Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Daniel Landa řádí s Fabií v ulicích Českého Krumlova (video)

Karel Kryl a rallye k Danielu Landovi zkrátka patří. V nejnovějším klipu tyto dva fenomény spojuje.
Zpět na článek
26. 11. 2013 09:18
26. 11. 2013 10:08
26. 11. 2013 11:04
26. 11. 2013 10:23
26. 11. 2013 10:49
26. 11. 2013 10:55
26. 11. 2013 10:59
26. 11. 2013 11:15
26. 11. 2013 11:19
26. 11. 2013 11:43
26. 11. 2013 11:56
26. 11. 2013 12:59
27. 11. 2013 18:31
26. 11. 2013 14:00
26. 11. 2013 16:00
26. 11. 2013 19:36
26. 11. 2013 19:51
26. 11. 2013 20:13
26. 11. 2013 20:22
26. 11. 2013 22:51
27. 11. 2013 06:46
26. 11. 2013 20:26
26. 11. 2013 20:39
26. 11. 2013 20:55
26. 11. 2013 21:06
26. 11. 2013 21:11
26. 11. 2013 22:03
26. 11. 2013 22:56
27. 11. 2013 06:58
27. 11. 2013 09:48
28. 11. 2013 00:19
27. 11. 2013 10:45
27. 11. 2013 18:41
27. 11. 2013 18:54
27. 11. 2013 19:11
27. 11. 2013 20:20
27. 11. 2013 18:49
27. 11. 2013 10:40
27. 11. 2013 15:02
27. 11. 2013 15:25
27. 11. 2013 18:25
27. 11. 2013 18:43
26. 11. 2013 20:26
26. 11. 2013 13:51
26. 11. 2013 19:22
27. 11. 2013 18:29
26. 11. 2013 11:39
26. 11. 2013 11:51
26. 11. 2013 12:00
26. 11. 2013 12:04
26. 11. 2013 13:44
26. 11. 2013 14:03
26. 11. 2013 09:22
26. 11. 2013 09:29
26. 11. 2013 10:21
26. 11. 2013 11:34
26. 11. 2013 10:22
26. 11. 2013 11:47
26. 11. 2013 11:44
26. 11. 2013 12:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 13:25
26. 11. 2013 17:04
26. 11. 2013 18:02
26. 11. 2013 10:44
26. 11. 2013 10:55
26. 11. 2013 10:57
26. 11. 2013 10:58
26. 11. 2013 12:54
26. 11. 2013 17:08
26. 11. 2013 11:01
26. 11. 2013 11:47
26. 11. 2013 12:26
26. 11. 2013 12:32
26. 11. 2013 12:34
26. 11. 2013 12:51
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 13:01
26. 11. 2013 13:10
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 14:00
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 14:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 14:32
26. 11. 2013 20:56
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 14:31
26. 11. 2013 14:33
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 14:30
27. 11. 2013 19:18
27. 11. 2013 23:20
28. 11. 2013 00:15
26. 11. 2013 13:48
26. 11. 2013 12:41
26. 11. 2013 12:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 12:54
26. 11. 2013 12:58
26. 11. 2013 13:11
26. 11. 2013 15:11
26. 11. 2013 15:22
26. 11. 2013 15:33
26. 11. 2013 16:48
26. 11. 2013 16:24
26. 11. 2013 18:11
26. 11. 2013 18:18
26. 11. 2013 19:38
26. 11. 2013 20:23
26. 11. 2013 11:27
26. 11. 2013 12:03
26. 11. 2013 12:30
26. 11. 2013 12:42
26. 11. 2013 12:32
26. 11. 2013 18:18
26. 11. 2013 19:39
26. 11. 2013 14:04
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 14:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 14:46
26. 11. 2013 15:02
26. 11. 2013 15:05
26. 11. 2013 15:10
26. 11. 2013 15:17
26. 11. 2013 15:23
26. 11. 2013 15:27
26. 11. 2013 15:32
26. 11. 2013 15:35
26. 11. 2013 15:44
26. 11. 2013 16:00
26. 11. 2013 16:12
26. 11. 2013 16:17
26. 11. 2013 18:25
26. 11. 2013 19:06
26. 11. 2013 19:24
26. 11. 2013 19:45
26. 11. 2013 15:19
26. 11. 2013 15:31
26. 11. 2013 15:46
26. 11. 2013 16:02
26. 11. 2013 16:11
26. 11. 2013 20:19
26. 11. 2013 20:42
26. 11. 2013 21:08
26. 11. 2013 21:42
26. 11. 2013 15:09
26. 11. 2013 15:12
26. 11. 2013 15:20
26. 11. 2013 15:30
26. 11. 2013 18:27
26. 11. 2013 19:28
26. 11. 2013 19:48
27. 11. 2013 09:35
27. 11. 2013 19:35
26. 11. 2013 15:41
26. 11. 2013 18:27
26. 11. 2013 19:31
26. 11. 2013 19:12
26. 11. 2013 19:29
26. 11. 2013 19:47
26. 11. 2013 19:55
26. 11. 2013 20:17
26. 11. 2013 20:49
26. 11. 2013 21:44
26. 11. 2013 21:50
26. 11. 2013 22:08
26. 11. 2013 22:35
27. 11. 2013 11:49
26. 11. 2013 20:49
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 21:46
26. 11. 2013 22:00
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 22:10
26. 11. 2013 22:19
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 11. 2013 11:47
26. 11. 2013 15:53
26. 11. 2013 16:00
26. 11. 2013 16:12
26. 11. 2013 16:52
26. 11. 2013 17:28
26. 11. 2013 18:20
26. 11. 2013 18:42
26. 11. 2013 19:50
26. 11. 2013 20:12
26. 11. 2013 19:07
26. 11. 2013 20:21
26. 11. 2013 22:57
26. 11. 2013 17:42
26. 11. 2013 18:22
26. 11. 2013 18:29
26. 11. 2013 19:26
26. 11. 2013 19:52
26. 11. 2013 20:14
27. 11. 2013 11:44
26. 11. 2013 19:53
26. 11. 2013 20:51
26. 11. 2013 21:48
26. 11. 2013 22:11
27. 11. 2013 11:43
27. 11. 2013 11:46
26. 11. 2013 18:51
26. 11. 2013 20:00
26. 11. 2013 20:11
26. 11. 2013 20:25
26. 11. 2013 20:35
26. 11. 2013 20:58
26. 11. 2013 21:37
26. 11. 2013 21:36
26. 11. 2013 22:13
27. 11. 2013 11:36
27. 11. 2013 11:35
26. 11. 2013 21:56
27. 11. 2013 11:33
27. 11. 2013 11:52
27. 11. 2013 12:22
27. 11. 2013 09:12
27. 11. 2013 09:22
27. 11. 2013 11:32
27. 11. 2013 11:57
27. 11. 2013 12:04
27. 11. 2013 21:36
27. 11. 2013 22:16
27. 11. 2013 22:35
27. 11. 2013 22:43
27. 11. 2013 20:57
27. 11. 2013 21:19
Avatar - Vaeden
26. 11. 2013 09:10
A kde je ten drift?
2 zatáčky mírným smykem a hned je z něj drifter? Nebo jsem koukal na něco jiného?
Rozbalit vlákno
5
26. 11. 2013 10:08
Re: A kde je ten drift?
Jestli hledáš ve videu, odkazujícím na rally, drifty, tak...dál bez komentáře ;-)
26. 11. 2013 10:20
Re: A kde je ten drift?
Hezkýýýý :yes:
Avatar - Vaeden
26. 11. 2013 10:46
Re: A kde je ten drift?
Chápu tvůj komentář poté co byl titulek článku přejmenován, nebot ve chvíli mé reakce bylo toto video pojmenované ,,Daniel Landa driftuje s Fabií v ulicích Českého Krumlova (video)''
Avatar - petrumr
26. 11. 2013 15:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 11. 2013 09:18
Žumpa Žito
Že si bere Kryla do huby zrovna tenhle vylízanej de.bil to je fakt k vzteku.
Rozbalit vlákno
58
26. 11. 2013 10:08
Re: Žumpa Žito
No jo, úspěšnej "miliardář" se zas vrací, kam patří... Nejprve šokoval zjištěním, že "šoubyznys" a s ním spojený bulvár je jen banda žvanilů a lhářů, co toho o moc víc neumí, povyprávěl nám, jak to všechno "vymlátí" jak Žito, no nakonec mu v hlavě zbyla jen ta sláma a vrací se, kam patří... Do "šoubyznysu", kam patří ta banda žvanilů a lhářů... No mohl to vzít ještě přes českou politiku, to je podobná branže... A za volantem nám ukazuje, že Ogier nebo Loeb z něho bude zase jen hubou...
26. 11. 2013 10:20
Re: Žumpa Žito
Mluvíš mi z duše :yes: :yes: :yes:
26. 11. 2013 11:04
Re: Žumpa Žito
Asi jsem hloupě ale odsoudil i ty, kteří ten kumšt dovedou a jako kumštýři se chovají. Nic proti nim nemám rozhodně jim fandím. Zvláště, pokud se obejdou bez "velké huby", míním v životě, protože umět ji zahrát často patří k jejich práci. Ale pózisté a rádobyumělci je pro mne stejná kategorie jako cca 2/3 poslanecké sněmovny.
Avatar - euro89
26. 11. 2013 10:23
Re: Žumpa Žito
Pro někoho "vylízanej de.bil", pro jiného největší žijící Čech. :-! Landa :yes: Jen mi je líto, že na svém posledním koncertě nezahrál více písniček z éry Orlíku. Takovej Dvojí metr je v posledních letech víc aktuální, než kdy jindy byl.
Avatar - Ozzman
26. 11. 2013 10:49
Re: Žumpa Žito
V čem je největší? Je to hudební skladatel... jo, je slušnej hudební skladatel, to mu nelze upřít, udělal hudební kariéru s tváří drsňáka... byl první... další bod pro něj... K tomu co se o něm povídá v jeho soukromém životě se vyjadřovat nebudu, osobně se neznáme, ale pro mne má jedno velké mínus. Jeho muziku si bohužel hodně špatně vykládají lidé, jejichž myšlení a jednání je v rozporu se zákony ČR..... Nechci říct, že ho poslouchaj kovaní náckové a rasisti ( i když určitě část také), ale dost lidí, co si na tyto pózy hrají... a občas to má i špatné důsledky...

Pořád je pro mne větším žijícím čechem třeba Jarda Jágr >:-[]
Avatar - euro89
26. 11. 2013 10:55
Re: Žumpa Žito
Mé názory (a občas i jednání) jsou také v rozporu se zákony ČR. Jednoduše proto, že se současnými zákony ČR nesouhlasím a nemají u mě žádný respekt (stejně jako ti, kteří současné zákony tvoří)! :-!
Avatar - Ozzman
26. 11. 2013 10:59
Re: Žumpa Žito
Myslel sem rasismus...
26. 11. 2013 11:15
Re: Žumpa Žito
To víš, někdy tě životní zkušenost změní... Třeba když se po třetí stěhuješ, protože se ti do ulice nestěhovali "nepřizpůsobiví" občané. A to nejsem rasista, mám spoustu přátel v ČR, Německu, Franci, Americe, Africe i Asii... A barva pleti je úplná všehochuť...
Avatar - Ozzman
26. 11. 2013 11:19
Re: Žumpa Žito
Ano, já je taky nemiluju... jsem z Kladenska, tak vim o čem je řeč... ale jedna věc je tohle a druhá je hajlovat nebo je napadat... a nebo napdat jiné cizince, kteří s tímto naším českým problémem nemají nic splečného...
26. 11. 2013 11:43
Re: Žumpa Žito
česko-slovenským...
píšeš "nebo je napadat...". Často jde bohužel o čistou obranu. A ten, se brání nebo se zastane obyčejně žijících slušných lidí je pak "rasista"...
Bavíme se ale úplně off-topic...
Avatar - Ozzman
26. 11. 2013 11:56
Re: Žumpa Žito
Obrana je věc jedna.. neonacismus a inklinování k němu druhá... :-) Jasný, tak toho už necháme :-)
26. 11. 2013 12:59
Re: Žumpa Žito
Náhodou pánové, sice offtopic, ale :yes: :yes:
Výměna názorů v mezích slušnosti a respektu. Ještě jednou :yes:
27. 11. 2013 18:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - euro89
26. 11. 2013 14:00
Re: Žumpa Žito
Vím, co jsi myslel. Ale třeba já se nestydím za to, že bych cikány rád vyhladil. Je to verbež, která se evropskému životu nikdy nepřizpůsobí. Stojí nás peníze na dávkách, stojí nás peníze, když je živíme ve věznicích, stojí nás peníze, když policie kvůli nim musí v jistých lokalitách přidávat hlídky... Stojí nás peníze zkrátka pořád. A není proti nim fungující obrany, protože jsou zákonem chráněni stejně (vlastně spíš ještě lépe) jako normální lidé. Na druhou stranu mi nijak nevadí židé ( častý terč "neonacistů"), protože jde vesměs o velmi vzdělané, schopné, bohaté a úspěšné lidi. A Izrael je pro mě jedna z politicky a vojensky nejsympatičtějších zemí. Jsem tedy rasista?
Avatar - twistedTSD
26. 11. 2013 16:23
Re: Žumpa Žito
Ano, jsi. A věř, že za tu druhou větu by ses stydět měl.
Avatar - Johny.Rico
27. 11. 2013 09:29
Re: Žumpa Žito
Ale prosim tě. Chce to více osobních zkušeností, než tlachání.
Avatar - twistedTSD
30. 11. 2013 10:51
Re: Žumpa Žito
Jak souvisí životní zkušenosti s doslova idiotskými řečmi o vyhlazování?
Avatar - Johny.Rico
1. 12. 2013 13:09
Re: Žumpa Žito
To je právě to. Pokud ty zkušenosti nemáš, tak se k tomu raději nevyjadřuj.
Avatar - KubikCv
26. 11. 2013 19:36
Re: Žumpa Žito
Taky žiju ve městě,kde je s touhle menšinou problém.Ale neonacisti nabízí jen "jednoduchá" řešení.Navíc jejich "akce" jsou jen o tom,že zmobilizujou stovky policajtů.jdou se s nima poprat a to je všechno.A to stojí další peníze..
24 let po revoluci to nikdo neřeší,jen se jim potichu vyplácí dávky.Jenže když to u nás vypadá tak jak to vypadá,že lidi nemají peníze,nemají práci a tahle menšina za nicnedělání má skoro víc,než "průměrný" občan začíná to vřít.Navíc se rozmáhá byznys ubytoven,kdy na jednom bytě je třeba pět lidí a každý platí dejme tomu 6tisíc na hlavu (zaplatí stát),takže na nich parazituje realitka/pronájemce.Někdy spolupracuje město a kamarádi s realitkama tím způsobem,že bez žádný kontroly se sestěhovávají na jedno místo a tvoří ghetta,jen proto,aby byty po nich v "lepších" lokalitách mohli dobře zpeněžit.Holt by tady musela bejt vůle těch nahoře,aby se něco změnilo.Jenže když v tomhle byznysu jede X dalších podnikatelů/podnikavců..tak je to skoro nemožný...
Avatar - euro89
26. 11. 2013 19:51
Re: Žumpa Žito
Ano, stojí ty demonstrace peníze. Ale můžou ty lidi za to? Můžou za to, že se v téhle zemi fízlové zmůžou maximálně na ochranu nepřizpůsobivé špíny a mlácení slušných lidí, kteří si to s nimi chtějí vyřídit po svém (když to nikdo jiný za ně neudělá)? Mě je taky proti srsti, že musím platit ze svých daní mohutné policejní manévry, na jejichž konci jsou na jedné straně desítky pozavíraných lidí, s nimiž většinou sympatizuji, a na druhé straně hromada vysmátejch briket. /ČÁST TEXTU SMAZÁNA ADMINEM/
26. 11. 2013 20:13
Re: Žumpa Žito
nech mně hádat - pracuješ na tři směny? vychodil jsi učňák? máš rád pivo? oni můžou za všechno, ty seš ten slušnej:-)
Avatar - euro89
26. 11. 2013 20:22
Re: Žumpa Žito
Skoro >:D Pracuji cca. 8h (nemám pevnou prac. dobu), zatím mám středoškolské vzdělání s maturitou a mám rád vína, spíše bílá nebo růžová a polosladká. Ale jinak jsi mě odhadl přesně. :-)
26. 11. 2013 22:51
Re: Žumpa Žito
tak to je zajímavé. většinou se líbí Danek Landa právě takovejm typům...
Avatar - euro89
27. 11. 2013 06:46
Re: Žumpa Žito
Ne. To jen lidé, jako ty, si tohle myslí.
Avatar - KubikCv
26. 11. 2013 20:26
Re: Žumpa Žito
To není o rasismu až tolik.Tyhle lidi se prostě potřebujou vybít a je jim jedno jestli to bude na Spartě nebo ve Šluknově.Myslíš,že ty policajty to občas neštve? Ale takhle jsou postavený zákony.Někdo ti ve firmě něco ukradne,natočíš ho a zveřejníš a máš problém.To může zveřejnit jen policie,jinak po tobě jde ÚOOÚ..to není kec ale realita (viz.krádež elektrokola a následný popotahování majitele obchodu)
Cigáni nejsou tak hloupí..jen si berou to co si můžou vzít a co jim stát dává.Běžnej občan kterej se dostane do tíživý situace vůbec netuší na co vše má nárok.
Tahle menšina je určitým způsobem problémová,ale mnohem víc mi vadí to co nikdo nezmiňuje.Špatný zákony,bezzubá policie,realitky a komunální politici kteří v tomhle kšeftu s menšinama jedou.
Avatar - euro89
26. 11. 2013 20:39
Re: Žumpa Žito
Však já vím. Proto jsem taky výše napsal, že současné u mě nemají respekt, stejně jako ti, kdo je tvoří. To, abych nemohl zveřejnit záznam se zlodějem nebo abych nemohl v případě, že chytnu zloděje ve svém domě nebo na svém pozemku, zasáhnout všemi dostupnými prostředky, je prostě absurdní! V létě za mnou přiletěl na návštěvu po 13 letech bratranec, který žije na jihu USA. Když jsem mu říkal, že tady když člověk např. kuší zastřelí cikána, kterého přistihl při krádeži na svém pozemku, tak jde do vězení, tak jen nevěřícně kroutil hlavou a byl rád, že už je z ČR pryč a má americké občanství.
Avatar - KubikCv
26. 11. 2013 20:55
Re: Žumpa Žito
teď si vem,pokud by měli extrémisté nějakou moc...zatočí s cikánama...a co potom? Začnou si hledat další terče?Je krátkozraký myslet si,že nějaký kluci co obdivujou jednoho pošahanýho rakušáka mají řešení.
Avatar - euro89
26. 11. 2013 21:06
Re: Žumpa Žito
To je největší klišé a největší strašák, kterým současná rádoby demokracie straší veřejnost před tzv. "extrémisty": když se zbaví cikánů, najdou si jí terč a všichni obdivují Hitlera. Ale tak to opravdu není.
Avatar - KubikCv
26. 11. 2013 21:11
Re: Žumpa Žito
Tak dneska bijou na poplach tajný služby,že to není jen o extremistech.Začíná to štvát čímdálvíc "obyčejnejch" lidí a v tom je to největší nebezpečí.Každej máme moc...můžem ji využít ve volbách.Ale paradoxně ne tolik v celostátních,ale v komunálních.Pokud se zamezí jejich sestěhovávání,zruší se příspěvky na bydlení a nasadí se určitej strop ve vyplácení soc. dávek,tak bude klid.Oni třeba využívaj i příspěvky na péči o člena rodiny...vezmou si domů starou nemohoucí babičku,starají se o ni,jako jsou na to odedávna zvyklí a stát jim k tomu platí.
Avatar - euro89
26. 11. 2013 22:03
Re: Žumpa Žito
Však já se svým hlasem ve volbách naložil podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Bohužel se mnou stejně volilo jen 0,86% voličů. Ale je to tím, že u nás není žádná opravdu schopná nacionalistická (pro rýpaly národní, vlastenecká) strana se schopným lídrem a podporou silných osobností. Ostatně i já volil nejmenší zlo, než vyloženě oblíbenou stranu... Tohle můžeme Holanďanům a jejich PVV jen závidět. A francouzskou stranu Le Pena např. před nedávnem veřejně podpořil i Alain Delon. S trochou štěstí a pokračující multikulti politikou EU bude hněv slušných lidí ještě více sílit a jednoho krásného dne se karta obrátí. :-!
26. 11. 2013 22:56
Re: Žumpa Žito
Koukám ty seš fakt nějakej druh nácíčka fašounka...
Netvrdím, že cikáni jsou nějakej poklad, z druhé strany, kdyby ses narodil do takové rodiny, byl tvarovanej takovýma rodičema a žil v takové komunitě, chtěl bych vidět, jak by
ses z toho vymanil. Když půjdeš na pracovní pohovor, můžeš si bejt jistej, že pokud se
nehlásíš o místo u lopaty, práci nedostaneš. A když nastoupíš do tramvaje, lidi si šáhnou do kapsy na peněženku a pořádně ji sevřou.
Cikáni nemají stejnou startovní čáru jako my, bohužel. Bůhví, jak by ses choval ty na jejich místě...
Avatar - euro89
27. 11. 2013 06:58
Re: Žumpa Žito
Jestli se ti to nelíbí, můžeš je zaměstnat, ubytovat u sebe doma a dát jejich dětem patřičné zázemí pro lepší budoucnost. >:-[] Kocáb s džamilkou tě za to pochválí... >:D Většina lidí moc dobře ví, proč je nechce ve svých firmách nebo proč si hlídá peněženku.
Otec mé přítelkyně vlastní stavební firmu a tak občas něco takového zaměstná. Mají pracovat od 07:30 a když tam přijede v půl deváté na kontrolu, tak jsou ještě budce a chlastaj pivo. Ehm, pardon... snídají. A já v dobách, kdy jsem ještě jezdil do školy MHD a přistoupil nějaký cikán, tak jsem zcela automaticky a intuitivně dával ruku do kapsy s boxerem. To není rasismus, tomu se říká prevence a opatrnost.
Avatar - dal
27. 11. 2013 09:48
Re: Žumpa Žito
S tou startovní čarou to je fakt, nadržuje se jim už od dětství a dělají se ústupky.
A k těm lopatám, co asi můžou dělat bez vzdělání a se svým povědomím o poctivosti, dochvilnosti a pracovitosti. Ten problém s cigány tu je u několik století a jen tak se nevyřeší.
Řešení by jsem měl, koupit jim území, všechny je tam nastěhovat a poserte se.
28. 11. 2013 00:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 11. 2013 10:38
Re: Žumpa Žito
Opatrně kolem konečných řešení, od toho diskuze na Auto.cz nejsou. Díky.
Avatar - peV
27. 11. 2013 10:45
Re: Žumpa Žito
Tak to jste s nim zatočil. Jestli je tohle postoj redakce k neonacismu, pak potěš koště.
27. 11. 2013 18:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - peV
27. 11. 2013 18:54
Re: Žumpa Žito
Asi máme rozdílnou představu o slově udavač. To co on napsal přímo naplňuje podstatu trestného činu "podněcování atd..." , to není jako když někdo nesnáší VW nebo Kiu, dokonce ani jako když někdo krade v samoobsluze, nemyslíš? Chtít někoho vyvraždit je svinstvo a tolerovat to je zbabělost (tím nechci říct, že bylo hrdinské kliknout na vykřičník :-) To už lidi ztrácí schopnost rozpoznat skutečné zlo? Já zas nemám rád lhostejnost. Nejsem věřící, natož pak katolík, ale když Papež kritizuje, že nikoho nerozhodí, když "starý muž umrzne na ulici, ale pád burzy o 2 procentní body je katastrofa", tak mě to oslovuje. Jestli ty sis eurův názor jen tak přečetl aniž by ti hnul žlučí, myslím, že máš taky nad čím přemýšlet.
27. 11. 2013 19:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - peV
27. 11. 2013 20:20
Re: Žumpa Žito
Přijde ti v normě jeho věta: "Ale třeba já se nestydím za to, že bych cikány rád vyhladil."? To byl důvod, proč jsem vůbec reagoval. Pokud kritizuješ mě, logicky toleruješ jeho názor.

V demokracii obecně platí, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého a záměr někoho vyhladit už tedy dle téhle filozofie není v pořádku vyjadřovat. Proto na to máme i zákon.

S třetím odstavcem souhlasím, taky mě ten dvojí metr vadí.

Řeči o genocidě a podobně mi vadí ať jde o tu stalinskou nebo hitlerovskou, ale nechápu proč o tom spekuluješ.

Představoval bych si, že mu řeknou ať toho nechá, s hrozbou, že mu jinak zablokujou nick - co horšího se dá vůbec napsat?? Každý vulgarismus tady hvězdičkujou a když někdo slušně říká mnohem větší svinstvo, je to v pohodě?

Když ti vadí, že "se starám" = odpovídám ti, proč reaguješ? A k čemu ta arogance, snad diskutujem ne? Já sem taky nepřijel na tříkolce, neboj :-) :-)

P.S. Nejsem žádný sociální pracovník, mám s touhle menšinou taky svý zkušenosti, ale zas ocaď pocaď. A div se jak chceš, ani já nemám rád udavače, jenže zastat se slabšího, nebo v tomhle případě vystoupit proti svinstvu není podle mě žádný udávání.
27. 11. 2013 18:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - peV
27. 11. 2013 10:40
Re: Žumpa Žito
Chci ti jen říct, že jsem tvé příspěvky v tomhle vláknu nahlásil redakci, protože ač dovedu pochopit, co ti vadí, mluvit "o konečném řešení" a o tom, "že přijde den" by mělo být ve slušné společnosti, a dokonce i na bulvárním serveru, nepřípustné. Možná si jen mladý pako a časem pochopíš, jaký svinstvo si sem napsal, to tě ale neomlouvá. Styď se.
Avatar - euro89
27. 11. 2013 15:02
Re: Žumpa Žito
Když se tak hezky biješ za potlačení všech výroků (a hádám, že i symbolů), které používalo Německo v letech 1933-1945, zajímalo by mě, jestli by jsi byl stejně důsledný i na druhé straně? Co takhle zakázat prodej srpů a kladiv v hobby marketech a lidem zakázat práci s tímto náčiním? Vždyť je to sympatizace se Stalinem! Přijde ti to absurdní? Mě také.
Tím chci jen říct, že mě už se*e ta hysterie kolem určitých výroků nebo např. kolem svastiky, která tu jen tak mimochodem byla už stovky let před Hitlerem a většina lidí ani neví, co vlastně znamená. :-!
Avatar - peV
27. 11. 2013 15:25
Re: Žumpa Žito
Konečné řešení znamená vyvraždění skupiny obyvatel, to je zločin, dochází ti to?Dochází ti, o čem mluvíš?
Zákaz symbolů odkazujících k určité zločinecké organizaci je logickým krokem ve chvíli, kdy příslušnost k takové organizaci je trestná. Svastika na indickém chrámu samozřejmě k NSDAP nijak neodkazuje, snaž se pochopit rozdíl a neplácej nesmysly. Stejně tak srp a kladivo je symbolem komunismu jen v konkrétním kontextu a osobně bych i toto postavil mimo zákon, jelikož německý nacismus a totalitní ideologii u nás praktikovanou pod dohledem SSSR stavím naroveň. A ještě jedna věc speciálně pro tebe: demokracie neznamená, že si můžeš psát a říkat úplně co chceš-například tvé příspěvky,na které jsem reagoval-ty mudrlante se znalostmi o svastice.
Avatar - euro89
27. 11. 2013 18:25
Re: Žumpa Žito
Já považuji demokracii za špatný systém. Jak už jsem napsal, přál bych si vládu po vzoru Chile za éry generála Pinocheta. Co ty považuješ za zločin, já považuji za dobrý skutek. Ale tím bych tohle téma uzavřel. Přece jen jsme na serveru o autech...
Avatar - peV
27. 11. 2013 18:43
Re: Žumpa Žito
Souhlasím, necháme toho. Vím, jak to myslíš a děsí mě to. Přesvědčovat tě o něčem by nemělo smysl.
26. 11. 2013 20:26
Re: Žumpa Žito
V čem je vstřelený gól víc než například zachráněný lidský život ?

Takže největší žijící Čech ? Pustina z Humpolce ? Nebo řidič záchranky ? Nebo každý, dejme tomu, třetí doktor ?

Srovnej si to v hlavě. Do té doby raději nic nepiš.
26. 11. 2013 13:51
Re: Žumpa Žito
Takže, když si namátkou vzpomenu cos tu o sobě už napsal:

1.) Jezdíš se zapnutými mlhovkami, bo to cool vypadá.

2.) Když ti nějaký "blbeček" včas neuhne, klidně ho vezmeš na dálnici z prava.

3.) Po Praze jezdíš večer na 50tce 80-100. Sluneční clona dolů.

4.) Největším žijícím Čechem je pro tebe Daniel Landa, zejména se ti líbí éra Orlíku, která byla zcela nepokrytě náckovská.

Díky, poslední část puzzle bodem 4 zapadla na své místo. Osobně se domnívám, že ti vlastně nikdy ani nedojde, jak smutné to s tebou je.
Avatar - KubikCv
26. 11. 2013 19:22
Re: Žumpa Žito
stačí si zavzpomínat co s Matáskem v 90.letech dělali v Praze....
27. 11. 2013 18:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 11:39
Re: Žumpa Žito
...běž mu to říct do očí... takhle se jen pasuješ do role ultimativního srá.če.... 8-s :no:
26. 11. 2013 11:51
Re: Žumpa Žito
Protože napsal o veřejně známý osobě (blbečkovi), co si myslí? Aha. Tak doufám, že když se tady s někym dohaduješ nebo na internetu na kohokoli nadáváš, už jsi mu to párkrát řekl do očí. Pils?:)
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 12:00
Re: Žumpa Žito
...běž zpět na novinky kam patříš... ;-) 8-s
26. 11. 2013 12:04
Re: Žumpa Žito
Řekneš to mně a Migovi do očí, aby ses nepasoval do role.. viz výše? Hele, ale argumentovat umíš!:)
Avatar - euro89
26. 11. 2013 13:44
Re: Žumpa Žito
Napiš mi adresu nebo kde se sejdem a já ti to do očí klidně řeknu.
26. 11. 2013 14:03
Re: Žumpa Žito
Ty mě balíš? Hele já jsem šťastně ženatej, já se s tebou scházet asi ani nepotřebuju.. Zkus to na toho Jirku.
Avatar - lordlord
26. 11. 2013 09:22
.
Na songy z desek Pozdrav z fronty, Chcíply dobrý víly a Valčík to vůbec nemá. Pronájem Krumlova na 2 dny stál 60 tisíc.
Rozbalit vlákno
3
26. 11. 2013 10:21
Re: .
No potěš nohu. Ještěže po Vyšehradě moh jezdit zadarmo.
Avatar - woody-alien
26. 11. 2013 11:34
Re: .
Teď nevím, jestli jsem tě správně pochopil. Myslíš, jako že Kryl stojí za pendrek ? No tak ta předělávka zcela jistě, jinak je ovšem Krylova schopnost vytvořit rým každým druhým slovem ve smysluplném, často angažovaném textu a dát tomu všemu nosnou melodii téměř k nepřekonání. Jistě, jsou tady i jiní výborní "písničkáři", ale museli na to jít jinak. Kryl byl jedinečnej, ať už v protestsongu, v lyrických/milostných písních nebo i ve sranda častuškách.
26. 11. 2013 10:10
PS pro pisalka
zapomel jsi na Vysehrad
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
26. 11. 2013 10:17
Shrnovačka...
Ferdinand byl nacista. Phelps jezdí v náklaďáku! Kdo to, proboha je Phelps? ;-\ Landa jezdí po Krumlově s Fábií. Jako bonus nějaká video parodie na reklamu.

Jak to tady čtu, tak si říkám, jestli tady ještě někdy padne meta 400 komentářů pod článkem.

Bravo, autoblesk :yes: >:D
Rozbalit vlákno
5
26. 11. 2013 10:22
Re: Shrnovačka...
To víš že padne. Podle mě nedávno pod 308...
Avatar - euro89
26. 11. 2013 10:28
Re: Shrnovačka...
400+ komentářů je vždycky, když simply never představí nový model. Toho bych se nebál.
Avatar - 3_diamanty
26. 11. 2013 10:30
Re: Shrnovačka...
Phelps je najuspesnejsi sportovec na svete co do postu ziskanych medaili z olympiad, tusim cez 20 ich ma, toho pozna asi kazdy okrem teba ;-)
27. 11. 2013 18:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 11. 2013 18:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 11. 2013 10:22
KAREK KRYL RS
Kryl se musí obracet v hrobě...

Tak si dejme společně tu sžíravou pravdu pravd Karla Kryla:

Už nejsme nejsme to co kdysi
Už známe ohnout záda
Umíme dělat kompromisy
a zradit kamaráda
A vděční dnešní Realitě
líbáme cizí ruce
A jednou zajdem na úbytě
z té smutné revoluce...

BRAVO KAREL KRYL :yes: :-!
Rozbalit vlákno
13
26. 11. 2013 10:23
Re: KAREK KRYL RS
Bravo GTI :yes:
26. 11. 2013 10:39
Re: KAREK KRYL RS
I když často mám ke tvým příspěvkům výhrady, tak tentokrát máš úplnou pravdu! ;-)
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 10:57
Re: KAREK KRYL RS
Když jsem to slyšel, co s legendární písní Landa udělal, zvedl se mi žaludek...

8-s
26. 11. 2013 12:27
Re: KAREK KRYL RS
já si to radši ani nepustil, chudák Kryl se obrací v hrobě
Avatar - woody-alien
26. 11. 2013 11:40
Re: KAREK KRYL RS
:yes: S pomocí Kryla okomentuješ realitu, ale třeba potěšíš i svou ženu. ;-)

Než zavřel bránu, oděl se do oceli a zhasil svíci,
bylo už k ránu, políbil na posteli svou ženu spící,

Spala jak víla, jen vlasy halily ji,
jak zlatá žíla, jak jitra v Kastilii,

něžná a bílá jak rosa na lilii,
jak luna bdící.
:yes:
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 11:44
Re: KAREK KRYL RS
...když mi je zle, pustím si "Děkuji"...

dnes děkuji Tobě, GTI.... :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 12:45
Re: KAREK KRYL RS
Díky za připomenutí hrdiny s ideály a křesťana, jehož víra byla doprovázena činy :yes:
26. 11. 2013 13:25
Re: KAREK KRYL RS
Neda se jinak, nez souhlasit. Na jednu stranu jsem rad, ze jsem zazil tu dobu a mohu detem rict jake to bylo, protoze nejhorsi je zapomenout a nepoucit se.
26. 11. 2013 15:27
Re: KAREK KRYL RS
Dnes jen - respect, GTI, respect... :yes:

Jo - a vítej po delší odmlce zpět.
26. 11. 2013 17:04
Re: KAREK KRYL RS
A vděční dnešní Realitě
líbáme cizí ruce
A jednou zajdem na úbytě
z té smutné revoluce...

Tohle bych silně, ano velmi silně vypíchl. Zvláště líbání cizích rukou. Jak je po těch letech ten text velmi současný.
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 18:02
Re: KAREK KRYL RS
...z demokratůry mrazí....
26. 11. 2013 10:32
Landa jse neskutenej
TUPAN a odpad! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - plzenaak
26. 11. 2013 10:37
Re: Landa jse neskutenej
Kdyby k tomu videu pustil písničku - spomal máš privysoků rýchlosť , tak to mohlo bejt docela vtipný :-) . Chudák Kryl.
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 12:40
Re: Landa jse neskutenej
...hlavně "neskutenej" ... mi to přijde, jako by někdo lál U. Boltovi, že neumí běhat a sám by ze sesle neslez...
Avatar - Ozzman
26. 11. 2013 10:44
To je nebetyčná sr***
Opomenu-li to, že je to předělaný Kryl a to, že to video na českého interpreta prostě není špatně provedené ( je to music video, ne video z rallye >:D ) a má nějakou myšlenku, dojímá mne hudební provedení >:D

Landa to zpívá na pomezí faleše a lidového vypravěčství...
Nejsem jeho fanoušek, i když sem si v minulosti pár jeho starých songů občas pustil. Dříve doháněl své pěvecké nedostatky nasazením a energií ve zpěvu... tohle zpívá jak znuděný strejc.. .a to to má být pokus o rocknroll >:D

Další věc je divně smíchaná muzika, která je zvláštně nabasovaná, ale koneckonců už od Orlíku měl svůj divnej sound, podle kterýho šel poznat >:D Za mě palec hore za zvuk basy :yes: Ta je dobře nabroušená :-)

suma sumárum.... měl by radši kouzlit, než vykrádat Kryla :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Czerwik
26. 11. 2013 10:44
hmm
2.x dneska... niekoho nenávidieť to je také ľudské :-) (a závidieť také česko-slovenské) ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
26. 11. 2013 10:55
?
To že landa predelal krylovu písničku bych ještě pochopil, koneckonců neudělal to poprvé a v dnešní době z poloviny radobyumelcu předělává každý druhý, ale co má s písničkou společné rally? Proč tam běhají dobově oblečení lidé a mezi nimi landa v kombinéze a rally autě. Nějak mi uniká smysl toho klipu. Přitom landovi songy, obzvláště ze starší doby, jsem si rád poslechnul.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
26. 11. 2013 10:57
Re: ?
To je umělecké ztvárnění textu...

[odkaz]

:-) Dělá se to běžně :-) Tohle bych neodsuzoval..
26. 11. 2013 10:58
Tak
klauna bychom měli (i když podle mne je to spíš pozér ). Otázka je, kde vzít krále?
Rozbalit vlákno
2
26. 11. 2013 12:54
Re: Tak
"Krále" jste si zvolili v podobě klauna na hrad...
26. 11. 2013 17:08
Re: Tak
Neprohodil jsi náhodou slovosled? Klauna jste si zvolili v podobě krále na hrad. Btw proč myslíš že jsem se ptal kde vzít krále?
Avatar - plzenaak
26. 11. 2013 11:00
Tohle je lepší
[odkaz]
Stačilo jen jednou kousnout >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 11:01
Zakázat...
Ať jsem liberál, tak tyhle předělávky legend ve stylu disco či technorocku by měli zakázat a pachatele zavřít za hanobení kulturní památky... 8-s

Chudák Karel...
Rozbalit vlákno
39
26. 11. 2013 11:47
Re: Zakázat...
Na druhou stranu, kdo by dneska Kryla znal nebejt Landy...?
26. 11. 2013 12:26
Re: Zakázat...
cožeee? bavte se radši o autech :no:
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 12:32
Re: Zakázat...
Kdo chce, ten si Karla Kryla najde... a že by měl Landa nějakou velkou fanouškovskou základnu v mládeži? To těžko, spíše odrůstající bývalí skinheadi a pár naivek, co žerou nějakého Žita a podobné infantilní nesmysly. Někteří nedospějou
26. 11. 2013 12:34
Re: Zakázat...
Bohužel je ale takových docela hodně
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 12:51
Re: Zakázat...
I ty dospěláku >:D

1) Hodně mladých by o Kryla nezavadilo nebýt Landy.
2) Skinheady a naivky bych sem netahal, ti jsou zaměřeni na jiné interprety (a že jich je požehnaně).

Například tohle mu sedlo moc dobře (i když lví podíl na působivosti má Horáčkův rukopis) - [odkaz]

Jen pro upřesnění - nejsem Landův fanda, ani v nejmenším! Ale rozhodně bych jeho fandovskou základnu neredukoval na holohlavé a naivky.
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 13:01
Re: Zakázat...
[odkaz] jo... s Horáčkem mu to sekne...

...a, pro místní "kutily" - nejsem jeho zaslepený fanda, fašista, rasista, kolista, cyklista, ateista.... jen nejsem rozumu mdlého a než slepý povyk tak raději zamyšlení.... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 13:10
Re: Zakázat...
Přesně tak, na Díkůvzdání jsem taky myslel :-)

Díky za ten výčet... hlavně z toho rasismu, fašismu a ateismu je mi občas smutno.
Avatar - woody-alien
26. 11. 2013 13:49
Re: Zakázat...
Avantime, to že je někdo ateista neznamená, že nectí nějakou morálku. Já osobně k životu Boha coby modlu nepotřebuju. Nějaké hranice, chceš-li morálka, je prostě nastavena, já to akceptuji a ateismus jako takový za nějaký hendikep nepovažuji. Stavět ateismus na rovinu rasismu a fašismu je hloupost. Buď to v sobě víru máš nebo nemáš. Víra se nedá naučit, možná získat, ale naučit ne. Každopádně se řídím heslem Járy Cimrmana - "Jsem bezvýhradný ateista, až se někdy bojím, že mě za to Pán Bůh potrestá." >:D ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 14:00
Re: Zakázat...
NESTAVÍM ateismus do roviny s rasismem a fašismem! Reagoval jsem na výčet termínů, mezi nimiž byl (kromě jiného) rasismus, fašismus a ateismus (bez souvislosti mezi nimi). To jen pro pořádek ;-)

Jinak co se týká ateismu - nemám nic proti ateismu jako takovému. Vadí mi však jeho domácí projevy, například prostřednictvím webů a blogů. Pokaždé, když si je pročítám, přepadá mě (těžko definovatelný) neklid... asi jsem slaboch, ale sebejisté a ramenaté ateistické projevy nemám rád. Kromě toho škodí i samotnému ateismu (v jeho normální podobě).

PS: Bůh by neměl být modla. Stane-li se modlou, materializuje se a stává se spíše antropomorfním bůžkem.
Avatar - woody-alien
26. 11. 2013 14:18
Re: Zakázat...
Fajn, ale v tom případě se ateismus ve výčtu věcí, z kterých je ti občas smutno, ocitl v dost špatné společnosti. ;-) Jinak moc nechápu, jak rozeznáš "ramenaté ateistické projevy", tedy pokud v nich není přímo zmíněna nevíra v Boha. Já jen, že mnozí už pohořeli na tvrzeních nebo předpokladech, že věřící lidé jsou jaksi automaticky morálnější (neschopni takových věcí) než ateisté. Historie nám už ukázala, že samotná víra člověku nebrání prakticky v ničem....
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 14:29
Re: Zakázat...
Smutno je mi občas z kdečeho - zmiňoval jsem to, co je uvedeno ve výčtu věcí nahoře. Ateismus neřadím do společnosti fašismu a rasismu ;-) To bychom mohli vyjmenovávat celou řadu věcí, ze kterých bývá člověku smutno, a že by toho bylo hodně.

Těmi ramenatými projevy mám na mysli hlavně útoky na víru a na věřící, případně překrucování skutečnosti. Často jsou to právě ateisté, kteří selektují společnost a hledí na věřící spatra. Toť osobní zkušenost. Znám ale i solidní ateisty, jejichž pohled na věc bývá při diskusi osvěžením. S těmi se však setkávám zatraceně málokdy, alespoň v kontextu ČR - o to jsou vzácnější :-)

Jinak souhlas, ateismus nemusí být (a nebývá) předpokladem nemorálního jednání, stejně tak příslušnost k náboženství není automatickým předpokladem k morálce.
Avatar - woody-alien
26. 11. 2013 14:49
Re: Zakázat...
Souhlas, ono je to vlastně jako se vším. Když chceš o něčem diskutovat, měl bys o tom něco vědět a taky bys měl umět respektovat jinej názor. Útočit z pozice ateisty na věřící je hloupé, navíc si myslím, že to většinou dělají lidé, kteří o víře a její historii nevědí nic. Přitom k tomu ani není zapotřebí hned studovat katechismus, častokrát prostě stačí všeobecný přehled.
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 14:32
Re: Zakázat...
woody, kafe a nohy na stůl. Nádech výdech.... čteš v tom něco, co tam není 8-s ;-)
Avatar - woody-alien
26. 11. 2013 14:53
Re: Zakázat...
;-) Já jsem v klidu. Trochu mě zarazil ten ateismus zmíněný (odvolávám, že stavěný na rovinu) v takové společnosti.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 20:56
Re: Zakázat...
Nikdo jej do takové společnosti nezačleňoval :-)
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 14:31
Re: Zakázat...
....ano, rozumíme si. Proto jsem tam dal i toho kolistu, cyklistu atd. Naprosto souhlasím ;-) :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 14:33
Re: Zakázat...
:-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 14:30
Re: Zakázat...
...ale no tak woooody ;-)
Avatar - šmoula nešika
26. 11. 2013 14:51
Re: Zakázat...
Ano, zrovna včera (nebo dnes brzy ráno) jsem si Cimrmanovy citáty pročítal... >:D :yes:
27. 11. 2013 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 23:20
Re: Zakázat...
dej si tam cokoliv, co končí na -ismus... romantismus, bublanismus, .... lalaismus... už chápeš? ;-)
28. 11. 2013 00:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - euro89
26. 11. 2013 13:48
Re: Zakázat...
Byl jsi na některém z jeho posledních koncertů, že tak dobře víš, kdo ho poslouchá?
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 12:41
Re: Zakázat...
...to si nemyslím. Možná ale mladší generace nebo ta míň sofistikovaná část té střední....
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 12:46
Re: Zakázat...
Faktem je, že Landa Kryla přiblížil mladé generaci. Hodně mladých lidí by si Kryla možná ani nevšimlo, což je smutné.
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 12:54
Re: Zakázat...
...ano, je to tak...
26. 11. 2013 12:58
Re: Zakázat...
Ovšem to že se mládež spokojí s pouhými náhražkami za to opravdu Karel Kryl nemůže. Ono vůbec spousta mladých mysli že svět vzniknul 17.11.1989
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
26. 11. 2013 13:37
Re: Zakázat...
Souhlasím, 45 let je dlouhá doba...
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 15:11
Re: Zakázat...
Karel Kryl zemřel roku 1994 a až do poslední chvíle byl aktivní, takže kde je těch 45 let? Krylovy písně je nutno chápat jako celek, ne jen jako nacionalistické výkřiky a la Landa.

A kdo chce, může si všechny jeho alba dnes stáhnout v MP3 aniž by nějakého Landu potřeboval.
26. 11. 2013 15:22
Re: Zakázat...
Stáhnout může, když o něm bude vůbec vědět. Tim prvotnim impulsem může bejt právě Landa;)
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 15:33
Re: Zakázat...
A teď tu o Karkulce.

Už vidím, jak člověk, který bude poslouchat Landu, co vybral pár písní, stahuje Kryla a poslouchá třeba Marata ve vaně, Ptáka Noh, Varhany v Olivie (ví vůbec Landa, co to jsou ty Varhany v Oliwie a kde jsou?) ... a třeba Dachau blues? Zpívá jej vůbec Dan?
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 16:48
Re: Zakázat...
To album mám.
26. 11. 2013 16:24
Re: Zakázat...
Heleď myslim, že nezpívá
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 18:11
Re: Zakázat...
Hele, Ronaulte, on má vcelku pravdu ale.... dnešní generaci je u dupy, co byl nebo nebyl Kryl. A jestli jim ta věčně živá témata přinese Landa, Fanda nebo Gotťák tak ať... neviděl bych to tak papežsky ... no ni? ;-)
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 18:18
Re: Zakázat...
No to teda ni... já mám naposlouchaná v podstatě všechna alba Kryla, i nějakou tu knihu přečtenou a rozhodně se Karel musí obracet v hrobě, jeho odkaz není ten, co tady pro svůj prospěch prezentuje Landa, teda Oves, teda Proso
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 19:38
Re: Zakázat...
... mi se jeho myšlenky líbí... samozřejmě nestuduji ho, není pro mě modlou... ale co řekl, s tím se nedá nesouhlasit... byl to v podstatě takový morální kodex... :-)
...a pominu-li vše kolem: jsme na acz a ruku na srdce: kdo z nás je rallye jezdec? ...on prostě umí.... respekt
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 20:23
Re: Zakázat...
U myšlenky nejde jen o to, co říká, ale i o to za jakým účelem je řečena. A to je Landův problém, který vykrádá myšlenky Karla a přitom některé nechává stranou... asi už ám nezvládne nic napsat. Ale teď je z něj kouzelník, nechme ho kouzlit, však oni i ti nacisti vždycky dali na ty symboly a loga, hesla a popěvky, v podstatě jako každá ideologie...
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 11:27
Dokonalé!
...není lepší kombinace.... Kryl, rallye, Český Krumlov a Dan ...

bravo redakce! .... BRAVO DANE!!! :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
26. 11. 2013 12:03
Re: Dokonalé!
Žito... ne Dan :-)
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 12:30
Re: Dokonalé!
Ještě tam k dokonalosti chybí Pony!
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 12:42
Re: Dokonalé!
>:D myslíš Poníka? ;-) teď jsi mi dal fest bídu ale :yes:
26. 11. 2013 12:32
Re: Dokonalé!
aspoň, že se tu někteří pěkně odkryjou >:D
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 18:18
Re: Dokonalé!
No on Jirka těch vlasů moc nemá, to má špravdu >:-[]
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 19:39
Re: Dokonalé!
...mám dva... jeden je Mohykán a druhý Jája >:D
Avatar - Dinar
26. 11. 2013 12:35
Když je státní svátek,
například prkotina typu vznik samostatného státu, drtivá většina lidí řeší, kam ve volný den pojedou nebo jestli natřít plot. Národovectví, úcta k vlastní historii... prakticky nulová. Ze všech mainstreamových medií se na nás valí evropanství, unii vedou maoisté, harcovníci studentských barikád ze 70. let a podobná verbež. Minority terorizují majoritu. Má mi v takovém prostředí vadit nějaký Landa, který, jakkoliv na hranici kýče, připomíná, že jsme národ, máme svou zem, svou historii a měli bychom si to uvědomovat a také si toho vážit, protože to jaksi není stav, který vznikl sám sebou, není to nic automatického? Ne, mně tedy Landa opravdu nevadí, třebaže jeho hudba mně nijak nebere, na druhou stranu je mi fuk, jestli ty, podle mého správně společensky angažované, texty vymyslí sám nebo si vhodný půjčí u Kryla, jde o podstatu. :-!
Rozbalit vlákno
49
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 12:48
Re: Když je státní svátek,
Dinare, AMEN. Přesně tak to cítím do posledního dechu, kterým jsem Tvůj příspěvek četl.

Děkuji. :yes:
...zcela zřetelně a v úctě, BRAVO DINAR. Ne za Landu, či cokoliv z tohoto klipu...o tom to není... a ani já to tak nebral. Ale za .... viz. duch a nosná myšlénka Dinar: dnes: 12:35.
"....připomíná, že jsme národ, máme svou zem, svou historii a měli bychom si to uvědomovat a také si toho vážit, protože to jaksi není stav, který vznikl sám sebou, není to nic automatického?" ..... tohle mi v uších zní jako chorál rozléhající se v katedrále. Dokonce mi ani nevadí, že nejezdíš Poníka ;-)
Avatar - Dinar
26. 11. 2013 13:37
Re: Když je státní svátek,
>:D Nese.r, s poníkem...
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 14:34
Re: Když je státní svátek,
>:D
26. 11. 2013 15:53
Re: Když je státní svátek,
Pusu...Pusu >:-[]
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 18:12
Re: Když je státní svátek,
...žárliffko >:D :-*
26. 11. 2013 21:54
Re: Když je státní svátek,
Hej, že vás rozesadím?!
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 23:21
Re: Když je státní svátek,
>:D
Avatar - Ozzman
26. 11. 2013 12:50
Re: Když je státní svátek,
Jde o to, jestli to tak skutečně myslí, nebo je to jen póza.. A druhá věc je, jak si to někteří z nás vyloží, ale o tom sem psal výše :-) Jinak s tebou v podstatě souhlasim.
26. 11. 2013 13:02
Re: Když je státní svátek,
V podstatě souhlas jen u Kryla to šlo z duše. U Landy v tom cítím pozérství a kšeft. Možná se pletu, ale je to můj pocit.
26. 11. 2013 13:04
Re: Když je státní svátek,
Nevěděl jsem, jak toto téma a příspěvky ve zdejší diskuzi uchopit a také něco napsat. Udělal jsi to za mne. Díky Dinare. :yes:
26. 11. 2013 13:15
Re: Když je státní svátek,
Podle mě si trochu pleteš politickou státotvornost a kulturní příslušnost.
Co vlastně tvoří stát?
Hranice? Kolikrát změnily nejen u nás a kolikrát se kde měnit budou....
Měna? O přechodu z korun na Eura snad nemá cenu polemizovat...
Parlament, respektive politici? To snad v našem případě opravdu ne...

Státovorně se necítím být čechem ani trochu.
Kulturně založeným čechem ale plně.

Je totiž potřeba si uvědomit, že např. Jágr, Čech, Čechomor a podobné persony tvoři čechy daleko konzistentněji, než celá politická sebranka a jeden vyholenej blb na ně napojenej dohromady.
Avatar - Dinar
26. 11. 2013 13:29
Re: Když je státní svátek,
Nějak nevím, na koho reaguješ. Já píšu něco o státotvornosti? Kde si co s čím pletu, parlamente? Mám dojem, že máte skutečně někteří největší problém s chápáním cizího sdělení, ve svém příspěvku něco říkáš, ale rozhodně to nemůže být reakce na můj.
26. 11. 2013 13:58
Re: Když je státní svátek,
Jasně, že jsem reagoval na Tebe.

*
Má mi v takovém prostředí vadit nějaký Landa, který, jakkoliv na hranici kýče, připomíná, že jsme národ, máme svou zem, svou historii a měli bychom si to uvědomovat a také si toho vážit, protože to jaksi není stav, který vznikl sám sebou, není to nic automatického?

Myslím si, že obyčejný náckovský agitce přisuzuješ velkou váhu a já naopak říkám, že lidová slovesnost (např. ten čechomor, nohavica, kryl) nám onu hrdost na čechy a nošení si v sobě svýho čecha vytvářejí daleko méně násilnou formou. Ale o to intenzivnější a kvalitnější.
26. 11. 2013 14:36
Re: Když je státní svátek,
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Dinar
26. 11. 2013 16:48
Re: Když je státní svátek,
Tak si v tom udělej pořádek. Kde v tom odstavci, který jsi vypíchnul, čteš něco o státotvornosti? Kde jsou nějací politikové a parlamenty z tvé následné reakce?!!!

A pokud jde o nácky a bla, bla... Nemyslím, že třeba písničky typu Silver A nebo Poslední Moravan jdou smáznout jako nějaká náckovská agitka. Ale tak jako tak, podstata mého sdělení byla jinde, co se tebe týká, zdá se mi, že problém je spíš v tom, že se ti někdo prohání po Vyšehradě v rychlém autě a zapoměl se tě zeptat.
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 18:13
Re: Když je státní svátek,
...dneska .... hele dneska... já Ti toho Poníka snad půjčím >:D každopádně respect!!!
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 13:20
Re: Když je státní svátek,
Dinare, mám rád hudbu a Kryl, ať textař, tak přesto skladatel a zpěvák. Tady toto, co Landa "nazpíval" je pro mne hudební kýč či masakr. Nevím, jestli je k pochvale vydělávat peníze (mimochodem, zkuste si vyzpívat Anděla v těch výškách jak to zvládál Kryl) na Krylových písních v kombinaci s pozerskou nacionalitou .
Avatar - Dinar
26. 11. 2013 13:31
Re: Když je státní svátek,
Může být, doufám, že stejně kriticky hledíš třeba na Ala Gorea a jeho globálvormink byznys. Mě je úroveň Landovy produkce z hlediska muziky celkem jasná, ale jak říkám, to není pro to, o čem zde mluvím, podstatné. ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
26. 11. 2013 13:58
Re: Když je státní svátek,
Jenže toto je kvalitou nahrávky zcela pochopitelně dál a Kryl nám to už jaksi znovu nenahraje. Díky Landovi se ta písnička znovu dostane do povědomí, nahraná s možnostmi moderní techniky. Plus Landa dlouhodobě drží určitou linii, takže mu nejde vytknout, že najednou zkusil vsadit na Kryla.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 14:04
Re: Když je státní svátek,
:yes:
Avatar - Ozzman
26. 11. 2013 14:11
Re: Když je státní svátek,
Kvalita myšlená čistotou sejmutých nástrojů a zpěvu? Nebo kvalita tohoto výtvoru? To jsou dvě odlišné věci a u tohoto songu platí dvojnásob.. Stejně tak bysme mohli velebit každou revivalou kapelu, co nahraje písničku svých idolů... Nevim, jestli je to uplně dobře..
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
26. 11. 2013 14:34
Re: Když je státní svátek,
Ano, technická kvalita nahrávky + propracovanější aranžmá. Jasně, ta Krylova nahrávka vystihuje určitý historický okamžik, a proto je v naprostém pořádku, že je taková, jaká je. Ale teď je prostě rok 2013 a ne 1968... A kdo, když ne Landa? Měl by to připomenout Ben Cristovao? Nebo by taková písnička měla upadnout v zapomnění jen proto, že ti, kdo Landu stejně poslouchat nebudou, odsuzují jeho interpretaci?
Avatar - Ozzman
26. 11. 2013 15:05
Re: Když je státní svátek,
Já nemohu souhlasit s aranžmá, přijde mi, že ke konci málo graduje, chybí mi vrchol a nějaká naléhavost zpěváka, který zpívá toto téma a tento song. Přijde mi jeho zpěv velmi ležérní a laxní.. Je to, jako kdyby jen vzal originál a přehrál ho s bicími, basou a elektrickou kytarou, kterou na konci trochu naostří.. toť vše.. dobrý cover se dělá jinak... Mám trochu výtku i k masteringu nahrávky... Sám vím, že to není sranda a udělat dobrý Cover, který nebude kýč, je kolikrát těžší, než napsat vlastní hit.

Když toto srovnám s Landovým provedením Morituri te salutant, je to nebe a dudy.
Právě třeba tuto Krylovu předělávku beru jako vzor pro porovnání s tímto :-) ( A to sem slyšel od více kapel, kterým se to tak nepovedlo (třeba metaloví Torr).

P.s. Bena Cristovao prosím ne >:D
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 15:16
Re: Když je státní svátek,
Tak nějak, Moriturite salutant se dalo alespoň poslouchat, ale tohle, kde nejde uvěřit jediný nástroj, že není z keybordu vesnických kapel... 8-s
Avatar - Ozzman
26. 11. 2013 15:36
Re: Když je státní svátek,
Ale to zas ne, k tomu by se Landa nesnížil a má dost prostředků na to to nahrát kvalitně, pořád to neni nějaká vesnická samohrajka:). To je fakt, to co tam je, je nahrano živými muzikanti na normální nástroje :-)
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 15:46
Re: Když je státní svátek,
Asi mám moc velké nároky, ale to bicí že je živě...?
Avatar - Ozzman
26. 11. 2013 15:49
Re: Když je státní svátek,
Jistěže, jenže dnes už se bicí nesnámají jentak na sucho >:D Jsou tam přidány různé moduly, samplery, kompresory atd... takže si se zvukem pohraješ a dostaneš z něho třeba víc basů, nebo ten attack na kopák a virbl co tu je znatelný. Možností je hodně :-)
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 15:15
Re: Když je státní svátek,
Chápu, že pro člověka, který poslouchá v autě to, co poslouchá, čili disko a popík, bude Krylova verze a aranžmá špatné.

Jenže Krylovy písně maji své vlastní aranžmá, procítění, které se dá podat jen s tou kytarou... už to oč se tady snažil Janda na poč. 90. let a co udělal s Karlovymi písněmi byla tragédie, stejně jako toto.
26. 11. 2013 14:13
Re: Když je státní svátek,
To je ale přece zcestný argument.

Komu se má dávat co do podvědomí? Staří vědí, že je od Kryla a jediné, co je zachrání od infarktu při shlédnutí je to, že v klipu neběhal Komorous s rolničkami v černém taláru.

Mladí (až na čestné vyjímky) už dnes nepřebírají informace s potřebou si je ověřovat, ale slepě budou věřit, že nějaký Landa má super texty. (už dvakrát jsem to takto zažil na vlastní zkušenost)

Umění má totiž nejen obsah, ale i formu a tenhle klip jí vyloženě pozbývá.
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 18:17
Re: Když je státní svátek,
Podívej, Nauseo, máš v tom guláš. Byť píšeš gramaticky správně, a to všecka, tak obsahově to máš duté jak 200litrový sud od Mogulu.... takový ten modrý... s bílým nápisem .....
...apropo... ty jsi umělecký kritik, že takové soudy neseš na světlo denní a navíc se snažíš svá moudra vštípit do nás, věrců, bezvěrců a borců? ...mmmm :no:
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 19:42
Re: Když je státní svátek,
Nauzeo, z tebe jde strach... ..."staří vědí, že je od Kryla a jedině, co je zachrání od infarktu...." ... co ještě chceš obecně dávat na odiv? ...či diktovat? 8-s :no: :no: :no: jsi takový malý socialistický pohrobek, kterého kroutí, že je někdo, odlišný? lepší?
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 20:20
Re: Když je státní svátek,
V čem je Landa lepší a odlišný krom toho, že dokáže oblbnout ty, co se oblbnout dají velmi snadno (a to jsem to napsal moc slušně abych tě moc neranil, poníku >:-[] )
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 14:36
Re: Když je státní svátek,
Díky, Lukáši ;-) :yes:
26. 11. 2013 14:36
Re: Když je státní svátek,
Nejde o kvalitu nahrávky. Vyčistit nahrávku není dnes umění. Jenže to jak to zahrál a nazpíval Karel skutečné, opravdové, autentické v době kdy to nahrál. Patří k tomu ta doba a stejně tak ta kvalita nahrávky o kterou vlastně ani nejde. Stejně jako nejde o kvalitu nahrávek Vladimíra Vysockého či Bulata Okudžavy. Když jsme v roce 1987 poslouchali v Ostravě v sále víceméně unpluged Jarka Nohavicu a jeho píseň "Pánové nahoře " a nebo "Andělé na kůru " či Pavla Dobeše a jeho "Planetu žab" hltali jsme každé slovo a kašlali na to jestli je to hudebně dokonalé či ne. Pokud jsem chtěl hudební dokonalost pustil jsem si z gramofonu. Pink Floyd, Alan Parsons Project nebo Electric Light Orchestra.
26. 11. 2013 13:38
Re: Když je státní svátek,
Problém je, Dinare, že ten Landa je prostě a jednoduše řečeno nácek. Když vyšla první deska Orlíku, končil jsem zrovna ZŠ a tehdy to v rámci mé generace poslouchali VŠICHNI, neb to bylo něco jiného, mělo to jiný "sound" a nikdo tomu vlastně ze začátku pořádně nerozuměl - tehdy na něco takového naše mladá demokracie nebyla připravená - ani úřady, ani učitelé, ani naši rodiče. Schválně si ty rasistycký *** - ano, admine, v tomto případě zcela záměrně nepoužiji hvězdičku a slibuju že už to nikdy neudělám - někde na netu pusť. Uvidíš hrůznost oněch textů. Nikdo, opakuji nikdo, neudělal pro rozvoj nacistických hnutí v ČR tolik co Orlík v čele s pány Matáskem a Landou (pardon, Žitem). A nikdy, opakuji nikdy, se žádný z nich za to, co provedli, veřejně neomluvil ani neprojevil špetku lítosti. Naopak - pamatuji Landovo vystoupení po X letech po zániku Orlíku v pořadu ČT "Na hraně", kde tyto postoje zcela jasně obhajoval.
Takže - já plně chápu a rozumím tomu, co jsi chtěl svým příspěvkem říci. Ale bacha - někdy se může stát, že ty texty, které se tobě zdají "národovecké" může zpívat prachsproský nácek, který to myslí "trošičku" jinak.

Ps.: Za to, že někdo takový si bere do huby Kryla, by onen dotyčný zasloužil po papuli.

Pps.: Za to, jak svět českého showbyznysu, česká média, někteří čeští politici ale hlavně mi všichni, česká většina, zapomínají a tyto lidi berou bez potíží mezi sebe, by po papuli zasloužili všichni výše zmínění.
26. 11. 2013 14:42
Re: Když je státní svátek,
Nemáš pravdu. Landa se i do toho nacka stylizoval. Na dotaz proč se dal k holým lebkám odpověďel : bál jsem se nechtěl jsem být sám. Takže vlastně to byl posera který se bál žít sám za sebe, tak to zakrývá chlapáckou ( ne chlapskou ) imidži.
26. 11. 2013 14:59
Re: Když je státní svátek,
Je jedno, kdo z nás dvou má v tomto pravdu (nikdo nevidí jinému do hlavy, notabene do té Landovi bych ani vidět nechtěl). Zde jsou důležité skutky onoho pána. ;-)
26. 11. 2013 15:11
Re: Když je státní svátek,
Souhlasím. Mám rád jeho muziku. Nemyslím co převzal od jiných. Ovšem jako kvalitního jedince ho nevidím.
26. 11. 2013 15:16
Re: Když je státní svátek,
:yes:
Avatar - peV
27. 11. 2013 12:44
Re: Když je státní svátek,
:yes:
26. 11. 2013 16:19
Re: Když je státní svátek,
Aniž bych chtěl postoje Landy obhajovat, tak problém spíš je, že píšeš o něčem, o čem nemáš ani páru. Landa, resp. "kališníci" v minulosti byli všechno možný, jen ne náckové vůči kterým se vymezovali a ne jen slovně.
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 18:19
Re: Když je státní svátek,
...s fakty a historií tu neuspěješ...
26. 11. 2013 18:35
Re: Když je státní svátek,
Neboj - "páru" o tom mám, neb jsem v době boomu Orlíku a následného startu Landovy kariéry vyrůstal. A dost mě to tehdy zajímalo.
26. 11. 2013 19:01
Re: Když je státní svátek,
V tý době jsi byl ještě mladý ucho, takže o té tvoji "páře" mám velké pochybnosti, i na základě tvých výkřiků. Já jsem byl na tom věkově stejně, ale alespoň mám fakta potvrzené od člověka, který se problematikou extremismu hodně let zabýval ;-)
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 19:33
Re: Když je státní svátek,
Ještě že to máš vod vodborníka potvrzený, zlatý vodborníci!
26. 11. 2013 20:44
Re: Když je státní svátek,
Jasný, totiž "odborníků na všechno", jako ty, je na netu spousta...
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 21:41
Re: Když je státní svátek,
No a já se bál, že jsme tady sami dva, člověče... uklidnil jsi mě :yes:
Avatar - Johny.Rico
27. 11. 2013 22:17
Re: Když je státní svátek,
:yes:
26. 11. 2013 13:07
Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné slovo
Už delší dobu si říkám, kdo a za jakých podmínek vlastně dostává v českých mediích prostor.

Každý ráno chodím okolo obilovině označkovaných aut se psem na vyšehrad na procházku, a před barákem mu jich stojí pravidelně 3-5.

To, že má Landa potřebu si budovat ego na labilních jedincích a infantilně naivní mládeži, která si myslí, že jediná překážka mezi iPhonem a statisícovým manažerským platem jsou cikáni je jedna věc.

To, že když začne zpívat, tak člověku zamrazí a co se týče rádoby tvrďáckých rockových aranží, ze kterých nebyl schopný vyrůst je věc druhá.

Objektivně mě ale zajímá (zne)využití kulturních památek (vyšehrad a český krumlov) v klipu.

KRYPL
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 13:22
Re: Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné s
:yes:
26. 11. 2013 13:31
Re: Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné s
Když si to tak nádherně shrnul dodal bych k těm kulturním památkám i toho Karla Kryla. Jinak přesný. :yes:
26. 11. 2013 13:31
Re: Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné s
:yes:
Avatar - Dinar
26. 11. 2013 13:36
Re: Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné s
Tenhle koment vypovídá nejvíce o naivitě resp. velmi zjednodušeném vidění světa právě tebou, nasuo.
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 15:22
Re: Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné s
Proč?
26. 11. 2013 14:34
Re: Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné s
:yes:
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 14:38
Re: Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné s
....proč ses podepsal pod text, když máš hore nick? :-)
Avatar - euro89
26. 11. 2013 16:05
Re: Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné s
>:D :yes:
Avatar - Stejsn
26. 11. 2013 15:15
Re: Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné s
No, mě zase v souvislosti s Tvým příspěvkem napadá jiná věc: Vyšehrad a přilehlá Pankrác je jedno z nezas*anějších míst od psů v Praze, tak doufám že Landovi kolem těch porschů chodíš aspoň s pytlíkem.
26. 11. 2013 15:28
Re: Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné s
Co mám do činění já s *obytkama, kteří nejsou schopní po svým psovi uklidit?
Pak tu sklouzneme do do diskuze, kdo a proč si psa vůbec pořizuje a jaké následky tím způsobuje okolí.

Když už máš potřebu mi nějak oponovat, bylo by fain se držet myšlenky diskuze.

Cítím z Tebe (jestli omylem, tak promiň) potřebu házet mě s nimi do jednoho pytle a nebýt schopen pochopit, že i někdo, kdo má psa se chová k okolí ohleduplně a tak, že NIKDY po jeho (jejím) psovi to na chodnících a v parku nezůstane.

Mě osobně to vadí taky a nejednou jsem už takhle při činu majitele (majitelku) seřval.

Možná bys udělal pro tak znečištěnou část Prahy líp, kdybys tam osobně chodil a na všechny osobně dohlížel, než mi tu vyčítat něco, na čem nemám sebemenší podíl, což? :-!
Avatar - Stejsn
26. 11. 2013 16:31
Re: Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné s
Já z tebe zase cítím závist, že Landa má před barákem 3-5 aut a zapšklost a čecháčkovitost (zneužití kulturních památek). Čím je jako zneužil? Za pronájem ulic v Č. Krumlově zaplatil a na Vyšehradě bydlí, takže tam má volný vjezd. To že projel bránou Vyšehradu (nic jiného v klipu nevidím) ho zneužil?

Landa mě nebere, písnička je špatná, ale Tvůj příspěvek je plnej zášti a slova o ***ch o Tobě hodně vypovídají.
26. 11. 2013 16:55
Re: Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné s
ok, uznávám, že jsem měl reakci asi napsat líp a prostě sdělit, že po svým psovi poctivě uklízím.

Auta mu nezávidím. Naopak, mám radost, když vidím na našich silnicích pěkný auto, obzvláště 911, který jsou pro mě nej.

Ale na všech autech je jeho znak žita 44 (proč 44, to sakra ta narážka na hitlerovo číslo někomu není zřejmá???). Je mi teď jasný, že si to z mýho příspěvku moc (nikdo) lidí neodvodí.... Ale i na těch autech je vidět, jak si buduje svoje ego (ne tím, že je má, ale jak je vizuálně utváří a budí okolo sebe kult ve vozovým parku..). Potřeba si a někomu pořád něco dokazovat z toho úplně čiší. Ta samá potřeba, která je vidět v klipu.

Proto ta zmínka o autech.
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 18:22
Re: Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné s
..... tak to už musí mít i číslo ta diagnoza.... a co když má někdo MB v AMG? nebo AM v Mansory? nebo 911 v techartu? nebo báwo v eMku? zesil dávku... mám pocit, že, byť máš zásobu svých psích ho.ínek svou vlastní, tak závidíš ty ostatní....
26. 11. 2013 19:08
Re: Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné s
Třeba takovej Richard Šmehlík, který toto číslo nosil na dresu, byl nácek jako poleno co?

14,18,88 atd. To, aby se sportovci báli nosit tato čísla, aby je nějakej "trouba" nemohl na netu ovlivnit z propagace fašismu...
26. 11. 2013 20:55
Re: Ve spojení s tímhle klipem mě napadá snad jediné možné s
No, když si dá mikinu Helly Hansen na sebe vyholenej maník s kanadama, tak to přece jen bude mít trošku jinačí kontext, než když si bundu od nich oblíkne někdo na lyže...
btw. Thor Steinar má občas hodně pěkné věci, kapsáče i bundy, ale nevezmu to na sebe
ani náhodou...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 14:05
Diskusní kejkle...
Ať je Landa jakýkoliv, opět se mu podařilo to, co umí - rozproudit diskusi.
Rozbalit vlákno
2
26. 11. 2013 20:53
Re: Diskusní kejkle...
To ho řadí k velikánům jako je Adam Novák, Win Diesel, Áda je zase tady a GTI :yes: :yes: :yes:
P.S. a ještě Berenika Anti-diesel a James Flash Gordon:-)
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 21:45
Re: Diskusní kejkle...
...z toho výčtu některé vynech a na 35. místo dosaď Miga...
Avatar - euro89
26. 11. 2013 14:46
Češi
Teda když vidím, jaké názory tu dostávají zelené palce, tak se nedivím, že to v téhle zemi vypadá tak, jak vypadá. Tenhle národ si možná ani nezaslouží, aby se měl lépe. Kdo tu chce mít pořádek a čisto, ten je hned nácek. Ono na tom něco bude, že jsme jedna z mála zemí, kde si komunisty sami a dobrovolně zvolili. A já myslel, že podobná chátra chodí jen na Novinky...
Rozbalit vlákno
34
26. 11. 2013 15:02
Re: Češi
No, zrovna v zemích, kde to vypadá podstatně lépe než tady, by tě za tvoje názory hnali, fanoušku Orlíku. V několika jsem dlouhodoběji žil a pracoval, vím o čem mluvím. Zato např. v Rusku, ano, tam bys zapadl do většinového názorového proudu. Doufám, že jsi z tohoto přirovnání pochopil, co jsem tím chtěl říci.
26. 11. 2013 15:05
Re: Češi
Ty mlč, kryptokomunisto. Nelíbí se ti Herr Žito, proto to tady vypadá, jak to vypadá. A kvůli tobě se my, uvědomělí, praví, hrdí a mužní slované v bílých autech nemůžeme mít lépe!
26. 11. 2013 15:10
Re: Češi
>:-[] Tak tohle byl nejmegahustokrutopřísnější příspěvek co jsem tu kdy četl.
26. 11. 2013 15:17
Re: Češi
Ony tě ty srandičky přejdou, až ti uřknu kohouta..
26. 11. 2013 15:23
Re: Češi
No, minimálně už to uřknutí zabralo v podobě poprskaného monitoru. Lépe mířit, drsňáku, lépe mířit.
26. 11. 2013 15:27
Re: Češi
To mi žena taky tudle říkala, když jsem přišel celej roztouženej z hospody, kde dávali barevně ženskej basket..
26. 11. 2013 15:32
Re: Češi
>:D Tak na tohle nemám slov. A na monitor už skoro nevidím. Vyhráls :yes:

Tebe si zapamatuju, drsňáku.
26. 11. 2013 15:35
Re: Češi
Nesměj se, to taky nebyla pr.del. Ikdyž vlastně.. :-)
26. 11. 2013 15:44
Re: Češi
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
26. 11. 2013 16:00
Re: Češi
>:D >:D >:D >:D :yes:
26. 11. 2013 16:12
Re: Češi
To by mě zajímalo (opět), kterej chytrák za takové diskuzní srandovní uvolnění dává ty palce. >:D >:D
26. 11. 2013 16:17
Re: Češi
No kdo, komunisti přeci!
Anebo si to přečetla žena:)
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 18:25
Re: Češi
...ano, hospoda a nalít se levným pivem... to je tvůj level.... teda alespoň podle toho, jak tady prýštíš za ... moudra...
26. 11. 2013 19:06
Re: Češi
Ano, hospoda, pívo, chlebíčky, a pak to ani neumí ocenit kvalitní kouzelnickou pleš! Je to bída, bratře..
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 19:24
Re: Češi
Jirko, trochu se zasměj nebo si budu myslet, že na hlavě nemáš pleš ale holíš se tak schválně >:-[]
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 19:45
Re: Češi
...ty pocem >:D závidíš trvalou, co? :-O ;-)
26. 11. 2013 15:46
Re: Češi
Sakra dobrý příspěvek. I když spousta hrdých slovanů by chtěla být germany ve stříbrných autech.
Avatar - euro89
26. 11. 2013 16:02
Re: Češi
...aneb, potrefená husa se vždy ozve. Nezklamal jsi, děkuji.
26. 11. 2013 16:11
Re: Češi
Příteli, bratře v lesklé zbroji, proč tak zhurta? Já jsem přeci s tebou! Vstříc zářným zítřkům skrze páně Žitovo učení, jeho moudrost, původní tvorbu a čisté češství!
Avatar - euro89
26. 11. 2013 20:19
Re: Češi
Mě by spíš zajímalo, ve kterých zemích si myslíš, že to vypadá lépe(?). Mám část rodiny v Bavorsku a když jedu třeba do Mnichova, tak si v některých částech města nejsem jistý, zda jsem nedojel až do Istanbulu. To by bylo dříve nemyslitelné... Francie už připomíná severní afriku a v Nizozemí budou mít za chvíli víc minaretů, než kostelů (pokud se karta neobrátí a nevyhraje tam volby Geert Wilders). Myslím, že nejen České země, ale celá Evropa by potřebovala někoho, jako byl svého času generál Augusto Pinochet. Jeden z mála lidí, kteří dokázali svou zemi vyčistit od levicové lůzy a zavést pevné pořádky a jeden z mála velikánů 20. století, ke kterým chovám úctu. Za jeho vláda byla Chile výkladní skříní jižní Ameriky a zároveň nejbezpečnější zemí kontinentu. :yes:
26. 11. 2013 20:42
Re: Češi
Ne, nepochopil jsi ani ťuk. Ne že bych byl překvapený.
26. 11. 2013 21:08
Re: Češi
A v améru žijou černí bílí žlutí červení židi a muslimové... a taky to zvládaj... a neřvou, že nechtěj, aby jim tam lezli čecháčci...
26. 11. 2013 15:09
Re: Češi
Bleskizace zde vyloženě "pomohla" 8-s
Máme v podstatě nejdále "dotaženou" demokracii - absolutní osobní svoboda, rozuměj každý si dělá co chce a nic moc se neděje. Parodie na zavedenou západní demokracii, kde se musíš pohybovat v určitých mantinelech. Nedávno jsem měl možnost toto téma obsáhleji probírat na multinárodní úrovni (syřan, dáma z JAR, řek, ital, kanaďan, američan, ruska). Kromě rusky a dámy z JAR bylo pro ostatní dost obtížné si tu naši demokracii představit, resp. neuvěřením kroutili hlavami. Jen ještě nevím, jestli se té absurditě smát a nebo brečet. ;-\
Avatar - Stejsn
26. 11. 2013 15:12
Re: Češi
Pravdu díš. Ale tahle popová interpretace Kryla se mi nelíbí a moc nechápu, co Landa chtěl tímhle klipem říct.
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 15:20
Re: Češi
Že má Fabiu v matném provedení?
26. 11. 2013 15:30
Re: Češi
Můžu se zeptat, co si pro dobro čech udělal Ty?
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 18:27
Re: Češi
....na novinkách budeš za krále... tady jsi za .... prostě vandrák...
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 19:28
Re: Češi
A uvolníš mu tam trůn? ;-)
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 19:48
Re: Češi
...tam se bude muset pobít o velení s jinými bardy :-) ;-) ..i když ...není trůn jako trůn >:D
Avatar - Johny.Rico
27. 11. 2013 09:35
Re: Češi
Dávám ti palec nahoru. Na univerzitě jsem si taky zažil své, když jsem vykládal něco, na co tu lidi nejsou zvyklí (dělat, slyšet, konat) a stejně se to jednou bude muset udělat. Takže dnes mě zcela jednoznačně zklamal pán, který miluje BMW a žije v Brně, o kterém jsem měl moudřejší povědomí. Zbytek neberu. Takže tobě dávám palec :yes: za to, že se nebojíš. Takových je třeba!
27. 11. 2013 19:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 11. 2013 15:40
Pamatujte sportovní patří benzín
:yes: Samozřejmě a to s vámi souhlasím benzín :yes:

A co patří diesel? :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 15:41
Díl druhý
A v druhém díle nám Dan, tedy pardon, Herr Žito, zazpívá další Karlovu píseň

Dachau blues.

Opět se bude projíždět Fabii, ale Krumlov bude nahrazen střídavě Dachau a Auschwitz-Birkenau.

Bravo Žito :yes:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 19:31
Re: Díl druhý
Von to Žito nepřespíval tenhle song, tak to neznáme, co? ;-)
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 19:29
Re: Díl druhý
A kde je ta linie, pánové nahoře? V jedné větě s holou lebkou a v druhé opěvuje to, co se mu hodí... povrchní pohled je vždy snažší, smutnější o to je, když se z něj dělá věda, to Žito umí.

Nesnáším jednoduchá a jasná řešení, povely, ideologie, motivační proslovy, vymývání mozků... a ze všeho nejvíce nesnáším, když někdo tohle provádí a zároveň se proti tomu vyhrazuje... neb poznat to už všichni neumí.
Avatar - T613
26. 11. 2013 19:47
Re: Díl druhý
ta linie je v tvojí hlavě, a tím výkřikem zde ses dostal přesně mezi ty, které okřikuješ - mezi vyvolávače jednoduchých hesel.
Že je Žito jen stínem Landy to ví asi každý, kdo ho kdy sledoval. Holt mu po té mrtvici přeskočilo. Že je rasista? No je.. ale ruku na srdce, kdo není (částečný) rasista?
Problém antinácků je v tom, že při honbě na nácky nehledají chybu v systému, ale snaží se potírat ty nácky. Akorát, že díky tomu zanedbávání systému podpora nácků vzrůstá a lidi se za to už ani nestydí. Proč taky, když díky těm náckům si jich politikové všimnou a aspoň něco začnou "dělat".
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 19:55
Re: Díl druhý
...souhlas...
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 20:17
Re: Díl druhý
Takže když se oprostíme od toho balastu kolem, chceš říci, že Landa není oblíben a nikdy nebyl jakýmsi částečným motorem nácků, jejich sympatizantů a primitivnějších, co k tomu zklouzávají? Haha
Avatar - T613
26. 11. 2013 20:49
Re: Díl druhý
Landa není motorem nácků, ti mají svůj motor někde jinde. Náckové by zde byli Landa neLanda. Ostatně já nevím jestli je nácek, já vím, že je to rasista. A na rozdíl od jiných (možná i tebe) nevidím svět jednoduše a nemám potřebu říct "Landa zlo, zničit Landu". Mě spíš zajímá proč to Zlo má u nás stoupající tendenci. A když se to pokouším analyzovat, tak to není o tom, že nějaký Landa něco řekne, ale je to o tom, že lidi už toho mají plné zuby. Landa je pouze ten co se na tom sveze.
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 21:44
Re: Díl druhý
Já někde píšu, že je Landa strůjcem zla?

A tedy mám mu tolerovat, že se na tom, jak říkáš, "sveze" a tvrdit, že je to v pořádku?
Avatar - T613
26. 11. 2013 21:50
Re: Díl druhý
a mám já ti snad tolerovat, že se pouštíš na úroveň těch primitivů?
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 22:08
Re: Díl druhý
Jistě, omlouvám se, že jsem se pustil do debaty na vyšší inteletuální rovině, inu sotva spojili báňu s humanitní OU, tak seš odborník na sociologii, co? >:D >:-[]
Avatar - speeder75
26. 11. 2013 22:27
Re: Díl druhý
Pardon, trochu mimo mísu. Máte pocit, že došlo ke sloučení OU a VŠB? 8-s
Avatar - T613
26. 11. 2013 22:35
Re: Díl druhý
začínáš kolem sebe kopat jako malý Ronault
btw. VŠB se s OU nesloučila, VŠB to odmítla
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 11:49
Re: Díl druhý
...asi tak nějak... :-! :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 20:49
Re: Díl druhý
Máš v rukávu nějaké důkazy, že by měl mít Žito něco společného s nacismem?

Trochu mi to celé připomíná JXD...
>:D
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 21:46
Re: Díl druhý
Už jsi někdy poslouchal Orlík? Dokážeš si představit, že jejich hlavní představitel zpívá písně od toho, co zpívá "Dachau blues", pokud jsi někdy tuhle píseň slyšel?

To je stejné, jako když si KSČM pustila do spotu Krylovu píseň.... spoustu lidí to tu jaksi nedokáže pochopit...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 22:00
Re: Díl druhý
Orlík je odporná a rasistická nechutnost, o tom žádná. Jenže aby byl český nacionalismus (kam bývá Orlík řazen) českým nacionalismem, musí být naprosto kategorickým odpůrcem německého nacismu.

Navíc Landa, to není jen Orlík (avšak opakuji, nežeru ho ani ho nepodporuji)
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 22:10
Re: Díl druhý
On se Landa od toho nějak distancoval? Hraje tady ty šaškárny, silné povídačky atd. pořád stejně, cílí na stejnou skupinu lidí, jen "zákonně"... poučený nácek...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 11. 2013 22:19
Re: Díl druhý
Netuším, jak to vnímá, do hlavy mu nevidím. Ale pokud je někdo českým vlastencem (opravdovým), měl by být zákonitě odpůrcem nacismu. Ale, jak jsem řekl, nevím, jak to s ním doopravdy je.
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 11:47
Re: Díl druhý
...zeptej se ronaulta a jeho spolubijců - ti, jak koukám, tohle ví nejlíp.... v tomto případě mi to přijde: zloděj křičí chyťte zloděje...
Avatar - petrumr
26. 11. 2013 15:53
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ozzman
26. 11. 2013 16:00
Re: kolik?
Myslíš že v rallye verzi Fabie jsou repráky?:D
26. 11. 2013 16:52
Re: kolik?
To si chtěl zamachrovat? >:D
Avatar - petrumr
26. 11. 2013 17:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 18:20
Re: kolik?
Petře, bude recenze i na tvé nové auto?
Avatar - petrumr
26. 11. 2013 18:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 19:50
Re: kolik?
citroen zdražuje...od 26. 11. o 10-50tis . podle modelu...
Avatar - petrumr
26. 11. 2013 20:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
26. 11. 2013 19:07
Re: kolik?
Už zase porovnáváš ten tvůj 15 let starý Ford, který možná ani neexistuje? >:D Ty si nedáš pokoj...

P.s. Já mam zase nejlepší sériové audio co jsem slyšel ( neberu příplatkové kusy co se dávají do prémiovek) právě ve Fordu, je od Sony a hraje parádně, až sem to sám nečekal :-) To z Fábie, nebo i Oktávie či VW Golfu se na to nechytá :-) Možná zkus příště vlézt do novějších aut a pak porovnávat s dvojkovou fabií >:D Budeš překvapen
Avatar - petrumr
26. 11. 2013 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
26. 11. 2013 22:57
Re: kolik?
>:-[] Já to hodnotím poslechem na širokém spektru muziky ( nejsem hifista, nýbrž v hudbě pracuji), ale přiznám se, že na dechovku jsem to ještě nezkoušel >:D Je mi jedno kdo to vyrábí, jde mi o to jak to hraje. Zkoušel sem i Fabii, jestli tam máš nějaký hifi stereo, to nevim, ale uplně běžná Fabie má uplně obyčejný audiosystém totožný v celém koncernu, nebo alespoň totožně hraje.. Sony ve Fordu hraje čistěji a v případě potřeby dokáže hrát i čistě nahlas a nevrčet z basů, což třeba ta Fabie, nebo VW (Jetta co mame doma, či Oktávka II) neumí..... >:D Stejně tak dobře nehraje i to rádio, co se dává do základních výbav Fordů.... Neřikám nikde, že je to zázrak, ale né každý Ford hraje špatně ty diskuzní plácale :)
Nejhorší originální rádio co jsem zažil, jsem měl v mé bývalé Laguně II ..

Včera si tu pomlouval nějakýho Forda, dneska zas jinýho, kdo se v tom má vyznat, očividně máš nějakou antypatii ( ale to z tvých soudů skoro ke všemu jinému, než je Fabie) >:D Ale nejvíc si mne rozsekal tím důchodcovským autem >:D A to mi řekl majitel Fabie HTP :D:D:D

P.S. Ty si myslíš, že čím víc repráků, tím víc Addidas? >:D Když se tu oháníš Hifi a audiem, tak bys mohl vědět, že na tom to vůbec není závislé.... ke kvalitnímu poslechu muziky ti kolikrát udělají lepší službu 2 dobré třípásmové bedny..

Dechovce zdar >:-[] >:D
Avatar - KANKUNEN
26. 11. 2013 16:13
Landu jsem měl rád, ale
Žito je vylízaný.
Rozbalit vlákno
0
26. 11. 2013 17:42
Byla doba,
kdy jsem Landu hltal - ale řekl bych, že tak v době 9mm to bylo tak naposled. Pak jsem už jen smutně(ale ne zase tak, abych páchal harakiri) sledoval, jak blbne, sláva mu stoupá do hlavy a ač tvrdí, že ne, splyne s davem komerce a topí se ve vlnách vlastní obluzené hlouposti, kterou vydává za "cosi víc" a bere si přitom do h.by národ a tak.
Tímhle "dílkem" skládačky jen tak nějak ukončuje můj povzdech nad jeho úpadkem, který přechází spíš v pocit hnusu, jak przní Kryla.
Lando - ač to asi nečteš - kdysi to bylo ono. Kdysi dávno jsi byl. Teď živoříš...... Je mi tě líto.................
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 18:22
Re: Byla doba,
Přesně tak... ale nutno na to hledět i z jiného pohledu a to pohledu doby, kdy ty písně vznikaly. Možná by dnes takový úspěch neměly, i když takový Valčík, Krysař, Dopis z fronty apod. by zaválely i dnes.
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 18:29
Re: Byla doba,
Ronaulte...jsi to opravdu ty nebo máš automat? Vždyť si ve dvou řádcích odporuješ... :-O :-(
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 19:26
Re: Byla doba,
V čem?

To spíše já mám pocot, že místo vtipného Jirky tu píše nějaký fanda naivistických pohádek o Žitech a kouzelnících, který si hraje na muzikanta... 8-s
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 19:52
Re: Byla doba,
..ale neee... přes odlesk Landeho hlavy nevidíš tu podstatu... kliiid :-) jen nechápu takový přímý, jednoduchý a heslovitý přístup ...můj názor a pohled tu krásně napsal Dinar... to je vše. ;-)
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 20:14
Re: Byla doba,
Jestli ho nechápeš, tak proč se ti tak líbí?
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 11:44
Re: Byla doba,
no comment....
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 19:53
Re: Byla doba,
PS: ...k žitu... to vím jen to, že tohle jméno používá.. mi se líbí jeho tvorba, názory na svět ve kterém žiju a tak... a nikdy jsem nezaznamenal nějaké fašounství nebo rasizmus...
26. 11. 2013 20:51
Re: Byla doba,
to protože seš jednoduchej kluk, kterýmu stačí ke spokojenosti tři akordy, úderný hesla,
chlapácká muzika, po který ti narostou křídla ;-)
jednou z toho vyrosteš a když ne, tak upřímnou soustrast.
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 21:48
Re: Byla doba,
Já tě nemít.... tak to budu mít těžké v životě... hlavně tedy na tom trůnu.... ;-)
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 22:11
Re: Byla doba,
Tak to seš teda krom té "plešatosti" i slepej. >:D
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 11:43
Re: Byla doba,
8-s :no: tohle neberu. :no: ...kapku ses přepísk...
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 11:46
Re: Byla doba,
...vkládáš mi do mě myšlenky, které nemám. Mluvím někde o žitu, kouzelnících a td.? Pokud chceš vést debatu v téhle urovni, Ronault. tak mě, prosím, propříště vynech.
Avatar - petrumr
26. 11. 2013 18:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - positivemind
26. 11. 2013 19:28
Hrůza hrůzoucí
Frajer si musel nechat sundanou prilbu, aby bylo videt, ze soferuje opravdu on. Ne, tohle k takove pisni opravdu ne, ne a ne :no:
Rozbalit vlákno
1
26. 11. 2013 19:38
Re: Hrůza hrůzoucí
no jo, bývalej nácek se nás snaží přesvědčit o něčem, čemu snad nevěří ani on :no:
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 20:00
shrnovačka
...když už jsme na automobilovém webu....
1. skvělá kára
2. skvělé záběry
3. úžasný Český Krumlov
4. super myšlenka profičet Krumlovem ve videoklipu
5. hudba...nadčasový a jako každá nadčasová bývá podávána i jinými interprety
6. ...shrnutím všeho nechť je dnešní Dinar 12,35 vytesán do kamene....

7. Landa má skvělé texty, hudbu a je v nich i odkaz... což se o 99% dnešní tvorby nedá říci ani z 1ho %....
Hezký večer, jdu si pobublat na motoru a pustit Landu... :-! :-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - T613
26. 11. 2013 20:11
Re: shrnovačka
ad 1.) asi jo :-!
ad 2.) asi jo, neměl jsem na to to dokoukat celé
ad 3.) to je bez debat
ad 5) ano, bohužel nebo naštěstí bude Kryl žít i v jiných interpretech
ad 6) souhlas, žel někteří nechápou co napsal
ad 7) měl..
Avatar - petrumr
26. 11. 2013 20:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
26. 11. 2013 20:35
Re: shrnovačka
a to mě děsí. Někde je chyba >:D
Avatar - petrumr
26. 11. 2013 20:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2013 21:37
Re: shrnovačka
...nakonec je prezident Miloš Velký zvaný Sličný >:D
Avatar - woody-alien
26. 11. 2013 22:00
Re: shrnovačka
1.-2. Mně se to video líbí, je to slušně udělaný - až tedy na to melodrama s bílou růží, to už jsem smíchy nevydržel.
3. Krumlov je skvělej....projít si městečko, zajít ke Dvou vdovám (to je kavárna, nikoliv bordel >:-[] ), možná omrknout medvědy u zámku nebo Muzeum Tortury anebo očumovat ty nádherný kotlíky na svodech okapů...prostě relax.
4. Souhlas, žádný znesvěcení v tom fakt nevidím.
5. Tady bych souhlasil s titulkem konkurenčního webu "Landa prohání ostrou Fábii a przní při tom Kryla". Jak se mi Večer s písní Karla Kryla.....pozdával jako docela dobrej projekt, tohle je úplně mimo.
6. Já s Landou, s vyjímkou éry Orlíku (ultra primitivní hudba i texty) problém nemám. Jen se mi zdá takovej vycukanej, hned to, hned ono, jakoby sám nevěděl. Těžko tomu pak můžeš věřit. Valčík, Krysař ,to jsou věci,který jsem poslouchal a líbily se mi. Měl jsem a mám respekt k jeho kariéře v automobilismu, a nemyslím jenom závodění. S Krestou třeba dělali nahrávku Auto je zbraň. To byla docela vtipně podaná "agitka", mohlo to někoho (narozdíl od jiných bezpohlavních projektů) přesvědčit. Ale ty jeho národovecké řečičky mu nevěřím, ne že by mi bylo proti srsti nějaké "obrození" hrdosti, ale on za sebou zanechává jen výkřiky a hesla. Ordo Lumen Templi, Zlatý drak...bum, prásk, velký řeči a rychle pryč. Aĺe dobře no, aspoň pořád něco dělá a nesedí na *.
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 22:13
Re: shrnovačka
:yes: :yes: :yes: Tak jest... velký řeči... na ty jsem alergický... navíc 8-s
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 11:36
Re: shrnovačka
...od velkých řečí jsi tu ale dnes ty, jak tak čtu, kamaráde... :-(
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 11:35
Re: shrnovačka
Děkuji za střízlivě podaný názor - vážím si toho.
26. 11. 2013 21:56
já zírám...
kolik je tu demokratů a humanistů >:D zakázat a pověsit Landu >:D >:D >:D
Landa možná není kdo ví jakej zpěvák ale skladatel a textař je perfektní a to o to víc v dnešní době rýmů: sebe, tebe, nebe, láska, kráska... a podobně.
Písnička jako taková je super už od dob jejího vzniku a v tomhle novém kabtě by mohla oslovit i mladší generace.
Videoklip jako takový je na České poměry až nečekaně profi :yes:
No ale jak tak koukám tak je to tu samej fanda Goťáka a Lucky Bílé. :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ronault.
26. 11. 2013 22:14
Re: já zírám...
Landa je dobrý textař... ahaaa... no nic, možná ve srovnání s Hutkou asi jo...
26. 11. 2013 22:19
Re: já zírám...
Bez legrace texty skladeb z jeho sólové dráhy opravdu mají obsah! Což se o většině českých interpretů bohužel říct nedá. Netvrdím, že musíš s obsahem textu souhlasit, ale je v těch textech určitá myšlenka a obsah.
27. 11. 2013 09:15
Re: já zírám...
Přijde ti že například v této písni není nějaké poselství, nějaký obsah? Pokud odpovíš ne, pak máš problém pochopit psaný text a neumíš číst mezi řádky. [odkaz]
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 11:33
Re: já zírám...
...ronaule... je mi smutno z příspěvků v této debatě, ve které ses svolil i na osobní výpady rádoby sranda i proti mě. Srovnej se člověče....
27. 11. 2013 11:38
Re: já zírám...
Taky mě to u Ronaulta překvapilo, ale i Ronault má své dny. ;) já mu to odpustím :-)
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 11:52
Re: já zírám...
....očividně měl ale hodně špatný den. 8-s :-)
27. 11. 2013 12:02
Re: já zírám...
Každý občas někdy ujede ;-) Takovej z mého pohledu úlet nijak nemění můj názor na Ronaulta protože jsou zde jedinci kteří úlítávají s takovou pravidelností, že už je to na pilotní průkaz a mezi ně Ron nepatří. ;-)
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 12:22
Re: já zírám...
...jasně ..přece ho nebudeme pro malý výlet na rogalu peskovat jako by řídil vzducholoď >:D ;-) ... jsme velkorysí a dělá nám to dobře ;-)
27. 11. 2013 09:12
LANDA KRYL
Texty Karla Kryla, jejich hloubka a vyznam by se mely vyucovat na zakladnich skolach. Nakolik jsou v dnesni dobe globalizace a EU v puvodnim vykladu aktualni je diskutabilni, avsak za to, ze je Daniel Landa pripomina ma u me velke uznani. Ve zrcadle dnesni doby, situace v CR jsou az strasidelne vymluvne.
Pamatuji se na ucitele hudebni vychovy, ktery nas za hluboke totality s kytarou v ruce ve skole ucil Andela s pravdivym vykladem textu a jak o svou praci nakonec prisel.
Osobne si myslim, ze pokud by Karek Kryl zil v dnesni dobe, byl by stejne znechucen jako Daniel Landa. O nejake obraceni se v hrobe, myslim, se nemusime obavat.
Rozbalit vlákno
10
27. 11. 2013 09:22
Re: LANDA KRYL
Přesně tak! Landa je možná mizerný zpěvák, ale v době kdy tu každý interpet kňučí do mikrofonu o lásce a navíc na rytmus nějakého profláknutého zahraničního songu je ta Landova verze písní K. K. asi písněmi s nejhlubší myšlenkou vůbec. Opravdu člověka až mrazí jak jsou texty K. K. stále aktuální! Bohužel hlupáci se zaměřují více na formu než na obsah. ;-\
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 11:32
Re: LANDA KRYL
Ano. A je mi mdlo z toho, kolik hlupáků se vyrojilo v této diskuzi. Dokonce u jednoho diskuzního kamaráda mě jeho zkratovitý přístup zamrzel. Oba příspěvky, jak marianek tak vrkuboy - díky za to, chlapi ...

Bravo Karel a díky Daniel!
27. 11. 2013 11:57
Re: LANDA KRYL
Já mám písně D. L. rád i když né vždy mu to vyšlo. Dnešní problémy společnosti jsou sice jiné než za dob Kryla, ale trochu paradoxně jeho texty mají mnoho společného s dnešním světem. Bohužl Kryl nám je už nezazpívá a spousta dětí žádného Kryla nezná a ani by ho neposlouchala, ale v té nové formě (mimochodem velmi povedené po vizuální strácnce) by mohla upoutat pozornost mladší generace, která by jinak Kryla po prvních tónech vypnula. Bohužel většina z té starší generace přes samou nenávist vůči osobě Dana Landy už není schopna vnímat obsah. A to spojení Klauna (Landy) a tahnutí do boje (závodní vůz je vlastně bojovým strojem) mě to přijde celkem trefný :-) byť to s původní myšlenkou nemá moc společného. A ta kulisa Krumlova no to je paráda. Celkově je to nenáslná podprahová propagace Kryla a Krumlova >:D Které dítě by si dnes pustilo Kryla nebo dokument o Krumlově. Navíc ta dětská zvídavost donutí pátrat kdo to teda byl ten Kryl o kterém se píše v diskusi a co je to za kámen a kde leží ke kterému položil tu růži? Mě to celé přijde perfektní :yes:
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 12:04
Re: LANDA KRYL
Souhlas, podpis, tečka. :-) :yes: Mi se tvorba D.L. taky líbí. Mnohé je a bude aktuální vždy, to, že uchopil písničky Kryla je fajn. Vše podstatné jsi napsal. A za mě - KLIP PERFEKTNÍ, v určitých pasážích, právě proto, že Krumlov znám snad do poslední dlažební kostky, mě až mrazilo a husina jak šmirglpapír. :yes:
27. 11. 2013 21:36
Re: LANDA KRYL
no ty by sis pokecal s naší paní Lederbuchovou - nic ve zlém. To byla profesorka na estetiku a silně jsem v některých okamžicích nestíhal. Asi mi to zůstalo. Ale pokud už tu žonglujeme pojmy jako forma a obsah, tak na tenhle led bych se pouštěl velmi opatrně. Výše jsem napsal, že je mi spíš Landy líto, kam to došlo. Ani bych netvrdil, že je mizerný zpěvák - to bychom zase míchali, až zamíchali. Landu si rád poslechnu už od Orlíku. Ale poslední dobou tlačí na pilu tak, že to - pro mne - prostě překmitlo a čeho je moc, toho je příliš - nikoliv v útlocitném slova smyslu - ale v té mase - viz. projekt "žito". Obsah a forma jsou nejskvělejšími sourozenci, kteří ve vzájemné symbioze dokáží mnoho, ale ve vzájemném antagonismu se utlučou malichernostmi. Jistá genialita K.K. byla v tom, že to dokázal spojit tak, že to mělo neopakovatelnou sílu. Landa to nedokáže. Všimni si jednoho - posuzují to většinou lidé, kteří znají původní verzi a vidí tu dnešní. Ti kteří to neznají v původní - těm je to spíše šumák.
Ber to jen jako můj pohled - nikoliv obecný vkus - ty se mohou silně lišit.(třeba kde bych Landu ocenil, tak na ČT1 běží dobrý seriál- i když zkratkovitý - a tam zahrál skvěle postavu jistého vojenského představitele. Skvěle....)
27. 11. 2013 22:16
Re: LANDA KRYL
Já znám i tu původní verzi a netvrdím, že je ta píseň v Landově podání lepší... to rozhodně ne. Jen tvrdím, že je to lepší než sedět s rukama v klíně a nic nedělat a jak už jsem psal tak ta obrazová kvalita je na poměry českých hudebních klipů silně nadprůměrná. :yes: Lidé dělají různé hlouposti a po těch hloupostech jim zůstane cejch kterého se zbavuje jen velmi těžko a přes ten Landův cejch nejsou lidé schopni se přenést a pak to hodnocení vypadá jak vypadá... byť u tebe není to negativní hodnocení ovlivněno tím cejchem. Jde o to, že spousta lidí tu více hodnotí osobnost Landy než tuhle píseň.
27. 11. 2013 22:35
Re: LANDA KRYL
to je víc, než rozumné, co píšeš. Ale Landa - řekněme burcující - byl jaksi dřív. Na mne to působí teď už moc přehnaně. Spíš pro efekt, než pro vlastní podstatu vzbudit v někomu tu národní hrdost, smysl pro čest atd. Možná už stárnu ;-) a vidím to jinak.Možná, že se na to právě dívám s tím pocitem vyumělkovanosti a s jasným tahem "na efekt", tak mi to tak vadí. Co se vizuální stránky týče - nejsem odborník, ale ano - na dnešní dobu je to dost dobré. Já tam prostě vidím jednoduchý zkratky - husiti s kalichem, pak ta scénka s kočičkou na schodech a růží, jež podává hrdinnému vojákovi atd.. Já se mu dlouho vnitřně snažil nedat ten cejch, dokonce ani v první fázi "žita" ne. Ale prostě, jen můj osobní názor, já mu to teď už nějak nevěřím a to jsem ho dřív opravdu hltal...
27. 11. 2013 22:43
Re: LANDA KRYL
Já také nevím co si o jeho současné osobě myslet, ale vlastně to ani neřeším. Přišel jsem si poslechnout píseň a zhodnotit jestli se mi líbí nebo ne. Líbí :-)
27. 11. 2013 20:57
Re: LANDA KRYL
Krylův bratr řekl, že je mu na blivno z toho, že jeho písničky zpívá zrovna Landa...
27. 11. 2013 21:19
Re: LANDA KRYL
Také mám bratra a na spoustu věcí máme rozdílný názor. Či-li vadí to jeho bratrovi a co na to Karel? Ví bůh.