Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tři manažeři Hyundaie rezignovali kvůli problémům s kvalitou

102 komentářů

Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
holden_holden
jo tak proto rezignovali
MariAchi
>😁
Gangrel
Kdo vyhrál, mohu-li se ptáti? Já teď dělám taky výběrovku na kombíky... a zatím u mě vyhrává i30 nad Meganem. Čeká mě ještě svezení v ceedu a Aurisu... a taky v Dusteru 1.2TCe 😄
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pelikoš
pelikoš
jedině nissan 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
augustin
Tak ja som zas nezazil s nijakym autom väcsie problemy ako s "Kaskajom" a preto uz nikdy Nissan a pritom mam japoncov tak rad.
Avatar - Uhlik
Uhlik
No ved Kaskaj ani ziadny Japonec nie je 😉 Je to taky sikmookejsi zabozrut...
Avatar - patrikw
patrikw
minule som spomínal 😁DDD jeden zlý kaskaj a už nikdy nissan >😁 ale jeden príspevok citujem >😁 "Ono to ani nie je fyzicky možné a pre mňa sú postačujúce aj názory kolegov, rodiny či známych, ktorý majú skúsenosti so značkami inými, ako som jazdil ja. V blízkej rodine mám napr. 3 ľudí ktorí menili TSI tj. celý motor,, a pod tým tak si kúp renault keď sa ho zastavať 😁D nikto na vw nic zle nepovie a to aj ked sa ti 3 tsicka rozebu na dvore ale renault a aj ostatne značky sú pre vás šroty ...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
plitký kufr... Dobrý :yes: >😒]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Banjo
Možná myslel vyjmenovaná slova po l... 😉
Pacho69
každopádně ve významu "mělký" je to slovenské slovo, v češtině má trochu jiný význam. A tvrdý y by se šiklo 😄
hatinap
Kdysi jsem nad ním uvažoval, ale po přečtení chatu s panem Vošickým a reklamní kampaní, kterou se prezentují, vyberu cokoliv jiného.
Avatar - Snooob
Snooob
Ber Auris
Avatar - dal
dal
Souhlas, z daných možností je to nej volba.
Když by jsem rozšířil výběr, u mne by to vyhrál Golf.
Avatar - 4hill
4hill
se kvality týče tak tu spousta příznivců propagovala naprosto rozdílnou myšlenku.A ono ejhle..Dle mého odpovídá kvalita vozů H/K jejich vzhledu..Tedy nic moc..
Gangrel
Tak to tu ještě nebylo 8-s
augustin
:yes:
Paulie88
Tak hlavně že je každej z těhle aut tak udělanej a každej správnej Čech je musí mít a nebo KIU >😁 třeba ty co se dělaj u nás problémy s kvalitou neměly, ale to je celkem jedno ...
Gangrel
Až jednou budeš kupovat "nové" auto (ne, skutečně nemyslím olítanou jebku z bazaru...) za svoje první vydělané prachy, tak možná pochopíš, proč je tolik lidí "udělaných" do rejže... "value for money"
Paulie88
Auto už sem si za vydělaný peníze kupoval. Nebylo sice samozřejmě nový, protože na nový auto se podle mě v tomhle státě vydělat nedá když musíte vyžít s minimálním platem. Ale kdybych na to měl nikdy bych nad rejží ani na pikosekundu nepřemejšlel ...
Avatar - dal
dal
Nikdy neříkej nikdy. Já jsem si taky myslel, že Škodovku ani omylem ale přišla dobrá nabídka a OII je doma.
Avatar - Typhoon
Typhoon
OII, to už je ovšem jiný kafe, žádná rýže...
milan3
Abys ses nedivil, že je třeba víc rýže než si vůbec dokážeš představit! 😉
Pacho69
Rejže mi nevadí, ale dám přednost té ještě pár kilásků na východ 😉
petulinka
Já osobně žádnou hodnotu za peníze nevidím- neznám nikoho kdo by s těmito korejskými "zázraky" netrčel ustavičně v servisu, byť s prkotinama kromě problematičtějších 4x4- to už jsem viděla pár majitelů si rvát vlasy, když se něco pokazilo- já osobně si raději koupím byť lehce jetý, ale kvalitní evropský či japonský auto, než nějaký z těchto korejských "zázraků".... ale proti gustu.....
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petulinka
No asi mám ve svém okolí zrovna jenom majitele špatných kusů, jak někteří tvrdí... ale bohužel nelžu...
Johnn
Nejlepší auto,žádné auto,protože každý má nějakého známého a ten má vždy naprosto problémové auto a žádná značka v tom vyprávění nechybí.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
trochu pravdomluvi... dobrý! :yes: >😒]
jamp
Prid sa pozriet na mna, po 100000km nemusim dolievat 2,2 crdi dieslu hyundai olej, servis len predpisany, po starte preteky s detmi do skoly a potom do prace . U fordu focus1,6 benzin po 70000km rovnako. Z europy bola v casoch mladickej nerozvaznosti octa1 rocnik97 a passat b5, b5.5 . Nemal som stastie, kazdy kus z koncernu mal muchy, ktore ho zneschopnili. Vsetky auta kupovane nove, servis autorizovany pravidelny. Superb 1 bol prekvapivo spolahlivy 1,9 tdi 96kw traktor, ale mne sa ten zvuk pacil. Favorit bol tiez bezproblemove auto. Korejec ma nikdy nenechal na ceste, a ziarovku vymenit viem >😁 To koncern to bol nakej horsi oddil, teda az na ten Favorit. Chybala mu len klima a vykon :-!
Avatar - grifith
grifith
Vidíš a já zase neznám nikoho, kdo by zase vězel v servisu, tedy kromě pravidelných servisních prohlídek. To jsou paradoxy, co?
Ony prodejní statistiky mluví jasně, korejská dvojka roste a já se tomu nijak nedivím.
Avatar - dal
dal
Znám majitele onačejších značek kteří si rvou vlasy u majitelů koreje to jsou spíš vyjímky. Zkušenosti ze dvou autorizovaných servisů kde opravují více značek(1.Honda Seat, Škoda, Hyundai 2.Škoda, Hyundai, Renault, Citroen, Dacia). U 1. nejméně problémů Honda, zbytek tak nastejno, u 2.servisu Francie samý problém, Škoda/Hyundai OK.
Jinak neznám nikoho s korejcem, kdo by vyloženě trčel v servisu.
S těmi prkotinami máš pravdu, některé věci se u korejců řeší za pochodu jako např.😒br /> zůstává viset ruční brzda, loupe se volant a řadící páka, odpadávají lišty na zadních oknech(týká se nové i30). Vše se mění na záruku a je způsobeno začátkem výroby. Na druhou stranu všechny důležité komponenty jsou OK, problémy s řetězy, elektrikou, převodovkou nebo motory jsou pro Hyundai neznámý pojem.
petulinka
No- každý má jinou zkušenost no- třeba zrovna špatný kusy... co mám možnost sledovat pár kousků, tak to jsou nejspíš zrovna ty špatný- třeba hyundai terracan- 3x praská hadička od nafty za jízdy, vstřiky v háji, výměna motoru, nepočítaně problémů s pohonem 4x4, a prkotin typu z ničeho nic odejde motorek stěračů za jízdy v dešti a podobných drobností nepočítaně- a to byl kupovaný nový jako služební k užívání s možností pozdějšího odkupu, takže se o něj řidič staral jako o miminko, protože si ho původně chtěl nechat a je to zkušený řidič s víc než milionem km bez nehod....takže problém mezi volantem a sedačkou nebyl- zrovna špatný kus nejspíš, nebo santa fe u kterýho odešla převodovka v 70 000km- taky asi špatný kus Tuscon u kterýho si nepamatuju kolik závad měl, protože jich bylo dost na 30 000km ... U každý automobilky se najde špatný kus, ale pro mě Hyundai a Kia nemají takové kouzlo abych to riskovala.... Každý podle svého gusta, jenom jsem vyjádřila osobní názor- ať si každý koupí co chce...
pogo26
Napiš mně jméno autorizovaného sevisu, kde dělají Renault, Škodovku, Citroen a Hyunday.
Gangrel
Já ti můžu napsat: Hyu, Škoda, Ford... a co mám informace, tak nejvíc trpí Fordy, proto jsem Focuse nezaradil ani do sveho vyberu :-!
Avatar - dal
dal
Auto Nejdl Klatovy
pogo26
Není to ale prodejce těchto značek. Jde jen o servis.
Avatar - dal
dal
Je to autorizovaný prodejce i servis.
Bobisimo
Že motory nejsou pro hnujdej problém? Měl jsem i30 (LPG), motor zhavaroval v 80 tis.km, byly podpálené ventily, okousané vačky, zničené pístní kroužky. Oprava necelých 70 tis. Kč!!! (na fóru hyundai je podobných případů více a mnohem víc majitelů se se svými zkušenostmi ani nesvěří). Před tím jsem měl Getze, také na LPG a naprosto spolehlivé auto. Naštěstí jsem se už hnujdaje zbavil a do nového bych nikdy nešel :no:
augustin
Pises hluposti. Ak si nikoho nevidel s Kia stat v servise, tak mas tu hned mna. Mal som pred tym skoro 5 rokov Kia a len na zaklade vynikajucich skusenosti mam zas Kia. A ak chces, pozri sa na dlhodoby test Ceedu v Autotouring (oktober 2013, strana 38-41). Uz len nadpis hovori za vsetko: "Jetzt wissen wir,, warum Kia unbeschwert 7 Jahre Garantie gewährt" (Teraz vieme, preco Kia ponuka bez problemov 7 rocnu zaruku). To auto nesetria, ale su nim nadseni.
Avatar - R32
R32
Veď o tom to celom je... veď každá (nehovoriac o prémii) značka trpí nejakými poruchami, problémami, zvolávačkami... Dôležité je to, ak sa k problémom stavia. Robil som pre koncern cca 5 rokov a viem, že mnoho problémov ktoré sa stali počas záruky (!!!) odmietli uznať z rôznych (často absurdných) dôvodov. ;-\
Mexican82
tak ma pozvi na panaka a spoznas ma, ty e😜erta na vsetko. mam 190 000km za 6 rokov a auto ma nikdy nikde nenechalo. Samozrejme vymena prkotin typu lozisko a cievka A/C bola, a vymena brzd , tlmicov a pneumatik (opotrebenie) je samozrejmost pri tom najazde. asi 2 nove sady ziaroviek H4. Inak nic. povodna bateria, je to diesel - vzdy naskocil na 1 krat Ja myslim, ze dobre. mam Accenta rv 2007.. tebe davam palec dole za neoverene kecy
Avatar - dal
dal
Tvá slova mohu jen potvrdit. Měl jsem stejné auto a při podobném nájezdu jsem měnil jen kotouče, destičky, baterku a žárovky.
Podvozek má sice horší(stabilita v zatáčkách) ale motor jde neskutečně za plynem a je i relativně tichý a úsporný.
Ve své době a za ty peníze absolutně bezkonkurenčně nejlepší koupě.
pogo26
i30 a Ceed jsou na posledních místech ve statistikách Adacu. Také dle německých STK DEKRA na evropskou konkurenci ( Mégane, Golf, Astra + Auris, M3) nestačí.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
dal
Za Golf nebo M3 by jsem svoji i30 vyměnil ale za Megana určitě ne. Těm statistikám nevěřím, není nad vlastní zkušenost.
jamp
Stk moze urobit servis pri pravidelnej prehliadke, takze asi by sa nechcel blamovat. K nam tato vymozenost tiez dorazila a prehliadka fordu po 4 rokoch bola vratane STK? Zaplatil som poplatok bez navysenia a ziarovku, ktora sa vypalila akurat na STK >😁 , takze vazna zavada >😁 >😁 ma neobisla. Rovnako to fungovalo u skodovky, takze nejake statistiky... Servis nieco stoji a origo diely maju nieco do seba, potvrdil mi to nissan zastavujuci na krizovatke o moj zadny naraznik. Vsetci ostatni bez rozdielu kontinentu zvladli zastavit, dokonca aj VW crafter.
pogo26
Proto jsem napsal DEKRU. Tam máš tu statistiku pěkně rozdělenou a nějaké žárovky si můžeš odfiltrovat pryč. DEKRA neni TUV. 😄
jamp
Pochopili funkciu a zaviedli asistencnu sluzbu, takze po 4 rokoch uz budu lepsi 😉
JaMM
... nerealnych cien a terminov. No, a napokom este odflaknu vstupny audit. 😉
jamp
Po zavedeni systemu riadenia kvality ISO sa nejak rozmohla nekvalita, ale je aspon vyrobena v systeme kvality ISO
JaMM
v IKEA a LEGO su podobní ISO lepmli!
Odkedy sú IKEA a LEGO akciovky, tak hanba!!!
V IKEA diely tradične nelícujú! A bez elektrického momemtového šroubováku máš pri montáži problém!
LEGO, tak tí síce vyrábajú podľa ISO, ale plastikové kocky predávajú za cenu VW Golf.
Skúste si prepočítať cenu za kg LEGA Basic!!!a cenu za kg VW GOLF.
JaMM
ISO je oblb za mega peniaze, ked firma dostane bumazku, ze maju fasa management.
To, ako to v ISO firmach funguje realne, tak to je o inom! ;-\
Avatar - bigsoul
bigsoul
Den kdy nás topper opustil 😒
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jamp
Mozno zmenil zase nick, alebo je na brigade v skodovke a pomaha s nabehom faceliftovaneho yetiho. Nieco mi hovori, ze yetiho by som pod stromcek nechcel 😄
Thorin
To je divné! Podle reklamy jsou to ta nejlepší a nejdokonalejší auta na světě. Všichni ostatní vyrábí šmejdy, hlavně Němci, Francouzi a Italové.
Teď ale vážně, mám ve svém okolí již dvě korejská auta, která umřela na motor. Jedno benzín, přeskočené rozvody po 120 tkm. Druhý nafta, prasklá vačka, najeto necelých 7 tkm. Podle servisu jich mají s tou vačkou tolik, že ani nestačí opravovat.
Vezmeme-li zatím poměrně malé rozšíření těchto vozů v našich končinách, je to celkem dost.
JaMM
A to este Hyundai rozsiruje, ze oni su "exkluzivnejsia" znacka ako Kia ;-\
Avatar - dal
dal
Je to majitel, podobný vztah jako VW a Seat. Jen je tam rozdíl v tom, že Kia dostává někdy před Hyundai přednost, což je u VW nemyslitelné.
_MT_
To byl záměr, aby stál Hyundai nad Kia. Bohužel se jim to moc v Evropě nedařilo, z velké části asi kvůli designu. Jen se to nesnaží za každou cenu zvrátit, protože by si tím sami podkopávali pozice. Takové kousky si ještě dovolit nemůžou. Vzhledem k potenciálu pro růst mají dost času to zkorigovat přirozeněji.
Johnn
No nemám konkrétní čísla,ale myslím si,že v Evropě prodává Hyundai více než Kia a že je trochu na ní.
Banjo
Za celou Evropu vede Hyundai nad KIA. Ale jsou země, které víc kupují Hundy, a v jiných je zase populárnější KIA.
_MT_
Nejde o prodeje. Jde o vnímání značky a ceny, které si může dovolit. Není to něco, co sleduji, ale kvůli tomu snad z "levnější" udělali "sportovnější".
Avatar - dal
dal
Reklamu ponechme stranou, neznám firmu která by v ní tvrdila že je k ničemu.
Tu vačku ti nežeru, alespoň nelži!
Dobrá rada, tady nikdy nevíš kdo má přístup k jakým informacím. Já jsem třeba věděl jaké problémy mne mohou potkat, protože mám známého ve fabrice, který má přístup k informacím ze servisů Hyundai.
Johnn
Vzhledem k důvodům,teda jestli je redakce dobře opsala,tak jsou to problémy týkající se hlavně USA a možná i JK.
Odešli tři korejci z dosti vysokých postů a co?U nás se to stejně moc nenosí.
Jen lze doufat,že se budou maximálně snažit o deklarovanou kvalitu a netlačit na kvantitu.To by bylo opravdu plus pro zákazníka.
S kvalitou při důrazu na kvantitu už totiž měli problémy i jiné firmy.
JaMM
A mozno to bolo kvoli korupcii. Ta tiez na Dalekom vychode frci.
Subdodavatelia ich skorumpovali, aby tie ich uzke oci privreli uplne. 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Stačilo to vymluvit na jednorázový problém u dodavatele.. nebo ještě lépe nesprávné používání maitelem, ne?
Ty rozvody přece taky kždej normální člověk slyšel, že začínají chrastit... takže vlastně všechno bylo a je v pořádku a jde o etalon kvality!
A majitelé si za to můžou sami.
>😒]
Avatar - woody-alien
woody-alien
A jsem vážně zvědav, kolik těch šutrů ze strany jiných automobilek, které NIKDY neměly problémy s kvalitou, tedy vlastně na H/K přiletí. 😉

Na druhou stranu tahle zpráva vyráží trumfy z rukou některým korea-fandům, kteří snad opilí nárůstem prodejů v ČR, byli schopni triumfálně plácat o "žabožroutech", "taliánech" a jiné pakáži, která super vozům z Nošovic nesahá ani po zástěrky. >😁

Takže - všechno je jak má být. Žádné drama.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
:yes:
MariAchi
Ano, řečeno s JAR - všechno je takový, jak to vždycky bylo 😄

:yes:
Avatar - Bubáq
Bubáq
Mám v živé paměti on-line habubřelost tohoto Goebbelse českého autoprůmyslu... Holt boží mlýny! :-!
Arese
"Mr. Vošický - Goebbels českého-korejského autoprůmyslu" - vystižněji to snad ani nešlo vyjádřit! :yes: :yes: :yes: To jeho vystoupení v on-line diskusi je skutečně nezapomenutelné! :no: 8-s
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Musel jsem si to přečíst ještě jednou. Je to úchylnost, ale pocity něhy a snění - to mě fakt odbouralo... >😁
Avatar - dal
dal
Za mne máš :yes: :yes: :yes: Až doteď jsem nedokázal tu kreaturu pojmenovat.
Avatar - Tomas_2002
Tomas_2002
:yes: Mě zas dostal v těch interních materiálech co prosákly na veřejnost. Mluva kádra minulého režimu....
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Nějak nás za to vydislikoval... 😐
MariAchi
..kvá kvá kvá...kváálitááá. >😁

Kde tak asi udělali soudruzi z Koreje chybu?!

A co na to pan kVášický?

A Topper?
Gangrel
To je, panečku, radosti... 😄
King of rain
Jsem myslel že máš navic....
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Petrko
kdyby kterákoliv evropská firma vykopla vysoké managery odpovídající za kvalitu z důvodů že jejich vozy mají na některých trzích problémy s kvalitou, slyšel bych tady potlesk a volání bravo, informace od tom že tak se to má dělat zvedá to důvěru zákazníků k firmě která se nebojí takového tahu. Ale že to byl zrovna Hyundai je to opět špatně. Spousta za vás nadává na neobjektivitu redaktorů ovšem vaše objektivita je na bodě mrazu.
augustin
Napisal si, co som mal od zaciatku v mysli, ked som si precital ten clanok :yes: :yes: :yes:
Yull
Po Mondeu 2002, ktere bylo famozni, prostorne a pohodlne, lec servisne neuzivitelne jsem se rozhodl, ze dalsi auto bude nove. V hledacku bylo vice modelu, asijskych i evropskych, ale podlouhem porovnavani nabidek prodejcu to vyhrala i30. Bylo to ve 2011, takze predchozi model. Jizdne to zazitek neni, nicmene auto ma bezpecne vlastnosti. Pozitek. Z Mondea mi vsak chybi. Vybava a prostornost OK. Spolehlivost po dvou letech a 50k km Ok. Reklamace jedina, loupe se radoby kozeny volant. Auto funguje, ale nesedim z nej na zadku. Volba byla pragmaticka. Cena byla skvela, financovani bez navyseni. Lepsi nabidku nez Auto Zeman mi nikdo nedal.
_patrik
analytici upozorňovali, že u H/K můžou začít větší problémy s kvalitou, pokud skupina poroste pořád stejně rychlým tempem. Připomínali "syndrom Toyota". A taky už před několika lety vysoké hlavy z H/K prohlašovaly, že jim nejde primárně o zvyšování prodejů, ale o udržení/zvyšování kvality, čili si rizika byli dobře vědomi. Neposoudím, jak moc se problém s kvalitou zhoršil, ale všichni víme, že H/K se růst prodejů "nepodařilo přibrzdit", zcela naopak - protože naskočili podařeně na vlnu krize, už jim nezbývalo než ještě rychleji pádlovat. Není to tak dávno, co neměli dostatek motorů, aby mohli kompletovat auta. Když teď dobrovolně rezignuje pár lidí z ústředí, bude to asi čebolovou rodinnou manažerskou kulturou, ve které to funguje jinak než ve obezličkové švejkařské firemní kultuře. I kdyby ti hoši vlastně za nic moc nemohli, stejně si musí z loajality k firmě sami hodit mašli pro ztrátu osobní cti. Zde propíraný pan Vošický s tímhle nemá ganc nic společného - je to prostě český obchoďák, dokonce nemá nic společného ani s výrobou v Nošovicích. Že to není zrovna Mr.Sympatie, to je sice blbý pro image prodejů, ale na samotných auťákách to nepohne jediným šroubkem.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Patriku, konecne strizlivy a neemotivni pohled na celou vec. Diky. :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pogo26
Co ti přijde korektního na srovnání Hyundaie s Toyotou? Toyota měla problémy s růstem v době, kdy už měla pověst značky vyrábějící spolehlivá auta. Hyundai má problémy se spolehlivostí v době, kdy se hrabe ze dna. To je celkem rozdíl. Jde jen o normální příspěvek normálního Hyundai-fans.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
dal
Ze dna se hrabou díky své pověstné spolehlivosti maximálně Francouzi včele s Renaultem.
novice
Ma pravdu predsedo >😁
Tedy dal, aby bylo jasno 😉
pogo26
Máš pravdu. Renault je už dnes opravdu ve spolehlivosti mezi nejlepšími. Korejci by si z něj měli vzít příklad a něco s tím udělat. Mluvit o spolehlivosti a kvalitě v reklamách nestačí. Snad to už konečně u H+K pochopili a za pár let se třeba stejně jako Renault dostanou mezi nejlepší. 😄
Johnn
A podle čeho tak soudíš?STK?Zásadně jezdím na STK prakticky bez přípravy a stalo se,že jsem párkrát neprošel.Ale byly to třeba zalehlé brzdy (povolit třmen,promazat,aby se třmen pohyboval lehčeji a tím obě strany brzdily stejně) a závada brzd je na světě.Ovšem celkem jednoduchá nenáročná oprava.
Naproti tomu třeba švagr auto na STK dá mechanikovi,který ho vždy dopředu připraví,tak je vždy bez závad,ale je to dražší a o se autě prakticky nic nedozvíš.
A co pojištění záruky.Z pojištovny,když už se stane závada chce každý peníze dostat.
Nebo by jsi něco pojistil a při pojistné události (v tomto případě pojištěná závada) by jsi škodu zaplatit nechtěl? [odkaz]
Hodně vypovídající.
pogo26
Nějak tam ti pojišťováci nemají aktuální modely. Třeba hyunday tam nemá ani jedno auto, které teď vyrábí. Zasekl se někde u Getze a Matrixe. Ta statistika je jen o tom, že jednoduchá auta bez výbavy a elektroniky jsou levnější na opravu. Navíc 50 000 aut všech značek a generací je nic proti miliónům aut v Adacu nebo Dekře.
novice
Ale s tou povesti se pere porad, pro Renault a mozna i zakazniky, bohuzel 😉
_patrik
Zdar a díky pánové :yes: Jinak se omlouvám, stočení vlákna na debatování o Renaultu mě nezajímá, to je pro mě OT. Pro ty, co si chtějí přečíst komplet zprávu Reuters o vyhazovech v Hyundaii, sem dávám odkaz: [odkaz] Jestli v příštích dnech někde budou zajímavé podrobnosti nebo nové info a všimnu si toho, přidám to sem, nebo pod jiné příhodné téma.
JaMM
Odkedy sú IKEA a LEGO akciovky a maju samozrejme ISO certifikat , tak hanba!!!
V IKEA diely tradične nelícujú! A bez elektrického momentového kľúča máš pri montáži problém!
LEGO, tak tí síce vyrábajú podľa ISO, ale plastikové kocky predávajú za cenu VW Golf.
Skúste si prepočítať cenu za kg LEGA Basic! a cenu za kg VW GOLF! ;-\
Tomassino
Zjevně to s kvalitou Hyundaí nebude tak horký, jak všude tvrdí, když jejich vlastní manažeři kvůli problémům s kvalitou musí rezignovat.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tomassino
Kdyby na tom byli s kvalitou v pohodě, tak by kvůli ní nikdo nemusel odcházet. Tohle je prostě přiznání, že mají s kvalitou problémy.