Ekonomika
Okrádání se děje především u turistů, nebo jízd bez dispečinku odchyceným loupežníkem na ulici. Dnes se dá jezdit na zavolání za 15kč / km a nestalo se mi ani jednou, že by měli snahy mě okrást. Za ty ceny je brutálně mimo.
Právě turisti ale raději nastoupí do bílé A6, než do špatně polepené a odřené Octavie kombi. Celkově budou tato auta vypadat "solidněji" a tím pádem je budou turisté užívat. Pokud se navíc establishují jako solidní společnost, tak je doporučí různé turistické příručky a stanou se prakticky "oficiálními" taxíky turistů. A to je byznys jako kráva.
Možná kdyby jsi použil slovo etablují než establishuji bychom ti i lépe rozuměli. 😉
Ano, to jsem mohl. Snažím se do češtiny přijímat více cizích slov. Je to dlouhodobý trend i u jiných jazyků 😄
Pak tedy [odkaz] a tady [odkaz]
"Establish" skutečně mimo jiné znamená se "etablovat". Vlastně to asi celé vzniklo tak, že jsem si na toto české slovo nevzpomněl a tak jsem to přepsal z angličtiny.
Ok i když etablovat taky není České slovo viz odkaz. Pokud je to jak říkáš tak sorry, měl jsem pocit že establish znamená založit či zřídit. Ve významů tvé věty mně přišlo přesněji to etablovat se což mám spojeno spíš jako úspěšně se zavést nebo taky dobře se chytit. Pak tedy jak chtěl kolega, napíšu to latinsky mea maxima culpa.
Business jako krava to neni. Turisti spolecnost neuzivi, protoze zas tolik jich tady nejezdi a Cesi jsou na penize. Prazsky taxikarsky business je uprostred sebevrazedne cenove valky, kdy marze jsou na nule ci v zaporu, taxiku prebytek a vsichni cekaji kdo to z vetsich hracu nevydrzi a pujde z kola ven,
Jit do businessu kde jsou nejnizsi ceny z celeho vyspeleho sveta a prebytek kapacity neni uplne nejchytrejsi rozhodnuti a otazkou je co tim Jancura sleduje, snaha mit ziskovou taxisluzbu to nemusi byt.
Jit do businessu kde jsou nejnizsi ceny z celeho vyspeleho sveta a prebytek kapacity neni uplne nejchytrejsi rozhodnuti a otazkou je co tim Jancura sleduje, snaha mit ziskovou taxisluzbu to nemusi byt.
Co by sledoval, tak jako v autobusech i na dráze rozmázne špinavou, neochotnou a okrádající konkurenci a bude po ptákách. >😒]
Jako člověk je velmi agresivní a s ohromným tahem na branku. Ani bych se nedivil, kdyby konkurenci účinně eliminoval.
Ale má mé sympatie, s ničím se nesere, jde přímo k věci, upřímně a férově. :-! :yes:
Ale má mé sympatie, s ničím se nesere, jde přímo k věci, upřímně a férově. :-! :yes:
Jančurovi obecně fandím, zda se vydal na rozumný led, to je otázka.
Nicméně vždycky když jedu taxíkem, tak zaťukám na okýnko, zeptám se kolik to bude tam a tam stát. Pokud +- normálně, teprve poté nastoupím a ihned položím bankovky na přístrojovku nebo k řadící páce. Dál se o placení nebavím já ani taxikář a je jasno. Jasné, férové, prosté.
Nicméně vždycky když jedu taxíkem, tak zaťukám na okýnko, zeptám se kolik to bude tam a tam stát. Pokud +- normálně, teprve poté nastoupím a ihned položím bankovky na přístrojovku nebo k řadící páce. Dál se o placení nebavím já ani taxikář a je jasno. Jasné, férové, prosté.
Zkus se ho zeptat anglickým jazykem >😁 Palubovka ti bude malá >😁 můžeš mu otapetovat stropnici >😁
Nechci tu dělat někomu reklamu, ale tyto nepoctivé taxikáře už dávno v Praze řeší jedna skvělá aplikace do mobilu. Úplně eliminuje zdlouhavé objednávání taxi přes dispečink. Jen se člověk mrkne jaké taxíky má jak daleko, kolik si berou za km, jaké mají hodnocení a nějakého si vybere. Aplikace díky GPS i sleduje jestli není cesta moc drahá. Zákazník řidiče může ohodnotit, podvody si nikdo nedovolí.
Podle mě auta, která jezdí převážně ve městech mají jezdit na elektřinu, cng, případně mají mít hybridní pohon. Jestli to jsou TDI, tak je to vůl. Podle mě by to měli i města vyžadovat, aby taxislužby měly ekologický vozový park.
Nafta by měla být pro auta, která jezdí štreky mimo město. Do města nepatří.
Nafta by měla být pro auta, která jezdí štreky mimo město. Do města nepatří.
problém je, že ty auta jsou na operativní leasing na 1 rok. A rozhodně se po roce snadněji pronajmou nebo rozprodají A6 v naftě, než hybridy.
Nesmysl, hybrid je nanic. V práci máme pár priusů a spotřeba není nic moc. A lexusy nejsou v kombíku, MB sice dělá éčko v hybridu, ale je to spíš jen papírově, žádnou výhodu nemá.. CNG by se dalo zvážit - opět MB dělá už z výroby na CNG základní benzín. Ale tankovacích stanic je málo a jednodušší je tankovat diesel do audi. A ty nové nafty už mají filtry pevných čístic, nejnovější emisní normy atd. Přijde mi blbost si planě hrát na ekologii, když to nemá smysl.
Z toho pak u nás ve firmě vznikl takový paskvil jako superb 1.6 TDi, protože je na služebáky přísný limit CO2. To že to * jede a kvůli malému výkonu a nutnosti vytáčení žere stejně jako dvoulitr už nikoho nezajímá.
Z toho pak u nás ve firmě vznikl takový paskvil jako superb 1.6 TDi, protože je na služebáky přísný limit CO2. To že to * jede a kvůli malému výkonu a nutnosti vytáčení žere stejně jako dvoulitr už nikoho nezajímá.
jak sa vravi za dobrotu na zobrotu, seriozni jedinci vzdy su trnom v oku a vzdy na to doplatia ;-\
keby tam prisiel aj s V3Skou a nalozil vsetkych taxikar mu nemoze nic
[odkaz]
dovezl to jeden týpek z anglie ... a na přední se dá takový s gumou jen vzadu a ,,šrákama,, . Vypadá to divně, ale s 3 kou v žíle jsi rád, že se vezeš a že člověk ví kde bydlíš >😁
Kdyz mne nekdo znamy poprosi, tak ho odvezu levneji a pravdepodobne i slusneji a bezpecneji nez vetsina taxikaru.