Novinky
Iron
3
Nádhera - to musí být plavba - ani nevím jakou bych si vybral. Jenom mi tam zavazí jakési auto >😁
Přejít do diskuze
...ale musim zas a znova: asi najkrajsi sedan v nizsej strednej triede😒br />
[odkaz]
Ja tych japoncikov tusim zacnem mat rad...
Ja tych japoncikov tusim zacnem mat rad...
Pre obchoďákov ako vyšité, chcelo by to zabudovať tú obludnú nádrž na CNG a vravím - Mazda sem s ním, ja si ich pár objednávam! 😄
ale ani normalny sedan tu zatial velmi nie je. Ten japonsky autosalon je plny super noviniek, japonci sa stavaju podla mna technologickou spickou v automobilovom priemysle, uz predbehli nemcov, ale co z toho, ked sa tie najzaujimavejsie veci tu v EU nepredavaju a ak aj s oneskorenim dojdu, tak za blaznivu cenu...
Teoreticky by to mohlo jít. Třeba u Golfu TGI by měly jít baterie nacpat do středového tunelu (s Haldexem se nedělá a tak je to nevyužitý prostor). Další možnost by byla pod předními sedadly, byť by to mohlo ovlivnit posed. Nebo to udělat ala Honda - benzínovou nádrž pod přední sedadla a baterie místo nádrže.
Tak tomu říkám řešení. Kombinace Skyactive plus CNG je dobrý nápad. Ještě lepší by bylo hybrid plus CNG. Tedy pokud je to možné.
Na cene samozrejme záleží, keby som chcel CNG za každú cenu, tak samozrejme sa dá už dnes kúpiť Mercedes B - už od 32.600,- euro... ;-\ :no: Na druhú stranu Mazda deklaruje, že boli potrebné minimálne úpravy, ak použili slabšiu verziu toho dvojlitra, tak pri príplatku tisíc éčok by cena mohla začínať na 18-tich tisíckach a pri tejto cene si na LPG Opel Astra ani nespomeniem 😄 (cca od 15.000€)
Auta na CNG, stejně jako na LPG, mívají nádrž na benzín. Je to záloha pro případ, že ti dojde palivo a v okolí nebude čerpací stanice. Benzín není takový problém sehnat. Ani nevím, jestli někdo prodává auto na plyn bez nádrže na benzín.
Nemusis byt odbornik, aby si zistil, ze sedan je EU nepredajny. Na Tipcarse nie je ani jedna nova astra sedan na predaj
to ne, prostě nádrž jen na CNG ( protože, kdo si koupí auto na plyn nebude chtít benzín) a baterie klasicky v kufru nebo v podlaze.
Očekával bych, že Nicco psal o Astře. Nedůtklivče. :-! Nicméně nějaká čísla by napsat mohl. Předpokládám, že sedan bude započítaný s hatchbackem, takže jsem se ani nesnažil něco najít.
vidím tu odborníka. skade máš také presné čísla predajov? ja poznám niekoľkých, ktorí si trojku sedan už objednali
Priklad dvoch dizajnovych pristupov😒br />
Astra - podriadena aerodynamike. Kratka predna kapota plynule prechadza do daleko vpredu zacinajuceho celneho skla, takmer bez zlomu (opticky skreslene vytiahnutymi stlpikmi). Zadne veko v tej istej vyske, ako konci predna kapota. Ciste, konzervativne, efektivne...
Mazda3 - dlha "haubna" trosku klame tvarom, dozadu posunuta kabina, silne klinovy profil. Snad tych hran na boku mohlo byt o nieco menej. Ale je tam jasny akcent na dynamiku, a sportovy podton.
Nuz, "kazdemu co jeho jest", to vraj hovorili uz Habsburgovci...
Astra - podriadena aerodynamike. Kratka predna kapota plynule prechadza do daleko vpredu zacinajuceho celneho skla, takmer bez zlomu (opticky skreslene vytiahnutymi stlpikmi). Zadne veko v tej istej vyske, ako konci predna kapota. Ciste, konzervativne, efektivne...
Mazda3 - dlha "haubna" trosku klame tvarom, dozadu posunuta kabina, silne klinovy profil. Snad tych hran na boku mohlo byt o nieco menej. Ale je tam jasny akcent na dynamiku, a sportovy podton.
Nuz, "kazdemu co jeho jest", to vraj hovorili uz Habsburgovci...
Jakože by se do auta velikosti Mazdy 3 vešly baterie, obrovská nádrž na plyn a ještě ta benzínová?
Tím jsem nechtěl říct, že je Mazda ošklivá. Jen si myslím, že by Astra mohla utrhnout první pozici (když pominu prémii).