Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nissan Note 1.2 Acenta – Nic není jako dřív

Druhá generace Nissanu Note se vzdala cejchu malého MPV a míří mezi hatchbacky. V našem případě ji na cestu vyprovodila základní tříválcová dvanáctistovka.
Zpět na článek
22. 11. 2013 10:24
22. 11. 2013 13:17
22. 11. 2013 13:25
23. 11. 2013 16:05
22. 11. 2013 15:48
22. 11. 2013 16:03
22. 11. 2013 17:06
22. 11. 2013 17:20
22. 11. 2013 17:29
22. 11. 2013 17:31
22. 11. 2013 20:06
22. 11. 2013 21:37
23. 11. 2013 17:26
23. 11. 2013 19:46
23. 11. 2013 22:56
24. 11. 2013 13:42
24. 11. 2013 13:48
25. 11. 2013 18:59
25. 11. 2013 21:41
22. 11. 2013 10:45
22. 11. 2013 10:59
22. 11. 2013 11:40
22. 11. 2013 11:42
22. 11. 2013 11:54
22. 11. 2013 15:23
22. 11. 2013 15:49
22. 11. 2013 11:05
22. 11. 2013 20:15
22. 11. 2013 12:53
22. 11. 2013 19:24
22. 11. 2013 13:12
22. 11. 2013 14:39
22. 11. 2013 20:36
22. 11. 2013 23:13
23. 11. 2013 01:43
23. 11. 2013 16:11
22. 11. 2013 15:39
22. 11. 2013 16:28
22. 11. 2013 17:17
22. 11. 2013 17:30
22. 11. 2013 19:26
22. 11. 2013 21:33
22. 11. 2013 23:14
22. 12. 2013 00:03
22. 12. 2013 00:03
22. 12. 2013 00:05
Avatar - Ada je zase tady
22. 11. 2013 09:26
Jinak řečeno
Nevkusné vozítko s nekvalitními francouzskými střevy. Kluci konečně stvořili něco, co se vzdáleně podobá mnohem hezčímu Mitsubishi Colt minulého desetiletí. :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - grifith
22. 11. 2013 10:26
Re: Jinak řečeno
A zase máš pravdu Ádo >:D
Víš,co je zvláštní? Že se v čím dál větším měřítku setkáváme s tím, že ty nekvalitní střeva chce stále více jiných výrobců. Nejspíš to s tou "nekvalitou" nebude zase tak horké, jak by sis nejspíš přál. :-!
Avatar - Ozzman
22. 11. 2013 12:47
Re: Jinak řečeno
Jemu to nevysvětlíš. Jak ho tak čtu, tak neexistuje dneska auto, který by Ádovi vonělo.. >:D
Avatar - grifith
22. 11. 2013 10:24
MPHatch
Nissan i redaktor tvrdí, že model Note se vzdal cejchu MPV, osobně si dovolím nesouhlasit. Aspoň tedy ne zcela. Note stále připomíná vozy této kategorie, i když to již není tak okaté jako u předchozí generace. Jako by chtěl vtvořit novou kategorii vozů - MPHactch >:D
Prostorový koncept lze nazvat polovičatým. Prostor pro posádku je opravdu na dano kategorii více než dobrý, ovšem necelých 300l zavazadlového prostoru není moc. Vím, že v kategorii malých aut jde o standard, ale domnívám se, že pokud by došlo ke zvětšení kufru o nějakých 60l na úkor zadních cestujících, mnoho potencionálních zákazníků by toto kvitovalo.
Motor je vhodným kandidátem pro jízdu "kolem komína". Zde předvádí dobré výkony, avšak tříválcovou konstrukci nemá šanci zapřít. Bohužel je zatím možno vybírat jen mazi ním a o propastných 60 tisíc dražším čtřyválcovým turbodieselem. Kompresorová varianta v nabídce zatím nefiguruje. A je to škoda, jelikož by člo zřejmě o nejvhodnější konfiguraci.
Závěrem se dostáváme k ceně a ta bude kamenem úrazu. Přifouklé malé auto je nabízeno prakticky za ceny srovnatelné či vyšší než mnoho konkurentů o třídu výše a v tomto světle mi koupě modelu Note nedává přiliš smysl.
Nissan Note zcela jistě dospěl k velmi povedenému konceptu malého vozu a až bude vůz nabízen za ceny podobné malým vozům, pak může mít i vcelku slušná prodejní čísla :yes: :-!
Rozbalit vlákno
18
22. 11. 2013 13:17
Re: MPHatch
Do pomyslené kategorie "MPHatch" bychom mohli zařadit taky předešlý Leon, tudíž o nějaké vytváření kategorie zde spíš nejde :-)
Avatar - grifith
22. 11. 2013 13:25
Re: MPHatch
Myšleno to bylo v nadsázce ;-)
Leon předchozí generace je se svou výškou o osm centimetrů níže než Note a vzhledem k ostatním rozměrům ten rozměr tolik nevyčnívá.
23. 11. 2013 16:05
Re: MPHatch
V tom případě co taková 308, nebo Auris. Obě první generace.
Avatar - pelikoš
22. 11. 2013 15:48
Re: MPHatch
doporučuji ti navštívit nissan.cz a stáhnout si aktuální ceník. je tam momentálně sleva -40.000,- kč ;-) .jinak jsem měl možnost se povozit a je to velmi povedené auto :yes:
Avatar - grifith
22. 11. 2013 16:03
Re: MPHatch
Akční ceník se slevou 40 tisíc platí při využití Nissan Finance. ;-) Auto je to povedené, ale jak jsem psal výše, aktuální cenu si nemá čím obhájit.
Avatar - pelikoš
22. 11. 2013 17:06
Re: MPHatch
a jaký v tom je rozdíl,když tam máš nulové navýšení :-! a cenu může obhájit výbyvou :-!
Avatar - grifith
22. 11. 2013 17:20
Re: MPHatch
Když myslíš, že je to nějak nadprůměrně vybavený vůz, brát ti to nebudu. Každý má na toto svůj vlastní názor.
A proč ne úvěr? Jednoduše pro to, že existují lidé, co nechtějí mít žádné závazky, mají určitý obnos a ten chtějí utratit.
Avatar - pelikoš
22. 11. 2013 17:29
Re: MPHatch
ale jo,ale když počítám,že dám za auto například 300k hned anebo 150 teď a 150 postupně,tak co si vybereš
Avatar - grifith
22. 11. 2013 17:31
Re: MPHatch
Já jen tvrdím, že jsou lidé, kteří nemají dluhy rádi a proto si vozy na úvěr nekupují. Co si o tom myslím já nebo ty není podstatné.
Nehledě na fakt, že si nemůžeš vybrat pojišťovnu a například ani uplatnit případné bonusy.
Avatar - Snooob
22. 11. 2013 20:06
Re: MPHatch
Napr. rozdiel je
1. v tom, že pri financovaní si "donútený" do (ich) poistenia. A to poistenie je sakra preplatené!

2. pri platbe v hotovosti dosiahneš lepšiu cenu/vyžšiu zľavu (ak si schopný).
Avatar - pelikoš
22. 11. 2013 21:37
Re: MPHatch
ale tu slevu si vydupu jak na úvěr tak za hotový a pojistku si vyberu jakou chci ;-)
Avatar - Snooob
23. 11. 2013 17:26
Re: MPHatch
Nie nevydupeš a keď lízuješ musíš mať aj ich poistku.
Avatar - pelikoš
23. 11. 2013 19:46
Re: MPHatch
před pěti lety jsem kupoval auto na leasing a z 996 jsem ho koupil za 800 a i pojistku jsem si vyřešil ;-)
23. 11. 2013 22:56
Re: MPHatch
posledne ponuky uverov a lizingov, ktore som mal pod nosom, mali poistenie na velmi slusnej urovni (cenovej), ziadna drahota sa nekonala ;-)
Avatar - lamal
24. 11. 2013 13:42
Re: MPHatch
´´ Motor je vhodným kandidátem pro jízdu "kolem komína". Zde předvádí dobré výkony, avšak tříválcovou konstrukci nemá šanci zapřít. ´´

uz si sa v nom zviezol ? :-O
Avatar - dal
22. 11. 2013 10:45
Nedá mi to
Aby jsem Note neporovnal s Jazzem, který mi připomíná. U Jazzu dostanu variabilnější interiér, lepší motor i řazení, prestižnější značku a to vše za stejnou cenu.
Rozbalit vlákno
8
22. 11. 2013 10:59
Re: Nedá mi to
Ještě jsi v něm nejel a už máš jasno, že Note má horší převodovky, motory a interiér. A s tou prestiží to snad nemyslíš vážně. Co je na Hondě prestižního (v porovnání s Nissanem)? :-)
Avatar - iudex
22. 11. 2013 11:40
Re: Nedá mi to
Tiež som sa na prestížnosti Hondy (v porovnaní s Nissanom) pobavil. >:D
Osobne ak by som mal hodnotiť image značky, Nissanu robia image jeho športiaky, a to hlavne "Porsche-killerom" GT-R; ale ani na taký "bežný" športiak Z370 nemá Honda žiadnu odpoveď. A image Hondy u mňa nerobia nekonečné prísľuby o príchode NS-X či CTR, ale reálna ponuka.
Avatar - Blue Sun
22. 11. 2013 11:42
Re: Nedá mi to
To víš, ale Nissan je vlastně Renault a tím pádem nemůže být prestižní ani náhodou... Kdo to přeci kdy viděl, aby Renault byl něčím prestižní? ;-)
22. 11. 2013 11:54
Re: Nedá mi to
no já myslel, že se to za poslední dobu trochu otočilo. Třeba i tím, že Honda začala od Renaultu kopírovat. Honda Twizy je docela dobrým příkladem. :-)
[odkaz]
[odkaz]
22. 11. 2013 15:23
Re: Nedá mi to
Nissan ztratil prestiž v okamžiku kdy se spojil s Rendlíkem.
Avatar - pelikoš
22. 11. 2013 15:49
Re: Nedá mi to
možná by nebylo od věci zapojit mozgog :-!
Avatar - rimow11
22. 11. 2013 11:05
Re: Nedá mi to
tiež si to myslím aj ked som nesedel ani v jednom.
Avatar - Snooob
22. 11. 2013 20:15
Re: Nedá mi to
Honda nie je prestížnejšia nech si jej majitelia a priaznivci hovoria čo chcú!
Avatar - wakantanka
22. 11. 2013 11:10
MPHatch reakcia na grifitha
Prvý Note mal tuším posúvateľlné zadné sedačky keď sa nemýlim. Posunutím vpred by sa adekvátne zväčšil batožinový priestor. Pôvodný Note bol v dobe keď prišiel zaujímavé vozítko, na začiatku s veeeľmi sebavedomou cenou. Samozrejme časom to šlo pekne dole a podobný scenár očakávam aj u tohto modelu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - grifith
22. 11. 2013 11:26
Re: MPHatch reakcia na grifitha
Ano, souhlasím s tím, že předchozí generace byla více zasažena módou MPV a díky posunu zadních sedaček byla více variabilní. Zároveň netvrdím, že by Note nebyl zajímavým kouskem, ovšem za danou cenu nemá nejmenší šanci uspět.
Avatar - Blue Sun
22. 11. 2013 11:40
Re: MPHatch reakcia na grifitha
Kluci, oba dva, čtěte pořádně... Posuvné zadní sedačky může mít Note II taky, i když za příplatek. Nissan tak zabíjí dvě mouchy jednou ranou.
Avatar - grifith
22. 11. 2013 11:46
Re: MPHatch reakcia na grifitha
Máš pravdu, moje chyba. Já měl co dočinění jen s pevnou zadní lavicí a špatně jsem četl ;-)
Avatar - pelikoš
22. 11. 2013 15:51
Re: MPHatch reakcia na grifitha
je to za 10k,ale je to v balíčku se spoustou jiné užitečné výbavy viz [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
22. 11. 2013 12:10
idealne auto pre mladu rodinu
vidim to ako ideal do mesta ale aj mimo neho pre 4 ludi napriklad v zlozeni 2 dospeli a 2 deti, je to sikovne kratke auto dlzkou na urovni maleho auta ale razvor to ma ako auto o triedu vyssie, kufor taktiez 295 litrov je na hornej hranici malych aut ale posuvnou zadnou lavicou sa v pripade potreby da zvacsit na uroven aut o triedu vyssie, velmi sikovny transformer ktory klame telom , ono to vobec nebude male auto, ale v meste je to rozmerami male a tak to bude sikovne a to je velke plus, perfektny tah.

Paci sa mi dizajn ktory je uz tak trosku hatchbackovity a vyzera to atraktivnejsie ako predosly model, mam z tohto nissanu skvely pocit, predosly model bol tak trosku nedoceneny a podla mojho nazoru to bolo skoda lebo to bolo velmi sikovne auto, hadam sa tento model bude v eu lepsie predavat co ja verim ze bude.

Otazkou ostava ci cena note ktora sa mi vidi ako velmi prijemna nebude kanibalizovat micru ale hadam nie, micra je predsa len trosku ineho zamerania ako note
Rozbalit vlákno
8
Avatar - wakantanka
22. 11. 2013 15:40
Re: idealne auto pre mladu rodinu
Hm, vcera bolo idealom pre ml.rodinu ASX, dnes Note. Ideal je jeden, tak potom ktore? >:D
Avatar - pelikoš
22. 11. 2013 15:52
Re: idealne auto pre mladu rodinu
nissan ;-)
22. 11. 2013 21:55
Re: idealne auto pre mladu rodinu
Ideálů můžeš mít víc - kdo chce SUV, tak klidně to Mitsu, a kdo chce spíš MPV, tak klidně Note.
Avatar - pelikoš
22. 11. 2013 22:10
Re: idealne auto pre mladu rodinu
ať se dívám jak se dívám,furt mě vychází nissan ;-)
23. 11. 2013 01:41
Re: idealne auto pre mladu rodinu
Ok, nemám s tím problém. Mě osobně se to auto líbí a vyhovovalo by mi.
Avatar - pelikoš
23. 11. 2013 16:10
Re: idealne auto pre mladu rodinu
v současné době,kdy mě ekonomická krize ztrhala jak rybíz by mě klidně taky takové auto stačilo a s přehledem ;-)
Avatar - pelikoš
22. 11. 2013 22:11
Re: idealne auto pre mladu rodinu
ať se dívám jak se dívám,stále mě vychází nissan ;-)
Avatar - pelikoš
22. 11. 2013 15:53
Re: idealne auto pre mladu rodinu
dneska s tebou docela souhlasím ;-)
Avatar - peprnik
22. 11. 2013 12:12
Jizda se vsemi tremi motorizacemi
Tak jsem zkousel vsechny 3 motorizace a vybral bych si tu nejslabsi.
Na rozdil od trivalce VW Polo 1.2 je lepe odhlucnena do mesta (na dalnici je tomu naopak), 1.2 DGiS ma takovy divny zvuk pri nizkych otackach, diesel mi prijde hruby a neurovnany.
Jinak psat, ze to auticko je male, mi prijde zavadejici. Merim 187 cm, v pohode jsem si seridil sedadlo ridice a pohodlne si za nej sedl, operku hlavy maje v maximalni vysce. Kufr je dostacujici.
Note je napumpovan elektronikou, co je pozitivum oproti napr. Citroenu, ze muzu ale nemusim pouzivat dotykovy display k ovladani (vedle jsou tlacitka, kterymi se da navigace i radio ovladat). Start-stop se nastesti da vypnout. Takze za me :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pelikoš
22. 11. 2013 15:54
Re: Jizda se vsemi tremi motorizacemi
souhlas :yes:
Avatar - Ozzman
22. 11. 2013 12:53
Jízda
Moc sem se z recenze nedozvěděl, jak auto jezdí, jen že se s ním dobře parkuje a že ve vysokých rychlostech už moc nesedí. Co okrsky? zatáčky? Minulá generace na svojí relativně vysokou karoserii v této třídě měla příjemný podvozek, který se nebál trochu ostřejšího průjezdu a vše působilo tužším dojmem. To bylo jedna z mála věcí co sem i na note líbilo :-) Designem mne neosloví tato, ano předchozí generace, tvrdé plasty v interiéru, to nějak tak k Nissanům patří ( snad to nový kaškaj napraví) a motory, kterými jsem jezdil už v této generaci nejsou aktuální, takže nemohu soudit :).

Takže má otázka zní, jak jezdí v zatáčkách v cestovních rychlostech, jak sedí na okrskách a jak tlumí nerovnosti? Díky :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pelikoš
22. 11. 2013 19:24
Re: Jízda
jezdil jsem s ním zatím málo (asi 50km) a jenom pozitivní poznatky ;-)
22. 11. 2013 13:12
Video
U videotestu jsem se po dlouhé době dobře pobavil. Jen tak dál, trocha ironie a vtipu (i na vlastní účet) je jeden z důvodů, proč tolik lidí kouká na TopGear.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
22. 11. 2013 14:39
Re: Video
suhlasim, pobavilo ;-) :yes: :yes: :yes: chlapci su dobre zohrati
22. 11. 2013 20:36
Re: Video
Naprostý souhlas, chlapci šli do sebe a tohle jim fakt sedlo. Už dlouho jsem se tak nepobavil. Jen tak dál! :yes: :yes: :yes:
Avatar - Jaros71
22. 11. 2013 23:13
Re: Video
Jako parodie na test auta to video bylo výborné.. ;-)
Ale černou díru po zániku automotorevue to tedy nezacelilo. >:D

PS:
Note II je stále jasné mini MPV..podoba s konkurencí třeba KIA Venga nebo Hyundai Ix20 je značná..
A nevidím v tom problém , s lepší cenou se může prodávat slušně.
23. 11. 2013 01:43
Re: Video
Já bych tomu parodie neříkal. Oceňuji přístup, s jakým do toho pánové šli. Aspoň se člověk pobaví, na poučování je tady chytrejch hlav až až.
Avatar - pelikoš
23. 11. 2013 16:11
Re: Video
mě to připomíná taky parodii a moc se z toho videa nedozvíš ;-\
Avatar - pelikoš
22. 11. 2013 15:39
jojo
[odkaz] sleva 40.000,-Kč :yes:
Rozbalit vlákno
0
22. 11. 2013 16:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
22. 11. 2013 17:17
15 mm
Tohle číslo si zapamatujme, nebpť právě 15 mm je rozdíl mezi kategorií hatchbacků a kategorií MPV. Nevím, jestli autor převzal rétoriku automobilky nebo spadl z višně. Faktem je, že Note své rozměry téměř nezměnil :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - pelikoš
22. 11. 2013 17:30
Re: 15 mm
tomu se říká marketing >:D
Avatar - rohYpnol
22. 11. 2013 19:26
Re: 15 mm
pokud to tvrdí automobilka, je to marketing. Pokud to píše automobilový novinář, pak se tomu říká ... :-!
Avatar - pelikoš
22. 11. 2013 21:33
Re: 15 mm
tvrdí to automobilka
Avatar - Jaros71
22. 11. 2013 23:14
Re: 15 mm
..je to blbina.. :-!
Tvrdit to může kdo chce..
Avatar - rohYpnol
23. 11. 2013 11:34
Čekal jsem víc
Od Nissanu i od autorů testu. Video na pomezí trapnosti a neschopnosti mě nijak neoslovilo. Vysmívat se Note je podle mě opravdu trapné.

Kritika motoru podle mě vůbec není na místě, je to základ určený do města. Absence podélného nastavování volantu dnes ale není dobrou zprávou, ne u mainstream vozu.

Alespoň tedy víme, že volba ve třídě je jasná - 500L nebo Meriva. Řeči o tom, jak Note již není MPV si autoři můžou strčit ... A opět nevím, jestli to měla být jen ironie.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
23. 11. 2013 11:54
Re: Čekal jsem víc
ja som cakal hlavne viac od interieru, tam vidim velke rezervy a to aj u micry a hadam aj u kazdeho nissana okrem noveho kaskaja ktory je zvnutra uz konecne solidny a na urovni aku ma mat

este k tej merive, meriva podla mojho nazoru nie je priamy konkurent modelu note ktory je lacnejsi mensi a aj motroicky slabsi, meriva je uz plnohodnotne male MPV a note je skor take nieco medzi malym autom a mpv, nemyslim si ze tieto dve auta si navzajom konkuruju uz len kvoli cene

note 11 000 eur
meriva 13 700 eur

ceny zakladu u nas slovensku

bolo by neferove brat note ako nejakeho chudaka voci merive ked ono meriva nie je ani priamy konkurent modelu note. Note je skor konkurent pre hondu jazz alebo vengu a ix20 a podobne, staci si pozriet cenniky a vsetko je jasne
Avatar - lamal
24. 11. 2013 13:54
Re: Čekal jsem víc
S tym interierom by som si nebol taky isty... sedel som vo viacerych autach tejto kategorie aj v asx, sx4 novej a podobne a jednoznacne mozem povedat, ze Nissan ma jeden z najkvalitnejsie spravených interierov... na makcene plasty sa vykaslat to nie je meritko kvalitného spracovania.

Vsetko je pevne, bytelne, hocico co chytis alebo na co zaklepes vsetko je velmi pevne a ziadne pazvuky, praskanie nic... zatvaranie dveri je pekne tlmene a citit ze to je kus auta co sa nedalo povedat o nejakom rapide alebo novom cliu...
Avatar - pelikoš
24. 11. 2013 14:24
Re: Čekal jsem víc
;-) :yes:
Avatar - pelikoš
23. 11. 2013 16:14
Re: Čekal jsem víc
možná pětistovka i meriva nabídnou víc,ale určitě se bude note prodávat lépe
23. 11. 2013 19:53
Re: Čekal jsem víc
To se ještě uvidí, první Note byl jedním z prvních v této třídě. Teď má zdatných konkurentů mnohem víc. Navíc působí neslaně, nemastně.
Avatar - pelikoš
23. 11. 2013 20:02
Re: Čekal jsem víc
naživo vypadá o notný kus lépe nežli na fotkách a má velmi bohatou výbavu.nyní se zajímavou slevou, což ho řadí poměrně vysoko. navíc mu marketing nissanu přiřazuje větší péči než první generaci, která byla hodně nedoceněna. takže :yes:
23. 11. 2013 20:06
Re: Čekal jsem víc
Netvrdím, že je to špatné auto. Jen si myslím, že to nebude mít jednoduché. Konkurence se výrazně rozšířila.
Avatar - pelikoš
23. 11. 2013 16:15
Re: Čekal jsem víc
jo a to video mě přišlo taky dost slabý a trapný
22. 12. 2013 00:03
Note,Jazz,Swift.
Vlastnim vsetky 3 auta, musim zhodnotit ze Note je z nich naj ausus,vo vetre sa naklana a je nestabilny na ceste, spotreba je v porovnani s tymi dvomi asi o 1/5 vyssia. Jazz je solidny, ale na Swifta v jazdnych vlastnostiach nema, sedi ako prilepeny na ceste a motor je super. Spolupraca Nissanu a Renaultu bol omyl. :'-( :'-(
Rozbalit vlákno
0
22. 12. 2013 00:03
Note,Jazz,Swift.
Vlastnim vsetky 3 auta, musim zhodnotit ze Note je z nich naj ausus,vo vetre sa naklana a je nestabilny na ceste, spotreba je v porovnani s tymi dvomi asi o 1/5 vyssia. Jazz je solidny, ale na Swifta v jazdnych vlastnostiach nema, sedi ako prilepeny na ceste a motor je super. Spolupraca Nissanu a Renaultu bol omyl. :'-( :no:
Rozbalit vlákno
0
22. 12. 2013 00:05
Note,Jazz,Swift.
Vlastnim vsetky 3 auta, musim zhodnotit ze Note je z nich naj Sit, vo vetre sa naklana a je nestabilny na ceste, spotreba je v porovnani s tymi dvomi asi o 1/5 vyssia. Jazz je solidny, ale na Swifta v jazdnych vlastnostiach nema, sedi, ako prilepeny na ceste a motor je super. Spolupraca Nissanu a Renaultu bol omyl. :'-( :no:
Rozbalit vlákno
0