Druhá generace Nissanu Note se vzdala cejchu malého MPV a míří mezi hatchbacky. V našem případě ji na cestu vyprovodila základní tříválcová dvanáctistovka.
Nevkusné vozítko s nekvalitními francouzskými střevy. Kluci konečně stvořili něco, co se vzdáleně podobá mnohem hezčímu Mitsubishi Colt minulého desetiletí. :-!
A zase máš pravdu Ádo >:D
Víš,co je zvláštní? Že se v čím dál větším měřítku setkáváme s tím, že ty nekvalitní střeva chce stále více jiných výrobců. Nejspíš to s tou "nekvalitou" nebude zase tak horké, jak by sis nejspíš přál. :-!
Nissan i redaktor tvrdí, že model Note se vzdal cejchu MPV, osobně si dovolím nesouhlasit. Aspoň tedy ne zcela. Note stále připomíná vozy této kategorie, i když to již není tak okaté jako u předchozí generace. Jako by chtěl vtvořit novou kategorii vozů - MPHactch >:D
Prostorový koncept lze nazvat polovičatým. Prostor pro posádku je opravdu na dano kategorii více než dobrý, ovšem necelých 300l zavazadlového prostoru není moc. Vím, že v kategorii malých aut jde o standard, ale domnívám se, že pokud by došlo ke zvětšení kufru o nějakých 60l na úkor zadních cestujících, mnoho potencionálních zákazníků by toto kvitovalo.
Motor je vhodným kandidátem pro jízdu "kolem komína". Zde předvádí dobré výkony, avšak tříválcovou konstrukci nemá šanci zapřít. Bohužel je zatím možno vybírat jen mazi ním a o propastných 60 tisíc dražším čtřyválcovým turbodieselem. Kompresorová varianta v nabídce zatím nefiguruje. A je to škoda, jelikož by člo zřejmě o nejvhodnější konfiguraci.
Závěrem se dostáváme k ceně a ta bude kamenem úrazu. Přifouklé malé auto je nabízeno prakticky za ceny srovnatelné či vyšší než mnoho konkurentů o třídu výše a v tomto světle mi koupě modelu Note nedává přiliš smysl.
Nissan Note zcela jistě dospěl k velmi povedenému konceptu malého vozu a až bude vůz nabízen za ceny podobné malým vozům, pak může mít i vcelku slušná prodejní čísla :yes::-!
Myšleno to bylo v nadsázce ;-)
Leon předchozí generace je se svou výškou o osm centimetrů níže než Note a vzhledem k ostatním rozměrům ten rozměr tolik nevyčnívá.
doporučuji ti navštívit nissan.cz a stáhnout si aktuální ceník. je tam momentálně sleva -40.000,- kč ;-) .jinak jsem měl možnost se povozit a je to velmi povedené auto :yes:
Když myslíš, že je to nějak nadprůměrně vybavený vůz, brát ti to nebudu. Každý má na toto svůj vlastní názor.
A proč ne úvěr? Jednoduše pro to, že existují lidé, co nechtějí mít žádné závazky, mají určitý obnos a ten chtějí utratit.
Já jen tvrdím, že jsou lidé, kteří nemají dluhy rádi a proto si vozy na úvěr nekupují. Co si o tom myslím já nebo ty není podstatné.
Nehledě na fakt, že si nemůžeš vybrat pojišťovnu a například ani uplatnit případné bonusy.
Aby jsem Note neporovnal s Jazzem, který mi připomíná. U Jazzu dostanu variabilnější interiér, lepší motor i řazení, prestižnější značku a to vše za stejnou cenu.
Ještě jsi v něm nejel a už máš jasno, že Note má horší převodovky, motory a interiér. A s tou prestiží to snad nemyslíš vážně. Co je na Hondě prestižního (v porovnání s Nissanem)? :-)
Tiež som sa na prestížnosti Hondy (v porovnaní s Nissanom) pobavil. >:D
Osobne ak by som mal hodnotiť image značky, Nissanu robia image jeho športiaky, a to hlavne "Porsche-killerom" GT-R; ale ani na taký "bežný" športiak Z370 nemá Honda žiadnu odpoveď. A image Hondy u mňa nerobia nekonečné prísľuby o príchode NS-X či CTR, ale reálna ponuka.
no já myslel, že se to za poslední dobu trochu otočilo. Třeba i tím, že Honda začala od Renaultu kopírovat. Honda Twizy je docela dobrým příkladem. :-)
[odkaz]
[odkaz]
Prvý Note mal tuším posúvateľlné zadné sedačky keď sa nemýlim. Posunutím vpred by sa adekvátne zväčšil batožinový priestor. Pôvodný Note bol v dobe keď prišiel zaujímavé vozítko, na začiatku s veeeľmi sebavedomou cenou. Samozrejme časom to šlo pekne dole a podobný scenár očakávam aj u tohto modelu.
Ano, souhlasím s tím, že předchozí generace byla více zasažena módou MPV a díky posunu zadních sedaček byla více variabilní. Zároveň netvrdím, že by Note nebyl zajímavým kouskem, ovšem za danou cenu nemá nejmenší šanci uspět.
vidim to ako ideal do mesta ale aj mimo neho pre 4 ludi napriklad v zlozeni 2 dospeli a 2 deti, je to sikovne kratke auto dlzkou na urovni maleho auta ale razvor to ma ako auto o triedu vyssie, kufor taktiez 295 litrov je na hornej hranici malych aut ale posuvnou zadnou lavicou sa v pripade potreby da zvacsit na uroven aut o triedu vyssie, velmi sikovny transformer ktory klame telom , ono to vobec nebude male auto, ale v meste je to rozmerami male a tak to bude sikovne a to je velke plus, perfektny tah.
Paci sa mi dizajn ktory je uz tak trosku hatchbackovity a vyzera to atraktivnejsie ako predosly model, mam z tohto nissanu skvely pocit, predosly model bol tak trosku nedoceneny a podla mojho nazoru to bolo skoda lebo to bolo velmi sikovne auto, hadam sa tento model bude v eu lepsie predavat co ja verim ze bude.
Otazkou ostava ci cena note ktora sa mi vidi ako velmi prijemna nebude kanibalizovat micru ale hadam nie, micra je predsa len trosku ineho zamerania ako note
Tak jsem zkousel vsechny 3 motorizace a vybral bych si tu nejslabsi.
Na rozdil od trivalce VW Polo 1.2 je lepe odhlucnena do mesta (na dalnici je tomu naopak), 1.2 DGiS ma takovy divny zvuk pri nizkych otackach, diesel mi prijde hruby a neurovnany.
Jinak psat, ze to auticko je male, mi prijde zavadejici. Merim 187 cm, v pohode jsem si seridil sedadlo ridice a pohodlne si za nej sedl, operku hlavy maje v maximalni vysce. Kufr je dostacujici.
Note je napumpovan elektronikou, co je pozitivum oproti napr. Citroenu, ze muzu ale nemusim pouzivat dotykovy display k ovladani (vedle jsou tlacitka, kterymi se da navigace i radio ovladat). Start-stop se nastesti da vypnout. Takze za me :yes:
Moc sem se z recenze nedozvěděl, jak auto jezdí, jen že se s ním dobře parkuje a že ve vysokých rychlostech už moc nesedí. Co okrsky? zatáčky? Minulá generace na svojí relativně vysokou karoserii v této třídě měla příjemný podvozek, který se nebál trochu ostřejšího průjezdu a vše působilo tužším dojmem. To bylo jedna z mála věcí co sem i na note líbilo :-) Designem mne neosloví tato, ano předchozí generace, tvrdé plasty v interiéru, to nějak tak k Nissanům patří ( snad to nový kaškaj napraví) a motory, kterými jsem jezdil už v této generaci nejsou aktuální, takže nemohu soudit :).
Takže má otázka zní, jak jezdí v zatáčkách v cestovních rychlostech, jak sedí na okrskách a jak tlumí nerovnosti? Díky :-)
U videotestu jsem se po dlouhé době dobře pobavil. Jen tak dál, trocha ironie a vtipu (i na vlastní účet) je jeden z důvodů, proč tolik lidí kouká na TopGear.
Jako parodie na test auta to video bylo výborné.. ;-)
Ale černou díru po zániku automotorevue to tedy nezacelilo. >:D
PS:
Note II je stále jasné mini MPV..podoba s konkurencí třeba KIA Venga nebo Hyundai Ix20 je značná..
A nevidím v tom problém , s lepší cenou se může prodávat slušně.
Tohle číslo si zapamatujme, nebpť právě 15 mm je rozdíl mezi kategorií hatchbacků a kategorií MPV. Nevím, jestli autor převzal rétoriku automobilky nebo spadl z višně. Faktem je, že Note své rozměry téměř nezměnil :-!
Od Nissanu i od autorů testu. Video na pomezí trapnosti a neschopnosti mě nijak neoslovilo. Vysmívat se Note je podle mě opravdu trapné.
Kritika motoru podle mě vůbec není na místě, je to základ určený do města. Absence podélného nastavování volantu dnes ale není dobrou zprávou, ne u mainstream vozu.
Alespoň tedy víme, že volba ve třídě je jasná - 500L nebo Meriva. Řeči o tom, jak Note již není MPV si autoři můžou strčit ... A opět nevím, jestli to měla být jen ironie.
ja som cakal hlavne viac od interieru, tam vidim velke rezervy a to aj u micry a hadam aj u kazdeho nissana okrem noveho kaskaja ktory je zvnutra uz konecne solidny a na urovni aku ma mat
este k tej merive, meriva podla mojho nazoru nie je priamy konkurent modelu note ktory je lacnejsi mensi a aj motroicky slabsi, meriva je uz plnohodnotne male MPV a note je skor take nieco medzi malym autom a mpv, nemyslim si ze tieto dve auta si navzajom konkuruju uz len kvoli cene
note 11 000 eur
meriva 13 700 eur
ceny zakladu u nas slovensku
bolo by neferove brat note ako nejakeho chudaka voci merive ked ono meriva nie je ani priamy konkurent modelu note. Note je skor konkurent pre hondu jazz alebo vengu a ix20 a podobne, staci si pozriet cenniky a vsetko je jasne
S tym interierom by som si nebol taky isty... sedel som vo viacerych autach tejto kategorie aj v asx, sx4 novej a podobne a jednoznacne mozem povedat, ze Nissan ma jeden z najkvalitnejsie spravených interierov... na makcene plasty sa vykaslat to nie je meritko kvalitného spracovania.
Vsetko je pevne, bytelne, hocico co chytis alebo na co zaklepes vsetko je velmi pevne a ziadne pazvuky, praskanie nic... zatvaranie dveri je pekne tlmene a citit ze to je kus auta co sa nedalo povedat o nejakom rapide alebo novom cliu...
naživo vypadá o notný kus lépe nežli na fotkách a má velmi bohatou výbavu.nyní se zajímavou slevou, což ho řadí poměrně vysoko. navíc mu marketing nissanu přiřazuje větší péči než první generaci, která byla hodně nedoceněna. takže :yes:
Vlastnim vsetky 3 auta, musim zhodnotit ze Note je z nich naj ausus,vo vetre sa naklana a je nestabilny na ceste, spotreba je v porovnani s tymi dvomi asi o 1/5 vyssia. Jazz je solidny, ale na Swifta v jazdnych vlastnostiach nema, sedi ako prilepeny na ceste a motor je super. Spolupraca Nissanu a Renaultu bol omyl. :'-(:'-(
Vlastnim vsetky 3 auta, musim zhodnotit ze Note je z nich naj ausus,vo vetre sa naklana a je nestabilny na ceste, spotreba je v porovnani s tymi dvomi asi o 1/5 vyssia. Jazz je solidny, ale na Swifta v jazdnych vlastnostiach nema, sedi ako prilepeny na ceste a motor je super. Spolupraca Nissanu a Renaultu bol omyl. :'-(:no:
Vlastnim vsetky 3 auta, musim zhodnotit ze Note je z nich naj Sit, vo vetre sa naklana a je nestabilny na ceste, spotreba je v porovnani s tymi dvomi asi o 1/5 vyssia. Jazz je solidny, ale na Swifta v jazdnych vlastnostiach nema, sedi, ako prilepeny na ceste a motor je super. Spolupraca Nissanu a Renaultu bol omyl. :'-(:no: