tesim sa, snad sa pre ssangyong zacnu uz lepsie casy, uz by sa aj patrilo, je fajn ze pridu prave s takymto crossom , ten totiz moze pekne nakopnut predaje znacky a okrem ruska uz nemusi byt ssangyong na starom kontinente nejako neznamy, drzim palce :yes:
razom moze byt vsetko inak, chce to ale par modelov, inak coskoro tu mame aj Qoros s crossoverom, bude to tvrdy boj aziatov a chysta sa aj hyundai a aj novy soul je paradny, sam som zvedavy komu sa podari nejaky ten uspech v tejto triede ktora stale podozrivo rastie
Netreba vsak zabudat ze v Europe aby uspeli potrebuju aj siroku predajnu a servisnu siet. No a s tym je trosku problem. V SR ich maju / mali tusim len dve. Uprimne hoc by to bolo ake krasne jazdit na prehliadku alebo nejakou prkotinou 100 km do servisu ... ? Nie kupis nieco podobne co ma predajnu/servis za rohom.
Pokud má mít SYM více servisních a prodejních center, musí mít lepší nabídku modelů. SYM má New Korando, oživil Rexton, Rodius i Actyon/Actyon Sports - to je dobře - a pokud přidá i líbivý crossover, nebude mít nouzi o zájemce kteří budou chtít postavit showroom/servis.
Na jedné straně kritizuješ evropské značky jako je Mercedes a pak vychvaluješ SangYong. Který se mimochodem tím GLA inspiroval. Nevím jestli jsi na hlavu nebo žiješ v Asii. Sám propaguješ Kiu... byl jsi někdy na exkurzi v závodě Kia na Slovensku nebo Hyundai v ČR v Nošovicích? Pokud jo, myslím, že jako dělník bys tam pracovat nechtěl a tohle asiafilství by tě přešlo... Evropské automobilky táhnou do velké míry ekonomiku v Evropě! Takže žádnému Qurosu ani Ssang Yongu tu zářnou budoucnost nepřeju... to bych byl sám proti sobě.
Díky vydařenému designu a la Kia má Mercedes vynikající prodejní výsledky, zatímco Kia stagnuje.
A to všechno je Mercedes schopen prodat za více jak 2násobnou cenu.
Já byl v Hyundai v Nošovicích i v Mercedesu i AMG. A je to obrovský rozdíl. Viděl jsi v Nošovicích zaměstnanecké hajzlíky? Jak pracují? A jaké věkové skupiny berou? Průměr 24 let celé továrny muži, ženy 21? Jak ti je 30 tak pá pá. Porušují polovinu našich norem a ti lidé mají zdravotní problémy... 8 hodin denně makat rukama nad hlavou....
Trochu tam podmínky už hygiena zlepšila. Jako kamery na společné záchody, které nemají ani dveře, ale jen přepážku. Ale oni tež se snaží kontroly oblbnout... zpomalili pás na polovinu... Přislo se na to náhodou...zvýšeným počtem nemocí z povolání.
Bez dieselu nemá Qoros sebemenší šanci, zatímco SYM potvrdil své ambice zajímavým benzínovým motorem, tedy bude mít v nabídce vše, pravděpodobně i hybrid.