Nu kdyz to delali schvalne jako predokolku, ktera ma sve vyhody, tak ani bych nechtel...dalsi pohanene kola. Jen samo na snehu to bude k nicemu >:D tedy na vyblbnuti
To "schválně" se říkalo, že je kvůli ceně a váze. Ne že by to asi neuměli. Já bych si, kdybych si, připlatil právě za to STi pro 4x4, ty dveře a z mýho pohledu relativní "nezničitelnost"... a ten zvuk, ten zvuk STi je kouzelnej!
Ano mas pravdu STi jizdnich vlastnosti Focusu RS2 nedosahuje, souhlasime ....
"Subaru Impreza STI nebo Mitsubishi Lancer Evo, se náhle jeví jako drahá, spotřebu zvyšující a ovladatelnost ztěžující zbytečnost." :yes::yes::yes:
[odkaz]
Nevím proč je u nás cena RS +360 tis.! proti ST?
Píšou, že v Německu je rozdíl nějakých 8 tis. Euro!
To zas bude malá nákupní autoturistika...
Některým zastoupením u nás moc nerozumím, přitom třeba Golf6 GTI u nás vychází cenově lépe než v "D" a dokonce s lepší zákl. výbavou... :-!
ja som este pocul, ze na Slovensku sa ani nebude dovazat Focus RS, oni to vyriesili uplne najlepsie :-O
Cena je vysoka, v CR si to moc ludi nekupi. To je ale jedno, v GBR sa toho preda tona
predsa sa tona - proste som myslel, ze v GBR je a bude to HIT. Keby nejaky dnesny HH vazil 1tonu, to by bola fakt pecka, zial nerealne. Tolko vazi tak MX5 1.8 NB alebo NBFL :-)
No tvrdiť že STI je lepšie tak s tým by som počkal. Niekde bude mať navrch STI niekde zas RS o tom nepochybujem. Ja síce čakám na Megane RS ale klobúk dolu pred Fordom. 305 koní na prednej náprave a že vraj to bez problémov funguje tak to je sila. Za 990 tis. je skoro zadarmo. Nie je to tak dávno kedy by človek za podobné auto dal raz takú sumu. Zaujímavé bude sledovať hlavne súboj Megane proti Focusu. 50 koní rozdiel je dosť ale zas Megane by mal byť lahší.
No když z Megana vyházíš i sedačky jako to udělali v případě R26.R tak bude lehčí určitě :-) Ale jinak nic proti tomu, tuhle možnost má každá automobilka, že ji pro skalní příznivce využil jen Renault ho spíš ctí!
Tak jsem včera poprvé viděl live "v akci" FocusRS, měl německou značku, takže samozřejmě bílou barvu, která mu fakt seděla. Zvuk motoru ale hlavně ladění výfuku naprosto perfektní, budil stejnou pozornost jako Lambo, což není důležité, ale určitě majitele potěší :-)
Tomu zvuku moc nevěřim vs. STi, ale taky jsem neslyšel. Pokud tě v tom RS budou nadšeně zastavovat lidi za strahovskym tunelem i bez "ladění", tak OK. :yes:
mylsim ze na STIcko jen tak neco mit nebude.. jednou se mi rozjelo asi metr predemnou a malem me ten tlak z turba pri razeni dvojky ohodil pryc... a taky hur slysim na levy ucho od te doby >:D
V poli poražených naopak skončily značky Ford a Opel. Ford vyrábí nejporuchovější auta hned ve čtyřech třídách, v nichž se na chvostu umístily modely Ka, Mondeo, S-Max a Transit. Proti Opelu hovoří zejména poslední místo modelu Opel Signum v horní střední a horní třídě.
Mezi neněmeckými výrobci si nejhůře vedly francouzské automobilky Peugeot a Renault, což ale není ničím novým. Například Peugeot 307 byl v Německu loni nejporuchovějším vozem nižší střední třídy, Peugeot 206 CC zase v třídě sportovních vozů a kabrioletů. Absolutně nejhůře ze všech hodnocených vozů dopadl Renault Mégane, rok výroby 2003.
Klid, statistika ADACu vypovídá zejména to, jak dobrou asistenční službu mají samotné automobilky. Samozřejmě, že řidič BMW při poruše bude volat o pomoc ne ADAc ale přímo BMW. Nu, a v této statistice se pak neobjeví. "Kupodivu" pak tedy jsou vykazovány jako nejspolehlivější prémiovky.
Neni Ford nahodou v poli porazenych mezi jen "nemeckymi vyrobci", v nenemeckych dopadl nejhure Peugeot a Renaul ze vsech nejhure Renault Megan atd. tak ze neprekrucuj a nevytrhavej z kontextu!!
Ford tímhle autem ukázal že je jediná značka co v Evropě dělá opravdu sportovní auta na základu běžných modelů.Nějaká Octavia RS nebo Golf GTI popř Leon Cupra jsou takové sranda auta.Nedosahují rychlosti Focusu ST a na RS budou jen mlsně koukat.Kdo nebude chtít Subaru Impreza nebo Mitsubishi Lancer má jen jednu volbu a to Focus RS!Ještě větší mazec bude uvedení RRS o kerém se už psalo.
Leon Cupra 241 PS, je rozhodně rychlejší než Fo ST! A Golf6 GTI 210PS má jen o 1!km menší max. rychlost a jen o 1!desetinu sekundy horší čas 0-100km/h, ale spotřebu má přitom v městském cyklu o 3,8!l nižší.
Navíc na špičkovou "univerzálnost" GTI s adaptivním podvozkem už dnešní ST nestačí...A vedle posledního GTI je spíš "sranda auto" ten Focus RS, ale v dobrém slova smyslu... :-!
P.S. A to RRS, nemyslíš náhodou to aprílové tady...? ;-)
Adaptivní podvozek není zdaleka jen o elektronice!
A srovnávacího testu se brzy dočkáš (aby ti ten úsměv neztuhl), mimochodem není žádným tajemstvím, že ST mělo velké problémy
i s pětkovým GTI, i přes malý motorový "handicap" mu byl vždy minimálně vyrovnaným soupeřem... :-!
Řídil si ST?Já jsem řídil ST první generace i druhé!A první model RS taky :-! .Golf má o 11KW slabší motor než ST!Ahlavně podvozek Golfa nedosahuje ani kvalit Focuse 1!To co jsem si mohl dovolit když jsem vlastnil Focuse 1 2.0l o tom se klukům s Golfama a Octavkama mohlo jenom zdát!Jízdní vlastnosti měl o třídu lepší.Průjezd zatáčkama atd.
Tak teď si nás ale všechny vážně překvapil... >:-[]
I kdyby to byla ta největší blbost, jak někdo chválí Forda, tvůj palec letí "Pavlovsky" ihned nahoru... :yes::*) >:-[]
Co máš pořád s tím jedním kW přidávaným STčku?
Ten to nevytrhne...
A to že se tu pokoušíš srovnávat G6GTI se starým
ST 170 to jen potvrzuje tvé předchozí znalosti o základních faktech a údajích HH...
O čem asi...? Z pasivního tlumiče uděláš aktivní tak, že do něj jen šoupneš mikroprocesor...
To by odpovídalo tak možná tobě... >:-[]
Minimálně vyrovnaný, znamená stejně dobrý, nebo lepší, ale na tebe je to evidentně moc složité,,,
Vysoký sedák může u HH vyhovovvat tak leda tobě, hlavně pokud máš 150cm, my co máme přes 190, si polštář pod zadek nedáváme ani při normální výšce sedáku... >:-[]
Měl bys víc najezdit v těch autech a ne porovnávat tabulky. Za své doby ST jsem pár takových úžasných GTI pojel a nebyli z toho majitelé extra šťastní. Není to o tabulkách a kombinované postřebě, ale o tom, jaké máš koule do zatáček :-!
A srovnávat spotřebu, LOL. Že já sem vůbec reaguju...
No ty máš Petříku jistě tak obrovské koule, nejen do zatáček, že bys tu mezi obyčejné smrtelníky asi opravdu neměl ani psát...
A jak si "pojížděl" těch pár úžasných GTI v tom ST, neměl si ty své velké koule až do stropu, při tak vysokém posazu jako je v ST?
Mimochodem ani GTI ani ST, nejsou auta u kterých by byla spotřeba úplně nepodstatná. Máš pravdu snad jen v tom, že reálný rozdíl ve spotřebě při sportovním stylu jízdy, bude ještě mnohem větší než ten "tabulkový".
Např. i Autocar kritizoval ST právě nejvíc za vysoký posaz a spotřebu..., navíc je podle nich ST svým charakterem a délkou víc GT a méně HotHatch, než Golf GTI... :-!
P.S. A neboj, opravdu nejsi jediný kdo jel
i v ST,
možná by ses mněl projet také v tom GTI a ne je jen "pojíždět"...
Určitě bys zjistil, že těžší motor (+ty koule) není právě v zatáčkách, zrovna velká výhoda... >:-[]
... že bych se "snížila" a nové GTi vyzkoušela? :-)
PS: Ale já kdes četla že RS je z těchto "kompromisních" ostřejších hachbacků momentálně NEJ-lepší (tak PROČ zkoušet jakés GTi?) ;-)
PPS: Myslím, že u Ford(u) se docela "vytáhli" s tím podvozkem, zdá se že si OPRAVDU záležet dali! Nojo "lepší" uchycení kol, diferenciál, silnější motor (prý skvěle zabíráv v celém spektru otáček = táhne jako šílený) - prostě když už sportovní "kompromis" za rozumný peníz - tak asi FoFo RS :yes:
Pěkný den
Buď nepiš, jak se od mala zajímáš o autíčka a jak jim rozumíš, nebo nereaguj na podobné debaty. Snažit se proti sobě stavět RS a GTI může jen naprostý automobilový mimoň. I když, jak se tak dívám, nejsi tu sama. Na RS jako HotHatchi není nic kompromisního, je to naopak ultimativní hatchback, kompromis je jinde, tohle nesmyslné zaklínání sporťáků do kabátu hatchbacku jen ukazuje, že sportovní auto z toho nebude nikdy, tohle řešení ani není kompromisem, protože chybí ta praktická stránka, pět dveří, použitelnost na cestování (hluk a tvrdost podvozku těch ultimativní verzí to vylučuje) a cena, která jde už do pater GT. Každé lepší GT s podobným výkonem poskytne onoho mixu nebo z pohledu HH "kompromisu" mnohem více, a za velmi podobné peníze. :no:
Tak to každopádně! A srovnávat FoRS s GGTI, je u některých nynější oblíbená úchylka. Přitom ani jedno auto, ti nemůže dát to, co to druhé...to je úplně odlišná filosofie...
TOLIK "moudra" najednou asi NE"unesu" ;-)
For Dinar: ROZKAZ...(y NEpříjímám :-) )
No - asi TAKhle: FoFo RS a Gti se klidně srovnat dá - neb jdou na trh víceméně současně a výsledná cena zas tak odlišná NEbude - z mého pohledu prostě "když už" tak "rovnou" to RS! GVIGTi je "jen" (to NENí "urážka" či tak něco!) rychlejší Golf (stejný výkon mám ve svém Brumlovi - v Golf(u) to bude trochu "živější", ale je to opravdu JEN trochu "rychlejší" normální auto - to asi "uznáte", nebo? ;-) )
FoFo RS už JE o něco "zajímavější" a myslím že si docela ÚSPĚŠNĚ hraje na SPORTovní vůz "něco do sebe" - tedy dle mne - MÁ!
NEmyslím si, že cena RS "..jde do pater GT" - z mého pohledu je to spíše NAOPAK - než výsledných xyz za "svižný ne špatný" vůz typu Golf GTi, tak KDYŽ už TAK už asi raději ROVNOU ten FoFo RS (já tedy bych dnes volila už spíše to GT - ale aby jezdilo alespoň trochu "podobně" svižně jako RS a přitom bylo i pohodlné, na delší cesty vhodné ... to jsme cenově "dost" JINDE - já osobně bych si koupila třeba takový Mercedes SL 6.3 AMG)
Zdraví vás "mimoňka" ;-)
PS: "machrovat" (a vítězit) nade mnou můžete když budeme diskutovat o "čutálistech" apod. - v hudbě a autíčkách - tam spíše NEee ...
Pěkný den :-)
Jestli se tak zajímáš o auta, tak nechápu, jak vedle sebe můžeš stavět HH a pohodlný francouzský sedan.
Podle výkonu by sme mohli tvrdit, že F430 bude jen o trochu rychlejší než Q7 V12TDI, protože oba mají okolo 500HP.
JEN jsem chtěla říci ... to co jsem řekla. :-)
Že Golf GTi je "jen" rychlejší/svižnější "normální" Golf - NIC víc. Zatímco FoFo RS už přeci jen JE "sportovní" náčiní
PROTO jsem dala výkonové přirovnání GTi ke svému vozu - neb to u OBOU v praxi v normálním provozu znamená, že NEjsou "brzdou provozu", ale NIC víc (byť GTi se "snaží" takový dojem vzbudit - NEkritizuji ho, NIC proti němu NEmám a KDYŽ už chce někdo Golf, tak TATO verze mi příjde "rozumná", ale to je "vše" - a REÁLNÝ "provozní" rozdíl mezi tím Golf GTi a Brumlou je "bohužel" MENŠí než by "měl" být - a rozhodně MENŠí než mezi tou Audi Q7 obludou a třeba tím ferrari.
Prostě KDYŽ "obyč" golf - tak GTi bude asi dobrou volbou (nevím jak cena!) a KDYŽ už "hot hatch" - tak PROČ golf gti, když tu máme docela ZAJÍMAVÝ kousek v podobě FoFo RS (který je zjevně opravdu POVEDENÝ, který je zjevně opravdu JINDE a který NEbude v koncové ceně od Golf Gti asi zas tak "daleko")
Tak to alespoň "vidím" já ... každému dle jeho gusta (ale když pojedeme noční poloprázdnou dálnicí z München do Hamburg, tak Brumla a Golf Gti víceméně STEJNĚ dojedou - jen já budu "méně unavena" - to je PRO MNE a Z MÉHO pohledu ... a pořizovací cena také zas tak "rozdílná" asi NEbude)
Pěkný den ;-)
Jenže Kylie, jestli to ještě nevíš, tak ti teď možná prozradím obrovskou novinku. Každé auto je "nějak" zaměřené. Ten tvuj brumla na pohodlné cestování, kdežto GTI vynikne na technické okresce. Ten tvůj realný prvozní rozdíl bude dosti značný. Stejně tak jako GTI "vymaže" brumlu na okresce, tak brumla "znemožní" GTI stylem v jakém přepluje půl evropy. Na porovnání dvě naprosto rozdílná auta, byť s "podobným" výkonem. Stejně jako F430 a Q7 V12 TDI
OPRAVDU máte pocit že NEvím? :-)PS: I když vám to možná NEpříjde, rozdíl mezi Brumlou a GTi je (daleko) menší, než mezi F430 a tou "obludou"
Já jsem JEN upozornila na to, že Z MÉHO pohledu, KDYŽ UŽ budu chtít "ostřejší" hatchback, tak asi raději ROVNOU FoFo RS, než "jen" svižnější/dynamičtější verzi Golf 5 a 1/2té generace
Z mého pohledu je LEPŠí, než mít tak trochu "2 v 1" (což je NUTNĚ a VŽDY "kompromis"), zvolit něco "pohodlného" třeba ve střední třídě - např. Citroën C5 V6 2.7 HDi - některé tetičky/babičky ho prý mají ;-) a K TOMU druhý "dynamický" vůz - a je už jedno zda KTM, Lotus či také stále trochu "kompromisní", ale přesto již HODNĚ dynamický FoFo RS - TAK bych to uděla já
PS: A Q7 V12 TDi je pro mne stejně "vzrušivý" směr vývoje automobilismu jako AUTOBUS - no možná JE lepší, ale opravdu TENTO "směr" mne NEbere
Souhlasím z tebou, ale v jednom hodně přeháníš. C5 opravdu není S-klasa a styl s jakým přepluje celou Evropu rozhodně úplně neznemožní ani poslední GTI6. Podle současného testu Autocaru je doslova právě GTI6 s adaptivním podvozkem v režimu comfort neuvěřitelně "komfortní" nejen na poměry HH, ale i běžných modelů...
Také mám (měla jsem) ráda AutoCar (no Evo bývalo JEŠTĚ "lepší"), ale já jsem NEnapsala nic jiného - jen že je současné GTi na MŮJ SOUČASNÝ VKUS trochu moc "univerzální" (je to - v dobrém - JEN rychlý/svižný hatchback) - k pojmu "HOT hatch" mi prostě více "sedí" FoFo RS (nebo alespoň Mazda 3 a nebo ti japonští věční rivalové EVO a STi - ti VŠICHNi mi - tedy MNĚ - příjdou více "HOT")
NIC proti Golf GTi - je to ale Z MÉHO POHLEDU spíše "rychlý hatchback s POVEDENÝM motorem" - das was
Tak snad jsem se již JEDNOZNAČNĚ vyjádřila ;-)
Ale já jsem přece nereagoval na tebe...
Ty s tím mícháním hrušek z veverkama asi nikdy nepřestaneš...
Kdo chce klasický "univerzální" HH koupí např. GTI, kdo chce něco mnohem více extrémního a méně univerzálního, koupí třeba FoRS. Obě auta mají úplně odlišnou folosofii i konkurenci, není to snad tak těžké pochopit ani pro blondýnu...
Folosofii jsem NEstudovala, tak NEvím ;-\
Já jsem vyjádřila svůj pohled na HOT a maličko to "schytala" (jak jinak, že :-) )
PS: Co jsem četla, tak i ten HODNĚ ostrý RS se docela "příjemně" řídí (jsem zvědavá na novou 260ti PeSovou Mazdu 3 - ta "tlama" je trochu "šílená", ale jezdit asi "umí" ;-) )
Pěkný den
Pořád říkám, že ten tvůj zájem o auta je mnohem víc póza než skutečný zájem.
"FoFo RS a Gti se klidně srovnat dá - neb jdou na trh víceméně současně a výsledná cena zas tak odlišná NEbude" :-O Jasně, tak snad abys běžela těm ňoumům do Kolína vysvětlit, že to ST vyrábějí zbytečně, protože "když už" tak rovnou... >:D
Milá Kylie, jdi do háje, do diskuse o autech jsi použitelná asi jako dyslektik do mariáše.
Pěkný citroden! ;-)
DĚKUJi za "citroënden" (vážně :-) )
a přiznávám že trošičku NErozumím co by to měla být ta "póza"??
Možná snad (asi určitě) mám k autíčkům jiný "přístup" jiný "pohled", ale "motám" se okolo opradu už .... pěkný pár let ;-)
Vy si to se svým "sebevědomím" jistě NEpřipustíte, ale já "jen" nemám takové "klapky na očích" - zřejmě protože jsem již maličko "zkušenější" (a ehm, pravděpodobně narozdíl od vás jsem u jedné automobilky PRACOVALA a trošičku "chápu/znám" to i z DRUHÉ srany - 1) 2) a 3) je to HLAVNĚ "oblbování" = NEzlobte se, ale jste maličko PŘÍKLADem ;-) )
Kdybych já v Köln rozhodovala, snížila bych cenu ST výrazněji pod GTi a RS zas tak moc NEní NAD ní - a "pobila bych ho ze všech stran" ...
Jinak věřte či NEvěřte - z větší míry je to JEN "hra" s figurkami na šachovnici ..
Pěkný figurkoden ;-)
Uklizečku mi tu zrovna před chvíli někdo "přisoudil" - já se snad "minula povoláním" (nebo sem chodí diskutovat TAKoví "borci"? ;-) )
TAk ještě jednou a POLOPATICKY: Golf 5 a 1/2 GTi NENí nějak moc HH - je to narozdíl od FoFo RS JEN a pouze svižnější vůz nižší střední třídy ... zřejmě za víceméně podobnou cenu = RADĚJi ten FoFo (nebo subřenku WRC či tak něco ... nebo NEJLÉPE: jeden Citroën C5 2.7 HDi + něco OPRAVDU ostrého ... jedno zda Lotus či klidně i Ferrari) - vy zřejmě asi volíte šampon + konditioner v jednom Golf VI GTi a ještě ho nazýváte HH - to NEvíte, že to první "H" má být HOT? A sorry, "hot" tedy golfík NEní
dynamický - klidně, jistě
svižný - samozřejmě
kompromis - bez diskuzí (ne "HH")
... ale třeba jste jen "nenáročný" a on to asi opravdu NEní špatný kompromis - takový nepatrně POMALEJŠí FoFo ST, tako nepatrně ZDRŽENLIVĚJŠí Mazda 3 - já bych si pod pojmem HOT HATCH představovala prostě spíše ten Ford Focus RS (možná Evo, ráda mám subřenku ...) - NE Golf VI GTi - to je spíše takový MHH - mild/hodný/hatch ;-)
Kylie, GTI je "stejně" HH jako CTR, jako Focus ST, Astra OPC atd. To, že v něčem je ten který lepší ještě neznamené, že GTI do rodiny HH nepatří. Pokud cheš tvrdit opak, tak jseš opravdu jiná a přeji hodně štěstí s přesvědčováním široké automobilové veřejnosti.Focus RS si vytvořil tak trochu svou třídu, která mě osobně přijde už trošku "nysmyslnou" ve vztahu k ceně a alternativám.
Když bych přešel k osobním preferencím, tak GTI určitě není mou volbou a než RS, tak bych v této kategorii volil STI, i když je cenou ještě trochu výše.
Plácej si dál své nesmysli s přeskakujícím capslockem, já se budu snažit nereagovat, protože to nemá smysl.
Ale JISTĚ - pokud to chcete TAKhle, tak SAMOZŘEJMĚ vše od Citroën C4 VTS po FoFo RS "splňují" kritéria pro název "HH" - spokojen? :-)
Já jen že DNES, s trošičkou ZKUŠENOSTí, bych asi nejspíše zvolila buď subřenku nebo právě TENTO Ford Focus RS (Golf 5 a 1/2 GTi je proti němu tak trochu "čajíček" a maličko ho "překonává" i "obyč". FoFo ST - TAK to prostě JE a jinak si tu JEN "hrajeme se slovíčky" a vy k nim přidáváte "perly" typu: "...plácej si nesmysli" (tam jste mimochodem asi chtěl napsat "Y" atd.)
Prostě z mého pohledu má být "HOT hatch" vůz "za srdce" více beroucí, více "emotivní", ať chováním podvozku či do otáček letícím motorem (dokonce i za cenu že bude maličko pomalejší než ten Golf GTi - TO je "smysl" názvu HOT ... a nebo, doba "pokročila" a KDYŽ už HOT HATCH - tak ten asi NEJ-lepší ... a tam má nové RS jistě své místo - úpravy na podvozku ZAJÍMAVĚ vypadají (ŽÁDNÉ KOMPROMISy), motor je prý také "ostrý" jak břitva a V CELÉM SPEKTRU ďábelsky zabírající = to je DLE MNE pravý hot hatch (Golf je rychlý, BEZproblémový opravdu SVIŽNÝ vůz - sama jsem tu 2.0 TFSi MOCKRÁT chválila!) - ale DLE mne/PRO mne "málo" HOT
Rozumíme (konečně!) si?
Pěkný den :-)
Z toho jasně vyplývá, že podle tebe není Golf GTI (který tuto kategorii v podstatě "založil") vlastně ani HH a úplně nejlepší HH jsou sedany! Evo, nebo "subřenka"...k tomu netřeba nic dodávat...a jen to potvrzuje Dinarova slova...
Hot Hatch, jsou dvě slova a není tam jen to Hot. Filosofie klasického HH spočívá v každodení použitelnosti spojené se "sportovnějšími" výkony a možnostmi v rámci dané kategorie. Klasické GTI dává přednost každodenní použitelnosti, před extrémnějším sportem FoRS. To ale není důvod, abys tvrdila o GTI, že to "ještě" není HH, stejně jako potom někdo o FoRS, že "už" to vlastně ani není HH!
Vy jste to ale zase PŘEKROUTIL!
Tak Golf kategorii "založil"? Tak to jsem tedy NEvěděla! A NEzapomněl jste třeba na Alfasud a bmw 2002 a ... a ... další?
Napište něco jako že "GTi" je VÝRAZNÝ představitel, nebo něco takového (to bude "ok"). Označení ZAKLADATEL - je poněkud "přehnané" - těch sportovně laděných vozů tehdy bylo ... od alfy přes rover po ... třeba po ten volkswagen - pravda, jako jediný od roku 73/74 (?)vyrábí designově stále STEJNÝ typ vozu - ostatní měnili a měnili ...
Asi jste mé příspěvky NEčetl - já OPAKOVANĚ a OPAKOVANĚ psala že pro MNE (pro MNE!!!!!) je dnešní GTi spíše "rychlejší" Golf a je málo HOT - to naopak na "1*" splňuje FoFo RS (nebo trochu i Subřenka WRC a Mitsubishi EVO a a "sympatická" mi ve třídě skoro vždy byla Mazda 3 MPS - ty bych si JÁ (já!!) PŘEDřadila před GTi - ty pro MÉ (mé!!!) vidění "lépe" splňují pojem "HOT hatch" - prý byl povedený i minulý Renault Megane R 26 - všechny jsou poměrně HOT (GTi je "méně" HOT, je to takový "dostatečně" svižnější/rychlejší "normální" golf).
NEurazte se, ale "tipuji", že jsem takovými vozy jezdila maličko DŘÍVE než vy a pokud VÁM více "vyhovuje" ta "decentnější" verze - bože proč NE!
Ale pokud se domníváte, že vozy které jsem já zmínila NEsplňují to "hatch" - já bych řekla že se mýlíte - i subřenkou se dá jezdit "normálně" - a ta to možná nandá úplně všem - ostatně co jsem o FoFo RS slyšela - dá se s ním celkem "v poho" jezdit i "normálně"
PS: "Bolí" to když se jednou nedá "okecat" že vw není nejlepší? Nu vy byste volil golf GTi, někdo Volvo 30 T5 - mně se VELMi "líbí" přístup jaký zvolil ford u svého modelu Focus RS - to je Z MÉHO (mého!!) pohledu dnes možná "nejatraktivnější" HOT hatch ...
... dle vašeho pohledu je "nej" hot-hatch asi GTi, nebo? ;-)
Ty tady stále řešíš první slovo HOT, ale zjevně ti uniká to druhé HATCH. A to vyjadřuje karoserii Hatckbach! Možná jsem se s tím "zakladatelem" nevyjádřil na 100 procent, ale to pořád není nic proti tomu, jak tady dál mezi "Hatche" s ledovým klidem řadíš BMW 2002, Evo, nebo klasickou Imprezzu!!!
"Nevyřadil" jsem Evo apod. z HH pro jeho údajnou každodenní "nepoužitelnost", jak ty píšeš, ale pro jeho karoserii sedan...
Proč by mi "unikalo" hatchback? Pokud vím Focus je ještě maličko "prostornější" hatchback než třeba Golf.
Mrkněte se o nějakých 35 let DOZADU - tehdy se to až takhle "přesně" NEbralo - do kategorie "hot hatch" se řadily i nějaké vozy Pontiac Baracuda či jak se to jmenovalo apod. (což bylo myslím coupé) -prostě byla to kombinace SPORTovního a současně NORMálního vozu pro 4-5 osob.
Popravdě ta nabídka/pestrost se čím dál více "sužuje" a "unifikuje" - i PROTO mne "těší" když někdo - byť maličko - "odbočí" - a FoFo RS je "milým zpestřením"
EVO a STi jsou "normální" rodinné vozy - pravda ve verzích s TĚMITO písmenky trochu "živější" (myslím že se do kategorie "hot hatch" v pohodě vejdou - ostatně KAM jinam byste je zařadil?)
U "kategorie" hatchbac jde myslím o VELIKOSTNí třídu vozu, jestli má vzadu na pudelce zvedací víko, nebo se zvedá víko i se zadním sklem - nu to první má alespoň maličko TUŽŠí karoserii - a to že jedním ze ZAKLADATELů kategorie je např. to celkem "legendární" bmw 2002 - vyráběné tak od poloviny 60tých let - to jsem si přeci NE"vymyslela" já ... to až "ČASem" se to až do současné podoby takhle "vyprofilovalalo"
Prostě jedno zda stařičké bmw 2002 či dnes třeba Subřenka STi či Lancer EVO jsou "normální" malé rodinné vozy (nižší střední třídy - řekněme - i když mívala jsem "divé" Clio 1.8 16V - a to také "víceméně" do kategorie patřilo) vyráběné TAKÉ v DIVOKÉ/rychlé verzi.
Je úplně JEDNO co jste VY white label(e) "vyřadil/NEvyřadil" - doporučuji ANGLIČTINU "oprášit" a něco si k tématu "dohledat"
Sorry, v tomhle mám malý "náskok" ;-)
Tak to je zajímavé, jednou píšeš dokonce místo hatchback hatchbac, ale angličtinu mám oprášit já. Nevím proč stále "meleš" o Focusu, kterého nikdo jako hatchback nezpochybňuje! Ale pokud stále tvrdíš, že i Evo apod. je HH, tak to ti těch "tvých" HH vysypu plno dalších, od M3 sedan až po A4RS!!! Nastuduj to raděj ty a klidně i česky... :no:8-s
To není až tak "zajímavé" - píši všemi 10ti a když budete mé příspěvky "studovat" - tak zjistíte, že ty psané přes den na "super" klávesnici bývají spíše bez chybky, ty večer na notebook(u) ... jeho klávesnice NENí až tak "dokonalá" ;-)
Tak tady se opravdu PLETETE! PROTO jsem doporučila "angličtinu", protože materiály na toto téma v češtině NEexistují (tou dobou tu jezdil Trabant, Š1000 a to je asi tak VŠEchno!
Vozy jako M3 apod. už jsou O TŘÍDU VÝŠ!
V reálu - jak jsem už také NAPSALA (!) šlo o "normální" vozy s verzí ve SPORTtovní úpravě a "velikostní" kategorie - řekněme Clio/Mini až Focus/Golf (tedy segment B, C) - v ŽÁDNÉM případě něco jako Audi RS4 - ale to jsem právě myslela že si někde "dohledáte/přečtete" - a NE abych vám takovéto ZÁKLADY vysvětlovala JÁ (a vy místo abyste vyučující "profesorku" pěkně "poslouchal" - tak ještě "remcáte" :-) )
TAKŽE: Nyní než zas nějaký "nesmyl" vyplodíte si k tématu něco "dohledejte/přečtěte" a ... a uvidíte že tak nějak jak to píši já TO JE!!! >:-[]
PS: A prosím pro příště tolik NE"machrovat" (to možná funguje mezi vámi "chlapečky" - mně to příjde spíš ....)
Pěkný den ;-)
Za kolik bys chtěla to RS a hlavně ST nakonec prodávat, když už teď je ST i s pěti hrnkama asi o 60 tis. pod GTI...
Zřejmě bys tím "pobila" ze všech stran spíš sama sebe... >:-[]
To vám nějak NEvyšlo, že?
Maličko "svižnější" FoFo ST vyjde LEVNĚJi než GTi - o DOST lepší FoFo RS v reálu NEbude o moc dražší = zleva/zprava je GTi "obklíčen" rychlými hot hatch(i) a to ještě NEdorazila 260 PSová Mazda 3 MPS - ta zas TAK drahá asi také NEbude - rozumní lidé VŠECHNY verze vyzkouší ... pravda jako RRH (rychlý rodinný hatchback "vyhraje" Golf GTi), pokud v nějaké souvislosti s těmito vozy použijeme slova "HOT" či "SPORT" - asi budou "lepší" ti ostatní
TAK - zřejmě jsem vás "pobila" ze všech stran ;-)
PPS: Shora vše "kontrolují" japonské "perly" STi a EVO, "zdola" situaci jistí vůbec NE špatná Honda Civic Type-R (ale jestli to SPRÁVNĚ chápu - ta vám bude "málo" HOT a ti ostatní zas "moc" HOT = jen ten "golf" je "akorát" - ostatně KDE jste "slyšel", že golf je ZAKLADATEL kategorie HOT hatch? :-)
To nevyšlo spíš tobě, tys chtěla v "Koln" upravovat něco co už dávno upravili sami...Focus ST rozhodně svižnější než současné GTI není, a první srovnávací test to jen potvrdí, klidně se vsadím... "Papírové" výkony jsou prakticky shodné a ST má nevýhodu větší hmotnosti, navíc hlavně v místě kde je motor...
A o prodejnost GTI se vůbec nebojím...Nevím, kdo by ho měl zrovna v této "disciplíně" nějak výrazně ohrozit? Nemyslíš si asi, že to bude "infantilní" Ma3 MPS, navíc (aspoň u nás) s o něco vyšší cenou než GTI...
a ja sa zase vsadim, ze ST je lepsi HOT HATCH a to celkom jednoznacne a aj ked nie je novinka stavim sa, ze na technicky narocnom okruhu zdola GTI celkom presvedcivo.
Myslíš si opak toho co já, nemám s tím problém, ale ani nemám důvod měnit svůj názor...
P.S. To s tím "jednoznačne" a "celkom presvedčivo" si už ale fuckt přehnal...
...dobrý "gambler" by z tebe určitě nebyl, prohrál bys i "gatě"... ;-) >:-[] >:-[]
presvedcivo som myslel nie casovo, ale pocitovo.Ja mam odjazdene na golfoch dost a aj na R32 a par kilometrov mam aj na ST a ver mi, ze ST lepsie vystihuje slovo hot hatch.Aj ked suhlasim, ze na denno denne pouzitie je lepsie GTI a je to celkovo vyvazenejsie auto, ktore nema vyraznu slabinu a momentalne je to najlepsi hatchback, ale nie je to pravy hot hatch.
To co říkáte je "moje řeč" :-)
Golf GTi - rychlý hatchback (málo HOT)
Mazda 3 MPS - rychlejší hatchback (docela HOT)
FoFo RS - NEJ-rychlejší PŘEDOkolkový hatchback (oPRAVdovÝ HOT)
BMW 135i - NEJ-lepší (dle mne) vůz této "velikostní" kategorie
PS: Golf 5 a 1/2 je také po DVOU faceliftech - to by MĚL být "vychytaný" ... (u 911 mi tento "přístup" NEvadí .. u "masovky" typu Golf mne až tak NEbere ...)
Pěkný den :-)
To RS je genialne a je to asi jedine rychle auto s prednym nahonom, ktore by som chcel mat v garazi.
Ta 135i je fantasticka, ale to uz v dnesnej dobe nezaraduju do hatch, ale HOT je plnkrvne.
Hot hatch su vsetko hatchbacky v nizsej strednej triede.
Prajem pekny vecer. :-)
S těmi "hatchbacky" se to spíše časem "vyvinulo" - stařičké bmw 2002 (ti?) se k "ostrým" vozům této třídy již před nějakými 40ti lety řadilo (já tam "dávám" vše od OSTRÉHO Clio - jedno jsem měla - po ... po to bmw 135i - dál tyto vozy "rozdělovat" do nějakých PODtříd apod. - to se mi nezdá - jsou to prostě menší vozy celkem praktické i pro "normální" ježdění ale když se "popoženou" ;-)
Něco málo jsem o FoFo RS četla a opravdu mi to "pojetím" těmi "úpravami" je VELMi sympatický vůz - prý se i dobře řídí a když jede NAPLNO :yes:
Pro technikyk/inženýry od FORD - "mé uznání"
Dobrou noc :-)
:-) děkuji - právě TAKovéto záběry se mi "líbí" (nic proti F1, ale to už je - na/pro mne - trochu moc "mimo") - toto je ten "styl" co mám ráda z WRC :yes:
no ja uz F1 nesledujem 4 roky, to nie je o kvalitach jazdcov, ale o financiach a je to nudna zalezitost pre mna.Je tam vela nadanych jazdcov, ale len par z nich dostane sancu jazdit za super staj a uz nehovorim o moznosti byt jednickou v time.WRC je ine kafe, to su pre mna majstri svojho umenia. :yes:
Facelift Golf V byl koncem roku ´06 (?) a vloni, kdy druhý facelift pojmenovali rovnou VI. :-)
PS: Raději více MYSLETE a méně pište - abych vás CITOVALA (nebo spíš NEJPRVE myslete a až POTÉ pište) - česky: 2krát "měř", jednou "řež" ;-)
PPS: To s tím "5 a 1/2" a "2hý facelift" - tomu se říká: vtip, žert, joke, Witz, plaisanterie atd. ;-)
Jinak to ale zas TAKový "vtip" NEní Golf VI. = DŮKLADně faceliftovaný Golf V., nebo? :-)
Pěkný den
Záměrně opakuji: Více čti a méně piš! Tvá póza autovševěda je docela trapná, kolik lidí ti to tu ještě musí napsat?
Opět připomínám, že se znovu potvrzují Dinarova slova....
Pominu teď tvé "fópa" s tím, že EVO je HH apod. Místo toho abys uznala svůj úlet, to jen stále dokola okecáváš...
Když tě ale lehce upozorním, že Golf5, žádný opravdový facelift nikdy neměl, tak tady začneš svou nevědomost ještě dál narcisticky rozvíjet...
Samozřejmě, že jsem pochopil tvůj "nový" inteligentí žert
s Golfem 5 a 1/2... To by byl ale i tak jen jeden facelift...podle tebe už druhý...
Tak že ten první byl údajně, jak tvrdíš, koncem roku 2006?!
Můžeš mi tedy prozradit, co se při něm zménilo? Světla, nárazníky, interiér...
Nebo ti stačí k označení facelift jen to, že VW začal dávat znovu (podle mně omylem) střešní antény k rádiu, upravil tlačítka na MF volantu apod. ?!
Máš potřebu dávat někomu stále (nejen) jazykové lekce, ale na to nejsou vždy tvé znalosti úplné...
Zase nějaká póza, že čeština je tvůj horse, nebo pro tebe spíš Pferd, či Stute...?
P.S. Dobře a česky je tedy buď: z hůry, nebo shůry...
doufám, že aspoň přijdeš na to v čem je ten rozdíl...
zřejmě ani ty uvozovky ti nepomohly "všimnout" si té mezery...ale jinak si to přece určitě i
sama dobře věděla, že...?
To je dnes TŘETí váš příspěvek na který mi NEJDE odeslat odpověď! To už mne docela ... (když napíši svých "pár" .. 20-30 řádků a pak mi to napíše "Příspěvek se NEPORAŘILO .."
Tak TEĎ jsem to vyzkoušela a zase to jde. Kruciš!
Záměrně OPAKUJi: NEJdříve/NEJPRVE si něco (asi to bude spíše v "cizím" jazyce) o "genezi" vozů s názvem "hot hatch" PŘEČTĚTE (zbytečně se tady "shazujete" - v době kdy toto pojmenování "vzniklo" bylo ostatně vozů s karoserií s výklopnou zadní stěnou "málo" - vpodstatě tehdy začínaly - to "hatch" neznamená JEN "hatchback" jak si (mylně) dnes vysvětlujete (ostatně dle vašeho trochu DOGMAtického výkladu tedy minulá Impreza WRX NEbyla hot-hatch a ta současná JE? ;-))
Je "fuk" co napíšete - až si jednou konečně něco na téma "počátek/historie vozů hot-hatch" přečtete, najdete tam MNOHO překvapivých variant a modelů - dnešní trh je bohužel MNOHEM "chudší/omezenější" (a vy byste z těch "pár" ostrých modelů co zbyly chtěl ještě některé "vyškrtnout" 8-s:no: )
PS: Co se historie hot hatch týče - tam NEmáte (nejmenší) šanci, ale když ZNALEC jako vy říká, že Golf V za těch 5 let (?) NEměl žádný facelift - asi to bude PRAVDA ;-) (myslela jsem že ano - ale to šlo asi o Golf Plus nebo Jetta či něco takového)
PPS: Víte že jako o "hot-hatch(i)" se kdysi kdysi PRADÁVNO mluvilo/psalo i o takových vozech jako "hot - Abarth" 600 (tedy myslím - prostě o nějakém to "mrňavém" fiátku")?
Tak jsem to napsala/přepsala ZNOVU a doufám že mi ta "mucha" zase NEnapíše: "Příspěvek se NEPODAŘILO vložit!" 8-s
jednoznacne kto jazdil na zadnokolke vie o com hovorite.Je svata pravda, ze riadenie a pohon na jednej naprave nie je zdaleka najlepsie riesenie a zadnokolka vie podstatne lepsie preniest a zuzitkovat vykon na kolesa, samozrejme na suchej ceste a navyse hot zadnokolky maju lepsie rozlozenie hmotnosti a je uplne iny pocit prejst zakrutu na limite na zadokolke ako na predokolke.
Možná bychom měli "ověřit/zjistit" zda má white label již řidičský průkaz a nějakou ZADOkolku (třeba klidně "jen" bmw 123d ;-) ) mu sehnat/půjčit a nechat ho maličko "projet" ...
PS: A poté ho nechat stejnou trasu GOLFem TDi jet :-)
PPS: A závěrem totéž s subřenkou 2.0 D ;-)
Docela bych chtěla slyšet jeho názor na podvozky/motory POTÉ :-)
To je sice v podstatě pravda, rozhodně to neznamená, že auto zadokolka je automaticky "lepší", než auto nezadokolka. To je totiž přesně jedno z hlavních "dogmat" Kylie...
Tady se někdo začíná trochu "kroutit/vykrucovat" :-)
NIC není 100%, nicméně zadokolka naprostou VĚTŠINOU bývá lepší (z PRINCIPu!!!) - myslím že by vám to potvrdili i studenti prvního ročníku vysoké školy ŠkodaAuto!)
BEZ legrace: Dnešními příspěvky maličko "propadáte" ... KAMpak KAM vám už bahno/močál sahá? Jak HLUBOKO jste se již "propadl"?
Trochu VÁŽNĚ: Když budete řídit vůz se ZADNíM pohonem (může mít klidně logo Hyundai) bude se vám řídit "příjemnější/snadněji" - to jsou opravdu ZÁKLADY konstrukce automobilů (NENí náhoda že váš zřejmě "oblíbený" koncern dělá víceméně JEN a HLAVNĚ PŘEDOkolky - je to jen DŮKAZ jeho původní filosofie a jména Volks Wagen ... u "normálních" vozů to v praxi NENí "problém" - u vozů které nazýváte "prémie" to již trošičku "slabší" je - ale tohle jsou opravdu ZÁKLADy a vskutku by vám to potvrdil student 1.ho ročníku - dokonce i ten studující u ŠkodaAuto ;-)
PS: Na DOGMA(ta) - Ten film Kevin(a) Smith(e) byl ale VELMi povedený, že? :-):yes: - moc NEjsem (ostatně v evropě "prosadil" koncept "vše vpředu" = "přední pohon" jakýsi André Citroën - to jen tak "mimochodem" ;-) )
Možná najde nějakou (VELMi vzácnou) výjimku, ale obecně LZE říci, že vozy se ZADNíM pohonem jsou "lepší" (anonymní nick kdesi na českém webu na tom co ví/zná každý profík a konstruktér asi mnoho NEzmění - řekla bych já)
Pěkný den :-)
Tohle znám od tebe už nazpaměť, reaguj raději na to co píšu tobě. Trapně a nesmyslně se mi opět snažíš dát nálepku odpůrce zadohrabů. To já rozhodně nejsem... To jen ty si jejich fanatickým a teoretickým(C5) vyznavečem...
A to že mi zase cpeš do mého "virtuálního" auta, blíže neurčené TDI, dokazuje jen tvou úroveň místních dogmatických odpůrců koncernu...
Mně žádné nálepky dávat nemusíš, já už jednu mám, má neutrální barvu a je bez nápisu...! :-!
Proč(pak) "teoretickým(C5)"? ;-)
Třeba vedle Brumly stojí v garáži něco ZADOkolkového :-)
A ve spodní garáži stojí třeba i něco VŠECHNOkolkového - jeden nikdy NEVí ;-)
PS: Nic to NEmění na tom že TEORIE mluví celkem JASNOU řečí (a já mám Brumlu ráda - za ty peníze ... :yes::-) )
PPS: NEvím jestli do tolika umíte - ale zkuste si spočítat KOLIKRÁT jste dnes použil slovo DOGMA - a ehm, možná budete PŘEKVAPEN, když si ve slovníku cizích slov dohledáte DEFINICI toho slova ;-)
Dobrou
pre zazitok z jazdy je urcite lepsia kvalitna zadnokolka ako prednokolka, teda urcite pre mna ano, hovorim z vlastnej skusenosti, ale tym netvrdim, ze prednokolky su neni dobre, alebo, ze nemoze mat niekto iny nazor a iny pocit z jazdy.
Zapomněl jsi ještě na 4kolky. Vše má své pro a proti a tvrdit, že jeden z těchto systémů pohonu je obecně, nebo univerzálně nejlepší je prostě nekonečná omezenost...
Někomu to ale stačí k tomu, aby tento logický názor inerpretoval jako odpor k jednomu z těchto systému pohonu...
Všechny auta se totiž nevyrábějí primárně ani prioritně zdaleka jen pro požitek z jízdy na kvalitní "suché" vozovce... :-!
white ja som nepovedal, ze je obecne zadokolka najlepsia.
Stvorkolka je super, nemam nic proti nej, ak by som mal jedno auto a pouzival ho denno denne cely rok a najazdil by som 50 az 100 tisic kilometrov rocne, tak by som chcel stvorkolku a to celkom jednoznacne, ale ked by som chcel nieco na vikendove blaznenie, tak by moja volba jednoznacne padla na zadny nahon.
Samozrejme, ze na vode a v zime je predny nahon lepsi, ale povedzme si uprimne, kolko dni je v roku suchych a kolko mokrych, ja myslim, ze jednoznacne je viac suchych dni. :-)
Tak ty s tím okecáváním nedáš pokoj...Že toho ještě dost nevíš třeba o Golfech mně nepřekvapuje, že sis ale ještě nestihla všimnout, že tebou tak uctívaná subřenka Impreza je v současném provedení (i WRX) s karoserií hatchback, to je už na pováženou... Takže žádný můj demagogický výklad...
Co se týče těch Golfů, tak klasický facelift (výměna světel apod.) neměla ani 3. a 4. gen. s vyjímkou cabrioletu, před "přechodem" ze 3. do 4. generace... Golfy se totiž velmi dobře prodávají i na konci životního cyklu jednotlivých generací (viz. prodej G5 v min. roce) a to bez nutnosti nějakých optických změn...To je jen další důkaz vyjímečné nadčasovosti designu všech Golfů...
"Okecáváním"? Vy tedy MÁTE "slovník" :-(
Že je SOUČASNÁ impreza hatchback jsem napsala JÁ! (vy jste se "jen" NEsoustředil při čtení ...) ;-)
To váš "demagogický" výklad by u starších modelů subřenku do kategorie HOT NEvpustil (a tu dnešní ANO) - přitom je to stále stejný podvozek/motor (já se narozdíl od vás na tvar plechů apod až tak NE"soustředím" - vlastně jestli to dobře chápu, vy říkáte že bmw 130i se do VAŠEHO pojmu HOT-hatch "vejde", zatímco bmw 135i se tam NEvejde?
Když už si tak "povídáme" a pěkně "vyko-tykáme" prozradíte KOLIK vám je? :-)
asi to mysli tak, ze 130i je hatchback, ale uz 135i nie, pretoze to davaju do jednotkoveho kupe a nie do hatchbacku aj, ked ide o rovnaky podvozok a triedu auta.
karoserie kupé a hatchback je stejná... od kdy...karoserie nemá žádný vliv na auto?... tak proč se třeba Fo RS dělá výhradně jako 3dveř...? Stejně jako extrémní tuningy na 6válcové Golfy se dělaly jen pro 3dveř. a navíc bez střešního okna...
Tak karoserie "coupe" a "hatchback" jsou STEJNÉ? Já už asi budu dost "unavená", nebo nevím ...
Och a s tím "tyko-vykáním" NEmám "problém" ;-) - mne ten věk zajímal z trošičku jiných důvodů (ale děkuji - a ta fotka sice není nějak stará, ale ... no možná jí vyměním :-) )
PS: Karoserie samozřejmě MÁ vliv na chování auta (o tom žádná!) - a opravdu i to střešní okno (já je NEmám moc ráda - vlastně jsem ho měla jen v subřence a LEGENDu, kde byly "sériově") "naruší" tuhost karoserie ..
NEchci vás "trápit" s těmi karoseriemi - ale OPRAVDU do kategorie nazývané obecně "hot hatch" se dříve "normálně" řadilo vše - jedno na přesném typu karoserie - od "pidi" vozů typu mini či toho maličkého fiat 500/600 - už nevím který ... ale samozřejmě ve verzi ABARTH po ... já nevím co - dnes asi třeba to EVO a podobné vozy. Prostě to "hatch" NEznamenalo výhradně JEN tento typ karoserie (to by tam NEpatřilo ani to bmw 135i)
PPS: Když mluvíte o "tuning" - viděl/četl jste o bmw 1 s V8 od Hamann? :yes::-):yes:
Nemám rád 1čkové BMW. A v provedení kupé už vedle trojkového kupé nedává vůbec žádný smysl... Když menší BMW tak jedině 3cupé :yes:, současné nejhezčí "klasické" BMW nedoformované banglovými patvary... 1čkové kupé má "korejský" design ve stylu podobném třeba jako i30, a kdyby tenhle tvar přesně udělal třeba ten Hyundai, budou jím někteří opovrhovat, ale má to placku BMW, tak...
Vůbec nemám rád to cpaní se do netradičních tříd pro určitou automobilku. BMW1, MB A, MB B, Phaeton apod. většinou chcou dnes dělat pokud možno všichni všechno...proč?
Každý má dělat to co umí nejlíp a to platí obecně... :-!
no robia to vsetci preto , lebo musia byt konkurencie schopny a chcu mat zisk a napr. take BMW1, MBA, MBB ma vysoku predajnost v europe.
Mna tiez designovo to BMW1 nechyta za srdce, ale vikendova jazda v nom je uzasna.
To je mi jasné, že chcou mít větší zisky, jako všichni, ale takhle si v podstaně hlavně hodně navzájem přetahujou zákazníky. Ten efekt je tak ve finále i vzájemně kontraproduktivní...Jedna značka ukousne kousek prodejů druhé
v nižší třídě a ta druhá té první kousek ve třídě vyšší, přitom oboum se zároveň zvednou podstatně celkové náklady...
A víkendová jízda je v 3er Coupé ještě úžasnější...a když někde zastavím, nemusím "řešit", jak moc divně vypadá to,
z čeho právě "lezu"... ;-)
3coupe je v prvom rade krasavec, aj ked zo zadneho pohladu to mohlo byt aj lepsie.
Ale ostra jazda na okrskoch je lepsia v jednotke, ale comfortom je na tom jednicka samozrejme horsie.
To jsou (u 1čky i 3ky) víceméně "okrajové" modely (i v Deutschland) - já jsem chviličku "zvažovala/zaujala mne" verze 23d (asi i trochu "prakticky" - v "běžném" životě by jezdila skoro jako 35i a ta "pidinádrž" by mne ve spojení s tímto motorem tak NEvadila) ... ale pravdu máte ... Alpina D3 by byla "celkově" ;-) LEPŠíM řešením ...
Zde se SHODNEME!
PS: Nicméně řídit jedničkové bmw je alespoň "ok" - dokonce ho považuji za možná NEJlepší vůz třídy (ale "krásy" tedy moc NEpobralo - to je fakt ;-\ )
Nejlepší vůz třídy je Golf! Ne, výhradně požitkem z jízdy, ale celkově... Na něj prostě nemá A3, BMW1 a už vůbec ne MBA...A to je "prémie". Jemu nejblíž celkově je, už o dost delší, Focus, ale i tam je ještě pořád "znatelná" mezera.
Stačí projet srovnávačky, několik let zpátky a není třeba ani čísla prodejů, které nejsou (jak dlouho!) žádná náhoda...
Samozřejmě nečekám, že budete souhlasit...
A samozřejmě, že lepší než Golf je Golf GTI... ;-)
white, ak by som si kupoval auto nizsej strednej triedy ako jedine do rodiny, co vacsina ludi na SR aj v Cechach kupuje ako rodinne, tak Ta velmi potesim, jednoznacne by som si kupil noveho golfa.Momentalne je to najlepsie a najvyvazenejsie auto svojej triedy, ktore nema ziadnu vyraznu slabinu a dokonca sa mi designovo paci ovela viac ako predchodca. :yes:
Tady jste asi "trefil hřebíček" - na českém trhu je "vnímání" aut dost jiné než ... třeba jen na podobně velkém rakouském.
PS: Např. ono bmw 1 je v Deutschland poměrně VELMi dobře prodávaný model (v česku snad až "propadák")
PPS: Jaký motor byste do svého nového Golf VI. zvolil? ;-)
2.0 T(F)Si - tak to se (i zde) SHODNEME! ;-)
U bmw 1 mne "láká" diesel 23d (byť "teoreticky" - no i "prakticky" mám raději benzín)
Bože - je HROZNĚ pozdě - dobrou :-)
Myslím že jste si právě SÁM odpověděl a "vysvětlil" (si) NE"smysl" onoho označení "prémie" ;-)
PS: A jinak samozřejmě záleží na konkrétní motorizaci - a to "celkově" to je přeci JEN to, co redakce (-toři) "nastaví" (já třeba bych VÍCE "bodíků" dávala za "jízdní" věci - méně za "zavazadelník" apod - zkuste si někdy ta "hodnocení" resp. body/procenta nastavit dle SVÉHO - TO bude "změna" ... často dojdete ke ZCELA jiným výsledkům!
Další "finta" je jakou použiji pro srovnávací test motorizaci (popř. i výbavu - v časopisech kde se na to hodně dá) ..
Prostě VŠEchno je to v první řadě "oblbovárna" - slušně řečeno "marketing" ;-)
Já například bych pro sebe OPRAVDU raději vybrala bmw 120d než Golf TDi
Dobrou :-)
Motory BMW, a možná diesely ještě víc, jsou velkým trumfem BMW obecně... CR v dieselovém Golfu je velký posun k lepšímu proti PD, ale na diesely BMW to ještě úplně nestačí..
Já bych u auta jako je Golf zůstal raději u benzínu a šel bych do 1.4 TSI, v slabší, nebo silnější variantě, podle financí a povahy řidiče. V obou případech se 7st. DSG, které si také s benzínem rozumí lépe než s naftou...
Úplně deální je ale samozřejmě 210PS - 2.0 TSI ve verzi GTI
s adaptivním podvozkem na dokonalých dvoubarevných 18". To má i s rozměrem pneu 225/40 R18 údajně (podle Autocaru) vyjímečně komfortní i sportovní podvozek... Prostě konečně opravdu dvě auta v jednom, které fungují nejen v "reklamě"...
ono BMW je v dieseloch momentalne lepsie aj v porovnani s MB a Audi, aj, ked nove biturbo 250CDI je vyrovnany super BMW.
Myslim, ze VW koncern vylepsil diesle CRkom, ale este stale to nie je ono hlavne kulturou chodu a spotreba je horsia ako u stareho cerpadlo- dyza.Tam by som si to ani nedovolil zrovnavat s BMW dieselami.Jednoznacne stvorvalcovy dieselovy dvojliter z dielne BMW je najlepsi diesel vo svojej triede, nie, len vykonmi, ale aj spotrebou a emisiami.
Tak BMW má nejlepší přímovstřikové diesely už od doby minulé generace 530d a s tím jsem něco najezdil... Diesely, které byly v té době v Audi, nebo v MB se s ním vůbec nedají srovnávat...
Ten motor je dodnes prakticky stejný, jen se dále evolučně vylepšuje, zvedá postupně výkon a krouťák, ale ten základ je tam pořád stejmý. Kultivovanost, neuvěřitelný poměr síly a spotřeby. Sice jednou odešlo těsně po záruce turbo, ale nakonec to uznali jako vadnou sérii dílu...
To např.tehdejší nepovedený motor v Audi 2,5TDI neměl s jeho současným nástupcem 3.0TDI absolutně nic společného...
Ten je také vynikající, i když není řadový, ale jen vidlicový...
no suhlasim, ze novy 3,0 TDI je vyborny diesel, ale este zaostava za BMW spotrebou, moznostou pouzitelnych otacok a pruznostou, ale kulturou chodu si myslim je o nieco lepsie na tom.
Nesmieme zabudat ani na 320CDI, ktory sa sice dockal az teraz malej upravy v novej E klasse, ale je to taktiez vyborny motor a dobra 7 G-TRONIC.
Ale Steptronic je momentalne lepsi v rychlosti radenia, hlavne v manualnom rezime, akurat si myslim, ze mu chyba ten siedmy stupen.
Mohu-li vás trochu "potrápit" ;-) - neměli bychom zapomínat ani na nový V6 3.0 HDi - je to bi-/twin-turbo, ale cenově bude ...(a letos bude v Jaguar, Land Rover, Citroën - prozatím) :-)
K němu je převodovku Aisin, která VŮBEC NEní špatná, a svým "pohodovým" opravdu plynulým řazením se "málem/možná i" vyrovná mercedes(ímu) 7 G, ale dle mých malých zkušeností - bmw je JINDE (ehm, o dost ;-) )
Pěkný den :-)
no samozrejme ze som nezabudol na novinku PSA, to by som si nedovolil, ale este zatial nie je poriadne preverena, tazko ju hodnotit bez realneho zvezenia a kratkej doby na trhu.
Co sa tyka toho 7 G-TRONIC verzus STEPTRONIC, tak sa vyrovnaju logikou radenia a zamatovostou preradovania, aj, ked trosku z mojich skusenosti 7G radi jemnejsie, ale jednoznacne je to tym, ze MB robi auta pre inu klientelu ako BMW a preto je tam kladeny doraz na komfort jazdy a radenia.Samozrejme BMW ma dynamickejsiu prevodovku, ktora radi rychlejsie hlavne v manualnom rezime a dava trosku aj kopance, co zase zjavne MB potlaca.Ale rychlostou preradovania sa STEPTRONICU vyrovna len VW dvojspojkova DSG,ale tej logika je niekedy diskutabilna, hlavne smerom na dol.
S tím 3.0 HDi jsem chtěla jen "popíchnout" ;-) (i když se těm "prémiovým" motorům asi opravdu "vyrovná")
Přiznávám, že s DSG jsem ještě NEjela, co se MB týče - trochu "zkušeností" tam mám a NENí "špatná" - ale OPRAVDU se jí i ta "levná" verze Aisin co mám V C5 maličko/vzdáleně "vyrovná" (takže 8mi stupňová verze ji možná i "překonává") - opravdu NEJ-povedenější mi v současnosti přišel automat od bmw (ale samozřejmě máte PRVAVDU, že jsou "vědomě" JINAK "laděné")
PS: A to jsem NEměla možnost zkoušet novou převodovku v bmw 7, ta prý také :yes:
tak v tej osemstupnovej som este nesiel, ale super je napriklad aj novy S-TRONIC od audi.
Jedno ale musim uznat, ze som od MB cakal v novom Ecku prepracovanejsiu 7G, v tomto ako keby zaspali trosku dobu a pravdu povediac, cakal som aj vyraznejsie navysenie vykonu 320 CDI, ktory je vlastne na trhu od roku 2005 a az teraz ho trosku prepracovali, ale pridali mu len 7 konikov a krutak zostal, ale cakal som, ze pojdu niekde k urovni 250 koni a okolo 560 Nm.V tomto moc nechapem logiku MB, ved premiova konkurencia posuva vykony priebezne pocas jedneho zivotneho cyklu viac krat, aj ked podla prvych testov a zvezenia, im islo viac o usporu paliva a kulturu chodu, co sa im podarilo, ale aj tak som cakal viac.
Ono MB má již DELŠí dobu s "diesly" trošičku "problém" resp. zpoždění (tedy nový 250 CDi je asi VELMi povedený, ale CELKOVĚ, když vezmu v potaz VŠECHNY motory, tak to zas tak "převratné/prémiové" NEní ...)
A teď jsem NEměla na mysli čistě jen "výkony" (čím více mám praxe, tím více jsem přesvědčena že nějaké "číslíčko" MAX. výkonu či točivého momentu sice samozřejmě smysl MÁ, ale DŮLEŽITĚJŠí je "komplexní" chování a fungování motoru - tam se vlastně dotkl "vrcholu" a jde "s dobou" MB nyní s tím 250 CDi, jinak (mám pocit) maličko (malilinko) spíše "zaostává"
Stejně jako u té převodovky to NEní v reálu "problém", spíše jen ... trochu chybí určitý pocit NADřazenosti a technického NÁSKOKU (který by měl majitel "vrcholného" automobilu - jímž mb rozhodně byl/je a bude - mít).
Jak sám píšete - je to spíše v kategorii "pocitů" a "očekávání" - prostě od loga Mercedes očekáváme MAXIMUM - prostě ROZDÍL od "ostatních" by "měl být" VĚTŠí (i za TO se přeci platí ta vyšší cena - a nejen pořizovací)
Pěkný den :-)
ano v podstate suhlasim az na 350 CGI a V8 500, hlavne ta 500 patri stale k spicke, nielen vykonmi, ale dokonca aj spotrebou a to aj dokonca v porovnani s takou MOTORARSKOU velicinou, akou je BMW.
Z mého pohledu je NEJ- současný "výrobek" Mercedes(u) CL a SL 6.3 AMG :yes:
PS: V8 500 je výborné, ale teď co bmw nasadilo své dvou-turbové 4.4 ... no asi bych zvolila to ;-)
Spěchám odjíždím - pěkný den :-)
samozrejme, ze 63AMG je naj, ale to je uz iny svet.
Mne sa velmi paci SL 63 AMG upravene od CARLSSONU a ma tu bozsku matnu metalizu.
No to nove dvojturbove 4,4 uz by som radil medzi vrcholnu ponuku a ma to dve turba a asi by bolo lepsie porovnavat to s 63 AMG.Vykonovo to bude urcite parada, ale uz to nebude ta zamatovost a feeling klasickej V8.
Nu, proti AMG "patří" ta OSTRÁ verze "M" - proti V8 500 je zaměřena ta "normální" 50i ... a ta je v tuto chvíli, dle mne, asi LEPŠí - si myslím..
PS: SL 6.3 AMG patří k NEJ- vozům (přitom čistě "teoreticky" kabriolety já NErada) co jsem kdy řídila :yes:;-)
Pěkný den :-)
No ja zase aspon co mam vycitane z testov, je co do zrychlenia na desatiny rovnaka ako 500, reakcia na plyn je taktiez porovnatelna a zatah odspodu je v prospech 500, ale zase je fakt, ze ide o motor 5,5 litra, ale zase na druhu stranu ma tento motor este o nejaku desatinku litra mansiu spotrebu ako 50i, co je nevidane, lebo ako vieme v tychto parametroch je BMW uplne na samom vrchole.Ja osobne povazujem za skvost motor 55 AMG KOMPRESOR.
NEvím jak v česku, ale pár km na severAzápad to s těmi "srovnávačkami" NENí vždy tak "jednoznačné" ;-)
Navíc v kategorii "poruchovost/spolehlivost" (asi nejraději mám dlouhodobé testy - tam se člověk o voze "dozví" víc než z kdejakých testů) dopadl poslední testovaný Golf TDi až VELMi špatně (bmw 1 právě NAOPAK :yes: )
to je fakt, ze v teste na 100 tisic kilometrov sa umiestnilo BMW1 na uplne prvom mieste zo vsetkych testovanych aut.
Co sa o golfe neda povedat a podobne vysledky zverejnil aj ADAC.
Logicky a nejen pro mne může být HH, ostřejší, nebo ostrý hatchback, zpravidla v nižší střední, tedy kompaktní třídě...
Co je na tom nelogického, nebo nepochopitelného...?
A klidně mi tykej, tady si tykáme všichni...
Taky nevím kolik máš přesně roků, ale náš věkový rozdíl bude, odhaduju... docela malý...
Tak zrovna R32 bych tu vůbec nepletl, ten byl moc těžký a to hlavně na "předek". To je sice i ST proti GTI, ale zdaleka ne tak zásadně. Už G5GTI byl ST naprosto vyrovnaným soupeřem, a při srovnání v Autocaru, který Fordům výrazně "fandí", psali doslova, že GTI má blíž k HH a ST zase blíž ke GT. Důvod? Hmotnost, větší-objemnější a těžší motor, celková délka...
A při dolaďování G6 GTI se bral i ST rozhodně v potaz.
A předpokádám, že v G6GTI si ještě nejel...
Pokud tedy tvrdíš, že GTI není pravý HH, tak potom ST také ne...
nie v G6GTI som este nesiel, ale uz som cital dost testov a vladla spokojnost, ale nepovedal by som, ze to hodnotili ako prave sportove nacinie.
No ano samozrejme ze R32 je tazka v predu ked tam ma taky motor, ale pre mna je blizsie k sportovemu autu hlavne tym motorom.
V ST je priamejsie a strmsie riadenie a clovek na 100 percent vie co sa mu deje pod zadkom, co u predoslej generacie GT nebolo a navyse ta predosla generacia vyzerala o nicom a taktiez posledna 5R32 vyzera oproti 4R32 o nicom.
4R32 mala charizmu a dravy vyzor sportovca.
Tak 5R32 mně celkem nic neříká, tedy kromě zvuku, zadního nárazníku a výfuku. Ale G5GTI se mi líbí stokrát víc, než natáhlé ST
s podivným designem. Jako by se lekli po Focusu I sami sebe a nevěděli co si s jeho designem dál počít. A poslední facelift tomu rozhodně nijak nepomohl...Na vzhledu ST je tak zajímavý pouze odstín jeho oranžové barvy... ;-)
Ale postav vedle sebe obě auta třeba
v neutrální bílé a hned uvidíš ten rozdíl...
to je vec vkusu, 100 ludi 100 chuti.
Mne sa facelift ST tiez moc nepaci, skor sa mi pacila ta starsia verzia.
Ale ja som nechcel designovo porovnavat GT verzus ST, len som napisal moj subjektivny designovy nazor, ale jedno je iste, ze ST v tej oranzovej farbe je urcite viac odlisne od beznych hatchbackov ako GTI.
No právě jak píšu, jen ta oranžová, ale třeba v té bílé...
Viděl jsem je vedle sebe právě v bílé a obě 3dveř. ...
A tam už je to zcela evidentní...aspoň pro mně
Např. zepředu je mnohem výraznější i odlišnější GTI...
dále kola, dvoubarevné 18" kola GTI jsou dokonalé vzhledově, ale i praktické...
No nic, už se těším na tu první větší srovnávačku, můj favorit je jasný, až něco vyjde, určitě se ozvu, dobrou... ;-)
Ale o PRODEJNOSTi přeci NENí sporu! :-)
Já jsem třeba NAPROSTO přesvědčena, že subaru boxer diesel je SKVĚLÝ málem FENOMENÁLNí motor - a po bmw určitě NEJ-lepší dvoulitr, ale NÁSOBNĚ více lidí si koupí starý pumpe-düse TDi - stejně jako u FILMu HUDBY a dalších věcí KVALITA NENí tím HLAVNím, podle čeho lidé při nákupu volí ...
Neby vy jste si myslel že ano? :-)
Pokud se s vámi budu bavit třeba o oné hudbě, opět se dovím jednu věc, že jedna bluesovo/popová zpěvačka je prostě nejlepší a nic jiného ani není. Obdobně i v autech. :-!
Já myslel, že když napíšu nějakou kravinu, tak ji pochopíte. Snažil jsem se použít Vaše myšlenkové pochody a dedukce, které zde pod svým jménem prezentujete. ;-)
TEĎ jsem se dívala a vy tam stále NIC NEmáte (jen a jen "šeď" ;-) )
PS: A můj "mozeček/jeho dedukce" se NEsnažte "použí(va)t" - to je trochu jako kdybyste chtěl řídit formuli ... NEviděl jste včera, jak to kluci "jen tak tak" drželi na silnici? Tedy "dráze"? :-)
Tedy přiznávám, že já jen "kousíček" zahlédla, ale "nový" Schumacher jak se o něm píše asi opravdu JE nadějný ...
PS: Já pokud něco tak "fandím" (ty uvozovky jsou tady celkem "na místě" ;-) ) Seb(ovi) a "maličko" sleduji WRC, ale "vývoj" a kam to "úředníci" tlačí - ;-\ - to mne až tak NEbere - ale posledních 10 let to byla docela "prima" zábava ..
Formule je na mne už trošičku "moc" - ostatně myslím že je "na místě", že se jím říká "PILOTi" - mně "bere" já "uznávám" když vidím jak se vůz WRC silničkou vysokou rychlostí * ... třeba jak Seb v Argentině přejel horizont a pár metrů před sebou UPROSTŘED silnice viděl KRÁVU - a v tom "zlomku" se rozhodnout zda jí "obletět" zleva či zprava ... TOMU já říkám "řidičské mistrovství" ... a přeci jen to alespoň vzdáleně má něco "společné" s "normálními" auty - formule je ... tak trochu letecko/raketový průmysl (spíš než auto) - to je tedy MŮJ pohled na věc ;-)
Pěkný den
Těch 900 je průměrná cena v EU (tam kde byla dosud oznámena). To, že jsou ve Fordu v ČR střelci, to je jiná. Plátce DPH nejsem. Tak čekám až mi napíšeš to lepší GT... za meloun, abys neřekl :-)
Focus ST má 166 KW a to nemá ano Golf ani Cupra :-! !Nehledě na podvozek.Jo a to neni neni apríl.To auto se možná opravdu zrodí.Bude to taková třešnička k odchodu současné generace.
Neměl jsi náhodou ty "koule" i z matiky? Focus ST má 165 kW, tj. 225 PS. Jak už jsem tady dneska jednou psal (nečteš, neznáš, ale machruješ) nejsilnější sériový! Leon Cupra má 241 PS! Hádej, které číslo je vyšší? Cupra má lepší max. rychl. i zrychlení. Už Golf5 GTI se prodával celé dva roky před ukončením této generace i ve verzi s 230 PS. To je také vyšší číslo než 225! I on měl lepší maximálku a spotřebu než ST. ;-\ 8-s:-!
P.S. A že má dnešní G6GTI i s motorem o 10 kW slabším, prakticky stejné parametry zrychlení a max. rychlosti jako ST, to také o něčem svědčí...
Edition 30 byl sériový dva roky prodávaný model Golfu GTI. To nebyl žádný tovární kit nabízený omezeně jen na některých trzích. Nějak si vynechal tu Cupru, asi čistě náhodou...
A že Ford ještě dnes i po faceliftu stále nabízí
z pětiválcového! dvaapůllitrového! turba jen 225 PS pro ST, je jen jeho volba...
Tak ST ho na ty svá kila také potřebuje a na 2,5l foukaný 5hrnek je to velmi průměrná hodnota krouťáku, 4vál. 2.O TFSI má pro čtyřkolky mnohem vyšší hodnotu!
Nejvetsi sranda je ze to mozna jednou ani nebude jen hloupy april. Ale nechame se prekvapit, jak se dnes modne rika. Ted by to chtelo hlavne ostrou Fiestu, i kdyz ta 1,6 Sport se take povedla.
..jasne, RS mohl sice stat neco pres 900, ale vidim to tak, ze cena na milionu je vporadku. - je to uz velmi ostre nabita zbran, zadna kara jentak do provozu, tuhle roli hraje ST, a to ma mimochodem taky dobrou cenu.
protentokrat vyjimecne: bravo ford :yes:
(ten fokusackej kokpit protentokrat rozebirat nebudeme, right..)
Tak koukám, že jste se tu včera pěkně rozjeli. No tak se zpožděním přidám pár statistických údajů o ST a GTI:
0-100km/h: ST 6,8 GTI 6,9
hmotnost: ST 1437 GTI 1318
spotř.město:ST 13,8 GTI 10,0
Jen podotýkám, že ten rozdíl v hmotnosti 119 kg jde u ST především na vrub těžšího motoru, takže na předek - co dělá v zatáčkách metrák navíc ti co jezdí ví. O spotřebě ST toho bylo napsáno už hodně kritického i v anglických časopisech tradičně hájících Ford, protože rozdíl 4 litry na sto je takový, že to hájit nechce nikdo.
Díky, nepotřebuju, mám vlastní a není od Buraga, ale z Wolfsburgu :-) Moje průměrná spotřeba za posledních 15tis. km je 10,2 litru, ale je pravda, že po městě ho moc netrápím.
chlapci, chlapci, nikdo z nás ještě touhle fordí bestií nejel, spousta z vás by si možná v dlouhym táhlym i n.a.s.r.a.l.a. do gaťjek, nicméně chytrý ste jak sainz se solbergem dohromady. Impreza sem, evo-micina tam, peněz koukám máte že byste mohli sponzorovat českou WRC relý. Takže hošani, až se první z vás sveze s novou RS (lifte - to platí hlavně pro tebe) tak chci slyšet pořádný zhodnocení a ne tyhle angličákový moudra... :-!
HeZKý dEn... >:-[]
Nové zavěšení předních kol, to zní zajímavě, možná se rodí nové a důležité technické řešení pro masovou výrobu a Focus III. A možná to i fanouškům, kteří doufali v konkurenci STI a EVO, pomůže spláchnout hořkou pachuť nového FWD RS.
Jinak... nerozumím úplně omezení nabídky na tři barvy. Osobně mám rád bílou, žádný problém, ale třeba v červené a v černé se to nabízet mohlo, nemluvě o klasické ST oranžové. Asi hra na exkluzivitu, no, dejme tomu...
Tak se nám po testech začíná ukazovat, že Ford asi opravdu udělal "nejlepší" předokolku a zvládl i zbourat předsudky o vysokém výkonu na přední nápravě. Čistě jízdně bez připomínek, ale pár otazníků mě stejně napadá.
Největší rozpaky u mě budí cena a na koho ( jaké zákazníky ) vůbec Ford s RS míří. Když pominu cenovou výhodnost na západ od našich hranic ( která se ale netýká jen RS ), tak mi cena přijde tak trochu "sebevědomá". Nějak si neumím představit, jak si tohle vozidlo koupí někdo dobře zajištěný jako jediné kompromisní na denní ježdění a zárověň sportování ( vzhledem k ceně ). O dost levněji jdou koupit HH, která nedosáhnou tak ulimativních časů, ale řidičskou zábavou na okresce se budou RS blížit a to nezmiňuji pro volbu jediného auta důležité náklady na provoz a denní použití. V případě člověka, který už uvažuje další auto čistě na zábavu mi RS přijde prostě málo ( hlavně s ohledem na Caterham ). Kupovat si další auto s tím, že ho chci čistě na zábavu a můžu se vykašlat na kompromisy a pak sáhnout po předokolce.... ;-\ .
Já bych RS označil za hodně vysoko postavený kompromis mezi HH. Resp. "jinde" postavený kompromis.
P.S. Pánové u HH házet čísly zrychlení 0-100 a výkonem neznamená téměř nic.
Na zábavu RS málo rozhodně není.
Já bych dal tvoje "sportovně" do uvozovek, a ke sportovní jízdě potřebuješ pořád dokola gumy, brzdy, kapaliny - to leze do peněz, A HLAVNĚ, když zkusíš opravdu sportovat tak Golf se ti rozpadne, ST se ti taky rozpadne, a RS se rozpadne jenom trošku a oprava (upgrade) nebude taková rána.
Čti celou tu větu. V případě člověka, který uvažuje, že si koupí druhé (třetí atd.) auto ( to zanmená auto bez ohledu na praktičnost ) je RS za tu cenu prostě "málo".
SOUHLASím - mně se zdá FoFo RS "perfect" :yes: a "povedený" :-)
Konkurence bude TĚŽKO "vymýšlet" něco lepšího - asi bych to "riskla" a nazvala ho BEST hot hatch 2009 :yes:;-)
Pěkný den
Taky zmiňuji "trochu jinde postavený kompromis". A proto taky píši, že si neumim moc představit kupce, který bude chtít RS i na denní používání ( jako jediné auto ). To mi dávají větší smysl "normální" HH, která sice nebudou "tak rychlé", ale zábava s nimi bude také budou přátelštější pro "normální" život ( komfort, náklady ).
..FoFo RSII bude dle mě úspěšný, protože tolik humbuku na internetu kolem podobného auta už dloooouho nebylo a pro FoFo RS to je výborná reklama. Navíc působí velmi exhibicionisticky, takže zláká i pár kupců z řad pozerů, kteří by jinak volili jiný typ auta. To co tady napsal figurka, je velmi trefná a logická úvaha, se kterou více méně souhlasím. Ale pominu-li málo známé šílenosti typu Caterham, tak najít za mega větší porno, než je FoFo RS skoro nejde..
FoRSII, už úspěšný vlastně je a i s tím "pornem" máš v podstatě pravdu...
Otázka je, jaký bude jeho komerční úspěch, a kolik prodaných kusů lze už považovat za opravdový prodejní úspěch... :-!
Ano, toto byl u první generace problém, když byla ztrátová. Ovšem, je nutno uvážit i zvýšení image, které Fo RSI Fordu přinesl - přece jen to byl po 7 letech půstu zase jeden Ford s přídomkem RS a jistě pomohlo i nejedno neoficiální pasování na nejlepší předokolku všech dob. Těžko říct, nedovoluji si odhadovat, jestli se tímto ztráty alespoň nepřímo zmírnily. No každopádně, předpokládám, že se Ford poučil a napodruhé už si to spočítal líp. Podle předběžného infa to vypadá, že v ČR se po 30 vyhrazených RS jen zapráší.
Máš pravdu, těch alternativ kolem mega moc neni. Má úvaha mě vedla směrem k "relativní" nepraktičnosti, resp. méně komfortní denno denní použitelnosti. Samozřejmě, že se najdou i tací, kteří ho budou používat denně a budou velmi, velmi spokojeni ( stejně jako někteří používají denně třeba STI). Jen je otázkou, kolik jich bude.
A v případě, že někdo uvažuje o koupi dalšího auta do rodiny, jen čistě pro zábavu a co největší požitek z jízdy, tak i předpokládám, že je na takovou kratochvíli vybaven i finančně. A v tomto kontextu si opravdu velmi obtížně představuji, jak dá někdo lehounce pod mega za "pouze" předokolku, když o trošku výš jsou dosti specializované 4x4, možná ještě skladovka končícího roadsteru s vysokootáčkovou atmosférou (S2000), relativně malé kupé s pověstí velmi zábavného vozu a solidním výkonem (370Z) a i relativně blízko je i třeba Boxster. A to nezmiňuji řidičskou šílenost typu Caterham a nebo z jiného, ale velmi stylového soudku Shelby GT500, nebo Challenger SRT.
Škoda že RS není čtyřkolka. Fordu by to i umožnilo lépe marketingově využít úspěchy v rally a to auto by se na trhu postavilo ještě trochu jinam.
ano tu stvorkolku by to chcelo, ale podla testov co som videl, to funguje na jednicku aj bez 4x4.Ten RevoKnuckle a samosvorný diferenciál Quaife je super.Navyse tym, ze to nie je stvorkolka sa vedeli dostat cenou na prijatelnu uroven a vyvojovo a vyrobne usetrili hodne.Navyse by to auto bolo tazsie a emisiami a spotrebou by isli tiez hore na co sa v dnesnej dobe az moc pozera.Jedina chybicka je trosku vyzsia vaha, ktora by sa dala eliminovat, ale zase by to auto islo cenou podstatne vyzsie.
Já taky netvrdim, že to auto nefunguje. Naopak, dle testů ( a nemám důvod nevěřit ) na suchu budou mít problém i "sportovnější" auta se "sportovnější" koncepcí.
Bohužel, v případě volby auta čistě pro zábavu, nebo i na image, když člověk počítá s tím, že to jsou ( z logického pohledu věci ) vyhozené peníze se najdou stejně rychlá, nebo i rychlejší auta se "sportovnější" koncepcí a nebo auta s pořádným "machoo indexem".
V případě pohonu 4x4 by se to auto, už jen pohonem a image posunulo zase někam dál ( při zachování rychlosti) a lépe by využilo spojení Fordu a světa rally.
To sice PRAVDU máte, milý figurko, ale "přestavba" na 4x4 je už "příliš náročná" a (dle mne) HLAVNĚ poněkud "změní" charakter auta - já osobně si "cením" že u Ford postavili vozem RS asi NEJ-zajímavější současnou PŘEDOkolku (a letům "cizelizovaným" EVO a STi by asi stejně těžko konkurovali - možná trochu "paradoxně" jim tím přístupem - "famózně" upravenou předokolkou - budou konkurovat vlastně "lépe")
Ode mne dostávají :yes: a "1*" ;-)
Pěkný den
100% suhlas s Vasim nazorom. :yes:
A hlavne to RS je lepsie pouzitelne na kazdodenny zivot ako napr.EVO a STi a plnohodnotne WRC a nemyslim si, ze 4x4 by posunulo image RS niekam vyzsie, to RS si drzi image prave kvoli terajsim svojim vlastnostiam a v tom to prave je.
Jedno, ale viem, ze ja by som prijal taketo nieco, ale zo zadnym nahonom.
To je posun jako blázen, Kylie chválí něco s předním náhonem
a Brumla to není... :yes:
A dokonce to kladně srovnává se svou uctívanou subřenkou... >:-[]
Milý whi-bel(e)!
NEsmíte tak moc používat: Podle SEBE soudím TEBE ;-)
Já chválím to co za DOBRÉ považuji ... tedy např. tento FoFo RS :yes:
PS: Zatím jsem to tady napsala asi jen 999x, tak to "zakulatíme": Brát vozy dle ZNÁČKU na kapotě, či dle MÍSTA, kde je výrobce "doma" - to je (bývá) spíše "bubost" - povedený model/motor najdete v South Korea a "mist" v Deutschland ... "paušalizovat" (Citroën je ale jinak CELKOVĚ NEJ-lepší - to JASNÉ, že? :-) ) je opravdu NE"smysl"
Pěkný den ;-)
No tak zrovna já jsem typický "bojovník" proti "paušalizaci"...
Viz dávný boj s tvým "dogma" o zadním pohonu a klasické koncepci, jako jediné správné na celém světě... :-!
P.S. Přesto si dovolím tvrdit, že těch povedených modelů/motorů najdeme v "D" mnohem více, než třeba v té "South Korea"...
To je VÁŠ "výklad" - já "dogma(ta)" NEmám moc ráda - ale "maličko" prakticko/teoretické zkušenosti mám, a je celkem "jedno" co vy napíšete/řeknete - vůz se zadním pohonem se NEJ-příjemněji řídí (je prostě "lepší" když se jeden pár kol věnuje JEN směrování vozu a jeden JEN pohonu - doporučuji si "vyzkoušet" ;-)).
PS: To SOUHLASím :-)
PPS: A stejné je to i s tím znáčkem na kapotě ;-)
Vidíš snad někde v mé reakci kritiku zadního pohonu...?
A představ si, už jsem nejednou vyykoušel... a třeba v 5kovém BMW najel i docela dost km...neuvěřitelné, že...
Asi jsem mnohem menší "dogmatic", než ty...
>:-[] - je pěkně "bubý" smajlík
"Za mega" - je FoFo RS velmi zdařilé konstrukčně mile ORIGINÁLní auto :yes:
PS: COpak, CO ho "za mega" ve vašich SNECH "poráží"? ;-)
To je zajímavé u toho RS mám sice stejné pořadí, ale přesně opačně, od konce...
Pro GTI5 byla bílá jednoznačně nejlepší, viděl jsem ve Wolfsburgu prakticky všechny barvy a jen se mi to potvrdilo...
Ale u GTI6 už bych trochu váhal, hodně si slibuju od úplně nové barvy, zatím výhradně pro GGTI: perleťově(karbono-ocelově)šedé.