Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Tatra v Hannoveru vystavuje Agrotahač 6x6

10 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jen tak dál, je potřeba přijít s nápadem.
Avatar - aproximus
aproximus
jako koncept fajn, ale v reálu to bude vyloženě kusová záležitost, koupí to jen blázni, nebo velké zeměď. firmy..
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Velkých zemědělských firem je u nás "díky" Komančům opravdu dost. Všichni, kteří si mohou dovolit kupovat obří osmiválcové a šestiválcové Johny Deery, si mohou koupit Tatru.
Avatar - aproximus
aproximus
nesmysl.. opravdu velkých zemědělských podniků, které mají dejme tomu nad 2,5~3k ha je u nás jen pár. a jakou spojistost má třistakoňský traktor a agrotatra to už vůbec nechápu..
dans91
Jsem jediný, kdo pláče u každého článku o Tatře? Automobilka, která měla jeden z největších potenciálů v Evropě, možná i na světě... A skončila tak, jak skončila... Vhání mi to slzu do oka 😒
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To není konec ....... teď se jasně a rychle zvedají.
Gilgit
Nebyl bych tak optimistický, i kdyz firme Tatra úspech samozrejme preju.
Gilgit
Nejsi. Sice bych nerekl, ze mela jeden z nejvetsích potenciálu v Evrope, mozná i na svete, ale rozhodne by si zaslouzila lepsí pozici nez dnes má.

Ale budme rádi, ze alespon existuje, i kdyz v této podobe. Podívej se, kolik výrobcu nákladních automobilu v posledních desetiletích v Evrope zaniklo, a to jak v západní tak ve východní Evrope. V nekterých prípadech zanikly firmy a znacky, a jejich drívejsí továrny byly prevzaty vetsím konkurentem, v jiných prípadech zanikly i ty továrny fyzicky.
dans91
Měl jsem samozřejmě na mysli hlavně divizi osobních automobilů, které patřily ke špičce, než se začala do výzkumu a vývoje politicky angažovat jistá partaj...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To by nesměl být rok 68, aby to osobní divize Tatry přežila ve zdraví až do teď. A stejně už by teď patřili někomu jinému.
Mě je spíš líto, že Škoda Auto je vlastněna VW místo aby VW vlastnila.....