Ibaze toto je este horsie ako klasicka verzia. Otrasny predny, aj zadny naraznik, to bocne rebrovanie je na grc, o diskoch ani nehovorim a uplne najviac to zabili tymi koncovkami vyfukov, to je total humus.
Ty to vidíš takto, já zase naprosto naopak a to si troufám tvrdit, že mám na auta poměrně dobrý vkus. Kdyby ti od něj někdo dal klíče, tak bys asi toto nenapsal. Mě u Nisma nevadí ani jedna linka...
Keby mi niekto od neho dal kluce, tak samozrejme by som bral, ved kto nie... ale kebyze mam na vyber, tak zvolim hoci aj o polovicu slabsieho noveho Caymana pred tymto tu. Na vykony si az tak velmi nepotrpim, radsej davam prednost elegantnemu, sportovemu looku.
Já s Mojitem si na výkony u sporťáků potrpíme, proto je tohle jedinná možnost že? ;-)
Porsche, které má do kopce problém s 3.0TDI je jen a pouze pozérství před cukrárnou :-!
Tak teraz som sa pobavil, vdaka za krajsi den. >:D Mimochodom co je zle na tom, ked si niekto kupuje to, co sa mu paci? Kupil by si si napriklad tricko, ktore sa ti absolutne nepaci, ale je z toho najfajnovejsieho materialu? Ja urcite nie, kazdy ma iste priority a kriteria a tym sa riadim aj pri autach.
Jo lidé jsou buď pozéři nebo požitkáři :-)
Nevím jak u triček, tam na tom moc nesejde, ale zimní bunda, boty, kalhoty... To vše můžeš mít buď trendy a na hov-no nebo skvělě funkční a pohodlné (Salomon...) a o tom to je ;-)
No tak vidíš. Cayman je určitě výborné auto, ale designově mě víc oslovuje toto, je to design proti proudu a to mě baví, Cayman je designově nepřekvapující...
Ale ved o tom cely cas pisem, ze by som dal prednost radsej podstatne menej vykonnemu autu keby vyzeralo k svetu ako napriklad tomuto. Ja si na vzhlad potrpim (nie ako poniektori tu diskutujuci, ktori vidia iba cisla), takze aj keby sa jednalo o najlepsie auto na svete, ale bolo by mi pri pohlade nan na grc, tak by som ho nechcel.
Aby bylo jasno, dal bych Nismu před Caymanem přednost, i kdyby měly stejné jízdní parametry. Jedna se mi zkrátka víc líbí a je to Nissan, což je zkrátka bonusový bod navíc i když mám Porsche rád. Cayman se nejspíš nikdy legendou nestane, možná že nezaslouženě, GT-R je legendou už teď.Tečka
Ved kludne nech si dava prednost ktokolvek comu chce, kazdy ma svoj vlastny nazor, takze v otazke dizajnu sa nezhodneme. GT-R ma vzhladovo nikdy nechytil za srdce a to, ze je legendou uz teraz ma aky vyznam? Mam to chapat tak, ze aj keby vykonovo boli obe auta zhodne, tak sa rozhodnes pre GT-R len preto, lebo je akousi legendou? :-) Nuz ja davam na ine emocie a kriteria, ako su vykon, ci modla, ku ktorej sa treba modlit a uctievat ju, lebo je to "legenda". :-)
Že je to legenda, jsem uvedl jen na okraj, při koupi to pro mě nemá váhu. Zcela výjimečně kupuji auta rozumem, řídím se podle srdce, takže na to se každopádně shodnem, jen, na rozdíl od tebe, nepíšu o jiných autech, že mají humus, grc atd. tvary. Každej má svůj názor, ale co tak zatím čtu, většina nemá s designem problém, což mě i překvapilo, páč evropané mají příliš konzervativní vkus a i proto vypadá spousta modelů podobně. Pro mě nuda.
Ospravedlnujem sa, ak som niekoho urazil, ale tie vizualne upravy od Nismo proste neviem prekusnut. ;-\ Podla mna to pokazili uplne najviac tymi koncovkami vyfukov. Co sa tyka dizajnu klasickeho GT-R, aj ked to nikdy nebola moja salka kavy, tak musim uznat, ze to auto ma nieco do seba a vzdy sa obzriem, ked ho vidim na ceste. Ale keby som si mal vybrat, tak napriklad 911, Cayman, F12, F-type, novy Vanquish, alebo napriklad aj nova Corvette sa mi velmi pozdava... to su presne tie auta, pri pohlade na ktore mi podskoci srdce a zamilujem sa :-) Ale ako pises, aby nebola nuda, tak budme radi aj za trochu odlisny pristup k dizajnu, svojich priaznivcov si istotne najdu. ;-)
Pokud chce někdo něco pěkného, ať si pořídí předraženou bižuterii od Ferrari, Porsche nebo Lamborghini, u sportovního vozu jsou rozhodujícími parametry rychlost a jízdní vlastnosti, v tom Nismo nedostižný za cenu šestkrát nižší než Porsche 918 Spyder.