Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

V6
| 29. 11. 2013 11:14
No neviem, mam taky pocit, ze to "nejede" :-|
V6
| 29. 11. 2013 11:26
Jak by mohlo s jen 800 koňmi... Šmarjá, máš pocit, že to byla demonstrační jízda na plnej výkon?
V6
| 29. 11. 2013 18:27
Ja sa tu nehram na co by bolo, keby... nerobim spekulacie, iba vyjadrujem svoj nazor na to, co vidim a pocujem na prilozenom videu. A z toho je zrejme, ze sa to vlecie.
V6
| 29. 11. 2013 22:42
Tak se nejprve mrkni, jak ta trať vypadá, jeli z jedné zatáčky do druhé, navíc testovali něco (nikdo nevíme co), takže nejeli naplno.
V6
| 29. 11. 2013 14:54
Ono testování není o tom při prvním kole odrovnat pneu... Proto se taky na 1 nerozjíždí na full. Si zkuste o normálního osobáku (s alespoň 100koníky) dát za jedna a plný plyn, co se asi stane?
Navíc zde je jiné zpřevodování, větší výkon atd.

Navíc nemusejí mít na takový výkon opravenou převodovku a tak můžou dát full knedlík až u 3. rychl. stupně.
V6
| 29. 11. 2013 16:52
to nebolo kvoli tomu, aby nepalil pneumatiky (koniec-koncov si mozu dovolit prestavat la ferrari na testovacie auto pre f1 motory, tak ich gumy asi velmi netrapia) a ak by prevodovka nebola dimenzovana k vykonu motora, tak ten motor nemaju ako otestovat vo vsetkych situaciach, co si nemyslim, ze by zamyslali (okrem toho, vykon toho v6 je vraj podobny ako original v12, takze by to aj povodna prevodovka mala zvladnut). jednoducho to bola len testovacia jazda a malokto by vedel presne povedat, preco pilot tomu poriadne nepodkuril. kludne mohlo ist o meranie vibracii motora v strednych otackach pocas jazdy. ale snaha o setrenie pneumatik mi pride absurdna...
V6
| 29. 11. 2013 18:00
Nebo, přesně jak píšete, možností je mnoho... ;-)
V6
| 30. 11. 2013 07:49
pôvodná prevodovka by možno nezvládla výšší krútiaci moment (viac Nm) daný turbom...
V6
| 29. 11. 2013 18:46
víte jak F1 tak moderní supersporty nemusejí odrovnávat gumy mají množství elektroniky, které odrovnání pneu při rozjezdu zamezí
V6
| 29. 11. 2013 19:16
Nechci se hádat, ale pokud mě paměť neklame, tak kontrola trakce byla zakázána u monopostů F1 v roce 2007. U supersportů je to samozřejmě jiné ;-)
Fuj
| 29. 11. 2013 13:42
Zvuk to má jako splašenej vysavač! Při výjezdech ze zatáčky v prvních dvou kolech evidentně problém s trakcí, takže bych naopak řekl, že výkon omezenej nebyl. No, stejně zase vyhraje Vettel s Renaultem, tak se ani nebudu nervovat.
Avatar - Petrolhead_CZ
V12 for victory
| 29. 11. 2013 16:10
Zlatá geniální atmosférická V12ka ...doufám, že tohle downsizingový šílenství brzo pomine. Pokud bude mít nástupce Californie a 458 přeplňovanou V6 s projevem jako má nový Maserati Ghibli tak s tím není jediný problém, v F1 to bude ale těžký p*ůser.
Avatar - Sumi2000
V12 for victory
| 30. 11. 2013 00:51
Ten zvuk je příšernej.. 8-s
Na F1 s motůrky jsem zvědav.
Avatar - speeder75
škoda
| 29. 11. 2013 18:02
Vím, že je dobře, že jde technologie dopředu. Ale v tomto případě by snad být nějaké vyjímky... už jen kvůli té výjimečnosti, kterou má F1 představovat. :-(
Zvuk
| 29. 11. 2013 22:11
Ale no ... veď to znelo celkom pekne chrapľavo, nie? Nie tak vysoko ako atmosféra, ale aj tak celkom podarene. Uvidíme však až na začiatku sezóny ...
Avatar - Jaros71
Zvuk
| 30. 11. 2013 00:47
Jo..znělo to jako vysavač v posledním tažení.. >:D
Zlaté 12 a 10 válce..
F1 se asi už definitivně pomátla..
Napřed pneumatiky se se rozpadají po pár kolech a nyní toto.. 8-s
Zvuk
| 30. 11. 2013 04:57
Asi si videl iné video. V tomto to od 13 se*** znie zaujímavo.
zvuk
| 30. 11. 2013 07:56
1.) podľa mňa nebude žiadny problém so zvukom...bude iného charekteru ako doteraz, ale bude atraktívne (tí, ktorí už videli naživo F1 vedia, že cez telku/videá je to úplne o niečom inom)...

2.) na tomto videu nie je jasné čo skúšajú/testujú...možno práve prvú reálnu jaznu s tým motorom...takže je jasné, že nebudú tlačiť naplno...

3.) mne sa ten zvuk páči :-)

Tešme sa spolu na F1 2014 a nové pravidlá

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku