Novinky
Ondore
2
Pre obchoďákov ako vyšité, chcelo by to zabudovať tú obludnú nádrž na CNG a vravím - Mazda sem s ním, ja si ich pár objednávam! 😄
Nicco
1
Ak uvidis cenu, neobjednas si ani jednu
Ondore
0
Na cene samozrejme záleží, keby som chcel CNG za každú cenu, tak samozrejme sa dá už dnes kúpiť Mercedes B - už od 32.600,- euro... ;-\ :no: Na druhú stranu Mazda deklaruje, že boli potrebné minimálne úpravy, ak použili slabšiu verziu toho dvojlitra, tak pri príplatku tisíc éčok by cena mohla začínať na 18-tich tisíckach a pri tejto cene si na LPG Opel Astra ani nespomeniem 😄 (cca od 15.000€)
novice
1
Sem s ni, kdyz to bude za rozumnou cenu, prodam svoje 2 auta a kupuju ji >😁
Tak tomu říkám řešení. Kombinace Skyactive plus CNG je dobrý nápad. Ještě lepší by bylo hybrid plus CNG. Tedy pokud je to možné.
Jakože by se do auta velikosti Mazdy 3 vešly baterie, obrovská nádrž na plyn a ještě ta benzínová?
Teoreticky by to mohlo jít. Třeba u Golfu TGI by měly jít baterie nacpat do středového tunelu (s Haldexem se nedělá a tak je to nevyužitý prostor). Další možnost by byla pod předními sedadly, byť by to mohlo ovlivnit posed. Nebo to udělat ala Honda - benzínovou nádrž pod přední sedadla a baterie místo nádrže.
to ne, prostě nádrž jen na CNG ( protože, kdo si koupí auto na plyn nebude chtít benzín) a baterie klasicky v kufru nebo v podlaze.
...ale musim zas a znova: asi najkrajsi sedan v nizsej strednej triede😒br />
[odkaz]
Ja tych japoncikov tusim zacnem mat rad...
Ja tych japoncikov tusim zacnem mat rad...
[odkaz]
Edit: Od kdy je p-i-c (od picture) závadné slovo?
Edit: Od kdy je p-i-c (od picture) závadné slovo?
Nádhera - to musí být plavba - ani nevím jakou bych si vybral. Jenom mi tam zavazí jakési auto >😁
Priklad dvoch dizajnovych pristupov😒br />
Astra - podriadena aerodynamike. Kratka predna kapota plynule prechadza do daleko vpredu zacinajuceho celneho skla, takmer bez zlomu (opticky skreslene vytiahnutymi stlpikmi). Zadne veko v tej istej vyske, ako konci predna kapota. Ciste, konzervativne, efektivne...
Mazda3 - dlha "haubna" trosku klame tvarom, dozadu posunuta kabina, silne klinovy profil. Snad tych hran na boku mohlo byt o nieco menej. Ale je tam jasny akcent na dynamiku, a sportovy podton.
Nuz, "kazdemu co jeho jest", to vraj hovorili uz Habsburgovci...
Astra - podriadena aerodynamike. Kratka predna kapota plynule prechadza do daleko vpredu zacinajuceho celneho skla, takmer bez zlomu (opticky skreslene vytiahnutymi stlpikmi). Zadne veko v tej istej vyske, ako konci predna kapota. Ciste, konzervativne, efektivne...
Mazda3 - dlha "haubna" trosku klame tvarom, dozadu posunuta kabina, silne klinovy profil. Snad tych hran na boku mohlo byt o nieco menej. Ale je tam jasny akcent na dynamiku, a sportovy podton.
Nuz, "kazdemu co jeho jest", to vraj hovorili uz Habsburgovci...
Vidis a nepredali z toho ani prd.
vidím tu odborníka. skade máš také presné čísla predajov? ja poznám niekoľkých, ktorí si trojku sedan už objednali
Očekával bych, že Nicco psal o Astře. Nedůtklivče. :-! Nicméně nějaká čísla by napsat mohl. Předpokládám, že sedan bude započítaný s hatchbackem, takže jsem se ani nesnažil něco najít.
ale ani normalny sedan tu zatial velmi nie je. Ten japonsky autosalon je plny super noviniek, japonci sa stavaju podla mna technologickou spickou v automobilovom priemysle, uz predbehli nemcov, ale co z toho, ked sa tie najzaujimavejsie veci tu v EU nepredavaju a ak aj s oneskorenim dojdu, tak za blaznivu cenu...