Novinky
Nemyslím si, že je tohle dobrá cesta dopředu, ale podobná rozhodnutí jsou pro současný Fiat v rukou pana účetního typická. Bohužel. :-! Abarth 500L bude určitě pecka a navíc poté, co Opel u nových generací Merivy a Zafiry neudělal verzi OPC, na trhu nějaké sportovní MPV chybí. Ale význam dělat sportovní verze z aut, určených do lehkého terénu moc nevidím a absence hot hatche v tradičním segmentu B je úplně přešlap.
Náhodou vynechat Punto je chyba. Takový nabroušený Fiat se jen tak nevidí. Ne každý si chce koupit ostrý bonbonek Abarth 500. A dokážu si představit i Abarth Freemont. Snad vědí, co dělají.
Abarth Freemont?! >😁 A co takhle Abarth Ducato nebo Abarth Eurocargo? >😒] Pane bože, ochraňuj nás od všechno zlého...
Tak proč ne že, taková limitka Ducata Abrath, Ford taky jednu dobu dělal Tranzit ST, ono by se to prodalo 😄
Boha jeho a co je octavia RS? - taky rychlej kombík, to samý by byl Freemont.
akorát ten Freemont má dvě tuny, no.... to by nebyl škorpión, ale spíš hovnivál.... >😁
slovíčkaření ... prostě by udělali rychlejšího Freemonta, toť vše, záleží jak by nastavili cenovou politiku a výkon auta - doslova poměr cena/výkon 😄
nesmysl to není ... rozhodně mi to přijde zajímavější, než ladit fiat 500 XL ...
nesmysl to není ... rozhodně mi to přijde zajímavější, než ladit fiat 500 XL ...
Nevím jak ty, ale já rozhodně nechci, aby Abarth inspiroval svou nabídky u simply never. O Octavii Rychlá Saze a těch, co je řídí, mám svůj názor (a je jedno, jestli mají TDI nebo TSI). A na implantace silných motorů do pojízdných cihel už Fiat jednu značku má - SRT. Abarth by měl zůstat věrný tradici a dělat opravdu sportovní auta.
keď v Itálii zistia že za smiešnych 250 000 Kč si môžu kúpiť toto😒odkaz] tak Abarth skončí úplne...
no je to škoda Abarth punto je moc pěkné