Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Emel
Šestka
| 29. 11. 2013 09:32
Nová šestka se moc povedla ve všech verzích a GC je asi nejzajímavějším počinem. Nemá sice úplně praktičnost lichých sportbacků, ale to u manažerského vozu zase tolik nevadí. Za mě :yes:
Avatar - Magister
Šestka
| 29. 11. 2013 10:46
Moje krevní skupina to není (já raději menší, lehčí), ale bude to velmi dobré auto.
Šestka
| 29. 11. 2013 11:16
Velmi dobrý...jak suchý :-)
!
| 29. 11. 2013 09:33
:yes: :-! ...
!
| 29. 11. 2013 12:21
Nevím za co máš ty černý palce, asi nějakej automatickej generátor :-)

Každopádně fakt není třeba nic dodávat, to auto hovoří samo za sebe dostatečně a kdo ani tohle nebere, přelouská test a je vymalováno :yes:
!
| 29. 11. 2013 12:33
Já je vůbec nesleduju, už jsem zase zaměřil...jo, generátor! >:D
!
| 29. 11. 2013 12:44
Přesně :yes:
Fantastickej kousek!
| 29. 11. 2013 09:35
...a pěkně napsanej test! :-)
Avatar - J@...
4M
| 29. 11. 2013 09:41
Nespekuluji teď o oprávněnosti ceny, ale 4 melouny se mi zdá už celkem dost. ;-\
Avatar - Magister
4M
| 29. 11. 2013 10:47
To souhlas.
4M
| 29. 11. 2013 10:54
to mě napadlo jako první, po dočtení článku. 4 mega je trochu silný kafe.
4M
| 29. 11. 2013 11:18
Vážně?
A kolik by tedy mělo stát, aby to nebylo zase tak moc? >:D
Avatar - J@...
4M
| 29. 11. 2013 11:57
Za 400k ti hjondé nabídne stejnou kvalitu i zážitky. >:D
4M
| 29. 11. 2013 12:18
Jó vlastně... >:D
4M
| 29. 11. 2013 11:59
"Velmi dobrý" přece nemůže stát štyry milióný! ;-)
Avatar - J@...
4M
| 29. 11. 2013 12:09
Je fakt, že za 4 mega jich asi moc jezdit nebude, tak našláplé auto člověk rád potká častěji.
4M
| 29. 11. 2013 12:10
Na druhou stranu za 3,5 mu nic nechybí...i když karbonový brzdy... ;-)
4M
| 29. 11. 2013 13:15
Ty brzdy...no, znám dva, co je mají a oběma už odešly (Q7 a Panamera) a pálka za nové byla...ehm, ak to slušně pojmenovat...neveselá. Je fakt, že na obou autech vydržely přes 200 000 km, takže když tu cenu opravy rozpočteš na km, nebylo to tak hrozné, ale i pro "pracháče" to byla soda...
Avatar - Snooob
4M
| 29. 11. 2013 14:10
Tunajší "odborníci" by ti povedali, že Q7 a Panamera sú len predražené FaulVé - teda šroty.
A že FaulVé keramiku jednoducho nevie...
;-)
Avatar - J@...
4M
| 29. 11. 2013 16:18
Náhodou mám na stole krásnej reklmaní hrnek VW z kvalitní keramiky!!! :-!
4M
| 29. 11. 2013 16:50
To je možné, že by to napsali, nicméně ty keramické brzdy jsou tak jako tak Brembo, jak kotouče, tak třmeny. :-)
4M
| 29. 11. 2013 20:08
Hardware samozřejmě kupují. Takže na to nemají moc vliv. Můžou za kalibraci. A zrovna Porsche patří mezi výjimky, kde se skutečně vyplatí přemýšlet o keramice. Umí je naladit. Některá auta jimi akorát zkazíš. I taková věhlasná značka jako McLaren s tím má problémy. Abych byl fér, také je doporučují nekupovat - ale v nabídce být musí.
4M
| 29. 11. 2013 20:04
S tím člověk musí počítat, když auto pořizuje. Už částka v katalogu naznačuje, že to nebude levná záležitost. U starších kusů budou kotouče dražší než celé auto dohromady. A nesmíš nechat nějakého ňoumu měnit kola.

Lidé si tenhle výdaj racionalizují třeba i tím, že se kola méně špiní. :-) Hrozné částky to nejsou, ale výdaje jsou to koncentrované.
4M
| 29. 11. 2013 12:20
Jasněže, když JÁ ty štyry mega nemám a ani si neumím představit, jak vypadaj >:D

Tak nějak tyhle hlášky vznikaj...
4M
| 29. 11. 2013 12:37
..aha...sem se chtěl zrovna zeptat...kvůli eurovíkendu >:-[]
4M
| 29. 11. 2013 12:58
Něco mi asi uniklo :-O
4M
| 29. 11. 2013 13:10
Ty štyry míle asi >:D
4M
| 29. 11. 2013 13:12
Tak ty každopádně :-)

Holt se budu muset dál živit prací :-)
Avatar - Ji/Ri
4M
| 30. 11. 2013 12:53
..uniklo... až mi hrkly slzy do očí :-O >:D něco podobného, jako když na mittalu vypouštějí síru >:D
Avatar - šmoula nešika
4M
| 29. 11. 2013 13:36
No, 4 mega; to záleží na náročnosti tvých představ. Podobně stojí i MB SL 63 AMG, zatímco M3 bude s příplatky do nějakých dvou mega, stejně jako základní F-Type. To jsou vskutku velké rozdíly, ale třebav cenách... základního a špičkového A7, to je taky pěkný balík.
4M
| 29. 11. 2013 20:22
Nestála náhodou M3 zhruba dva miliony v základu?
Avatar - 3_diamanty
z tohto auta nieco vyzaruje
| 29. 11. 2013 09:42
podobne ako zo Z3 , banglovej 5ky alebo Z4 , toto uz hej :yes: sice mam iste vyhrady voci par detailom ale tie su ciste len kozmetickeho charakteru, toto auto ma dusu , citim tu auru vyzarujucu z neho a tak davam jednoznacne :yes: :yes: :yes:
Avatar - J@...
Výfuky
| 29. 11. 2013 09:44
A zvuk tohle auto má fakt krásnej, něco mezi maserati granturismo a osmiválcovými mercedesy.
paráda
| 29. 11. 2013 09:58
Chtěl bych někdy řešit to dilema, jestli koupit tohle, CLS AMG nebo Panameru >:D >:-[]
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 10:06
je to démant, ať se na mě nikdo nezlobí, ale ani a7, ani cls nemají takovej výzor, ten zadek je snad hezčí než pohled na dobře zařízlý tanga ;-) jinak cenově jsme ve vodách aston martin rapide a jak by řekl klasik, to je už pořádnej vořech :-)
ps: co mě nejvíc překvapilo je, jak moc mi připadala kabina ztísněná, ale je to zřejmě sporťák s více dveřma, pěknej testík :yes:
Avatar - Snooob
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 10:36
Práve ten "zadok" mi príde ako najslabšia časť exteriéru... ;-\
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:59
podívej se ještě jednou, to není možný :-)
Avatar - Snooob
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 14:18
Nehovorím, že zlý! Len najslabší... :-)
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 13:11
Tak to nechci vědět, jak vypadá zadek...tvýho kluka >:D
Avatar - Snooob
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 14:13
Ja mám "len" dcéru ;-)
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 16:51
:-)

Jinak mně třeba přijde nejslabší předek, zejména světla - jejich tvar a usazení, ale musej si nechat něco na FL, ne?
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 11:14
Se vším souhlas, jen vnitřek je pro mě spíš obepínající než stísněnej, takovej ten příjemnej pocit, že jsi součástí auta :-)
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 11:19
Aneb BMW interiérová klasika :-)
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 11:24
Mám to tak radši, taky do svýho zapluju a mám středovej tunel téměř u lokte. Řídíš pak auto ne obývák :-)
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 11:37
Přesně, já jsem normálně zanevřel na své staré auto, vždy, když přesednu, si říkám: "Kruci, jak jen jsem s tímhle mohl jezdit? Sedím vysoko (!), auto je daleko, široko kolem mně, jistota veškerá žádná..." A sám víš, o jakém BMW píšu, to druhé je HB osm let starý, na jaře ho nahradí nejmenší z rodu zadokolek, jinou možnost nevidím :-)
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:00
Nesedávám úplně na zemi, ale taky nemám rád posez na autě ;-) Mám rád vše při ruce a vymezením jsou bočnice sedaček, víc prostoru nepotřebuju :-)
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:15
Největší rána byla, když jsem z F30 přesedl do Laguny Coupé...
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:19
Jel jsem s Lagunou tak před 5-ti lety v době kdy byla skoronová. Pamatuju si jak to jelo, ale už ne jak jsem byl (ne)obepnutej. Ale následně jsem nastoupil zpátky do E91...bylo to trochu jiný, minimálně co se výšky posazu týká.
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:25
Speciálně v tom kupéčku jsem měl pocit, že by sedačka mohla jít o hodně níž, ale celý interiér byl navržen tak, že byl "pod řidičem", ne kolem něj. Bylo fajn se na to koukat a motor 3,0V6 DCi s automatem byl tomu důstojným pohonem, ale čím rychleji jsem jel, tím se mi to přestávalo líbit... Prostě auto na loudačku po krajině, jinak mi moc smysl nedávalo...
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:35
Jsem jí předjížděl asi před 2-ma týdny a je to raritka, zezadu z větší dálky až "astonózní". Teď si dám 3x autootčenáš za tohle spojení 8-s >:-[]
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:56
Nedávej, to je v klidu, ta Laguna Coupé umí velká entrée, umí efekt a vzhledově rozhodně nezapadne a ostudu neudělá, pak dvojnásob škoda toho pohonu a celkového pocitu, devalvovaného špatným usazením a hromadou drobných přehmatů, ale to je zkrátka Renault ;-)
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 13:05
jo designově asi nejhezčí renault :yes:
Avatar - woody-alien
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 14:07
Až se Ford konečně rozhoupe a pošle nám sem nový Mondeo, tak abysme si všichni kvůli otčenášům pořídili růženec. ;-) >:-[]
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 16:53
To bude ta pravá astonizace Evropy >:D
Avatar - woody-alien
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:05
Taky mám rád ten pocit, jako když auto vyráběli z plnýho materiálu a vydlabali mi v něm místo přesně pro mě. >:D Ne že bych si to tedy nějak často mohl užívat, ale když už na to přijde, vždycky hájím obepínající interiér před hanlivým výrazem "stísněný". ;-)
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:14
Taky to vidím na to, že se za hoďku zavrtám na sedačku a začnu víkendovat :-)

Stísněnej je reálně malej, ale to v BMW6 není, teda aspoň pro mě ne ;-)
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:16
Dinar to nazval trefně "sportovní útulnost" :-)
Avatar - J@...
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:04
Jo, jo, mám rád když jedu v autě, a ne NA autě, jako skoro ve všech francouzech. ;-)
Avatar - woody-alien
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:17
Nediv se, u Frantíků je to otázka tradice.[odkaz] ;-)
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:19
>:-[] :yes:
Avatar - J@...
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:26
čéčé přesně :yes: >:D :-!
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:27
Dobře >:D :yes:
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 12:46
>:D :yes:
Avatar - šmoula nešika
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 13:26
>:D :yes:
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 29. 11. 2013 13:02
jo holt zatím jsem neměl možnost se povozit natolik, abych stísněnost přehodnotil na příjemné obklopení,pokusím se polepšit :-)
Avatar - Ji/Ri
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 30. 11. 2013 12:57
...takový pocit můžeš mít i v jedničkové oktávě v kufru.... :-)
Avatar - HitmanPB
nejhezčí auto, které bych (asi) nechtěl
| 30. 11. 2013 00:26
To je tvoj subjektívny dojem z fotografií umocnený tmavým interierom.
Sedel som v 6GC (svetlá koža) niekedy v lete. To auto má neskutočnú auru. V interieri je miesta dosť, ale necítiš sa tam utopený. Rozmerovo a spracovaním je to jediná alternatíva oproti 7er, samozrejme podstatne športovejšia. Odporúčam Ti skočiť do autosalónu si to obzrieť a vyskúšať. Len potom prosím ťa nesadaj do 1er, lebo... ;-)

Jednoznačne momentálne najkrajšie BMW, či už vizuálne, tak aj pocitovo. :yes:
1 + + +
| 29. 11. 2013 11:01
tady nejde jinak :yes: :yes: :yes:
Dokonalost
| 29. 11. 2013 11:07
Pro mne dnes možná vrchol "běžné" produkce v klasickém balení. Naprosto dokonalá silueta, fantastický interiér.
Dokonalost
| 29. 11. 2013 11:15
Ano, dokonalost se pro BMW6 nabízí. Žádnej kompromis, prostě žralok na cestách.
Dokonalost
| 29. 11. 2013 12:57
Koukám že nám tady řádí nějaký patrně sociálně rovný srabík.
Dokonalost
| 29. 11. 2013 13:03
Né, to je generátor, už to vysvětluju nahoře :-)
Dokonalost
| 29. 11. 2013 13:12
Jéééé, já si můžu dát sám mínus, už mám dva, jsem nerad druhej >:-[]
Dokonalost
| 29. 11. 2013 13:33
Hej, tak já taky, remíza. Co s tim budeme dělat ? >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
Dokonalost
| 30. 11. 2013 12:58
...vedeš...máš jeden i ode mě.... webpajo, co dáš jak Tě palcnu taky? >:D moje nabídka zní: :no: bereš?
Avatar - woody-alien
Dokonalost
| 29. 11. 2013 14:01
Tak to je vánoční dárek pro milovníky autocenzury... >:D
M6
neregistrovaný "JohnST"
| 29. 11. 2013 11:26
Suhlasim s Magistrom, ze mam tiez rad lahsie auta, ale ako luxusny sportiak dobre. :-! :-! :yes: :yes: :yes: :yes:
A není to...
| 29. 11. 2013 11:38
...přemotorované?
A není to...
| 29. 11. 2013 11:51
Pro toho testéra ne, o přemotorovanosti by ti povyprávěl někdo jinej...
A není to...
| 29. 11. 2013 12:43
:-) :yes:
A není to...
| 29. 11. 2013 14:10
>:D :yes: U me to byla uplne prvni vec jak jsem ten clanek spatril, boze jen ne Veverka ani Fotk, jen ne Veverka ani Fokt.
A není to...
| 29. 11. 2013 16:54
Jak jsem viděl rakouskou SPZ, bylo jasný, že to bude Jungmann = tutovka :yes:
Avatar - J@...
Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
| 29. 11. 2013 12:02
Furt tohle dává větší smysl, než 5GT. :yes:
Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
| 29. 11. 2013 12:03
Počkej, až se ti půjde blbě ohnout...v zádech myslím! ;-) Budeš rád za GT :-)
Avatar - J@...
Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
| 29. 11. 2013 12:06
To už bych musel být na tom hodně špatně, abych zatoužil po něčem vyšším, nebo suv. >:D
Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
| 29. 11. 2013 12:12
Věř, že leckdy stačí blbě šlápnout nebo zakopnout. A ostatní případy přijdou s věkem. ;-)
Avatar - J@...
Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
| 29. 11. 2013 12:24
Věř mi, že asi vždycky raději budu patřit k těm, co s mírně napjatejma zádama v tužší sedačce, lehce opocenejma rukama budou odhadovat, jestli mi auto na silnici ještě sedí, nebo už pochoduji ven, než brázdit silnice vysoko nad zemí s velkejma kolama hrbol, nehrbol, obrubník neobrubník. ;-)
Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
| 29. 11. 2013 12:36
Všechno má svý a neříkám, že občas není fajn vyrazit relaxovaně na kapitánským můstku. :-)
Avatar - Ji/Ri
Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
| 30. 11. 2013 13:00
...jo, já tak jednou blbě zakop... a zvedal jsem se hodinu...nahoru, dolů...
Avatar - woody-alien
Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
| 29. 11. 2013 12:07
Jen aby nebyl rád za ix20. >:-[]
Avatar - J@...
Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
| 29. 11. 2013 12:11
Tak zákeřná choroba /mozku :-) / se zatím nenašla. /Bohu dík/
Avatar - Snooob
Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
| 29. 11. 2013 14:21
Môže to byť zákerná choroba bankového účtu... Ale to radšej nie!
Avatar - J@...
Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
| 29. 11. 2013 17:27
To jo, to je taky pěkně zlá choroba, ta se o můj účet pokouší skoro pořád. >:D
Avatar - 3_diamanty
Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
| 29. 11. 2013 12:04
suhlas :yes: , mam rad stihle elegantne auta , toto takym je :yes:
Avatar - J@...
Oblud máme dost, teď opět jednou kráska.
| 29. 11. 2013 12:06
:yes:
Nádhera
| 29. 11. 2013 12:42
Seděl jsem v ni ve Frankfurtu a ten interiér byl naprosto luxusní. Jen jsem pořád nepochopil, proč volit tohle místo M5. "Jiné" to je, ale co umí M6 GC lépe než M5?

Jinak pro větší univerzálnost by to chtělo samozřejmě čtyřkolku. Je hezké mít 560 koní, ale když je člověk dostane na silnici až na pětku nebo na šestku, je to trochu škoda.
Nádhera
| 29. 11. 2013 12:47
Co umí? Umí vypadat ještě líp uvnitř a zvenku. I kdyby to bylo jen o tom, tak to stačí!

Na suchu není zase takovej problém to na slušný silnici poslat na kola i na nejnižší rychlosti.
Avatar - 3_diamanty
Nádhera
| 29. 11. 2013 12:47
to mas ako s X5 a X6 tiez su uplne rovnake a pritom vlastne uplne ine ;-)

niekto vidi tu rovnaku stranku a niekto tu inu ;-)

kazdy si vsak vyberie tu svoju :yes:

pre zakaznika je len plus ze ma na vyber viac moznosti, zmysel v tom nehaldaj to by polovica aut na planete nemala vobec prist do vyroby
Nádhera
| 29. 11. 2013 12:59
Protože je to možná největší exitující klasika v otázce toho, jak má auto vypadat.
Nádhera
| 29. 11. 2013 13:04
Můžeš mít 6GC s 50i xDrive.
Nádhera
| 29. 11. 2013 19:48
Můžu, ale motor a podvozek z Mka nedostanu. :-)
Nádhera
| 29. 11. 2013 13:10
jak říká pajaweb, dej si vedle sebe "obyčejnou" eklase a cls, taky je to nebe, dudy
Nádhera
| 29. 11. 2013 19:45
Nic proti tomu, že M6GC je pohlednější než M5, ovšem ten rozdíl 25k EUR v základní ceně...no...to není málo.
Výborné auto...
| 29. 11. 2013 12:49
...a výbornej text! Takže celkově tak nějak harmonickej test :-) :yes:
pohoda
| 29. 11. 2013 13:09
je tu dneska :-) :yes:
pohoda
| 29. 11. 2013 13:18
Jo, super :-) :yes:
Avatar - Iv8
Mínus za spotřebu ?
| 29. 11. 2013 13:53
Pokud je tato kráska schopná jezdit s lehkou nohou pod 10 litrů, tak to znaménko změňte na veliké +.
Mínus za spotřebu ?
| 29. 11. 2013 14:13
Taky me nenapada nic co by davalo 560k a jezdilo za min. :-|
Mínus za spotřebu ?
| 29. 11. 2013 14:25
lebo keby tam bol atmo motor, tak by to auto pri sportovej jazde zralo o 10-20 litrov menej >:D
Mínus za spotřebu ?
| 29. 11. 2013 16:20
1) nezda se mi ze by predesla M5 s atmo motorem zrala nejak min a 2) prosim, ukaz mi atmo motor ktery bude davat 680Nm a bude zrat stejne/min.
Mínus za spotřebu ?
| 29. 11. 2013 17:09
Třeba "čiplí tedeíčko" by to určitě dalo >:D
Mínus za spotřebu ?
| 29. 11. 2013 17:08
Možná i o 30 míň, pak bych ho vzal a jezdil a jezdil a postavil si benzinku >:D
Avatar - bigsoul
Mínus za spotřebu ?
| 30. 11. 2013 08:05
žádny atmo motor pri tomto výkone nebude mať menšiu spotrebu ako prepĺňaný!!! Asi prečo prechádza vačšina europských automobiliek k prepĺnaniu? Hlavný dovod je spotreba ! A fakt nechápem ako niekto može dať tomuto autu mínus za spotrebu, keď dokáže jazdit pod 10l/100km... a toto je test
[odkaz]
Avatar - CarlosOstrava
Mínus za spotřebu ?
| 2. 12. 2013 10:34
Máš absolutní pravdu, kdo má na auto za 2-4 Mega, tomu bude úplně jedno, jestli je spotřeba 10 nebo 15 nebo 20l, důležitá je radost z jízdy...A komu na spotřebě záleží, ať si koupí naftu.
užasný
| 29. 11. 2013 20:17
Tak toto auto je pecka :-)
Avatar - peV
Rozporuplnné
| 30. 11. 2013 18:44
Originální, přesto nevyumělkované. Moderní přesto klasických tvarů. Na první pohled brutálně silné, přesto elegantní a jemné svou formou. Výrazné, i když svým způsobem decentní. Zhmotnělý sen, přesto, pokud přijde Stealth01, nezůstane na něm nit suchá >:-[]

Po dlouhé době vysloveně dobrý test, klidně by mohl být i dvakrát tak dlouhý ;-)
Rozporuplnné
| 30. 11. 2013 19:30
Tak to Tě asi zklamu. To auto je pecka. Seděl jsem v něm, nejel jsem v něm. A připojím výtku k testu. To opravdu musí být nějaké mínusy? Já naopak vidím spotřebu jako plus. Jediné drobné mínus vidím v tom, že jsou tam opět použity postříbřené plasty na ovladačích místo ušlechtilých materiálů. Za tu cenu by v testovaném voze měla být automaticky černá keramika. A ještě snad to, že pokaždé ve všech vozech jsou unifikované ovladače pro několik řad. Nezasloužil by si interiér být zcela originální a odlišný?
Mimochodem, BMW začalo používat touchpad na iDrive ovladači. Proč ho testovaný kus ještě nemá?
Avatar - peV
Rozporuplnné
| 30. 11. 2013 23:40
Tak tos mě naopak potěšil! To bylo jen takové přátelské rýpnutí :-) ty mínusy jsem ani nečetl, osobně na ní taky nevidím nic negativního, ve všech režimech zcela odpovídající podávanému výkonu, respektive při klidné jízdě poměrně nízká.
Rozporuplnné
| 1. 12. 2013 12:02
Myslím, že jen modrobílí fanatici si myslí, že mám něco proti BMW a že jsem Audi pozitivní. Není to tak, když někdo něco udělá vyloženě špatně a lajdácky, tak to prostě budu kritizovat VŮBEC nehledíc na značku. Mám dva vozy od Audi, zatím je vše v pořádku, tak není důvod kritizovat (až se mi začnou rozpadat pod rukama, pak se ozvu). Naopak se mi ale v tomto testu nelíbily použité mínusy. Jakoby vždycky musel tester něco vytknout. Jenže ono u M6 se toho moc vytknout nedá.
A osobně neznám moc aut s takovou mírou efektivity jako je tomu u BMW. Výkon vs spotřeba mě u BMW opravdu dostává. Vždyť já jezdím dálnice za 5,8 s dvoutunovým autem :-)
Avatar - peV
Rozporuplnné
| 1. 12. 2013 17:56
Četl jsem tvou výbornou recenzi 5:er, takže tuším, s kým mám tu čest. Kéž by tady bylo víc takových (recenzí a recenzentů). Ohledně těch mínusů, jak píšeš, je to úsměvné. Obvykle tuhle část přeskakuju, stejně jako hvězdičky a dříve ještě bodové honocení.
M6 Gran Coupé
| 30. 11. 2013 22:08
K tomu není co dodat :yes: :yes: :yes:

Boží! :yes:
Avatar - positivemind
Modla
| 30. 11. 2013 23:27
Jakkoli si bude kdokoli myslet, že tohle auto umí být pohodlné GT, tak ne, neumí. Pořád to musí být připravené na tu masivní porci kw a nm. Dovedu si představit, že si M6 koupí někdo, kdo tu značku prostě miluje, a leccos mu promine, ale výkonově naprosto a jednoznačně dostačuje 650i, které je i přes ty mizerné runflaty pohodlnější. Tohle je prostě M.

Jakkoli je tohle wow a fantastické auto, asi se do něj musí člověk opravdu zamilovat
Modla
| 2. 12. 2013 08:34
Nejspíš bych dal přednost 650i GC a s x-Drivem. Čistokrevný sporťák z toho stejně nikdy nebude, navíc obyč 650i bude mít famózní ZF, ne dvouspojku.
Když Mko, tak M6 coupé...
Avatar - lamal
Modla
| 2. 12. 2013 11:19
Nemusi to tak byt... cital si uz niekedy test M verzii ? Takmer vsetky dokazali tlmit nerovnosti lepsie ako bezne verzie na tych istych alebo o cislo mensich pneu, proste kvalita tlmicov, ktore dokazu byt ultra rychle, poddajne a este aj udrzuju auto pod kontrolou...

Aspon takto sa o M podvozkoch pise siroko daleko
Avatar - lamal
M6
| 2. 12. 2013 11:16
Ou yeaahhh ... co viac dodat :yes: :yes: :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku