bohužel mi to přijde uplně stejně. Navíc 500XL mi řpijde jak novodobý nástupce multiply a jediný, co je na tom autě fajn jsou ty reklamy, marketing a možná, možná praktičnost - nicméně s pětistovkou to nemá nic společnýho a dle mýho to autům spíš škodí ...
Nevím jak ty, ale já rozhodně nechci, aby Abarth inspiroval svou nabídky u simply never. O Octavii Rychlá Saze a těch, co je řídí, mám svůj názor (a je jedno, jestli mají TDI nebo TSI). A na implantace silných motorů do pojízdných cihel už Fiat jednu značku má - SRT. Abarth by měl zůstat věrný tradici a dělat opravdu sportovní auta.
slovíčkaření ... prostě by udělali rychlejšího Freemonta, toť vše, záleží jak by nastavili cenovou politiku a výkon auta - doslova poměr cena/výkon :-)
nesmysl to není ... rozhodně mi to přijde zajímavější, než ladit fiat 500 XL ...
Náhodou vynechat Punto je chyba. Takový nabroušený Fiat se jen tak nevidí. Ne každý si chce koupit ostrý bonbonek Abarth 500. A dokážu si představit i Abarth Freemont. Snad vědí, co dělají.
Nemyslím si, že je tohle dobrá cesta dopředu, ale podobná rozhodnutí jsou pro současný Fiat v rukou pana účetního typická. Bohužel. :-! Abarth 500L bude určitě pecka a navíc poté, co Opel u nových generací Merivy a Zafiry neudělal verzi OPC, na trhu nějaké sportovní MPV chybí. Ale význam dělat sportovní verze z aut, určených do lehkého terénu moc nevidím a absence hot hatche v tradičním segmentu B je úplně přešlap.