Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Mini vyzrazeno, tříválcový Cooper má 100 kW a 1085 kg (nové foto)

Nyní už známe definitivní podobu třetí novodobé generace třídveřového Mini. Tajemstvím není ani paleta pohonných jednotek, prim budou hrát tříválce.
Zpět na článek
18. 11. 2013 13:00
18. 11. 2013 13:22
18. 11. 2013 13:38
18. 11. 2013 13:40
18. 11. 2013 14:26
18. 11. 2013 14:41
18. 11. 2013 15:15
18. 11. 2013 14:36
18. 11. 2013 14:51
18. 11. 2013 15:41
18. 11. 2013 15:13
18. 11. 2013 15:47
18. 11. 2013 17:47
18. 11. 2013 18:11
18. 11. 2013 18:39
18. 11. 2013 19:23
18. 11. 2013 18:39
18. 11. 2013 19:05
18. 11. 2013 21:27
18. 11. 2013 18:52
19. 11. 2013 09:06
18. 11. 2013 19:04
18. 11. 2013 19:47
18. 11. 2013 19:04
18. 11. 2013 19:29
18. 11. 2013 19:53
18. 11. 2013 23:48
19. 11. 2013 11:46
Avatar - Hittman
18. 11. 2013 13:00
BMW
Já bych tam dal dvouválec z nějaké mašiny BMW >:-[] nejlépe boxer
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2013 13:22
Re: BMW
Neboj, toho se jednou taky určitě dočkáme >:-[]
Avatar - Hittman
18. 11. 2013 13:38
Re: BMW
To bude mít zajímavý zvuk...a nebo místo laufu repro ;-\
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2013 13:40
Re: BMW
Repro vydávající motorovej jakozvuk už dneska neni výjímkou = do budoucna to bude asi běžná součást aut ;-\
Avatar - Hittman
18. 11. 2013 14:26
Re: BMW
Já si to asi pak přehraji třeba na AC/DC, to bude nářez >:D
Avatar - Dinar
18. 11. 2013 14:41
Re: BMW
Nemyslím, tedy vyjma elektromobilů, on je totiž rozdíl mezi nějakým zvukovým generátorem (pustím si v picantu ferrari zvuk) a fičůrami tzv. actuatorů (zvýrazňovačů), ať na bázi zařízení přímo na výfuku nebo skrze audio systém auta. Tady jde o zvýraznění některých složek zvuku a potlačení jiných, ne o tvorbu komplet zvuku. Myslím, že v budoucnu se povede hranice právě tudy, jedno bude option pro ty, co chtějí v autě slyšet zvuk motoru, druhé tuzingový kýč. ;-)
Avatar - EauRouge
18. 11. 2013 15:15
Re: BMW
Proto děkujme bohu, že nová M3/4 tento systém oželí.
Avatar - PTS
18. 11. 2013 14:36
Ne, děkuji
Nevím jak vám, ale mě přijde, že to auto je nevyvážený. O čem mluvím? No přeci o tom předním "obdélníku" pod maskou chladiče a "difuzoru" v zadním nárazníku. Je to jako u Yetiho - auto oblé a do toho najednou hrany :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - m.z.
18. 11. 2013 14:51
Re: Ne, děkuji
No jsem zvědav, už je pomalu i čas na změnu, i když zatím slouží dobře.
18. 11. 2013 15:41
Re: Ne, děkuji
Řekl bych, že Mini vypadá hůř a hůř (od nějaké doby). Povedlo se jim krásné malé auto a vypadá to, že neví, jak dál.

[odkaz] Tady mi přijde vykulenější než MiTo a to je co říct. A značka v ohromné masce... Navíc vypadá nějak dlouze.
Avatar - šmoula nešika
18. 11. 2013 16:03
Re: Ne, děkuji
Nějak mu roste brada.
18. 11. 2013 16:26
Re: Ne, děkuji
To je problém všech retro modelů. Nejdou faceliftovat donekonečna. Tato postupná degenerace čeká všechny.
Avatar - EauRouge
18. 11. 2013 15:13
Trocha černé
Myslím, že by stačilo sladit ten přední spodní nádech do černa, chromu nebo tmavě stříbrné a hned by lépe zapadl. To samé s difuzorem, kterému by černá určitě slušela. Jinak za mě palec nahoru.
Celkem se podařilo odlišit třetí moderní generaci od té druhé a je vidět, že design je zase o trochu dotaženější. Hlavně v porovnání s druhou moderní generací, která se prakticky jen přizpůsobila předpisům a nepřinesla moc nového nepřinesla. Troufám si tvrdit, že laik první a druhou generaci od sebe nerozezná.
Jinak tříválec v Cooperu nechci zatím soudit, jelikož si moc nedokážu představit jeho charakter, když přibyl výkon, zmizel válec a téměř se nezměnil objem - uvidíme. Z toho plyne, že MINI One bude taktéž tříválec a pokud mohu tipovat, tak nejspíš naladěný na klasických 55 a 77kW. Ovšem Cooper S s dvoulitrem? To prosím klobouk dolů. Nečekal bych, že se BMW uchýlí ke zvětšování objemu a už vůbec ne u MINI. A pokud si udrží svůj motorkárový charakter, tak tu myslím máme velmi povedení hot-hatch.
Rozbalit vlákno
3
18. 11. 2013 15:47
Re: Trocha černé
Ad Cooper S. Jsou prakticky jen dvě možnosti, buď 1,5 R3, nebo 2,0 R4. Takže to tolik překvapující není. Samostatnou jednotku by pro něj nevyvíjeli a stávající motor asi tolerovat nechtějí.
Avatar - EauRouge
18. 11. 2013 16:36
Re: Trocha černé
Právě mě překvapilo, že nešli ecofriendly cestou a tu R3 nepoužili i u Cooperu S. Jelikož jsem byl zvyklý vždy na tu horší variantu, kterou si BMW poslední dobou vybírá. Se stávajícím motorem je naštěstí konec. Bohužel se nezapíše do historie jako jeden z těch spolehlivějších.
18. 11. 2013 17:47
Re: Trocha černé
Ano, je to příjemné zjištění.
Avatar - KANKUNEN
18. 11. 2013 16:58
Proč neudělají v BMW
ten motor čtyřválec, samozřejmě při stejné spotřebě. Vždyď i 1,6 EB nežere ve skutečnosti víc než 1,0 EB.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - sargis
18. 11. 2013 20:32
Re: Proč neudělají v BMW
V labaku ano. Mne sa paci ten R3 diesel. To je masina k Mini ako stvorena :-(
Avatar - Typhoon
18. 11. 2013 21:09
Re: Proč neudělají v BMW
Bohužel tu nejde o skutečnost, ale o normovaný cyklus.
Jináč nové Mini se mi líbí, hlavně z venku. Uvnitř je to už horší. Příliš členité a nepraktické. Prach bych tam nechtěl utírat, to by bylo aspoň na hodinu.
18. 11. 2013 18:11
líbí
Tak mě se tohle líbí daleko víc než předchozí tak nějak bachratá verze. A interiér to je opravdu skok. Zejména ta teflonová panvička uprostřed už v sobě nemá tachometr obřích rozměrů ale displej. Tedy řidič se dívá skrze volant na něco co do takového vozu patří - tachometr a otáčkoměr. I zbytek interiéru je velmi povedený. :yes:
Třívalce jsou k vzteku, ale pokud je zvukově odladili tak i s tím by se dalo žít. Ale obávám se že tříválec bude vždy znít trochu jako wartburg.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2013 18:39
Re: líbí
teda neviem co mas na mysli pod pojmom bachrate ale pri pohlade na tuto fotku by som povedal ze najbachratejsie je prave toto najnovsie mini [odkaz] , hruza a des oproti predoslym ;-\ , zacina to byt uz trapas, robia z toho tluste monstrum, najkrajsi z tych novych mini bol ten prvy , tento novy je sice super bomba uno nuno perfekto parada supisto auto ale dizajn siel k certom a nema taku lahkost ako starsie generacie
18. 11. 2013 19:23
Re: líbí
I předchozí generace měla display palubního systému v "pánvičce". A rychlost se zobrazovala i v otáčkoměru.
Avatar - jenik1
18. 11. 2013 18:39
Nevím
Tyhle údaje o výkonu nic neříkají. Ruské tanky na benzín měly 1000 KW a z nuly na 40 km to udělaly za 60 vteřin :-)
Rozbalit vlákno
2
18. 11. 2013 19:05
Re: Nevím
Ale ty neměly 1085kg ;-)
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2013 21:27
Re: Nevím
ide tu o to ze merna hmotnost kg/kw je vynikajuca ,,,, co z toho vyplyva?

bude to zive mrstne a pekelne rychle auto , akurat ten dizajn je cim dalej tym viac akysi bachratejsi a bachratejsi a tucnejsi ,,,, este vyckajme 6 rokov a v dalsej generacii to uz bude vyzerat ako 500L trekking ten co je v dnesnom teste,,,, som sklamany trosku, stihlost a vzdusnost prveho reinkarnovaneho Miniho je prec [odkaz]
18. 11. 2013 18:52
Viacprvkova ...
No ja si myslim, Nissan Micra pred mnohymi rokmi mal zadnu napravu viacprvkovu a Nissan Almera 3D asi nemal 4m.... teda niezeby to bolo dolezite, len sa mi zdal uvod vzletny,
Rozbalit vlákno
1
Avatar - dal
19. 11. 2013 09:06
Re: Viacprvkova ...
Nevím proč ji tam dávají, vždyť běžný uživatel nepozná rozdíl!! >:D
18. 11. 2013 19:04
Ovšem...
...jasnou volbou zůstává [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2013 19:47
Re: Ovšem...
dnesne Mini uz nie je miniauto, je fakticky skor konkurent Alfy MiTo alebo Lancie Y alebo Audiny A1 a to sme uz v malej triede ;-) a o cene ani nevravim, cenovo je mini tiez inde ako miniauta

citigo nie je konkurent pre mini a to ani v najhorsom sne vazne ;-)
18. 11. 2013 19:04
MINI Cooper D ???
Když si vezmu, že i taková mnohem větší a těžší Octavia Green Line se čtyřválcem 1,6 TDI/81kW má udávanou kombinovanou spotřebu 3,3l, tak mi nějak uniká smysluplnost nákladného vývoje TŘÍVÁLCE 1,5 D... Čekal bych, že se MINI s tímto "zázrakem" moderní techniky vleze do 3l/100km...
Rozbalit vlákno
1
19. 11. 2013 07:12
Re: MINI Cooper D ???
Že by BMW tak nelhalo? To se bude dát zjistit až při testu...každopádně třívalce podle mě vznikly amputací čtyřválce.
18. 11. 2013 19:29
Mini
Revoluce se nekoná, evoluce je to příjemná - zvlášť v interiéru. Tak to má být. Za mě :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
18. 11. 2013 19:53
interier...
....je konecne trosku viac ergonomic-friendly,ale stale ziadna vyhra....rychlomer do 260,kde najviac pouzivane rychlosti su nasackovane do jeho prvej tretiny,otrasne tragicke ukazovatele stavu nadrze a predpokladam teploty vpravo od rychlomera,ovladanie multimedialneho centra kdesi na zemy pod kolenami utopene medzi laktovou opierkou,rucnou brzdou a prevodovkou....z druhej strany zase utopene drziaky na napoj(hocico)....a ten centralny kruhovy strasiak s radiom a displejom je dost velke mrhanie priestorom....

zadna partia exterieru he krajsia ako bola,bocna partia vizualne bez zmeny,no predok napuchol uz prilis...ale v tej S verzii je to este celkom stravitelne... otazka je,ako poriesili zadne sedadla/kufor...ci tam bude nejaky uzitocny posun vpred... celkovo to ale v suhrne mozem zhodnotit,ze sa mi to celkom paci :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
18. 11. 2013 23:48
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
19. 11. 2013 11:46
Re: hm
suhlasim, je to uz akesi napuchnute ;-\ , vraj to je o 4cm sirsie a 10cm dlhsie ako predosly mini, myslim ze to uz vyrobcovia trosku s tymi narastmi rozmerov z generacie na geenraciu prehanaju, ved nehc zrobia uplne novy model ak chcu zrobit velke auto ale preco nicit maly mini? Nerozumiem, ved uz je to pomaly buchta ako ako fiat 500L, za mna osobne je to po dizjanovej stranke sklamanie, je to akesi prerastene tucne skoda, prvy reinkarnovany mini spred vysee 10 rokov dozadu je daleko krajsi [odkaz]