Videa
Petrolhead_CZ
3
Cabreře také fandím, ale na Italii mít nebude, natož na Speciale, které zastíní zase naprosto vše. Trochu se bojím, že nedá ani MP4-12C, každopádně může Lambo jenom překvapit. V10 zní zase výborně :yes:
Přejít do diskuze
Nejde tak o technickou podobnost jako o princip zrození - koncept > funkční prototyp v omezené sérii > produkční verze. V tom vidím podobnost. Proto bych tipoval, že Sesto Elemento je po stránce designu předobrazem Cabrery. Ale to je jen můj tip, buhví jak to bude vypadat ve finále.
Taky jsem zvědavý jak se s tím poperou, ale i kdyby bylo nejpomalejší tak si zaslouží palec nahoru za desetiválec. Nádherný to zvuk.
Taky jsem zvědavý jak se s tím poperou, ale i kdyby bylo nejpomalejší tak si zaslouží palec nahoru za desetiválec. Nádherný to zvuk.
Co se kabátku týče, myslím že bude následovat hlavně koncept Sesto Elemento. Sesto Elemento proporčně i koncepčně odpovídá současnému Gallardu/LP 560-4 a je tu několik dalších věcí, které hrají právě pro tuto cestu. Asi hlavním faktorem je, že SE je plně funkční stejně jako ve své době Reventon, předobraz Aventadoru. Další podobnostní je i omezená dvaceti kusová série těchto unikátů. A pokud se podíváte na Reventon a Aventador vedle sebe, uvidíte že se odlišují víceméně v detailech. To samé očekávám od Cabrery a Sesto Elemento.
Naivně jsem si myslel, že se Lambo u Gallarda vzhledově vyčerpalo. Zvláště první facelift - podle mě jeden z nejhezčích supersportů (asi jsem jediný, komu se ty řasy na miuře nelíbí). Poslední FL bych označil za jeden z nejtragičtějších, co jsem kdy viděl. A nikdy jsem ani nebyl na velká (dvanáctiválcová) lamba. Countach se mi zdál místy dost kýčovitý (neplatí pro první vozy), Diablo takové nezajímavé, Murciélago náhanělo spíš strach než uznalé úsměvy a na Aventadoru se mi zdá, že to s tím rozlámáním předku krapet přehnali... Tak jsem nástupci gallarda moc velké naděje nepřikládal, zvláště když se mělo představit už před rokem, ale teď koukám... a zdá se mi o dost lepší než gallo a vůbec všechna lamba. Italové rádi napínají, tak snad bude výsledek stát za to. :yes:
Speciále stím srovnávat nemůžeš, to až bude superleggera Cabrera, tak potom, dřív ne
458 je jedno z nejlepších aut na světě - netvrdím že ho Cabrerea porazí, ale ani to nevyvracím,
nechávám to otevřené
458 je jedno z nejlepších aut na světě - netvrdím že ho Cabrerea porazí, ale ani to nevyvracím,
nechávám to otevřené
trochu špatný systém srovnávání... navíc sesto elemento je zcela funkční okruhový speciál kde lambo prezentuje svoje umění být lehké a varianty lehkých materiálů v jednom autě... ale reventon byl "jen" masivní up murča co se designu týče a ne techniky takže přesný opak sesta... cabrera bude mnohem konvenčnější než sesto a bude se více blížit aventadoru a nedivil bych se pokud by nějaké prvky nesly známky sesta nebo venena... nicméně to je vedlejší... chci vědět jestli na nordschleife dá mc pomlčka dvanáct cé nebo skončí jako ozdoba garáží až jako druhá 😄