Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Volkswagen se už možná stal největší automobilovou skupinou světa

111 komentářů

Bodejť by nebyl, musí být ! Lidový Vůz, je tedy přeci pro každého človíka na téhle Zeměkouli! :yes:
Avatar - igor77
igor77
der Ueberhersteller. das Ueberauto.
eine Gratulation 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Muzes nesouhlasit, zlobit se, ci protestovat, ale to je asi to jedine, co se proti tomu da delat.

Slusna prumerna kvalita devce, ne extravagantni design vitezi!
Nejsem děvče a za svůj dlouhej život, dokonce ani ve sprše v sběrným lágru, jsem jím nebyl. :-!
GTI
:yes: :-!
Prvně gratulace VW ke 100% využití aktuální situace. Mohlo to dopadnout jinak? Vzhledem k evropskému šrotovnému - nemohlo.

Bohužel tyto světlé chvíle kazí fakt, že stejně rychle jak se koncern na výsluní díky šrotovnému dostal, pak stejně rychle zase díky konci šrotovnému spadne.
No teda. To šrotovné musí byť už roky, keď je VW tak vysoko tak dlho. 😲
vysoko ve světě? Oni jsou světy dva?
Aha. Vyššie na budove, je na druhej budove, nižšie na bodove je v druhej budove.
sorry, ale tohle jsem fakt nepobral.
Avatar - white label
white label
...všichni přece nemůžem rozumět všemu... :-! 😉
to je fakt. Naštěstí. Tyhle myšlenkový pochody si klidně nechám ujít.
Navtech
Kdyby byly ryby
Johnn
Ve všech zdrojích je potvrzen vliv šrotovného a dalších pobídek na prodeje VW.Tak nakonec šrotovné budeme velebit. :-!
Navtech
To je sice pochopitelný, ale těžko šrotovný smázlo skoro 30% rozdíl.
Avatar - white label
white label
Tak to víš, teď se bude hledat 1000 náhod a omylů, které za vše "mohou"... >😒]
Předpokládám že s Kylie to už seklo...a "mrtvejvejtah"
je opravdu dead.... :-!
Navtech
Stejně by to skončilo citrónovou osvětou
Avatar - white label
white label
myslíš "kysele"...? ;-\ >😒]
Johnn
Tak,nikde si to hledat nemusíš,vše je uvedeno v článcích,jen umět číst.Zatím je stejně největší automobilkou Toyota.I když proč na tom vlastně tak záleží?Toyota je třetí největší firmou,bez ohledu na odvětví,kde je VW?V hodnotě značky,je Toyota také lépe hodnocena,tak kde je problém? 😉
Avatar - white label
white label
Když na tom vlastně nezáleží, proč tady tak tu Toyotu obhajuješ...? >😒]
Johnn
Obhajuji?Spíše se dobře bavím.O trochu níže je článek o šrotovném,skoro všichni ho kritizují.Ovšem když jakékoliv vládní pobídky pomůžou jisté firmě k lepším výsledkům (šrotovné v USA,to by bylo řečí,ale tam mají asi zřejmě více rozumu) v porovnání s konkurencí,což je opravdu zmiňované v každém článku,to si nemusím vymýšlet,ani nevím proč bych to dělal,tak náhle se ona deformace trhu některými jedinci přehlíží.Mně by opravdu zajímaly prodeje bez těchto deformací.Pak by to bylo objektivní a jsem zvědav co bude po šrotovných.Nebo už budou stále pokračovat?Proč?
pogo26
Po šrotovném bude přinejhorším to co před šrotovném. >😁
Samuel
srotovne ma minimalni vliv. Problem toyoty je, ze je silna jen v USA a Japonsku kde se trhy propadli. VW ma uspech v Brazilii, Cine, Indii, Africe, v USA kde prodava jen okolo 300tisic aut muze v budoucnosti jen posilovat, proto tam ted zacal stavet tovarny i pres krizi
Len na upresnenie

VW predal v marci v USA presne 15,720 aut, Audi 6,433.

Toyota 118,563.

Na ilustraciu velkosti VW v USA - Mazda predala v marci 21,974 kusov aut.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
A kolik se tam prodalo rendliku? >😒] >😒]
Samuel
srotovne v nemecku mohlo VW pomoc nanejvis +20tisic prodanych aut. Toyota totalne zaspala dobu nejen v EU ale na jeji rozhodujicim trhu USA kde nabizi hlavne auta z vysokou spotrebou (SUV) ktere momentalne nejsou zadane proto se tam propada o upadajici kvalite a vecnem svolavani aut do oprav nemluvne. Na trzich budoucnosti jako Cina je daleko za VW.
co se tyce trhu v USA, je logicke ze ve chvili kdy zkolaboval cely hypotecni trh maji v soucasne chvili jine starosti nez nakup noveho auta. Je uplne jedno, jestli prodavas velky mastodontni SUV, nebo trosku vetsi motokaru. To se tyka vsech automobilek jejichz hlavnim trhem je USA. Pradoxne soucasnemu uspechu VW prave pomaha jejich neuspesny vstup na americky trh.

Na zaver tve tvrzeni o trhu v Cine. Samozrejme s tebou musim souhlasit, je to tak jak pises. Tam se Toyota neprosadi hlavne z historickych duvodu.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
[odkaz]
GTI
:yes: Mistrovskej kousek, koukal jsem na to s dětma vloni o prázdninách v německém Legolandu.
Xylo
Nedělají špatná auta, tak proč ne .... 😄
simson33
und Skoda ist der Bestandteil der VW Gruppe, also wir mussen doppelt gratulieren. Viel Erfolg VW, viel Erfolg Skoda!!
Avatar - white label
white label
Tady je najednou skopčáků...to jsou ty věčné sudety... 8-s 😉
simson33
Keine Politik, nur Wagens 😄
Beekey
kam sme sa dostali, ze EUkomunisticky pristup nakoniec pomoze nackom... >😁
simson33
Zajímavá spekulace k nejvýkonnějším Golfům: po GTI (155kW) bude následovat GTI-R (200kW) a dále potom R20T (220kW). Jestli bude GTI-R těžko říct, ale R verze bude určitě, je jen otázka, zda bude mít motor R4 2.0 nebo R5 2.5 . Já osobně bych vsázel na R5 s výkonem sníženým proti TT-RS. Přeci jen Golf je pro VW "rodinné stříbro", takže určitě dostane to nejlepší 😄
Avatar - white label
white label
Pokud GTI-R byla by to spíš tradiční předokolka a R4 2.0T, pokud R20T, R25T bylo by to určitě na haldexu, jako starší R32, nebo A TTRS, příp. i A RS3...
Jsou někde nové info?
simson33
Všechny tyhle verze jsou možné a jejich vývoj by VW nestál vůbec nic, protože všechny už v koncernových modelech existují. Já osobně bych uvítal všechny, jak píšeš, GTI-R jako hodně výkonnou předokolku a R25T s technikou TT-RS, včetně pohonu všech kol, jinak s tím v zimě nebude možné jezdit.
Nové ověřené info zatím nejsou, spekulace se objevily tady😒br /> [odkaz]
Jozki
Po GTI 155 kW urcite bude 2,0 TSI 199 kW 4M - nahrada za R32 (VW oznacuje ako "R20") a to uz koncom tohto roku.
Avatar - white label
white label
Když už tak "R20T"...
Jozki
VW tento model vo svojich materialoch oznacuje ako "R20".
Avatar - white label
white label
V jakých "svojich mareriálech", víš o nějakých oficiálních informacích VW?
GTI
:yes:
ozawasan
Es kommt der Tag.... Ein volk, Ein VolksWagen
Ein Reich, ein Volk, ein Marktführer, ein Volkswagen.
Zakladatel značky a její první marketingový ředitel Horst Wessel by měli radost.
Pánové, vím, že to sem ani tak nepatří, ale víte, jak dopadl VW Fox v dlouhodobém testu skupiny AutoBild? Radši se ani nedívejte... 8-s
Navtech
Doufám, že sis všimnul titulku. Nějak ty testy nezabíraj, co?! 😉
:yes: :yes:
Titulku jsem si všiml... kéž by tomu úspěchu také odpovídala kvalita...
Navtech
Nojo, nesmíš jen šustit na tom * časákama a nějaký VW si i koupit! >😁 >😁
simson33
Ber to tak, z VW prostě Renaulta neuděláš... >😒]
Navtech
Přečti si jeho blogy, co dokáže udělat z obyčejný kuličky... >😁 >😁
Takových je nás tu víc 😉
Navtech
Ano, ale jejich slova byly právě vyslyšena. >😁 >😁 >😁
GTI
>😁 :yes:
A jak dopadla LAGUNA v TUV. Manažérske auto a posledné miesto! 😲
Já tu nechci hájit Renault (i když v Autobildu na tom vychází pořád lépe, než VW). Jen upozorňuji na špatný výsledek lidového auta, které má být jednoduché a hlavně spolehlivé...
Navtech
Nelži tady! Ty by si pro rendla skočil i pod kola Golfa! >😁
Tak pod Golfa rozhodně ne >😁
Navtech
Říkám ti... nelži! I v očích rodičů a přátel by si jistojistě klesl na dno! >😁 >😁
Co to zase plácáš? 8-s
simson33
O testu spolehlivosti VW Fox v Autobildu jsem nečetl, ale zároveň nemám důvod ti nevěřit. Pokud to tak je tak to určitě dobrá reklama pro VW není. Přesto však, pokud si vezmeš výsledky testů ADAC, TUV, J.D.Power a další, tak průměrně vychází pořadí 1.Japonec 2.Němec 3.Francouz 4.Ital, přičemž v poslední době auta vyrobená v Německu začínají Japoncům nebezpečně zatápět.
Navtech
Jo, to jsou ty média... v reálu se do těch tabulek v podstatě nikdy nevejdeš, nebo se právě vejdeš tak, že jim nevěříš. Podle mne je nejlepší volba, držet se jedný značky pokud možno co nejdýl a nechat to osudu. Je to od kusu a v dnešní době garancí a kulancí tě to v podstatě nepoloží. Rozhodovat se každý 3 roky podle tabulek je na provaz.
simson33
No držet se jedný značky co nejdýl platí jen pro toho, kdo už s VW jezdí >😒] Pro ty, co ještě nepřišli na to co je nejlepší, to nelze doporučit 😄 😄 😄

Ještě si dovolím jeden příklad (osobní zkušenost) proč je dobré střídat auta a nedržet se jedné značky. V minulosti s jistou rezervou i v kompaktní třídě platilo, že francouzská auta mají především komfortně laděné podvozky, podle mojí zkušenosti to třeba u Peugeotu platilo do konce výroby modelu 309, s příchodem 307 auto citelně přitvrdilo a kdo dnes srovná Peugeot 308 s VW Golf, tak se možná bude divit, ale 308 už Golfu nemůže konkurovat ani v tom komfortu. Když jsem po zkušební jízdě s 308 nabídl nejmenovanému prodejci ať se projede v mém Golfu V tak se mnou ani nepolemizoval a rovnou řekl, že 308 se dnes prodává už jenom kvůli designu, co k tomu dodat...
Navtech
Jasně... taky záleží na třídě, na ceně a preferencích. Kdybych "jezdil" kategorii Golfa, tak si z principu nic jinýho nevezmu. Nabídne mě nejvíc...v globálu. U mě vedou ty preference a v Passat třídě vyhraje zase Passat, protože... DSG, 4x4, kůže a bla, bla bla...třeba... kecám, je tu moje srdcový báwo... atd. atd... Tam už podvozek Ford, vs. Rendl vs. BMW řešit nemusim. Chci bejt spokojenej a je to jen o prachách, nic víc, nic míň. Dokud jsou, tak je to BMW a když nebudou, tak je to Gary Fischer >😁 >😁 >😁
simson33
No jen o těch penězích to není, BMW 750i je jistě dražší než Golf GTI ale na klikaté okresce s ním budeš tak jako tak pomalejší >😒]
Avatar - white label
white label
To jo, ale jak "znám" Navtecha, tomu bude zrovna tahle "okresní" disciplína docela ukradená... >😒]
Navtech
Jak píše kolega Lejbl... je mi ukradená, osobně mě jde jen o hemoroidy >😁 Ale vážně... v principu jde jen o prachy a nikdo mě to nevymluví... potácet se s kvalitou podvozku mezi 300 a 400 je podle mě nesmysl.
simson33
Pro řidiče "okresního formátu" zas může být ukradená celá řada 7, 6, 5, o X6 a jiných nesmyslech ani nepíšu. To je ale věc preferencí a ne kvality. Pokud je na okresky nejlepší Impreza STI, i když je proti 750i tak směšně levná, tak je pro určitou skupinu řidičů nejlepší volbou. Na tom nic nezmění ani to, kdyby to BMW stálo 20mega...
Ale jsem si jistý, že nepíšu nic co bys nevěděl. Stejně jako že v principu nejde jen o prachy >😁
Avatar - white label
white label
Vztahoval jsem to čistě k Navtechovi, ty to píšeš spíš obecně...
Ale zrovna ta řada 7 je Navtechovi také ukradená, nedělá se totiž v kombíku... To spíš ten "nesmysl" X6 tam by pro něj platilo to, o čem jsem psal... 😉
simson33
Pokud Navtech jezdí s X6 tak to mě mrzí, že jsem se o tom autě vyjádřil jako o nesmyslu, no příště si dám větší pozor :no:
Avatar - white label
white label
Neboj, zatím asi ne... >😒]
Četl jsem to v AutoBildu, originálním německém výtisku. Dopadl někde na úrovni Passatu...
Navtech
Takže na úrovni jedničky na světě?
Na úroveň nedostatečné spolehlivosti vrámci tabulky testovaných aut. U lidového, malého a technicky jednoduchého vozu, u kterého se předpokládá spolehlivost, velké zklamání!
Navtech
Co chceš slyšet? Že má renaul větší spolehlivost v americe, než VW? Tak to ti podepíšu... 😉 :-! >😒] >😁 >😁
Co sem taháš Amíky?
Avatar - white label
white label
"Amerika" také patří do "světa" z titulku k článku... :-!
Navtech
Tak promiň, já jen že jsem tam viděl ty reklamy na magana, tak jsem si myslel... promiň, my tady řešíme celej svět... >😁 >😁
Avatar - white label
white label
Nedávno jsem to vysvětloval Deadliftovi...
"Lidové, malé a technicky jednoduché vozy", byly např. Ford T, nebo původní VW Brouk... Dnes je to v Indii třeba TATA Nano...
Dnešní VW Passat není a ani nemá ambice být lidovým vozem. To si jen lidi, kteří nemohou zkousnout úspěch VW, který se vypracoval z výrobce lidového vozu na pomalu největšího výrobce aut na světě, primitivně překládají původní název automobilky poplatný jejímu vzniku. Není podstatné jak začínáš, ale kam to dotáhneš...
Lamborghini také začínal s traktory a klimatizacemi a jak se zdá většina kupujících s tím nemá problém...
Pravda např. u Rendlíku to jde historicky poněkud jiným směrem, ten dnes už dělá "lidovější" auta než VW (Thalia, Logan, ale i běžnější modely).
Já jsem nikdy neoznačil Passat za lidový vůz, tím jsem myslel model Fox.
Avatar - white label
white label
Tak se podívej o dva své původní příspěvky zpět (22😁4), píšeš tam doslova o Passatu...?
Navtech
Jsi nechutnej... ;-\
Tak pokud myslíš příspěvek, napsaný v 22😁4, tam jsem to myslel tak, že se Fox dostal na podobné místo tabulky spolehlvosti, kde sídlí Passat (tuším o jednu příčku pod něj). Příspěvek neměl označit Passat za lidový vůz.
Avatar - white label
white label
Vypadalo to, že tím dalším příspěvkem o lidovém autě na něj (Passat) navazuješ...
Ale to je jedno, stejně je to tu velmi častý a stupidní argument k VW obecně a zdaleka ne jen od tebe... 8-s :😉 😉
Jen pro informaci - nepovažuji současné vozy Volkswagen za lidové vozy.
Avatar - white label
white label
Tím líp pro tebe... 😉
Navtech
Jsi LID >😁
Avatar - white label
white label
Ne, LIDL... >😒]
Navtech
Už nevíš kudy kam... jsi na lopatkách!... teď se na tobě vystřídáme! >😁 >😁 >😁

Deadlift show and perverz shock! 😲
Ty lopatky sis nějak oblíbil, kámo, ale kdo se směje naposled >😁 😉
Navtech
... ten je VW >😁
Jasně, nebo strejček Jedlička >😒]
Navtech
Všechno je z lidu, jen ty už nevíš kudy kam >😁
Navtech
:yes:
Avatar - white label
white label
První Daimlerovo a Benzovo auto, také nemělo zrovna moc společného třeba s dnešním Maybachem... >😒]
Navtech
Maybach je navoněná bída, co jí v 237km/hod proniká aerohluk do chlazenýho bufetu. >😁
Avatar - white label
white label
V této rychlosti bych to ještě akceptoval, ale podobné nepřípustné projevy nekultivovanosti se dokonce projevují i při rychlostech kolem 50! km/h...! 😲 :😉 8-s

P.S. S tím hlučným chlazením bufetu prostě musí něco rychle udělat, nebo jim všichni přeběhnou k Laguně apod.
Navtech
Tak to je pouze legrace... Mě celkem zaskočil randál u X6 os nějakejch 140... divný... 😢
Avatar - white label
white label
No tak to už taková sranda není, co..., hlavně pro tebe... ;-\
Navíc teď, když se to tak dobře prodává, přece nemají čas řešit takové prkotiny... 😉
Navtech
Pro mě ne, já jsem ten skalní, jako deatlift 😉 Chci tě, lásko moje největší... >😁 😉 :yes:
Avatar - white label
white label
Takže zůstáváš dál u kombinace - ty Káčko a manželka Mondeo, jo...? :😉
Navtech
Ne... manželka tramvajenka a já nohy >😒]
Avatar - white label
white label
Aspoň, že žiješ zdravěji než ona...
Navtech
Už mlč 😲 >😁 >😁
Avatar - white label
white label
To si mi teď přepsal svůj celovečerní monolog k manželce...?
>😒]
pogo26
Podle posledníího J.D. Power je VW druhý, ale od konce.
Což znamená, že největším výrobcem automobilů na světě se stala skupina Porsche Automobil Holding SE, která koncern Volkswagen od počátku tohoto roku finančně ovládá. Viz struktura holdingu😒br />
[odkaz]
Avatar - white label
white label
Ale není to vlastně jedno. Pokud znáš historii obou automobilek, tak víš, že k sobě nikdy neměli moc daleko...
Původní brouk, jeho "vznik" a koncepce, motory Audi v Porsche (924), Touareg/Cayenne, DSG... atd.
Navtech
Kolumbus byl, je a bude... >😁
Jedno to samozřejmě NENÍ. Spolupráce mezi nezávislými firmami, k níž vedou pragmatické důvody, je něco úplně jiného než OVLÁDNUTÍ jedné firmy druhou.

Pokud to neumíš pochopit, vezmi si tento příkla😜 soused, který bydlí vedle mě, má o něco větší vilu než já, přátelíme spolu a občas si vypomůžeme - pragmatická spolupráce, přičemž platí, že on plně vlastní svou vilu, já svou. Můžeme si o svých domech rozhodovat zcela nezávisle na sobě. - Pokud však koupím větší než poloviční podíl jeho vily, budu o ní rozhodovat já, neboť mám na nemovitosti větší podíl než on, jeho vlastnická práva se tím omezují, popř. zanikají. Znalost historie našich vzájemných vztahů a spolupráce s tím nemají nic společného, z právního hlediska jsou ti k ničemu.

Opravdu nám chceš nadále tvrdit, že to je vlastně jedno??

😉
:yes: :yes: :yes: