Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Dodge Charger a Challenger: Limitované edice ke stoletému výročí

22 komentářů

Avatar - M1chal
M1chal
:yes: >😒] >😒]
...... A ty ceny, nabušená kára za 620, za to je v evropě tuctové auto 8-s
Avatar - CHerokee
CHerokee
Akorát, že u nás to za ty peníze ani náhodou neseženeš ;-\ . Charger se mi líbí. 620 u nás nemusí být tuctové auto, ale V8 ne no...
Avatar - M1chal
M1chal
Ja vim že ne 😒 tady je ta cena o 300 000 a víc větší. Jen jsem chtěl říc že ten rozdíl cen USA - EU je velký
Avatar - Anonym
Anonym
Clod, dph, doprava a úprava ne EU předpisy a jsi doma...
em.tom
Slint!! Takhle má vypadat auto. 😄
Avatar - M1chal
M1chal
přesně :-! vypadat a slyšet 😄
Atila_
Jenze v Evrope za ty penize clovek koupi evropske nebo japonske auto, nemusi kvuli tomu kupovat ameriku. V tomhle pripade sice ponekud vice nablejskanou, ale stale jenom ameriku.
Avatar - Lonestarstate
Lonestarstate
>😁 Tak to je dobrej slint
Avatar - Vaeden
Vaeden
Americký auta jsou něco mín než Evropský?
Atila_
V minulosti byl ten rozdil vetsi az propastny, v posledni dobe po krizi ktera malem americke vyrobce smetla, se tito preci jenom snazi konkurenci dohnat, novejsi modely uz jsou vyrazne konkurenceschopnejsi, ale stale tam urcity rozdil pretrvava. A to se samozrejme bavime o bezne evropske ci japonske produkci, vuci premiovym Nemcum jsou ameriky stale uplne nekde jinde.
Avatar - Anonym
Anonym
V poměru cena/výkon/pohodlí/výbava rozhodně.

Tam sou o míle jinde >😁 >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Ano challnger je velmi krásné auto, jsem zvědav jaká bude další generace...
zlysoused
A bude? Co na to Sergio? >😁 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Prý bude, otázka je jak bude vypadat. Zvěsti sou různé a rozporuplné...
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
Opravdu kulervoucí design, ale s hmotností kolem 2 tun, to bohužel opravdu nemá cenu...
Avatar - Anonym
Anonym
Na řezní okresek to zrovna není, ale jinak to umí být celkem hibtý, zrychlení kolem 5,5 s s 5,7 V8
georges78
Zadní náhon, podélně uložený V8, délka kolem pěti mětrů, automatická převodovka - prostě klasika, která už i v americe vymírá (ještě snad Chevrolet SS). U Chargeru, Challengeru a jejich sesterského Chrysleru 300 to trochu kalí fakt, že jejich podvozek vychází z minuké generace Mercedesu E 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Z toho éčka už v podstatě zbývá jen zadní náprava s diferákem....Přední je totiž z S-klasse a převodovky už sou leckde ZF...
Atila_
Tak diky te stare technologii od Mercedesa mela ta 300C alespon trochu moderni jizdni vlastnosti. I kdyz zadny zazrak to nebyl, protoze nedostali zadne modernejsi technologie pro podvozek typu Airmatic a navic bylo potreba ten podvozek naladit na houpavo aby cestujici prezili i na silnicich americke kvality. Nicmene i tak v porovnani s konkurenci mela 300C celkem nadprumerne jizdni vlasnosti.
PKSPKS
Ja som zmenil nazor na americke jazdne vlastnosti potom co som mal 5 rokov Dodge Caliber, na jeho podvozok nemozem povedat jedine krive slovo, absolutne presne riadenie, ista stopa. To auto mi zachranilo krk ked mi sialenec vycuval z parkoviska priamo do cesty a robil som losi test v 60km/h. Ja som siel na max mojich fyzickych moznosti co sa tyka reakcneho casu, sily strhnutia volantu, kontry. To auto to udrzalo. Ja by som uz nic viac nezvladol a to mam nadpriemerne reflexy a silu.
Ak som z Calibera presadol do Fabie, Kie Ceed popr. ine auta utrpel som vzdy kulturny sok. Gumeny volant, podvozok ako na makkych gumach...
Mimochodom Caliber mal spolocny podvozok s Jeepom Compass.
Teraz mam Dodge Journey a tam je to s podvozkom velmi podobne, nemam mu co vytknut. Iste riadenie, ista jazdna stopa.
Porovnaval som to napriklad s kolegovym Subaru Outback a musim povedat, ze z podvozku mam lepsi pocit na Journey.
Chrysleru od toho roku 2006 nie je co s podvozkami a jazdnymi vlastnostami vytknut.
Avatar - Anonym
Anonym
:yes: :yes: :yes: