Jsem jediný, kdo pláče u každého článku o Tatře? Automobilka, která měla jeden z největších potenciálů v Evropě, možná i na světě... A skončila tak, jak skončila... Vhání mi to slzu do oka :-(
nesmysl.. opravdu velkých zemědělských podniků, které mají dejme tomu nad 2,5~3k ha je u nás jen pár. a jakou spojistost má třistakoňský traktor a agrotatra to už vůbec nechápu..
To by nesměl být rok 68, aby to osobní divize Tatry přežila ve zdraví až do teď. A stejně už by teď patřili někomu jinému.
Mě je spíš líto, že Škoda Auto je vlastněna VW místo aby VW vlastnila.....
Měl jsem samozřejmě na mysli hlavně divizi osobních automobilů, které patřily ke špičce, než se začala do výzkumu a vývoje politicky angažovat jistá partaj...
Velkých zemědělských firem je u nás "díky" Komančům opravdu dost. Všichni, kteří si mohou dovolit kupovat obří osmiválcové a šestiválcové Johny Deery, si mohou koupit Tatru.