Kolesa nie su utopene, lebo su velke, 16ky by ukazali topiaceho. Znizeny podvozok robi efekt, ze zadok vyzera akoby garaztuner odrezal dve vinutia z pruziny. Zase predne kolesa su na tom akurat dobre.
Tato foto RS je lepsia, bez utopencov: [odkaz]
Obycajna verzia na druhej strane vyzera ako koza, vidno este aj tlmic [odkaz]
Tak se prej tím "oblíbeným" krokem ČNB měl podpořit export! No to nám tedy ty ekonomický zásady najednou nějak nefungujou, nebo co... Copak Oktávku dovážíme z ciziny? Aha, že by ty německý motory apod.? Tak to je průšvih, ne?
No dovezene auto drive za 500 by melo zdrazit o 40tis, kdyz budem chtit dodrzet tech 8%, tak jsem zvedav, kdy se zacnou objevovat clanky na auto.cz o zmenach ceniku.
Tak si to namalujte na papír když to nechápete. Před zásahem stála oktávka 619tis. Kč to je 24tis eur a teď po zásahu stojí 629tis. Kč, to je 23tis eur. Čili v přepočtu zlevnila o 1000 eur i po korunovém zdražení! Prodej oktávie vydělá více Kč a ještě pro cizince o dost zlevnila. Někdy mi připadá, že naše školství totálně selhává...
Krásný počty pro účetní oddělení Škodovky. Pro mě je podstatný: hodnota mý vejplaty jak mávnutím kouzelnýho proutku klesla a produkt, kterej by rádi, abych si koupil, mi zdražil o 1,7 %... 8-s
Skoda je znacka nemeckeho koncernu. Nic viac. V MB sa zhodou okolnosti montuju auta znacky Skoda. Tak isto, ako sa montuju v Bratislave, Cine atd. Octavia je ceska presna tak isto i30, resp. ako je Sportage slovenska.
Zde je jednoduše převeden v praxi vztah nabídky, poptávky a vlivu na cenu v tržní ekonomice. Domnívám se, že oslabení koruny je pouze záminkou ke zvýšení ceny.
Souhlas. Cenotvorba, smlouvy s dodavateli, jištění se proti výkyvům koruny, to vše funguje poněkud jinak než jak se nám, hloupoučkým potenciálním zákazníkům, právě snaží hlavičky ze Škoda-auto prostřednictvím svého plátku vysvětlit - na to možná skočí čtenář Blesku, ne čtenář ACZ. To Euro je prostě pouze záminka a ještě pěkně hloupá. To o velkém zájmu o RS má větší logiku - nicméně je krásně vidět, jak "naše" "česká" automobilka přistupuje ke svým domácím nefleetovým klientům. Hoši, děkujem!
Ale ono to tak určitě je, že náklady na výrobu se ani nepohnuly. Rozdíl kurzu ale způsobil že pro zákazníka platícího v eurech je u nás oktávia mnohem levnější než v zahraničí. A tento schodek je třeba rychle uklidit ...byť jen papírově v ceníku. Ony totiž ty ceníky nic jiného než potištěné papíry poslední dobou nejsou.
Přesně tak. Čekal jsem hrubější korekci. Právě kvůli tomu, že máme celkem slušné ceny a teď jsou ještě lepší. Automobilky nejsou zrovna nadšené z toho, když třeba Němci nakupují v ČR. Takže se alespoň musí tvářit, že se to nevyplatí. Navíc firmy kolikrát platí v eurech místo korun. Cílem tu má být posílit inflaci, donutit lidi utrácet a nesedět na penězích. O rozumnosti takového plánu můžeme pochybovat. Mně osobně přijde, že se někdo v ČNB naprosto zbláznil. Tenhle krok rozhodně nerozpustí strach o živobytí, což je asi hlavní motivátor útlumu spotřeby. Akorát lidem život zdraží a tím je možná požene k ještě drastičtějším úsporám.
Jak někde vidím/slyším "hrubější/nejhrubější" tak mi to tahá oči/uši, přitom je to stejně správně jako hrubší/nejhrubší, které běžně používám já... :-)
Nazývat to co se stalo tržní ekonomikou je nesmysl ... spíš to má blíž k centrálnímu plánování za socialismu.
Tržní ekonomika reagovala na krizi tak, že ceny aut šli výrazně dolů => snaží se zvýšit poptávku snížením ceny. Centrální banka ceny zase uměle zvýšila a tržní ekonomice tak podrazila nohy.
Jednoduse se podivejte na ceniky octavie rs v cizine a porovnejte tam stare a nove ceny, jestli maj... Jestlize nemaj, tak jste to zase sezrali skodovce...
Nechutná škoda!!!!!! Nechutná republika. ČNB tvrdila, že devalvace koruny pomůže hlavně exportérům!!!! A teď škoda i když vydělá na kurzu ještě zdraží už tak drahá auta! Nikdy si nekoupím auto, které dělají z produktů jiných zemí české ruce. Styďte se všichni, jsme skutečná babnánová republika. Tehdy jsme jí nebyli ač to někteří hlasitě proklamovali. To je na EMIGRACI!!!!