....kdyby řidiči už před jízdou vystresování na maximum (trafic ? weather ?) prostě odevzdali řidičák a vybodli se na to. ;-) Uklidňovat před jízdou se nepotřebuju a informace o tom, proč zatraceně jede ten přede mnou na povolené devadesátce šedesát pět a levým kolem brousí dělící čáru mi to stejně neposkytne. >:D Snad to nevyzní moc nabubřele, ale někdo na to prostě nemá a ani pět informačních oken mu nepomůže. Já taky nemám schopnosti horolezců a nedožaduju se, aby mi na Everest postavili lešení. :-!
Mít tohle auto, tak se skutečně budu po nastoupení muset uklidnit. Stejně to bude celý jen nějaká recese.
Každopádně je to zase inovace pro inovaci. V procesu:
1. Odemknout
2. Nastoupit
3. Připásat
4. Na telefonu nastavit cíl (dopravu si to monitoruje samo)
5. Nastartovat
6. Jet
totiž mimo osobního řidiče a asistentky nevidím prostor pro optimalizaci.
"It provides list of things to think about even before I get in". No to zrovna! Já nechci být stavěn před volbu, kudy se pojede, tohle chci řešit ideálně pět minut předtím, než vjedu do kolony a ne už před cestou být vzteklý kvůli tomu, že mě auto potáhne přes nějaký * jen protože to vyjde o 37 sekund rychleji než obvyklá cesta se zácpou. Nechci mít na okně plán na další dny, protože z toho mi akorát stoupá tlak. Hurá zpátky na stromy...