvalitka 😉
toto ma tiez dostalo: [odkaz] , no nekup to , nemecka kvalitka 😉
Můžeš mi vysvětlit, co tě na tom tak dostalo a jakou to má souvislost s německou kvalitou?
Určitě by mě to trápilo méně než vrzající plasty v ix35, které nevyřešíš jen tak a lepící se volant v i30 již po 10 tkm kterému ani výměna v záruce nepomohla jelikož se objevil ten samý problém. Nabízí se staré DODO dodělej doma......
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.