Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
Tak s takovýmhle ceníkem ať jdou někam. Právě včera jsem v rádiu slyšel reklamu nějakého prodejce na nový pětidveřový Fiat Punto 1.2 s klimatizací za 189 900 Kč 😉
Uživatel_5340709
Už se těším na stupidní řeči jak je to nejlepší auto na světě. Kdekterý francouz nabídne minimálně to samé, pro mnohého i pro oko hezčí tvary, jen u toho nebudu ty kecy, že si kupujete pomalu prémiovku mezi malými auty. :-! :-! :-! :no:
Naprostý souhlas! :yes:
Naprostý souhlas s tvým souhlasem. 😄
Klídek, řeči k prodejům patří.... a lidé rozhodnou, zda akceptují tohle auto a nebo ne.Předjímat nemá smysl, ale ty máš viditelně jasno. >😁
A to já klidně předjímat budu - celkem sympaticky vypadající miniautíčko to je.
Ovšem za tyhle prachy se moc kupovat nebude. Když dají 180 v základu, 200 s nějakou výbavou, a budou mezi štikami třídy. Reklamu a výrobu celkem zvládají, ale jak dojde na peněženku, kupec z toho vycouvá.
Jako by se "inspirovali" Rapidem - pár kousků se prodá nedočkavcům (jsou-li jací) za draho, a pak se udělá "sleva, jakou svět neviděl"...
Ovšem za tyhle prachy se moc kupovat nebude. Když dají 180 v základu, 200 s nějakou výbavou, a budou mezi štikami třídy. Reklamu a výrobu celkem zvládají, ale jak dojde na peněženku, kupec z toho vycouvá.
Jako by se "inspirovali" Rapidem - pár kousků se prodá nedočkavcům (jsou-li jací) za draho, a pak se udělá "sleva, jakou svět neviděl"...
Vidím to naprosto stejně. Stačí se podívat za kolik startovala i40, i30, i20 a jaké jsou ceny dnes. Max do půl roku bude i10 s klimou do 200tis.
Proto že za původní ceny si lidi koupili cokoliv jiného od konkurence. Nad koupí Korejce začali uvažovat až po cenovém rozdílu 30 a více tisíc. To je to co Korejce prodává, teda alespoň poprvé. Neznám nikoho kdo by si koupil Korejce podruhé.....
No vidíš, a já takových lidí znám několik včetně sebe. Možná by jsi se divil ale H má hodně věrných zákazníků.
Já osobně jsem šel do Accenta z nouze, potřeboval jsem auto z nízkou spotřebou za co nejlepší cenu.
Přiznám se, že jsem se docela bál kvality, že zůstanu někde viset, že budu pořád v servisu.
A ono nic, najel jsem 200tis. bez jediného problému.
Když jsem se rozhodoval o koupi nového auta, tak jsem H zahrnul mezi své favority a nakonec to i vyhrál(cena/výbava), koupil jsem i30.
Jinak máme doma OII, Auris, Atos a všechny jsou OK, zapomeň na předsudky.
Já osobně jsem šel do Accenta z nouze, potřeboval jsem auto z nízkou spotřebou za co nejlepší cenu.
Přiznám se, že jsem se docela bál kvality, že zůstanu někde viset, že budu pořád v servisu.
A ono nic, najel jsem 200tis. bez jediného problému.
Když jsem se rozhodoval o koupi nového auta, tak jsem H zahrnul mezi své favority a nakonec to i vyhrál(cena/výbava), koupil jsem i30.
Jinak máme doma OII, Auris, Atos a všechny jsou OK, zapomeň na předsudky.
dr.biker
Nepřestřelili trochu chlapci z ekonomického oddělení Hyundaie? 230 tisíc je trochu moc za malé auto bez klimatizace, rádia nebo centrálního zamykání na dálkové ovládání. Také mě zarazilo, že „běžné“ mini auto může stát i 330 tisíc. Fakt mazec. Za nabroušenou nákupní tašku typu Abarth 500 nebo Twingo RS bych dal přes 300 tisíc, ale proč tolik peněz dát za obyčejné malé auto, které není ani sportovní jako HH, ani stylové jako Mini nebo 500. Představoval bych si i10 minimálně o 50 tisíc levnější.
Tady máš vysvětlení - můžeš si koupit nejlepší auto za cenu loganu. Ti co platí za kvalitu a kupují etablované značky jsou přece b.....ci. >😁
[odkaz]
[odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pohodlnější než pohodlí samo.... Nejkvalitnesji suv... Srovnávací reklama (která se jim moc nepovedla) a další a další. Neznám horší reklamy na žádný jiný produkt než na hjoonde. To už i dementni reklamy s horstem fuchsem onparnik převyšují reklamy na hjooondee. Zajímavé, že reklamy na kia jsou normální
Máš pravdu, reklamy na Hyundai jsou divné a hlavně prodejní praktiky Hyundaie u nás se mi hnusí. Vše vyvrcholilo půjčením Škodovek na prodejny Hyundai. Tato politika se mi nelíbí a při výběru auta o tuto značku ani nezavadím. :no:
Přesně, navíc se ukazuje, že si spíš těma škodovkama uškodili. Jednak přímé srovnání na dost zákazníků zapůsobilo obráceně, a spousta lidí už to zavnímalo tak, že to je už od hjondé "cu fil", jak říkáme my češi. >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Však už tu kampaň taky zatrhli.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tož áno, pravdu díš, kampaň byla omezená, o tom není sporu, jen si až tak úplně nejsem jist zda-li časově, ale to je už jen taková drobná maličkost, toliko slovíčkaření :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ni, na reklamu a marketing odborník nejsem. Jen jako správný Čech, Moravan či Slezan mám neodolatelnou touhu do všeho kafrat, což také občas praktikuji. V oborech v nichž nemám vzdělání se řídím selským rozumem, kterýžto jsem zdědil po svých předcích, a tedy mimo jiné dokážu, doufám že srozumitelnou formou, vyjádřit svůj názor na to co se mi líbí či nelíbí, a tak vůbec.
Ano, a tak je to správné, neb není jedna pravda a člověk či firma co by se zavděčil všem, to by pak byla na světě nuda.
Ano, a tak je to správné, neb není jedna pravda a člověk či firma co by se zavděčil všem, to by pak byla na světě nuda.
P.S. A k vozidlu samotnému. Kvalitu designu upříti nelze, byť to tedy není zrovna šálek mého čaje, uvnitř o pár fousu lepší nežli vně, tedy lze důvodně předpokládati že se bude řadit někde ke špici daného segmetu.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak nám je tedy jmenuj, od J@W chceš čísla prodejů, já od tebe zase seznam horších reklam (vymezíme se na autoprůmysl) než na Hjonééé. Rovnou sem můžeš nasázet linky a zdůvodnění, proč jsou horší.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ne reklamy v jiných zemích, já chci vědět o těch horších u nás a v automobilismu. Reklamní etika a morálka tady je totiž jiná než třeba v USA, kde srovnávací reklamy jedou, tady to bylo ovšem přes míru. Do té doby mi Hjondéé nijak nevadil, ale abych řekl pravdu, myslím, že hodně přestřelili a kdybych si nyní musel vybrat nové auto, Hjondéé nebude ani v širokém okruhu potenciálních "výherců".
No a k serióznímu vyhodnocení dopadu kampaně, žádné asi nebylo zveřejněno a ani Hjondéé žádné seriózní nemá. Můžou akorát srovnat prodeje po nastartování kampaně nebo za stejné období předešlých let, ale jak zohlednit stáří modelu, nestejnou ekonomickou situaci, počet aktuálních konkurentů atd. ve vztahu k úspěšnosti této nešťastné kampaně? Marketingoví manažeři něco ve smyslu Churchilovho: věřím jenom té statistice, kterou si sám sfalšuji, jistě vymyslí, já ale vím, že hodně lidí to spíš pobouřilo, než že by se houfně odebírali na nákupy Hjondéééjů.
No a k serióznímu vyhodnocení dopadu kampaně, žádné asi nebylo zveřejněno a ani Hjondéé žádné seriózní nemá. Můžou akorát srovnat prodeje po nastartování kampaně nebo za stejné období předešlých let, ale jak zohlednit stáří modelu, nestejnou ekonomickou situaci, počet aktuálních konkurentů atd. ve vztahu k úspěšnosti této nešťastné kampaně? Marketingoví manažeři něco ve smyslu Churchilovho: věřím jenom té statistice, kterou si sám sfalšuji, jistě vymyslí, já ale vím, že hodně lidí to spíš pobouřilo, než že by se houfně odebírali na nákupy Hjondéééjů.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Takže znas hodně horších reklam, ale musel by jsi hledat několik let zpátky a ve všech zemích, aby jsi si na nějakou vzpomněl >😁
Jak jinak taky, protože děs jakého reklamy na hyundai dosahují je nepřekonatelný.
Zajímavé je, jak se tu rozcilujes nad "agresivni" reakcí na tvůj příspěvek, která mimochodem nijak agresivní, nebo útočná nebyla a pak tu opevujes, jak skvělá a pokroková je reklamní kampaň hyundai která není nic jiného než ubohé útočení na Škodu. Zajímavé jak rozdílné pohledy můžeš zastávat.
Zhodnotit úspěch doposud nejtrapnejsi reklamni kampaně od dob samostatneho Československa a následně samostatne České Republiky se dá poměrně těžko, ale ani samotné nejlepší, nejpremiovejsi a nejpokrokovejsi hjoondee se k úspěchu kampaně nijak nevyjádřilo a tak se dá předpokládat ze dotaz na koupi Škodovky u dealera Hyundai byl častější, než sami předpokládali a rekordní prodeje Škody v daném měsíci také něco naznačily.
Jak jinak taky, protože děs jakého reklamy na hyundai dosahují je nepřekonatelný.
Zajímavé je, jak se tu rozcilujes nad "agresivni" reakcí na tvůj příspěvek, která mimochodem nijak agresivní, nebo útočná nebyla a pak tu opevujes, jak skvělá a pokroková je reklamní kampaň hyundai která není nic jiného než ubohé útočení na Škodu. Zajímavé jak rozdílné pohledy můžeš zastávat.
Zhodnotit úspěch doposud nejtrapnejsi reklamni kampaně od dob samostatneho Československa a následně samostatne České Republiky se dá poměrně těžko, ale ani samotné nejlepší, nejpremiovejsi a nejpokrokovejsi hjoondee se k úspěchu kampaně nijak nevyjádřilo a tak se dá předpokládat ze dotaz na koupi Škodovky u dealera Hyundai byl častější, než sami předpokládali a rekordní prodeje Škody v daném měsíci také něco naznačily.
Reklamy na H se až moc podobají šéfovi Vošickému, nabubřelé, namachrované a v kladném smyslu dokáží zaujmout jen prostoduché.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přestřelili - a o dost. Já si kupoval i20 incl+ před fl (2012) za 180tis; ix20 za 230tis a ve slušné výbavě (vždy cash). Za i10 max 170tis.
King of rain
Tak cena je sebevědomá, ale to bych neřešil, bó nebudu kupovat a oni imho slevní.....Na druhou stranu,je to dobře vybavené a pohledem jak z venku , tak uvnitř dává jednu přednost, auto není ošizené, což dnes není běžné a u konkurence je to naopak.Myslím že se tohle auto povedlo, což je špatná zpráva pro konkurenci!!
twistedTSD
Sice působí dospěleji než NSF, ale ještě aby ne při cenách odpovídajících vyššímu segmentu. První alespoň důstojná výbava stojí 250 tisíc, s vyloženě městským motorem. To nechci vidět ceny nové i20.
Pokud chceš korejskou prémiovku, musíš holt přitlačit. 😉
Koreská prémiovka. Zajímavé slovní spojení >😒]
Není to až tak dlouho, co se tady srdnatě obhajovaly stejné ceny Cigoše při uvedení na trh, a to bylo panečku chytrých rozborů ... No nic, cena je přestřelená, i když je otázkou , o kolik půjdou dolů především díky intervencím ČNB na směnný kurz koruny - to je hádanka . Navíc on ten Cigoš Sport již od 254 900 s nálepkou a sadou folií je taky kauf >😒] ...
Citigo stejné ceny nikdy nemělo... Tohle je raálně prodávatelné tak za 150k...
Ano, střelil jsem po paměti od pasu a spletl se o cca 25 ticek ... Základ Cigoše ( 3 dveře ) byl 194 900, dnes 181 900 - ono si říci více za holý plech je docela na pováženou, i když jsou tací, co i holý plech považují ve Škodě za jaksi "premiovější" než obložený či polstrovaný interiér konurence , že ... A že by prodeje, nebo jeho výskyt alespoň co mohu soudit ze dvou blízkých krajských měst není zrovna "masivní" ... Za kolik se bude prodávat korejec je otázka
Máš chabou paměť.
Citigo bylo představeno někdy před dvěma lety. Ze začátku bylo dostupné s prostřední výbavou za 195 tis. Kč a v Eleganci za 209 tis. Později přišel základ za 180 tis. :-!
Citigo bylo představeno někdy před dvěma lety. Ze začátku bylo dostupné s prostřední výbavou za 195 tis. Kč a v Eleganci za 209 tis. Později přišel základ za 180 tis. :-!
Tak původní avizovaná cena byla cca 195 tisíc za základ s plechovým interiérem a "vymakanými detailem alá otevírání okna ... Že ten děs šel níž, je samozřejmě přirozené ...
Zase tak moc jsem se nemýlil ...
Zase tak moc jsem se nemýlil ...
Žádám tě, aby si zde netvrdil nesmysly. Článků o tom, jak to bylo, tady vyšlo dost a dost. Tak si je dohledej.
Je to přesně tak, jak jsem napsal já.
Je to přesně tak, jak jsem napsal já.
Nelži, Citigo se od začátku až dodnes prodává za víceméně stejné ceny. A Sport tě snad nikdo kupovat nenutí, je to jen jakýsi "sportovní" paket.
No prodává, to je dost odvážné tvrzení... Původní nástřel byl 195 ticek za holinu jak jsem psal výše , viz [odkaz] , a opakuji , že šli u třídveře o cca 13 ticek níže, byla nutnost ... Od pasu jsem se až tak nespletl, neb tento "co dům a sklad dal" žádný výkřik skoro premiovosti, jak se tady často adoruje , není ... Tak klid s tím lhaním ... Zrovna jako nikdo nenutí kohokoli kupovat ty korejce ...
Nebyl, psal jsi nesmysl, opakuješ ho i těď.
U Citiga dost lidí v diskuzi psalo, a to si pamatuju i teď, že příplatky za výbavů jsou velmi malé a příjemné.
U Citiga dost lidí v diskuzi psalo, a to si pamatuju i teď, že příplatky za výbavů jsou velmi malé a příjemné.
Tak já už fakt nevím. Sám mi sem dáš odkaz, kde je to jasně vysvětleno, ale jedeš si svoje...Za 195 tis byla střední výbava, nižší Active byla i s cenou oznámena, ale do prodeje přišla o něco později. Ceny tedy JSOU stále stejné.
Je potřeba zohlednit umístění na rádoby domácím trhu...Citigo bude za jinou cenu u nás a venku...to platí i pro konkurenci 😄
jozephko
A to je o číslo väčšie...
Nové Clio stojí cca 220 000,-, stejně jako Fiesta a další konkurence. Těch 200 000,- je jen ve spojení s leasingem. Za 200 000,- je Twingo.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
No, nepíše se to zrovna lehce... ovšem pod zdejší známou pravdou - na diskusi padni komu padni, je nutno se k realitě stavět čelem.
A je tedy nutno velmi zřetelně napsat, že Hyundai ťal velmi jaksi do konkurenčně živého. Mezigeneračně je to opravdu velký skok. A ten skok samozřejmě citelně zasahuje (zasahovat bude) i svojí třídu. Ostatně, je tu snad někdo, komu by tvary nové i-desítky vyvolávaly nějaké estetické negativní pnutí? Jistě nikoliv. Dokonce napíši toto: v rámci své třídy je to jasná trefa - [odkaz] V rámci třídy je to jasná a respektuhodná konkurence.
A když si přečteš, že tohle autíčko může mít i vyhřívaný volant... musíš se tiše ptát, co soudruzi z Itálie, co postaví proti deseti horním bojovníkům? Sakra, vždyť ta i-desítka má takovou vizuální jiskru, že se z toho mnohým možná dnes mlžej i oválové brejle.
Takže třídně zřetelná pochvala za to, jak auto vypadá, pochvala za to, jak je vybavené, jak je prostorné, prostě v souhrnu pochvala za to, jak Hyundai velmi sympaticky právě tímhle modelem dal na vědomí, že zná evropské potřeby v této třídě, že ví, jaká jsou zde očekávání. Ano tohle je cesta.
Jasně, potřebujeme první jízdní dojmy, potřebujeme test. To všechno jistě v brzké době přijde.
Tak si dejme ještě namátkovou vizuální konfrontaci: [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] No tak jak to vidíš?
A je tedy nutno velmi zřetelně napsat, že Hyundai ťal velmi jaksi do konkurenčně živého. Mezigeneračně je to opravdu velký skok. A ten skok samozřejmě citelně zasahuje (zasahovat bude) i svojí třídu. Ostatně, je tu snad někdo, komu by tvary nové i-desítky vyvolávaly nějaké estetické negativní pnutí? Jistě nikoliv. Dokonce napíši toto: v rámci své třídy je to jasná trefa - [odkaz] V rámci třídy je to jasná a respektuhodná konkurence.
A když si přečteš, že tohle autíčko může mít i vyhřívaný volant... musíš se tiše ptát, co soudruzi z Itálie, co postaví proti deseti horním bojovníkům? Sakra, vždyť ta i-desítka má takovou vizuální jiskru, že se z toho mnohým možná dnes mlžej i oválové brejle.
Takže třídně zřetelná pochvala za to, jak auto vypadá, pochvala za to, jak je vybavené, jak je prostorné, prostě v souhrnu pochvala za to, jak Hyundai velmi sympaticky právě tímhle modelem dal na vědomí, že zná evropské potřeby v této třídě, že ví, jaká jsou zde očekávání. Ano tohle je cesta.
Jasně, potřebujeme první jízdní dojmy, potřebujeme test. To všechno jistě v brzké době přijde.
Tak si dejme ještě namátkovou vizuální konfrontaci: [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] No tak jak to vidíš?
Když přehlídnu fakt, že za tři kila dostane člověk káru, co udělá kilo za sedmnáct (17!) sekund, tak jak vzhled, tak výbava, tak cena budou pro méně zdatnou konkurenci likvidační.
Historicky jsi obdržel více plusových než mínusových hlasů. To je zcela neuvěřitelné >😒]
Jo, už to tu snad i (jednou?) bylo. Věcné a seriózní - tak "opalcuji".
Jinak od Hyundai v této třídě poprvé model, který by nedělal ostudu (zatím hodnoceno designem) v mé rodině. 😄
Jinak od Hyundai v této třídě poprvé model, který by nedělal ostudu (zatím hodnoceno designem) v mé rodině. 😄
sapip
moja manzelka ma 6 rocny hyundai i30 1,6 crdi v najvyzsej vybave. kupoval som jej ho novy. kazdy den ho derie a to doslovne. ja sa sam cudujem ze zatial sa menila baterka,a predne brzdy. nic viac. ziadny problem. to auto ide uplne bez najmensich problemov. co ked som mal kedysi oktavku prvej generacie sa nedalo povedat. nie ze by bola poruchova. to nie. ale urcite nebola taka bezproblemova jak tato i30.
spolahlivosti by som sa tiez nebal. moj otec ma i30 v zakladnej 1.4, od augusta 2009 najazdenych 119 tisic a zatial predne brzdy a spotrebka typu ziarovky a tak podobne. akurat teraz zacal buchotat zadny tlmic, tak to chce riesit este v zaruke, ale to uvidime. inac tiez bez poruchy.
ale o tej cene si tiez myslim, ze je trosku prestrelena. Hacko sa chce stavat do pozicie subpremie cenovkou, ale to tak jednoducho nejde. musia ukazat, ze na to maju aj inde, nie len tym, ze sebavedomo nastavia cennik. na druhej strane, z triedneho dna v podobe Accentu, ci sedeho priemeru ala Getz sa dostali za kratky cas pomerne vysoko. uvidime, co sa stane najblizsich 5 rokov, ale ak bude trend pokracovat tak, ako poslednych povedzme 10 rokov, tak maju potencial siahat dost vysoko. trufnem si povedat, ze Francuzov uz do znacnej miery preskocili.
ale o tej cene si tiez myslim, ze je trosku prestrelena. Hacko sa chce stavat do pozicie subpremie cenovkou, ale to tak jednoducho nejde. musia ukazat, ze na to maju aj inde, nie len tym, ze sebavedomo nastavia cennik. na druhej strane, z triedneho dna v podobe Accentu, ci sedeho priemeru ala Getz sa dostali za kratky cas pomerne vysoko. uvidime, co sa stane najblizsich 5 rokov, ale ak bude trend pokracovat tak, ako poslednych povedzme 10 rokov, tak maju potencial siahat dost vysoko. trufnem si povedat, ze Francuzov uz do znacnej miery preskocili.
webpaja
...je to zajímavá grupa, tihle prckové. Řídit je je tak snadný, že to už ani snadnější bejt nemůže, mají výbavu o který se před nedávnem ani ve vyšší střední nikomu nesnilo a zrychlení na stovku za 14 ve městě ani neužiješ. Vepředu i vzadu je v podélným směru stejně místa jak u prémiový střední třídy a pořád se nechají zaparkovat do mezery na párátko.
Včera jsem se s o třídu větším P208 projel v zásadě kolem komína a musel jsem se řechtat, jak ten prcek umí. Tříválec má sice jadrnější, ale pěknej zvuk, od výfuku to brble jak Fiat ze 70-tých let, podvozek příjemně komfortní a samoutahování stopy v zatáčce při ubrání plynu je zábavný jak jsem už dlouho nezažil. Čert vem klasicky francouzský vykloktaný řazení, to auto je takovej cumel...á propós...s lepší grafikou středovýho displaye než mám u násobně dražšího auta a detaily, který připomenou luxusní mercedesy. Nakonec mi ani nevadily na střeše palubní desky umístněný přístroje.
Takže prckům obecně :yes:
Včera jsem se s o třídu větším P208 projel v zásadě kolem komína a musel jsem se řechtat, jak ten prcek umí. Tříválec má sice jadrnější, ale pěknej zvuk, od výfuku to brble jak Fiat ze 70-tých let, podvozek příjemně komfortní a samoutahování stopy v zatáčce při ubrání plynu je zábavný jak jsem už dlouho nezažil. Čert vem klasicky francouzský vykloktaný řazení, to auto je takovej cumel...á propós...s lepší grafikou středovýho displaye než mám u násobně dražšího auta a detaily, který připomenou luxusní mercedesy. Nakonec mi ani nevadily na střeše palubní desky umístněný přístroje.
Takže prckům obecně :yes:
Taky mám rád malý šikovný auta a jsem vždy překvapen, jak je v autech o třídu (i dvě) málo místo (vzadu je to často tragedie).
Tenhle prcek si technicky za svoji cenou stojí (cena na úrovni fabie 1.4) a dokáže za ui nabídnu adekvátní hodnotu. Bohužel odně lidí to auto jen uvidí a řekne "moc malý" aniž by soho vyzkoušelo. Kdyz pak vydím jak se ti lidi cpou do Oktávky nebo Meganu, tak se jen směju. Ale oni si připadají jako kingové..jak by vypadali v malým autě,soused by měl poznámky..
Tenhle prcek si technicky za svoji cenou stojí (cena na úrovni fabie 1.4) a dokáže za ui nabídnu adekvátní hodnotu. Bohužel odně lidí to auto jen uvidí a řekne "moc malý" aniž by soho vyzkoušelo. Kdyz pak vydím jak se ti lidi cpou do Oktávky nebo Meganu, tak se jen směju. Ale oni si připadají jako kingové..jak by vypadali v malým autě,soused by měl poznámky..
Otázka je co se ti stane v prckovi v případě nehody. I když budu sebelepší a sebeopatrnější řidič tak riziko nehody dokážu snížit jen ze své strany, ale když to do tebe pak napálí nějakej magor tak bude pozdě si řikat proč jsem rodinu neposadil raději do něčeho v čem by byla větší šance přežít. To je myslím i jeden z důvodů proč si lidi kupují nová auta, spoustě lidí by stačil např.favorit, ale raději koupí něco nového kvůli bezpečnosti.
Proto hodně lidí to auto jen uvidí a řekne "moc malý" aniž by ho vyzkoušelo...
Proto hodně lidí to auto jen uvidí a řekne "moc malý" aniž by ho vyzkoušelo...
Koukám, stále sis nepořídil malého střepa.
Ale pokud tak učiníš, tyhle oslavné ódy tě přejdou. To mi věř. 😉
Ale pokud tak učiníš, tyhle oslavné ódy tě přejdou. To mi věř. 😉
marianek
cena samozrejme pujde dolu. O kolik, ukaze cas a prodeje. Rozdil zas tak velky neni. Je podstatne jedno, jestli mesicni splatka je 170€ nebo 200€. Za lepsi (subjektivne samozrejme) rad priplatim.
[odkaz] vs. [odkaz]
[odkaz] vs. [odkaz]
3_diamanty
velmi sa mi paci, dokonca si viem predstavit ze to bude brat zakaznikov aj niektorym autam o triedu vyssie ( micra, swift, 208 ) , ktore su rozmerovo vzadu na sedackach len o malo vacsie a mozno aj mensie , kufor je tiez napriklad vacsi ako vo swifte, zaujimave
vcera som tu nebol lebo som bol v blave a musim povedat ( nakolko som tam uz rok nebol ) ze ta premavka je tam v meste niekedy uz neunosna, fakt taketo miniauto ma zmysel a ja si myslim ze bude uspesne v europe a zrejem bude vyuzitelne aj mimo mesta, ten kufor vyzera slusny, drzim i10 palce 😉
vcera som tu nebol lebo som bol v blave a musim povedat ( nakolko som tam uz rok nebol ) ze ta premavka je tam v meste niekedy uz neunosna, fakt taketo miniauto ma zmysel a ja si myslim ze bude uspesne v europe a zrejem bude vyuzitelne aj mimo mesta, ten kufor vyzera slusny, drzim i10 palce 😉
Myslíš, že popojizdet v koloně s miniautem je lepší než popojizdet v koloně s například MB E? Malé auto se hodí snad jen na parkování, jinak je úplně jedno v čem budu poposkakovat. Akorát ve větším autě bude podstatně lepší pohodlí
A nebo přesně naopak - auta o třídu výše, stojící prakticky stejně, seberou zákazníky i10.
vabis
Barva stejná, design se koukám zlepšil [odkaz] Posádky ani ne, též v tom tlustá, mastná frustrovaná nepříjemná baba vykonávající tu nejdůležitější poráci na světě >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
rohYpnol
... o třídu dražší. Jednoznačně nejlepší supermini :-!
Naopak ty předpokládáš,že většina lže protože sám....?
Realita je taková,že kdo kdy jezdil s kterýmkoliv korejským autem,půjde do něj zase bez problému.Mohou být vyjímky,ale ty se najdou u každé značky.´
Žádný extrém.
Korejce nemam a mozna ani nikdy mit nebudu a zatahovat sex do jakekoliv znacky auta taky nemusim. Nekteri (treba Ada) pak maji fobie ze znaku na kapote. 😄