Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Citroën Grand C4 Picasso – Pro vyznavače moderny

Ještě jsme si pořádně nezvykli na podobu nového C4 Picasso a Citroën už přichází s derivátem. Grand je opět sedmimístný a tentokrát má i prodloužený rozvor.
Zpět na článek
13. 11. 2013 09:28
13. 11. 2013 10:09
13. 11. 2013 19:38
13. 11. 2013 10:44
13. 11. 2013 14:09
13. 11. 2013 15:31
14. 11. 2013 21:25
14. 11. 2013 23:10
13. 11. 2013 15:40
13. 11. 2013 19:41
13. 11. 2013 20:03
13. 11. 2013 20:19
14. 11. 2013 10:12
13. 11. 2013 16:23
13. 11. 2013 19:47
13. 11. 2013 20:55
13. 11. 2013 21:26
13. 11. 2013 22:09
13. 11. 2013 15:21
13. 11. 2013 15:33
13. 11. 2013 15:33
13. 11. 2013 15:37
13. 11. 2013 22:30
13. 11. 2013 16:02
13. 11. 2013 19:08
13. 11. 2013 19:18
13. 11. 2013 20:41
13. 11. 2013 20:55
19. 11. 2013 10:37
13. 11. 2013 19:37
13. 11. 2013 20:42
13. 11. 2013 22:16
13. 11. 2013 16:09
19. 11. 2013 10:38
13. 11. 2013 18:00
13. 11. 2013 18:23
13. 11. 2013 18:30
13. 11. 2013 18:42
13. 11. 2013 18:58
13. 11. 2013 19:18
13. 11. 2013 19:23
13. 11. 2013 19:59
13. 11. 2013 20:17
19. 11. 2013 10:52
14. 11. 2013 11:09
14. 11. 2013 11:16
14. 11. 2013 13:16
14. 11. 2013 14:21
14. 11. 2013 14:24
14. 11. 2013 14:31
14. 11. 2013 15:38
14. 11. 2013 15:54
14. 11. 2013 15:57
14. 11. 2013 16:40
14. 11. 2013 19:48
14. 11. 2013 19:54
14. 11. 2013 20:43
14. 11. 2013 21:29
14. 11. 2013 15:33
14. 11. 2013 20:00
14. 11. 2013 04:41
14. 11. 2013 13:26
14. 11. 2013 19:46
14. 11. 2013 19:55
14. 11. 2013 20:04
15. 11. 2013 04:31
15. 11. 2013 09:32
14. 11. 2013 23:15
15. 11. 2013 04:31
1. 12. 2013 19:38
13. 11. 2013 20:02
13. 11. 2013 23:09
14. 11. 2013 18:00
14. 11. 2013 19:22
14. 11. 2013 23:21
15. 11. 2013 04:40
15. 11. 2013 17:26
13. 11. 2013 09:28
Dalsi test o nicem
85 procent "testu" jsou blaboly z katalogu a ceniku. A to zde není poprvé!
Rozbalit vlákno
5
13. 11. 2013 10:39
Re: Dalsi test o nicem
Na test tohodle auta jsem se fakt těšil a místo toho ceník s omáčkou :-(
13. 11. 2013 10:46
Re: Dalsi test o nicem
Musíš se podívat na francouzské testy. Tam je srovnání s etalonem Grand Scénicem docela dost. Grand Picasso je lepší na pohled (interiér i exteriér). Grand Scénic má lepší jízdní vlastnosti, motory a převodovky. Otázkou je pak u Citroena jak bude fungovat po pár tisících km. Zda se ve spolehlivosti a kvalitě zpracování dokáže v této generaci přiblížit Grand Scénicu.
Avatar - del42sa
13. 11. 2013 11:53
Re: Dalsi test o nicem
Přesně, tohle je odfáknutý rádo by "test" ze které se ale čtenář vlastně nic nového nedozví 8-s
Avatar - lamal
13. 11. 2013 19:45
Re: Dalsi test o nicem
suhlas, aj jazdne vlastnosti opisane na nulu, v testoch inde prebehla vyraznejsia kritika na komfort
13. 11. 2013 10:09
Opravdu
krásné MPV. A ten předek se mi líbí čím dál víc.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 19:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - peprnik
13. 11. 2013 10:44
Test
Auto jsem si sel vyzkouset jako potencialni nahradu za sedmimistny Renault Grand Scenic.

Jak uz to u Francouzu byva, sedacky velmi pohodlne, plne elektroniky (snad az prilis, da to chvilku casu najit, jak vypnout GPS nebo jeji zvuk, neni to zrovna intuitivni). Pestrobarevné displeje pozornost neodpoutavaly, pokud si jich nevsimate a nesnazite je nastavovat behem jizdy.
Mista je tam habadej, nízko položené sedáky zadních sedadel mi nevadili, ani jsem si jich nevsiml. Stísněný prostor v třetí řadě - ano, to je pravda, ale neni to Sharan nebo Espace, takze srovnatelne s Scenicem, pro male deti je to i na dlouhe cesty, a jeste z toho maji srandu, ze sedi v kufru.
Méně přehledný tvar přední části karoserie? Neprislo mi, auto ma navic predni i zadni parkovaci senzory, takze ani s parkovanim nebyl problem.
Co je o trosku horsi nez v Scenicu, je odhlucneni. At uz ve meste (hluk od vozovky) nebo na dalnici (motor & aerodynamicky sum), Scenic je na tom o krapitek lepe . I tak se ale v Picassu jede velmi dobre, v aute muzete normalne mluvit, nemusite kricet jak ve starych VW predchozi generace (zkousel jsem i nejnovejsi Sharan, ten je na tom s odhlucnenim uplne nejlepe, i dyz zase ten "design"...).
Rozbalit vlákno
14
Avatar - moreczech
13. 11. 2013 14:09
Re: Test
Problém tohoto Citroenu není ponejvíce vzhled jak by se mohlo zdát. Tím je prostě fakt, že PSA schopná auta neumí...
13. 11. 2013 15:31
Re: Test
Není nad výlevy zvláštního tvora - Pepika hospodského.
Avatar - moreczech
14. 11. 2013 21:25
Re: Test
to víš, že jo, chytráčku...
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2013 23:10
Re: Test
..vždyť má pravdu..... :-!
13. 11. 2013 15:40
Re: Test
Díky. Z tohoto příspěvku jsme se dozvěděl asi tak 100x víc praktických informací než z celého toho pseudotestu - ale naštěstí už jej testuje jiný český server a na ten test se těším hodně. Tohle auto se mi hodně líbí, v podstatě by mi bohatě stačila kratší verze, Ale příplatek za prodlouženou verzi je malý a místo na převážení kol vozíků kočárů se vždycky hodí.
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 19:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 11. 2013 20:03
Re: Test
Zatlac na prodejce, treba se dohodnete na zmene (pokud Ti to za to stoji) ;-)
To financovani by me zajimalo, pokud to beres na uver.
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 20:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 11. 2013 10:12
Re: Test
Mám to nastavené stejně :yes:
13. 11. 2013 16:23
Re: Test
Mě se nový Picasso líbil už jako studie Technospace a obdivuji za to francouze, že pustí do výroby auto, na které by spousta automobilek neměla gule ani jako na koncept.

Nemáš zkušenosti, jestli není při jízdě moc komplikované natavování klimatizace a rádia na tom dotykovém panelu? Přijde mi, že v tomhle je nepřekonatelný otočný ovladač, kde se prostě jen zvyšuje, nebo snižuje teplota. Člověk se na to nemusí vlastně ani podívat, jen otočí doprava, doleva. Nevím, jestli bych se pustil na dálnici třeba při 150, nebo vyšší rychlosti do ťukání na ten display a zpomalovat kvůli tomu by se pokaždé asi nechtělo...
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 19:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 11. 2013 20:55
Re: Test
Jinak gratuluju k výběru. To, že má rolovací tlačítko na volantu pro přepínání klima/rádio jsem netušil, myslel jsem, že se všechno musí přes obrazovku.
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 21:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - peprnik
13. 11. 2013 22:09
Re: Test
S tou klimou mas pravdu, ten dotykovy neni idealni. Ja jsem si musel zastavit, povypinal jsem si zvuk GPS, radio a nastavil klimu a pak jel dal. Po ceste jsem si pridal klimu za jizdy, jde jen o to si na to zvyknout.
13. 11. 2013 15:03
Kaplička uprostřed
Opravdu asi nikdy nepochopím smysl kapličky s budíky uprostřed palubovky. Proč má spolujezdec lépe vidět na otáčkoměr než řidič, to je mi záhadou. Chápu nutnost Francouzů se při bídě kvality odlišit a nalákat alespoň nekonformní zákazníky, ale tohle auto mi příjde přirozeně nebezpečné. Docela se divím, že se vůbec takto koncipované auto dostane do provozu ;-\ ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
17
Avatar - 3_diamanty
13. 11. 2013 15:14
Re: Kaplička uprostřed
tiez mi to nepasuje, mam radsej auto s klasickymi budikmi, na autoskole som jazdil s prvym yarisom .. tusim rok 2000 v lete, jazdil som s nim skutocne denne a 3 mesiace v kuse takze viem posudit a to bol strasne blby pocit pozerat kdesi nabok, mne paradoxne ani tak nevadil ten pocit ze je to na boku ako to ze pri pohlade na volant som za nim videl tie nevkusne hole plasty .... chybala mi tam proste ta kaplicka s budikmi, navyse prvy yaris to mal strasne neprehladne, otackomer tvorili len take palicky malicke a aj samotny digitalny rychlomer bol dost maly zeleny, je fakt ze grand picasso ma krasne budiky nie nejake male digitalky ale asi by mi vadilo kukat na tu holotu priamo pred volantom, mne vadi skor ten pohlad na volant ked je za nim "prazdno" akosi ma to rusi
13. 11. 2013 15:30
Re: Kaplička uprostřed
aris to mel udelane velice dobre a cislice jsou dostatecne velike. Pokud je nekdo nevidi, ma o duvod vic navstivit ocniho lekare. Opticky je to udelane, ze neni potreba oci preostrovat.
Budiky uprostred mi osobne nevadi a ridic ma koukat dopredu a ne na paluni desku.
Avatar - 3_diamanty
13. 11. 2013 15:39
Re: Kaplička uprostřed
1000 ludi 1000 chuti a nazorov, mne sam instruktor povedal ze je to idiotsky spravene v tom yarise co som mu po jazde s nim dal zapravdu , je to vec nazoru, nikto nevravi ze tam clovek nedovidi, ale je to v prvom yarise dost zle riesene, druhy yaris mal uz vacsie ie cislice a aj prehladnejsi otackomer ;-)
13. 11. 2013 15:35
Re: Kaplička uprostřed
Já jsem to měl zezačátku stejně, nelíbilo se mi to a přišlo mi to "divné" ale potom jsem něco málo odjezdil s R. Espace a překvapivě rychle jsem si zvykl. Dokonce bych řekl, jak byla čísla hned po čelním sklem, stačilo jen mrknout o něco níž. Po přesednutí do auta s klasickou palubní deskou mi řišlo divné zaostřovat ze silnice relativně blízko a dolů. Líbí se mi více "klasicky" koncipovaný interiér, ale tohle by nebyla podmínka jestli koupit nebo nekoupit.

Jinak prosím tě, to jsi měl připlacené nějaké speciální hodiny, nebo kondiční jízdy? Jezdit 3 měsíce denně v autoškole?
Avatar - 3_diamanty
13. 11. 2013 15:44
Re: Kaplička uprostřed
no nie uplne denne samozrejme ;-) ..... neber vsetko doslova, niekedy som mal jednu dve jazdy den po sebe a potom 3 dni nic a tak ako prislo.... ved to kazdy pozna, chcel som len povedat ze som jazdil s yarisom vtedy casto ;-) , mal som kurz este na strednej skole ale skusky boli az v lete jazdil som vlastne este pred letom pocas skoly teraz si spominam, bol to taky par mesacny kurz, autoskola tonel .. pozeram ze teraz maju tiez nejakeho yarisa ale novsieho uz [odkaz] [odkaz] ale v tej istej farbe peknej cervenej
13. 11. 2013 16:02
Re: Kaplička uprostřed
Já jsem to měl odježděné za chvíli. Učitel v autoškole bydlí u nás v ulici takže se známe od vidění, dělal jsem u něj v 16 malou motorku a hlvně mě potkával už dlouho předtím samotného v autě, takže to moc neprotahoval. Hlavně jsme komentovali baby a nebo si jen četl noviny
Avatar - 3_diamanty
13. 11. 2013 16:07
Re: Kaplička uprostřed
to poznam ;-) , niet nad instruktorov pohodakov, ja som mal ale najprv smolu a asi prvu polovicu kurzu som jazdil s byvalym poldom tak do mna furt vyryval bol dost taky nekompromisny ale potom druhu polovicu kurzu som uz mal ineho chlapika ( bolo ich viac , mal som viac cisel stacilo zavolat a dohodnut jazdy ) a ten druhy bol taky ten klasicky instruktor pohodak co si sklopi vzdy sedacku a vedla teba doslova lezi >:D a len vravi rovno vlavo vpravo a kecali sme tiez aj o babach a o autach a podobne, s nim som tiez chodil aj k nemu domov po veci a aj po jeho tetu aj po dceru do prace a kupit cigaretky a podobne, boli to fakticky zlate casy :D ,,, boze vodicak ma stal 6000 korun vtedy, a to sa mi pritom zdalo neskutocne vela.... boh vie kolko stoji dnes ale ani nechcem vediet ale mozno 3 krat tolko
13. 11. 2013 16:14
Re: Kaplička uprostřed
Nemyslím si, že 3x tolik, teď jsem někde viděl v Brně reklamu za 8500, možná to byla nějaká studentská sleva... Já platil taky nějak 8, ale bylo to i se seškrceným A
Avatar - 3_diamanty
13. 11. 2013 16:22
Re: Kaplička uprostřed
to je fajn cena.... prave som si pozrel ( vygooglil ) nejake tie aktualne cenniky autoskol na slovensku a cena za klasicke B-ecko je okolo 400 eur ako pozeram, co je zhruba byvalych 12 000 korun a teda 2 krat tolko ako som platil ja v r 2000, nuz pekne nam tie ceny stupli, nezavidim dnes cvakat 400 eur za autroskolu , je to skutocne drahy spas , nejake tie zlavy urcite sa najdu ale slovenske ceny su inde ako ceske, u nas je vsetko kur.evsky predrazene aj auta aj .. vsetko.. v tomto vam zavidim, vyssie platy, nizsie ceny, to je zivot ;-)
13. 11. 2013 16:27
Re: Kaplička uprostřed
Dobře, tak není to málo peněz, ale je to jednorázová částka která je v porovnání s provozem auta úplně zanedbatelná. Takže kdo chce jezdit, určitě těch 400 Euro má. Vem si kolik stojí pořízení auta, různé pojistky, kolik projezdíš za život benzínu. Potom je 400 Euro úplně nic
13. 11. 2013 16:59
Re: Kaplička uprostřed
S temi platy...aktualne po zasahu CNB mate minimalni mzdu vyssi o 13 Euro, nedavno to bylo stejnych 327 Euro, ale u nas se zvedala teprve pred asi 3 mesici, predtim byla zhruba o 20 Euro nizsi. Jinak prumerna mzda u nas je vyssi, za rok 2012 o cca 2000 Euro na rok, tzn. cca 160-170 Euro mesicne. Otazka, kolik lidi na tu prumernou mzdu dosahne. Medianova mzda je u Vas cca 690 Euro, u nas 890 Euro. Takze jsme na tom o neco lip, ovsem u nas letos mzdy zacaly klesat i nominalne.
13. 11. 2013 15:25
Re: Kaplička uprostřed
Logika je jednoduchá. Kaplička uprostřed má za následek, že údaje na ní zobrazované jsou z pohledu řidiče výš a dál (zvlášť pokud je ta vzdálenost ještě díky digitálnímu zobrazení posílena, jako to měl třeba Yaris). Takže ve výsledku nemusí řidič při pohledu na přístroje tolik sklápět hlavu a přeostřovat na blízko.

Je to stejný důvod, proč se používají head-up displeje, nebo proč Peugeot strká kapličku nad volant. Celkově je to otázka zvyku, potom si myslím, že je to ergonomicky lepší, než klasická pozice.
Avatar - Ronault.
14. 11. 2013 15:50
Re: Kaplička uprostřed
Děkuji, jsem rád, že mé několik let trvající opakování, co je doopravdy ergonomie přináší ovoce :yes:
13. 11. 2013 15:52
Re: Kaplička uprostřed
pravidelne striedam súkromne auta, kde jedno má budíky umiestnené v strede a druhé klasicky a nikdy som si nevšimol, že by jedno to riešenie bolo horšie. Osobne mi pripadá ako lepšie (viď príspevok nicku zlysoused, dnes 15:25 ). S klasicky rozloženými budíkmi som najazdil viac a nepovažujem to za lepšie, alebo horšie
Avatar - grifith
13. 11. 2013 16:16
Re: Kaplička uprostřed
Viděl jsi někdy umístění externích navigací v autech? A víš, že toto umístění mnohem méně odvádí pozornost než klasické budíky za volantem? Kolik vozů s tímto umístěním jsi dlouhodoběji vlastnil? Naopak lze tvrdit, že toto umístění je mnohem bezpečnější než "klasika" :-!
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 18:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2013 22:28
Re: Kaplička uprostřed
...ty si raděj toč lulinkem doma za pračkou a vůbec se nepouštěj do silničního provozu. Jsi, bohužel, nebezpečný, nejen sobě. 8-s
13. 11. 2013 15:21
FUJTAJXL
Jdu blejt... Mnohem lepší a hezčí volba je [odkaz]
Hned vyvrátím všechny Vaše argumenty, aby se to tu nezahlcovalo.
1. "Jsi *, vozy nejde porovnat, protože naftový motor, který jsi vybral je mnohem pomalejší!!!"
Má odpověď: Maximální povolená rychlost na českých silnicích je 130 km/h, takže pojedou stejně rychle.
2. "Jsi *, vozy nejde porovnat, je to jiná třída!!!"
Má odpověď: Oba vozy patří do stejné třídy velkoprostorových vozů.
3. "Ty *, naběhl sis. Tebou vybraný motor je o 0,5l/100 km žíznivější!!!"
Má odpověď: Utracené peníze za palivo se 10x vrátí levnějšími servisními náklady, nehledě na to, že cena Citrónu je nesrovnatelně vyšší.
Takže si to shrňme:
Škoda je skvělá a Citröen je strašný.
Rozbalit vlákno
17
13. 11. 2013 15:33
Re: FUJTAJXL
Jsi * a navíc hater a flamista. Doporucuji obecne ignorovat.
13. 11. 2013 15:33
Re: FUJTAJXL
Trapne, velmi trapne. Je mi vas velmi lito.
Srovnavat skrinku pod umyvadlem se skrini na saty chce odvahu, ale dvirka maji obe, to je fakt.
13. 11. 2013 15:37
Re: FUJTAJXL
No ty jsi v ráži...ještěže je to tu anonymní ;-)
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2013 22:30
Re: FUJTAJXL
...adik jede bomby >:D
13. 11. 2013 16:02
Re: FUJTAJXL
4. "Jsi *, protoze Roomster nemuze legalne prevazet 7 osob. :no:
13. 11. 2013 19:08
Re: FUJTAJXL
[odkaz]
Přečti si toto a pak něco piš ;-)
Avatar - grifith
13. 11. 2013 19:18
Re: FUJTAJXL
A co tím chtěl básník říct?
13. 11. 2013 20:41
Re: FUJTAJXL
Že 7-místná auta jsou 5-místná auta ;-)
Avatar - grifith
13. 11. 2013 20:55
Re: FUJTAJXL
Cože, to ses z toho dozvěděl? Klesající úroveň školství není paní Columbová, ty jsi pravým důkazem totálního úpadku. Ty budeš mít s pochopením psaného textu asi extrémní problémy... >:D
19. 11. 2013 10:37
Re: FUJTAJXL
Vypadá to, že tě fotřík nechal jít ze školy pěšky, neb ses nevešel...
13. 11. 2013 19:37
Re: FUJTAJXL
Aniz bych to musel cist, nektere rodiny proste potrebuji vice nez 5 mistne auto, zrejme proto se takova auta nabizeji. A Citroen GP toto splnuje, narozdil od toho Roomstera. >:-[]
Navic pokud tech 7 mist zrovna nevyuzijes uplne, tak mas zase velky kufr. ;-)
13. 11. 2013 20:42
Re: FUJTAJXL
Kdybys to přečetl, zjistil bys, že 7-místné vozy jsou 5-místné vozy.
13. 11. 2013 22:16
Re: FUJTAJXL
A ty kdybys poradne cetl, tak bys zjistil, ze 5-mistna auta jsou casto vlastne 4-mistna >:D , u Skody obzvlast >:-[]
Avatar - grifith
13. 11. 2013 16:09
Re: FUJTAJXL
Tolikrát týdně pláchnout z té klece, to už by tě měli dát pod pořádnej zámek. Tobě patří zpřístupnit snad jen stránky pro děti do pěti let.
19. 11. 2013 10:38
Re: FUJTAJXL
třeba zprovoznil net na 5110... ;-)
Avatar - šmoula nešika
13. 11. 2013 17:01
Re: FUJTAJXL
Ty jdeš blejt, já zas nevím, jestli se mám smát(,) nebo brečet. Za tohle by tě i tvůj vzor GTI z fleku mohl nominovat na Zlatý ventilek.
Avatar - KANKUNEN
13. 11. 2013 18:00
Re: FUJTAJXL
I bez tebe auta pod PSA člověk mine obloukem, neplatí pro 508. Naštěstí pro PSY existuje skupina lidí, co svou sebetryznu neustále opakují a jsou dokonce spokojeni. O to je větší údiv, když najednou přesednou do něčeho co funguje delší dobu.
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 18:23
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
34
Avatar - grifith
13. 11. 2013 18:30
Re: ok
Gratuluji k výběru, osobně jej považuji za jeden z nej počinů v oblasti MPV poslední doby. Možná by nebylo na škodu se mírně rozepsat, když už jsi jeden z prvních majitelů zde na diskuzi. ;-)
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 18:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
13. 11. 2013 18:58
Re: ok
Špatně jsem to pochopil. Pokud už je záoha složená, tak je ruka napůl v rukávu. >:-[] Výbava Intensive je opravdu u naprosto dostatečná a jsem zvědav, jak budeš spokojen i s výběrem motorizace. Sám jsem byl rád, když jsem k našemu vozu dostal v sérii plnohodnotnou rezervu, dle mě stále "výbava" k nezaplacení.
Doufám, že jak dorazí, napíšeš zde svoji dojmy :-) Moc rád si počtu.
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
13. 11. 2013 19:23
Re: ok
Volbu motoru samozřejmě chápu a proč ne?
Vím, že doba čekání na nové auto přijde zákazníkovi nekonečná, ale ono to uteče :yes:
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 19:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
13. 11. 2013 20:17
Re: ok
My čekali na Fluence skoro dva měsíce... Ano, nelze než doufat, že již má jednotka mouchy vychytané. Každopádně při platnosti záruky to člověka až tak trápit nebude. ;-)
19. 11. 2013 10:52
Re: ok
Já jsem zkusil 120VTi v 5008. Byl jsem zklamaný. Ale vlastně ani ne. To auto váží prázdné 1,5t a ten motor je prostě to minium. Vytratí se ti z něho ta filozofie rodinného auta, protože když ho naložíš, na každé křižovatce točíš motor, řadíš nahoru při 4.5tis, vlastně při každém zpomalení kvedláš a kvedláš... No a na dálnici je při 130 dost hlučné. Šestikvalt k tomu motoru je zbytečný, stejně by nešel udělat dlouhý převod, protože jako každý atmo motor potřebuje k podávání výkonu/momentu trochu víc roztočit.
Moje hodnocení toho motoru bylo to, že stačí, ale to je všechno. Určitě bych si ho nevybral. Chápu jeho výběr při malých nájezdech s prázdným autem. Pokud si ho ale kupoval s potřebou využívat jeho prostor (naložit ho lidmi a zavazadly), tak to není nic moc. Asi jako když do HTP dáš 5 dospělých se zavazadly do kufru a na střechu box. Asi tak to pojede a asi takovou to bude mít spotřebu. Ale auto je krásné, o tom žádná, designově podařené zvenku i zevnitř. Osobně se mi moc líbí možnost elektricky ovládaných pátých dveří, v této kategorii ojedinělá...
Avatar - Emel
14. 11. 2013 11:09
Re: ok
Věděl bych proč ne.. na relativně velké a těžké auto bude relativně malá atmosféra docela boj. Ale pro velmi klidné jezdce...
Avatar - grifith
14. 11. 2013 11:16
Re: ok
Beru to z pohledu uživatele, který jednak přesedá z motoru HTP a vzhledem k nájezdu nepotřebuje diesel. Netvrdím, že to bude trhač asfaltu, pro běžného nespěchavého jezdce dobrá volba :-)
Avatar - Emel
14. 11. 2013 13:16
Re: ok
No já nevím, pro nespěchavého jezdce by mi charakterem k autu seděl spíš nějaký 1.6HDI, pro poklidnou plavbu bez nutnosti vytáčení... ale ok, beru obavy o spolehlivost + malý nájezd + opravdu veelmi klidný jezdec...
14. 11. 2013 14:21
Re: ok
Velmi klidny jezdec htp? Nejsem si jisty, jestli se petrrumr mezi ne radi :-) a nejen on.
Avatar - Emel
14. 11. 2013 14:24
Re: ok
Snad ano... volba MPV se slabým motorem (byť ten je asi spíš kompromisem než volbou srdce) by tomu nasvědčovala.
14. 11. 2013 14:31
Re: ok
To HDI by bylo mnohem vetsi zihadlo, ale pokud tim klidnym jezdcem bude, tak bude spokojen i se spotrebou :-)
Avatar - sgt
14. 11. 2013 15:38
Re: ok
1,6 HDi (80kW) je slabší ako vybraná 1,6 VTi (88kW).
Keby chcel niekto trošku svižnejšiu jazdu, tak jedine THP alebo dvojlitrové HDi...
Avatar - Ronault.
14. 11. 2013 15:54
Re: ok
Papírově je slabší, jel jsem 1,6 HDI 82 kW v krátkém C4 Picasso a bezproblémá ideální jízda, charakter k takovému autu sedí,
14. 11. 2013 15:57
Re: ok
Tech 80 kW v HDi pojede uplne jinak nez 88 kW VTi ;-)
Avatar - Emel
14. 11. 2013 16:40
Re: ok
Podívej se na krouťák, podívej se na průběh výkonu. Pokud budeš chtít jezdit v pohodě, HDI 82kW ti to umožní bez vytáčení, VTi ne... a nebo se holt budeš muset s dynamikou ještě víc uskromnit.

Ne že by auto bylo tak těžké, ale... může být naložené, navíc velká čelní plocha...
Avatar - petrumr
14. 11. 2013 19:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
14. 11. 2013 19:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 11. 2013 20:43
Re: ok
pokial naskaces kopu kratkych jazd po meste, tak1,6 hdi, resp. akakolvek nafta nie je najlepsia volba. Mam vyskusanu 1,6 vti v minulej generacii -kratka verzia a kedze sucasna schudla, tak az tak hrozne to nie je (cim netvrdim, ze to je super)
Avatar - Emel
14. 11. 2013 21:29
Re: ok
Říkám že chápu racionální zdůvodnění pro 1.6VTi... jen podotýkám, že v kombinaci s tímto autem ho považuju za základní variantu v tom horším slova smyslu
Avatar - sgt
14. 11. 2013 15:33
Re: ok
Ona ta 1,6 VTi (88 kW/120 ps) nie je na 1,4t vážiace auto žiadna zdochlina.
Podľa mňa celkom slušný motor na dané auto. Malú atmosféru považujem niečo ako 1,2 HTP a podobné trojvalcové tragédie... ;-)
Avatar - petrumr
14. 11. 2013 20:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 11. 2013 04:41
Re: Oukej?
S těma sedačkama si děláš legraci? Ušetřit 9k a chlácholit se tím, že mi někdo rozpáře sedačky a dá tam neorigo vytápění???

Přiznám se, že podobný uvažování by mě nenapadlo...

P.S.: Vyhřívaný sitzny samo do novýho auta patří!
Avatar - petrumr
14. 11. 2013 19:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 11. 2013 19:55
Re: Oukej?
Nez parat sedacky, nebylo by lepsi koupit potahy a vyhrivani dat jen pod ne? Fungovalo by urcite rychle :-)
Avatar - petrumr
14. 11. 2013 20:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 11. 2013 04:31
Re: Oukej?
KOlik stojej od výrobce 10k?
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2013 23:15
Re: Oukej?
..zitra beru nožík "rybička" a chvilku se nekoukej... budeš mít krb místo zicny :-DDD ...takový hic ještě u Kuguáru nezažili... ;-)
Avatar - honzanun
1. 12. 2013 19:38
Re: Oukej?
Tak jsem na tom stejne jako ty. Videl, projel, koupil (objednal). Vzal jsem 1.6 thp, exclusive, 7-mist. Vybavu jsem dal maximalni, vc. kuze i panorama okna. Jediny, za co jsem nepriplacel jsou 18" kola a JBL audio. Kdy auto dorazi nevim, cekam tak nejak konec ledna.

Auto nefinancuju pres brutalne nevyhodny PSA finance ale pres Unicredit. Protiucet jsem nedaval. Auto beru na firmu a vzhledem k tomu, ze ve firme 6 aut mame, dostali jsme v ramci PPFZ ( podpora prodeje firemnim zakaznikum) ihned 16% slevu z cenikovych cen!!!

Hned, jak dorazi, napisu zkusenosti a dojmy.
13. 11. 2013 18:50
konkurence Galaxy/S-Max ?
Myslim, ze ten kdo uazuje nad koupi velkych MPV jako je Galaxy/S-Max, tak rozhodne nekoupi Grand Picasso, protoze je proste vyrazne mensi ve vsech smerech. Hlavne v sirce, protoze se tri autosedacky do granda vlezou, ale zkuste zapnout pasy, kdyz jsou utopene v sedakach. S-Max je ma vytazene vys a to hodne pomaha, plus je sirsi a kazdy cm je znat. V kufru je take vetsi. Myslim, ze jim opravdu konkurovat nemuze.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 19:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 19:51
Re: konkurence Galaxy/S-Max ?
ale aj lepsie jazdi, je ovela vacsi a je lepsie odhlucneny a komfortnejsi pri tlmeni nerovnosti
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 20:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 11. 2013 21:44
Re: konkurence Galaxy/S-Max ?
A to bych se hadal, ze to nepoznas. Je to poznat a sakra dost poznat. Kdyz se auto koliba jako prelozeny parnik, zatimco druhe krasne sedi a filtruje nerovnosti, tak je to proste poznat.
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 21:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - peprnik
13. 11. 2013 22:14
Re: konkurence Galaxy/S-Max ?
Dovolim si nesouhlasit s odhlucnenim, od silnice ano, ale oba fordy maji aerodynamicky sum od horni casti celniho skla od 100 km/h. A to dost podstatny. Navic, dratky v celnim skle za jizdy v noci s protijedoucimi auty...to jsou presne 2 duvody proc ne, byt mam fordy rad.
Jak rikam vyse, nejlepsi byl novy sharan, pote Grand Scenic
14. 11. 2013 13:04
Re: konkurence Galaxy/S-Max ?
Mozna mam divneho forda, ale nad 100 Km/h zadny sum od celniho skla neslysim. Schvalne se na to zamerim, ale opravdu neslysim.
Jo dratky v celnim skle nejsou pro kazdeho, to uznavam. Jsou opevdu lidi, kterym to vadi. Nastesti mezi ne nepatrim a ocenuji je kazde rano, kdy nemusim skrabat - maximalne bocni.
Sharan je nevkusna krabice, brrrrrr.
13. 11. 2013 21:40
Re: konkurence Galaxy/S-Max ?
Ver mi, ze tech 20 cm na delku a 3.5cm na sirku je sakra znat. Myslim, ze vybava Winner nbizi vse potrebne. Ktere prkotiny myslis ? Ja si priplatil jen za sadu Winter (vyhr. sedacky a predni sklo). Dotykove displeje nechci, mam rad tlacitka.
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 21:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 11. 2013 08:53
Re: konkurence Galaxy/S-Max ?
bi tuner nepotrebuju
dva usb vstupy nevim k cemu bych vyuzil
juke box - copak jsem nekde na diskotece a deti stejne koukaji na lcd v operkach
navigaci mam v telefonu a vestavene navigace vzdy stoji za pendrek
zadni kamera je zajimava, ale vyuzitelnost miziva (lepsi jsou parkovaci senzory, ale to je na kazdem jedinci)
roletky na oknech nechci, radeji jsem si priplatil za folie, ktere nebrani vyhledu z auta, ale slunicku lepe nez roletky
stolecky nejsou problem
sklopne sedacky mam, i kdyz ne do podlahy - ale stacilo by zvysit podlahu v kufru a pak sklopne do podlahy budou, je to jen o uhlu pohledu
Rozvor ma maxik o 1 cm vetsi - jste aby ne, na tu delku.
Dalsi dotaz ?
Avatar - petrumr
14. 11. 2013 18:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 11. 2013 04:34
Re: konkurence Galaxy/S-Max ?
Hele pele...co to mele? ;-) Jel jsi v S-Maxu??? Absolutně nevíš o čem píšeš. Nemáš ani ánung jak jezdí. Napiš...S-Max je zbytečně drahej a nebudeš za tele.
15. 11. 2013 09:16
Re: konkurence Galaxy/S-Max ?
No ja myslim, ze timhle jeho vylevem se ztrapnil dokonale, protoze to nedava vubec smysl. Ono hlavne S-max je uplne jina kategorie nez Grand Picasso, vzdyt je o 20 cm delsi sakrys.
Ja vim proc kolem sebe tak kope, koupil si vysneny vuz a nesnese jakoukoli kritiku.
Ja treba koupil noveho S-Maxe za cenu Grand Picassa, ale to je jen poznamka na okraj.
Avatar - petrumr
15. 11. 2013 17:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
16. 11. 2013 09:03
Re: konkurence Galaxy/S-Max ?
Uzavřeme to tím, že S-Max není optimalizovaný na vození přepravek... na to je Transit ;-)
Avatar - petrumr
16. 11. 2013 09:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 11. 2013 11:11
Re: konkurence Galaxy/S-Max ?
Proboha nejde o nejake prepravky, pro me je dulezite, za dam dozadu 3 autosedacky a deti se samy zapnou (mezi autosedackama je dostatecna mezera) a do kufru dam podvozek od kocarku, hlubokou korbu a jeste se tam spousta veci vejde.
Avatar - petrumr
15. 11. 2013 18:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 11. 2013 11:09
Re: konkurence Galaxy/S-Max ?
Ja psal o Picassu, ze se kolibe jako parnik ? Nic takoveho nepisu.
Nicmene i tak trpi naklony, ktere se nemusi kazdemu zamlouvat. Ale neznamena to, ze ma spatny podvozek. SMax ma lepsi podvozek, to je bez debaty, ale pro nekoho muze byt na 17" kolech pripadat tvrdsi. Me to vyhovuje, druhemu nemusi a tak to ma byt.
Avatar - petrumr
16. 11. 2013 11:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 11. 2013 11:54
Re: konkurence Galaxy/S-Max ?
Ja to chapu a to jsem psal i ve svem prvnim prispevku, ze Picasso neni konkurence pro SMax.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 20:02
Jazdne vlastnosti
V inych testoch som cital, ze ta zadna naprava zas rachoti a trieska, na nasich rozbitych cestach je to vraj peklo... klasika citroen...

nechapem ako mozu prinasat tolko novych modelov a pytat za to seriozne peniaze bez akehokolvek vyvoja v oblasti podvozkov a zvysovania kvality jazdy
Rozbalit vlákno
79
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 20:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 20:27
Re: Jazdne vlastnosti
Tu mas linky:

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Keby si si nieco precital o ich novej platforme, tak zistis, ze pre vacsinu je to stale to iste co od 80tych rokov ... v predu MC pherson so trojuholnikovymi ramenami dole a v zadu ako inac ako torzna priecka... to co vzdy ziaden posun a bohuzial ani v praxi, jedine nova 308micka je vraj na tom najlepsie... onedlho ju odskusam
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 20:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 20:47
Re: Jazdne vlastnosti
to je uplne jedno... ale nevadi, ja netvrdim, ze to je zle auto, ale to co pisem by mna osobne za tie prachy zralo, lebo ti mamlasi sa nevedia poucit... renault to vie lepsie
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 21:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 21:59
Re: Jazdne vlastnosti
to nepotrebuje komentar, napis list do BMW ze to mozu zabalit, je tu novy citroen c4 grand >:D
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 22:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 22:37
Re: Jazdne vlastnosti
Ja som o BMW nic nepisal, tak ma do tvojich snov radsej nezatahuj.

samozrejme BMW a Citroen rozlisuje iba cena, tebe to uz uverim :yes:

O jednom som presvedceny, budes maximalne spokojnym majitelom toho pekneho auta, design je skvely a ja ti to prajem uprimne... :yes:
Avatar - grifith
13. 11. 2013 20:19
Re: Jazdne vlastnosti
Tak zajdi do showroomu, projeď jej a pak sám zjistíš, jak to vlastně je ;-)
Avatar - lamal
13. 11. 2013 20:30
Re: Jazdne vlastnosti
staci mi, ze to napise 6 a viac od seba nezavislych testerov... ked vsetci napisu to iste okrem auto.cz kde sa k tomu ani neunuvali vyjadrit, tak sa o tom nemusim presviedcat ked o to auto nemam zaujem... skusim si novu 308 a 208, hlavne ta prvo menovana by mala byt uz podarenejsia v tomto smere, stare 308 mam odjazdene s 1,6 THP 115KW vo verzi SW...
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 20:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 20:51
Re: Jazdne vlastnosti
to jako co bolo za text toto ? to si mam kupit haraburdu a jej nedostatky akceptovat lebo som osoba, ktorej nic nevadi ? a naopak ked nieco co ostatne automobilky vedia ocakavam aj od nejakej inej automobilky, ktora pyta tie iste peniaze tak som uz clovek, ktoremu vsetko vadi ? :-)

dost pritiahnute za vlasy co si teraz napisal, vidim, ze dalsi spokojny majitel tu obhajuje svoju kupu... ked ti to nevadi tak to neries je to tvoja vec, prajem ti aby ti sluzilo
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 21:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 21:46
Re: Jazdne vlastnosti
ano a su aj auta, ktore vedia tie nerovnosti utlmit, to si vazne taky zabedneny aby si tu pisal tieto smiesne a obmedzene tvrdenia ? mas problem pochopit, ze su v tomto smere aj lepsie auta ?
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 21:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 22:04
Re: Jazdne vlastnosti
si vazne chory :-O citas to po sebe vobec? ja beriem obhajobu takmer cohokolvek, ale pokial je to uz fanatizmus tvojho rozmeru tak to je vazne...

C4 2006 1,6 HDi a napr Golf MK5, Kia ceed, Mazda3, Ford focus, Renault clio grandtour 2003... skus to zajtra tedy a napis mi tu report s fotkami a videom
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 22:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 22:39
Re: Jazdne vlastnosti
nechajme to uz, nevidim vyznam dalej pokracovat, mas svoj nazor nechaj si ho
Avatar - grifith
13. 11. 2013 20:51
Re: Jazdne vlastnosti
Samozřejmě, tak jsem rád, že tu máme internetové odborníky, co nepotřebují autem jedit aby věděli,jak to ve skutečnosti je. ;-) Jen tak dál, internet je plný "specialistů" >:D
Avatar - lamal
13. 11. 2013 21:01
Re: Jazdne vlastnosti
Ano internet je aj plny odbornikov odkazujucich sa na osobne jazdy, popierajuc pri tom, nazory 6 obcas aj viac nezavislych zdrojov... odporucam ti bojovat, nevzdavaj to >:D

Nie, skusim ti to vazne napisat, cital si niekedy testy porsche, bmw M3, M5, nissan skyline a proste kopec inych vyslovene drahych a sportovych aut ? Ako si urobis nazor na tie auta? Mas nejaky rebricek? Odborna verejnost to odtestuje v dostatnocnom mnozstve /nie jeden tester/ a vydu nejake vysledky testov... pokial sa vsetky zhoduju tak mas taky teoreticky prehlad o tom ako si jednotlive auta stoja v jazdnych vlastnostiach a podobne... ak sa raz budes s niekym diskutovat, tak vsetko popres, lebo ty si nejazdil v tom onom aute? nie aj teoreticka rovina ma svoje vypovedne hodnoty... do istej miery samozrejme

ja som si odjazdil dost PSA vozidiel ci uz C4, 308, 207, 307, C4 picaso 2009 ... ked raz vies z akeho technickeho zakladu vychadzaju a poznas ake necnosti tj rachot od zadnej napravy ich spaja tak to mas na zaklade vlastnej skusenosti odskusane co to je zac...

teraz si precitas testy novej C4 grand ktora jazdi na tej istej technike a vo viacerych testoch sa dozvies to iste co si sam zistil a vzhladom na techniku to je pochopitelne, tak tomu nebudes doverovat ?

odtial potial chlape aj s tymi teoriami aj praxami...
Avatar - grifith
13. 11. 2013 21:08
Re: Jazdne vlastnosti
Nechápeš zásadní rozdíl, proti bláznům a tlachalům se bojovat nedá a já nemám důvod. Já zde nikde nekritizuji modely aut, které jsem nejel a proto nebudu jejich testy rozporovat. Ty jsi ten druhej příklad. Meleš zde o tom, jak Citroen na kvalitě podvozků nijak nezapracovat a přitom si v něm nejel...
Ale co, jen čti testy dál, to ti dátu pravou zkušenost a rozhled. Teoretikům tvého ražení zdar.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 21:53
Re: Jazdne vlastnosti
Ja som sa vyjadril na zaklade vlastnych skusenosti s technikou v uz zmienenych vozoch a z tej istej techniky vychadzajuci model odtestovany trpi niektorymi konkretnymi vlastnostami, ktore boli spolocne aj v minulosti... nezavisle od seba to navyse tvrdi viacero subjektov...

Toto nie je cista teoria, je podporena mojimi skusenostami s pouzitou technikou, tak co to melies? :-) Podporena ludmi, ktori auto testovali, podla teba si to vsetci rovnako vymyslaju ?

Ty nie si realista, ty si vazny paranoik a polutovania hodne je aj to, ze ty si svoj rozhlad robis len na zaklade praktickych skusenosti, z toho automaticky plynie, ze tvoj rozhlad je mizerny vo vsetkych smeroch a tipujem, ze si ani nic nestudoval, lebo teoria by ti nedala, ziaden rozhlad... si šašo sorry
Avatar - grifith
13. 11. 2013 22:05
Re: Jazdne vlastnosti
S tebou je to fakt marné. Další psycholog nám tu chyběl. >:D Máš pravdu, teorie by sis měl potvrzovat praxí, což ty neděláš a jen věci predikuješ podle předchozích skutečností a zkušeností. Je to smutné, ale neboj, nejsi sám, takových teoretických tlučhubů se tu najde povíc.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 22:08
Re: Jazdne vlastnosti
Tomu sa vravi dedukcia podporena vlastnou skusenostou v kontexte a teoriou z odskusania inymi subjekatmi s rovnakym vysledkom, ty si urcite ten co vsetko teoreticke si v zivote aj praxou potvrdil, mam dojem, ze ani nemas ponatie o sirke tvojich tvrdeni, ale nevadi, dobra debata i tak :yes: :-)
Avatar - grifith
13. 11. 2013 22:24
Re: Jazdne vlastnosti
Jak jsem už psal, je to marné. Zdar teoriím. Tady nejsi na diskuzním fóru o teorii relativity, ale o autech. A o těch nemusíš teoretizovat, ty se jezdí. Ale to už neřeš, dost se to od tvého teoretizování odlišuje.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 22:32
Re: Jazdne vlastnosti
jasne ty si realista aj s tym Grandom, aj ty ho uz mas dokonale odtestovane, zalohu si uz zlozil ? >:D

šašo !
Avatar - grifith
13. 11. 2013 22:39
Re: Jazdne vlastnosti
Znovu si ty pako po sobě přečti svůj první příspěvek, ve kterém haníš něco, co jsi viděl jen na monitoru. Než něco napíšeš, přemýšlej, zatím se zde ukazuješ jako pravý nefalšovaný kokino.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 22:44
Re: Jazdne vlastnosti
klidek, kokino? wtf to je nejaky paranoidny tip ? >:D dobre ide ti, ja uz koncim na dnes a idem si precitat na dobru noc svoj prvy prispevok, ako tvoje vrele odporucanie >:D

bye
Avatar - grifith
13. 11. 2013 23:06
Re: Jazdne vlastnosti
Jdi a když holt chodíš na český web, očekávej i české výrazy. Že jim nerozumíš, není problém u mě. Ono jak vidět ti chápání českého jazyka dává zabrat, když děláš i věci, o které tě nikdo neprosil.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 23:28
Re: Jazdne vlastnosti
chodim na cesky web, mas s tym problem ? tebe ta konfrontacia fakt uskodila, vytahujes na mna nejake nazi blaboly ?

ceskemu jazyku rozumiem velmi dobre a rad urobim pre ludi nieco ak to potrebuju. ty si to potreboval zmier sa s tym
Avatar - grifith
13. 11. 2013 23:42
Re: Jazdne vlastnosti
Já s tím problém nemám, to ty se tu divíš českým výrazům, kterým nerozumíš. Myslím, že ta paranoia se nepochbně vyskytuje u tebe. Česky asi nerozumíš, ač zde klidně může tvrdit opak.
Tak se nad sebou zamysli, protože zde jen neustále dokazuješ svoji blbost.
Avatar - lamal
14. 11. 2013 08:39
Re: Jazdne vlastnosti
Kokino je spisovny cesky vyraz ? Zbytocne sa bavit dalej, mas problem uznat ze moj nazor mal opodstatnenie a tu som ani nic ineho necakal.
Avatar - grifith
14. 11. 2013 08:53
Re: Jazdne vlastnosti
Tobě musí psát člověk spisovné české výrazy, aby jsi pochopil? To je pak jiná... >:D Ne tvoje teoretizování nemá nárok na uznání, to si můžeš leda strčit za klobouk.
Avatar - lamal
14. 11. 2013 10:58
Re: Jazdne vlastnosti
Ja mam odjazdene s technikou PSA na ktorej stoja aj dnesne modely nieco a to nie je ziadna teoria ani raz si mi nedokazal, ze sa mylim, chces povedat, ze zadne napravy na ziadnych modeloch PSA nikdy nerachotili ? Vacsinou vzdy a nejake uzitkove do toho nerataj bavime sa o osobakoch... toto su fakty s ktorymi ty mas problem tak sa tu nehraj na realistu, kolko km si najazdil s touto C4 grand ? Kolko si najazdil s C4 s 308 ?

O com sa tu bavime, ty si este horsi teoretik ako ja odvolavajuci sa na teoretizovanie samotne a na nejake konkretne skusenosti, ktore ani sam nemas. Svoju blbost tu prezentujes staci to citat ... ty si rozhlad robis len podla osobnych skusenosti a podobne >:D

Klobuky nenosim, to pasuje tak do citreonu cowboyom :-)
Avatar - grifith
14. 11. 2013 11:04
Re: Jazdne vlastnosti
Otáčís diskuzi tam, kam se ti zlíbí. Tak naposledy, než začneš hodnotit Citroen Grand C4 Picasso tak si jej běž projet. Tvoje předchozí zkušenosti s jinými vozy jsou irelevnatní a ty zde jen předvádíš svou naprostou aroganci a blbost. Ano, rozhled si dělám na základě vlastního názoru a ne toho, co mi kdo nakuká...
Avatar - lamal
14. 11. 2013 13:38
Re: Jazdne vlastnosti
Dobre uzavreli sme to :-)

Pekny zvysok dna
Avatar - grifith
14. 11. 2013 13:40
Re: Jazdne vlastnosti
I tobě :-)
Avatar - lamal
13. 11. 2013 22:13
Re: Jazdne vlastnosti
A k tvojej frustracii z teorie a praxe este dodam, zaciatok mojho prispevku:

lamal dnes 20:02
Jazdne vlastnosti
V inych testoch som cital, ze ta zadna naprava ...

To by ti mohlo stacit na to, aby si pochopil, ze moj komentar bol povodne zacaty ako komentar inych testov ... nasledne aj s mojim nazorom

kazdopadne som si uz zvykol, ze s realistami tvojho razenia sa to vzdy dostane o velky kus dalej
:-)
Avatar - grifith
13. 11. 2013 22:27
Re: Jazdne vlastnosti
KDyž ani nevíš, co vše píšeš, nebudu se k tomu jakkoliv vyjadřovat. :-!
Obhajovat to zde nemusíš, všichni si tvůj první příspěvek mohou přečíst.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 22:33
Re: Jazdne vlastnosti
Ja to neobhajujem pred ostatnymi, debatujem s tebou a tebe som ten prispevok aj venoval, ocividne bolo treba.
Avatar - grifith
13. 11. 2013 22:35
Re: Jazdne vlastnosti
A proč mi vysvětluješ to,co už jsi jednou napsal? Já tě prosil o překlad?
Avatar - lamal
13. 11. 2013 22:40
Re: Jazdne vlastnosti
ja som taky dobrak, ze aj bez tvojho prosenia som ti to napisal, tvoje prispevky to ocividne vyzadovali

pekny vecer :-)
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 21:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 21:56
Re: Jazdne vlastnosti
Aha a je tam rozdiel v podvozku medzi tymito dvomi modelmi hej ? Nechapem o com sa este bavime vazne

rozmerom pneu sa samozrejme vacsinou tieto vlastnosti vyrazne menia, linearne, cim vyssi profil tym aj vacsia schopnost tlmit, to plati aj pre ine napravy, ktore spominany problem nemaju, tak samo o sebe tento profil pneu nic nehovori ani nevyvracia nejake problemy uz spomenute
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 21:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 22:05
Re: Jazdne vlastnosti
jediny rozdiel je ten GRAND co mas vo svojom nicku
Avatar - lamal
13. 11. 2013 22:29
Re: Jazdne vlastnosti
Ako citam vyssie v tvojich prispevkoch, ty to auto ani nevlastnis >:D

Cakas 90dni na vyrobenie po zlozeni zalohy, tak toto su tie tvoje REALNE skusenosti ?

Ty si si na tej predvadzacke za tych 10km okusil vsetky rozbite cesty, hlavne vytlky po zime a mas dokonaly prehlad a brutalne skusenosti o kvalite zehleni nerovnosti na tvojom buducom GRAND ...

tak toto je silna kava, aj s tym tvojim dalsim realistom... skusenosti mate az az >:D

PS: na 90dnovku sa nespoliehaj moc, tak ako aj v pripade P 2008 sa zvykne pretahovat ;-)
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 22:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 22:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
13. 11. 2013 22:46
Re: Jazdne vlastnosti
>:D :yes:

to ano rozcilil si mne, totalka

PS: nejazdi po dirach tak je to spravne, pokial sa to da, u nas moc nie >:D
14. 11. 2013 04:36
Re: Jazdne vlastnosti
Lámale, jsi teoretik...zkus se jít projet. Tyhle načtený moudra tu může pouštět A.N. z titulu, že nemá ŘP. Chceš-li seriozní diskuzi, tak jezdi a nemel.
Avatar - lamal
14. 11. 2013 08:42
Re: Jazdne vlastnosti
Ja som teoretik ? Ani jeden to auto nevlastni a z predvadzacej jazdy sa tu idu biť. Ja mam s psa mozno viac odjazdene ako oni dvaja, rozhodne nepisem bludy. Nemam za potreby ociernovat citroen, si radaej precitaj co tu popisali.
Avatar - sgt
14. 11. 2013 09:19
Re: Jazdne vlastnosti
Pokiaľ sa s ním neprevezieš, tak netvrď že má o ničom podvozok. Viď tento test:
(citroen c4 picasso sokuje dizajnom aj jazdnymi vlastnostami)

[odkaz]
Avatar - lamal
14. 11. 2013 10:48
Re: Jazdne vlastnosti
daj sem aspon 4 testy kde sokoval jazdnymi vlastnostami :-)

ale dobre, citreon je zuppa, podla vyjadreni niektorych tu ho od BMW deli len cena, taketo reci pouzivaju ti co nie su teoretici ;-)
14. 11. 2013 11:06
Re: Jazdne vlastnosti
Pořád tu mlátíš nesmyslnými testy! Jsou to kecy...petrumr si ho aspoň projel. Ty máš jen načteno.
Avatar - Emel
14. 11. 2013 13:19
Re: Jazdne vlastnosti
Jistě, navíc už má rozmyšlené i vyhřívané sedačky... to je praktik par excellence ;-) . Aspoň pokud jde o Grand Picasso, jinde je to slabší.
Avatar - petrumr
14. 11. 2013 18:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 11. 2013 18:31
Re: Jazdne vlastnosti
Kup 15 plechy na zimu :-)
edit: Aha 15 tam nejsou povolene, tak 16 :-)
Avatar - petrumr
14. 11. 2013 19:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
14. 11. 2013 14:10
Re: Jazdne vlastnosti
Na predvadzacke si prejdes akurat tak trt ale dobre, mne je to jedno, podebatili sme o to islo. :-)
Avatar - Ronault.
14. 11. 2013 16:05
Re: Jazdne vlastnosti
Proč by sis na předváděčce projel jen "trt"? Mě stačí v pohodě 10 km po předem daném oblíbeném úseku, kde testuju v podstatě většinu aut.

Jak myslíš, že testují novináři... konkrétně tady Lukáš měl jednu dobu konkrétní díru na obchvatu Brna a tam poznal, jak boucha podvozek... bohužel ji na jaře konečně zaasflatovali >:D

Hlavně na zhodnocení, jestli podvozek bouchá a jak tlumí stačí pár kilometrů, na našich cestách je výmolů více než dost ;-\
Avatar - lamal
14. 11. 2013 19:39
Re: Jazdne vlastnosti
Zalezi kde, niektori predajcovia maju svoje trasy... dnes som si odskusal P 308 Allure 1,6 HDI 92 koni, to je po dlhej dobre pežó co tlmi nerovnosti ozaj slusne... aj odhlucnenie je fajn a celkovo zvukova kulisa v aute.. na 16kach, budu ideal vyzeraju dobre a podvozok s nimi vie pracovat...

zadna naprava uskakuje a obcas si aj pri beznych nerovnostiach poskoci do strany, ale nejak ma to moc nerozculovalo lebo bola celkom ticha a snaha pohltit ostre razy je ocividna a dost to oproti starej 308 zlepsilo kvalitu jazdy hlavne ta filtracia malych a ostrych nerovnosti ... riadenie lahsie a okolo stredu trocha bez citu, inak v pohode...
19. 11. 2013 11:14
Re: Jazdne vlastnosti
Jen tak mimochodem, C4GP používá stejnou platformu jako nové P308...
Avatar - lamal
14. 11. 2013 19:44
Re: Jazdne vlastnosti
a to ovladanie cez LCD bolo celkom fajn display ma velmi dobre pozorovacie uhly, slaby kontrast, ale ujde... ovladanie jednoduche, no nech ma neseru, ze tam nemaju ani slovencinu ani cestinu... auto predavane v oboch zemiach a ovladane vyhradne len cez display v anglictine...casom to urcite spravia, ale su to lajdaci
Avatar - Andromeda
14. 11. 2013 23:53
Re: Jazdne vlastnosti
Jen jedna otázka -> to auto Petrovi platíš Ty, nebo nějak zainvestováváš, že se tak vehementě s.e.r.e.š. do jeho volby a výběru ??? Docela mne to šokuje, a měl Tě poslat už dávno někam, respektive já bych to hned udělal, narazit na ke všemu teoretika, co mne peskuje za moji volbu a dělá ze mne díky té volbě * ...
Avatar - lamal
15. 11. 2013 19:57
Re: Jazdne vlastnosti
Mne neslo o jeho vyber, najprv si precitaj kto zacal prispevok a kto nan reagoval a potom zistis, ze ja som napisal uvodny prispevok a on nan reagoval. Ja som sa zmienil o zadnej naprave, tak predtym ako nieco napises si to precitaj ... ty teoretik >:D to slovo je uz kultove
15. 11. 2013 04:37
Re: Jazdne vlastnosti
Ale 10km podle všeho stačí většině redaktorů ACZ i na velkej test ;-)

Takže 10km nestačí...ideál je 1-2dny (obvykle beru na víkend) a zkusit zároveň konkurenci. Přesedání odhalí věci, který obvykle nevnímáš.
14. 11. 2013 16:23
Re: Jazdne vlastnosti
Pokud se nepletu, tak petrumr mel auto na 3 dny, kolik s nim najel, je vec druha :-)
Avatar - petrumr
14. 11. 2013 19:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
14. 11. 2013 19:40
Re: Jazdne vlastnosti
16ky budu ideal
Avatar - Andromeda
14. 11. 2013 23:56
Re: Jazdne vlastnosti
Gratuluji k výběru Petrume, a spoustu spokojených šťastných kilometrů ...
Avatar - petrumr
15. 11. 2013 17:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
14. 11. 2013 16:11
Re: Jazdne vlastnosti
Já teda C4 Picasso jel a je pravda, že zadní náprava by mohla být ještě lepší, takhle je asi tak dobrá jako na Octavii III liftback bez multilinku. Jestli je to dobré nebo špatné hodnocení si uvaž sám z vlastních zkušeností s Octavii III. ;-)
Avatar - rohYpnol
14. 11. 2013 18:42
Re: Jazdne vlastnosti
takže ve slangu škodovkáře Grand C4 Picasso nabízí sportovní svezení a komfort vozů střední třídy. Takhle jsi to myslel, že ;-)
Avatar - lamal
14. 11. 2013 19:41
Re: Jazdne vlastnosti
to ano, skodovka ale v tomto smere pokulhava v tych slabsich verziach octavie v liftbacku...
14. 11. 2013 20:41
Re: Jazdne vlastnosti
slovo pokulhava nie je na mieste, zober si konkurenciu s jednoduchou zadnou napravou a porovnavaj. Najdes lepsich a zaroven aj horsich ;-)
14. 11. 2013 20:40
Re: Jazdne vlastnosti
teoretik citajuci testy nepochopi, stracas cas :-)
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2013 23:17
Re: Jazdne vlastnosti
sorry....ale jsi pablb... místo žvástu běž jezdit.... tohle je tak tupé co píšeš, že se to nedá číst.... srovnej se....
Avatar - Andromeda
14. 11. 2013 23:55
Re: Jazdne vlastnosti
;-) :yes: Trefa na komoru kolego ...
Avatar - pumpkin
13. 11. 2013 20:49
anti retro dizajn
Takto si predstavujem kvalitný súčasný dizajn v kategórii MPV. Na autosalóne som si nové Picasso preliezol a ten interiér si jednoducho zamilujete. Zaujímavý dekor prístrojovky mi prišiel ako z konceptov. Prečo to nerobia aj iní? Uznávam, že svetlý vrch prístrojovky sa môže odrážať, ale ten dekor pôsobí veľmi príjemne a hodnotne. Kreslá á la luxusné Renaulty tiež bez chyby. Picasso je jednoducho rodinné auto budúcnosti, ktoré ale môžete mať už dnes. :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - lamal
13. 11. 2013 20:51
Re: anti retro dizajn
este keby tak aj jazdilo ako z buducnosti to by bola parada
Avatar - petrumr
13. 11. 2013 21:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - aproximus
13. 11. 2013 22:54
Re: anti retro dizajn
na to je tady ford :-!
Avatar - petrumr
14. 11. 2013 19:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2013 23:18
Re: anti retro dizajn
....jsi mačo.... 8-s :no:
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2013 23:09
vavertest
...je to bída pane Vaverko. Je to opravdu zoufalé z Vaší strany. Nechápu, jak se za takový výtvor nemůžete stydět.

Běžte raději čistit wecka nebo něco, kde naplno uplatníte svůj talent.... :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - rohYpnol
14. 11. 2013 18:00
Re: vavertest
pohled na výplatní pásku dokáže obhájit cokoliv ;-)
Talent? Už jsi někdy přišel na nákup a platil jsi svým talentem? Na talent se dnes nehraje. Kvalita testu? Co to je?
Jsou jen statistiky "sledovanosti", toť vše. A pak samozřejmě reklama, protože kvůli té tyhle stánky vlastně fungují >:-[] 8-s ;-\
Avatar - petrumr
14. 11. 2013 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2013 23:21
Re: vavertest
.....mi jde hlavně o to, že, klidně ať si žvatlá o čemkoliv, ale je tu "nový" motor... se chcankama do laufu... tedy se vstřikem močoviny, což je. zvýšení výkonu a hlavně snížení spotřeby... proč není srovnání se "stejným" motorem před modernizací a tímto? .... vaver je prostě, stejně jako ostatní "redaktoři" chabrus.... píše, že se spotřeba sníží.... ok - dáme srovnávačku: old engine vs. new e.
15. 11. 2013 04:40
Re: vavertest
Zase na druhou stranu...tobě stačej ty přepravky co si čtu ;-)
Avatar - petrumr
15. 11. 2013 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
14. 11. 2013 17:49
Francozská třída
Jen se potvrzuje, že MPV neumí nikdo líp než francouzi. Po vzhledově excelentní předchozí generací zvládli přijít opět s originálem na cestách, který je opět nádherný. Technický pokrok potřebovalo Picasso jako sůl. Interiér a volba materiálů jednoduše excelentní.
Jen ten dotykový nesmysl není to, co bych zrovna vyhledával... Francouzi se zase ženou napřed tam, kde to není nutné 8-s Ale jinak? Existuje lepší třídní volba?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - petrumr
14. 11. 2013 18:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 11. 2013 18:30
Re: Francozská třída
Pokud se to da castecne ovladat pres volant, tak snad pohoda :-)
Avatar - rohYpnol
14. 11. 2013 18:40
Re: Francozská třída
jenže je tam stále ta klima... Nejde ani tak o teplotu, jako spíš o ovládání ventilace na okna atp. Nemám prostě rád dotykové ovládání v autě - odvádí zrakovou pozornost. No a otázkou je, jak se to bude ovládat v zimě, až dojdeš pod svah a v -15 zmáčkneš START... ČUDLÍK nebo KOLEČKO je možná staromódní, ale naprosto blbuvzdorné, nic jednoduššího není. Základní funkce jako ventilace, hlasitost rádia, skladby/stanice, ovládání oken a vyhřívání oken/sedadel by podle mě neměl člověk lovit někde v MENU :-!
Avatar - petrumr
14. 11. 2013 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2013 23:22
Re: Francozská třída
Prubní a nevadí... já byl taky skeptik, ale za chvilku je to vlastně hračka a zábava ;-)
14. 11. 2013 22:32
promítání údajů na přední sklo
Četl jsem diskusi a hodně lidí psalo, že jim vadí obrazovky uprostřed vozu, tak se chci zeptat, zda dotyční vědí že existuje možnost zakoupit zařízení, které Vám promítá přímo na přední sklo základní údaje o jízdě - je to v příslušenství možno doobjednat. Hezký den. :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
15. 11. 2013 17:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 11. 2013 21:10
Re: promítání údajů na přední sklo
jak to myslíš periférním viděním ?
Avatar - petrumr
16. 11. 2013 09:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 11. 2013 13:03
nebrzdící adaptivní tempomat
Mrzí mě že tento vůz má nebrzdící adaptivní tempomat. Proč to neudělají jako to má Octavia III ? Tam je adaptivní tempomat plnohotoný, brzdí i v koloně a nemusíte vůbec šlapat brzda, plyn...

Ovšem design Octavia III a tento krasavec je nebe a dudy - palec nahoru pro citrouše :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miskamickey
23. 1. 2014 21:11
Výměna C4 za grand C4
Vyměním NOVÝ Citroen Picasso C4 (v plné výbavě + panoramatická střecha + automatická převodovka + zadní světla 3D efekt a motorem 1,6 HDI za NOVÝ Citroen grand Picasso C4. 737756286
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
9. 2. 2014 11:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.