Co se ti na tom nelíbí? Já Subaru od doby, co přestali vyrábět 4. generaci Legacyho, moc nedávám, ale tohle je nádhera.
Agresivní předek, vyvážené linie, pořádná díra v kapotě, co víc si přát? :-)
Takže teď už je jasné, že nové WRX nebude tak úplně samostatným modelem odtrženým od Imprezy, jak se subaru dušovalo, ale bude to derivát právě Levorgu. Podoba je zřejmá.
Nevim jak zabije 16tistovku, ale ve Foresteru XT s turbovym dvoulitrem jsem byl z Lineartronicu nadseny :yes: Zkousel jsem vsechny rezimy a ruzne situace a zadne zmatkovani, bleskove razeni (nahoru i dolu) a naprosto tichy chod me opravdu oslovily. Kombinace menice a variatoru se povedla, jeste aby byla dobra zivotnost a bylo by to naprosto dokonaly. A i spotreba pod 12 litru po testovaci jizde neni na benzinovou turbinu v krabicovym aute vubec spatna. Jen ta cenovka, pres milion... :-(
Ako u Subaru tradične i novinka je škaredá, až by človek zaplakal (a reál oproti konceptu iste lepší nebude). Ešteže v technike zaviali nové vetry a máme tu downsizovaný turbobenzín slušných parametrov. Len ten nešťastný variátor Lineartronic to iste čiastočne zabije.
Btw. svojimi rozmermi lezie do kapusty Škode s jej medzitriednou filozofiou (väčšie ako nižšia stredná, menšie ako stredná trieda). ;-)
Myslím, že by Levorg mohl oslovit ještě vice potenciálních zájemců, než má Legacy. A pokud by od něj Subaru odvodilo menší Outback, nemusela by se novinka o budoucnost bát. Motory na papíře vypadají opravdu senzačně a Lineartronic má údajně skvělé vlastnosti.
Jen mi dost nesedí ten přehnaně velký nasávací otvor na kapotě... ;-\
Po tom co u současné generaze Imrezy combi vynechali, se teď konečně vrací. Hlavně kvůli nafouknutí Outbacku a pouze verze krátkého hatche u Rezy, přichází Subaru s něčím co jim na trhu chybělo. Za mě :yes: , protože to je presně auto, které potřebuju :-)
S 1,8 to bude skučet jak 350ka v bahně. Dvoulitr turbo má síly dost a proto to nepoleze zbytečně do otáček. Stejně na CVT je nejlepší imitace převodů, kdy s rychlostí stoupají otáčky, CVT to umí i naopak.
Člověk co přesedne od "volantu s PDK" k "volantu s Lineartronicem" asi bude trochu kroutit nosem, ale člověk, co jezdí dostupnější měniče a dvojspojky jistojistě bude spokojenej. Alespoň já jsem s Forestrem XT byl :-) to samé s Outbackem a Legacy s 2,5i a tou samou převodovkou. Ale asi je dobře, že člověk nemůže srovnat ten samý motor s maunálem :-)