Nemyslím, tedy vyjma elektromobilů, on je totiž rozdíl mezi nějakým zvukovým generátorem (pustím si v picantu ferrari zvuk) a fičůrami tzv. actuatorů (zvýrazňovačů), ať na bázi zařízení přímo na výfuku nebo skrze audio systém auta. Tady jde o zvýraznění některých složek zvuku a potlačení jiných, ne o tvorbu komplet zvuku. Myslím, že v budoucnu se povede hranice právě tudy, jedno bude option pro ty, co chtějí v autě slyšet zvuk motoru, druhé tuzingový kýč. ;-)
Nevím jak vám, ale mě přijde, že to auto je nevyvážený. O čem mluvím? No přeci o tom předním "obdélníku" pod maskou chladiče a "difuzoru" v zadním nárazníku. Je to jako u Yetiho - auto oblé a do toho najednou hrany :no:
Myslím, že by stačilo sladit ten přední spodní nádech do černa, chromu nebo tmavě stříbrné a hned by lépe zapadl. To samé s difuzorem, kterému by černá určitě slušela. Jinak za mě palec nahoru.
Celkem se podařilo odlišit třetí moderní generaci od té druhé a je vidět, že design je zase o trochu dotaženější. Hlavně v porovnání s druhou moderní generací, která se prakticky jen přizpůsobila předpisům a nepřinesla moc nového nepřinesla. Troufám si tvrdit, že laik první a druhou generaci od sebe nerozezná.
Jinak tříválec v Cooperu nechci zatím soudit, jelikož si moc nedokážu představit jeho charakter, když přibyl výkon, zmizel válec a téměř se nezměnil objem - uvidíme. Z toho plyne, že MINI One bude taktéž tříválec a pokud mohu tipovat, tak nejspíš naladěný na klasických 55 a 77kW. Ovšem Cooper S s dvoulitrem? To prosím klobouk dolů. Nečekal bych, že se BMW uchýlí ke zvětšování objemu a už vůbec ne u MINI. A pokud si udrží svůj motorkárový charakter, tak tu myslím máme velmi povedení hot-hatch.
Ad Cooper S. Jsou prakticky jen dvě možnosti, buď 1,5 R3, nebo 2,0 R4. Takže to tolik překvapující není. Samostatnou jednotku by pro něj nevyvíjeli a stávající motor asi tolerovat nechtějí.
Právě mě překvapilo, že nešli ecofriendly cestou a tu R3 nepoužili i u Cooperu S. Jelikož jsem byl zvyklý vždy na tu horší variantu, kterou si BMW poslední dobou vybírá. Se stávajícím motorem je naštěstí konec. Bohužel se nezapíše do historie jako jeden z těch spolehlivějších.
Bohužel tu nejde o skutečnost, ale o normovaný cyklus.
Jináč nové Mini se mi líbí, hlavně z venku. Uvnitř je to už horší. Příliš členité a nepraktické. Prach bych tam nechtěl utírat, to by bylo aspoň na hodinu.
Tak mě se tohle líbí daleko víc než předchozí tak nějak bachratá verze. A interiér to je opravdu skok. Zejména ta teflonová panvička uprostřed už v sobě nemá tachometr obřích rozměrů ale displej. Tedy řidič se dívá skrze volant na něco co do takového vozu patří - tachometr a otáčkoměr. I zbytek interiéru je velmi povedený. :yes:
Třívalce jsou k vzteku, ale pokud je zvukově odladili tak i s tím by se dalo žít. Ale obávám se že tříválec bude vždy znít trochu jako wartburg.
teda neviem co mas na mysli pod pojmom bachrate ale pri pohlade na tuto fotku by som povedal ze najbachratejsie je prave toto najnovsie mini [odkaz] , hruza a des oproti predoslym ;-\ , zacina to byt uz trapas, robia z toho tluste monstrum, najkrajsi z tych novych mini bol ten prvy , tento novy je sice super bomba uno nuno perfekto parada supisto auto ale dizajn siel k certom a nema taku lahkost ako starsie generacie
ide tu o to ze merna hmotnost kg/kw je vynikajuca ,,,, co z toho vyplyva?
bude to zive mrstne a pekelne rychle auto , akurat ten dizajn je cim dalej tym viac akysi bachratejsi a bachratejsi a tucnejsi ,,,, este vyckajme 6 rokov a v dalsej generacii to uz bude vyzerat ako 500L trekking ten co je v dnesnom teste,,,, som sklamany trosku, stihlost a vzdusnost prveho reinkarnovaneho Miniho je prec [odkaz]
No ja si myslim, Nissan Micra pred mnohymi rokmi mal zadnu napravu viacprvkovu a Nissan Almera 3D asi nemal 4m.... teda niezeby to bolo dolezite, len sa mi zdal uvod vzletny,
dnesne Mini uz nie je miniauto, je fakticky skor konkurent Alfy MiTo alebo Lancie Y alebo Audiny A1 a to sme uz v malej triede ;-) a o cene ani nevravim, cenovo je mini tiez inde ako miniauta
citigo nie je konkurent pre mini a to ani v najhorsom sne vazne ;-)
Když si vezmu, že i taková mnohem větší a těžší Octavia Green Line se čtyřválcem 1,6 TDI/81kW má udávanou kombinovanou spotřebu 3,3l, tak mi nějak uniká smysluplnost nákladného vývoje TŘÍVÁLCE 1,5 D... Čekal bych, že se MINI s tímto "zázrakem" moderní techniky vleze do 3l/100km...
....je konecne trosku viac ergonomic-friendly,ale stale ziadna vyhra....rychlomer do 260,kde najviac pouzivane rychlosti su nasackovane do jeho prvej tretiny,otrasne tragicke ukazovatele stavu nadrze a predpokladam teploty vpravo od rychlomera,ovladanie multimedialneho centra kdesi na zemy pod kolenami utopene medzi laktovou opierkou,rucnou brzdou a prevodovkou....z druhej strany zase utopene drziaky na napoj(hocico)....a ten centralny kruhovy strasiak s radiom a displejom je dost velke mrhanie priestorom....
zadna partia exterieru he krajsia ako bola,bocna partia vizualne bez zmeny,no predok napuchol uz prilis...ale v tej S verzii je to este celkom stravitelne... otazka je,ako poriesili zadne sedadla/kufor...ci tam bude nejaky uzitocny posun vpred... celkovo to ale v suhrne mozem zhodnotit,ze sa mi to celkom paci :yes:
suhlasim, je to uz akesi napuchnute ;-\ , vraj to je o 4cm sirsie a 10cm dlhsie ako predosly mini, myslim ze to uz vyrobcovia trosku s tymi narastmi rozmerov z generacie na geenraciu prehanaju, ved nehc zrobia uplne novy model ak chcu zrobit velke auto ale preco nicit maly mini? Nerozumiem, ved uz je to pomaly buchta ako ako fiat 500L, za mna osobne je to po dizjanovej stranke sklamanie, je to akesi prerastene tucne skoda, prvy reinkarnovany mini spred vysee 10 rokov dozadu je daleko krajsi [odkaz]