Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Camaro Z/28 využívá aerodynamických triků ze závodních okruhů

Americký pony car Chevrolet Camaro Z/28 už není ani zdaleka reprezentantem hrubé síly, GM se chlubí, že je na měm použito nejnovější aerodynamické know-how, získané na závodních okruzích.
Zpět na článek
1. 12. 2013 12:43
1. 12. 2013 13:11
1. 12. 2013 17:12
1. 12. 2013 21:22
1. 12. 2013 23:49
2. 12. 2013 08:58
2. 12. 2013 11:23
2. 12. 2013 19:56
3. 12. 2013 12:04
1. 12. 2013 21:22
2. 12. 2013 09:39
2. 12. 2013 10:08
2. 12. 2013 10:56
2. 12. 2013 11:08
2. 12. 2013 11:56
Avatar - M1chal
1. 12. 2013 12:43
Camaro
Tak ta kára má pořádnou dávku testosteronu >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - CHerokee
1. 12. 2013 13:11
Re: Camaro
Pokud je na Severní symčce v Nürnburhringu rychlejší než Porsche 911, tak to bude velká paráda! Amíci se vylepšujou...
1. 12. 2013 17:12
Re: Camaro
Zlepšili, ale pořád je to čas na úrovni Carrery S (991). Ta nemá ani 300 kW.
Avatar - Barrichello
1. 12. 2013 21:22
Re: Camaro
Ono není podstatné jenom to, kolikmáta EU konkurence KW, ono je podstatná i ta druhá strana - kolik ta EU konkurence stojí >:D
1. 12. 2013 23:49
Re: Camaro
To víš, za kvalitu se platí. >:-[]
Avatar - Barrichello
2. 12. 2013 08:58
Re: Camaro
Jestli ono se neplatí za logo na kapotě, víš....

Jestli projedu okruh v čase např 1:27:230 v Camaru za 950 tis nebo zajedu stejný čas v Porsche za 2,2 milionu je trochu rozdíl. Ovšem pouze v tom že jednou tak drahý auto to zvládne za stejný čas :o))
2. 12. 2013 11:23
Re: Camaro
Čas na okruhu není důvod, proč si někdo tohle auto koupí. Levněji pořídíš GT-R a bude rychlejší, naprosto bez pochyb. Cena mi přijde přiměřená tomu, co nabízí. Ano, je na ní slušná marže. Někdo si možná připlácí za znak, já za charakter. Navíc se mi líbí a Porsche i plní mé nároky na zpracování. Člověk žije jen jednou.

Uvidíme, jestli se tahle verze dostane do EU. Rád zkouším nové věci. Budu překvapený, pokud se vyrovná alespoň Boxsteru. To by mohlo, ne, slavný muscle car proti Porsche pro holčičky. >:-[]
Avatar - CHerokee
2. 12. 2013 19:56
Re: Camaro
[odkaz]

Nissan stojí 2,5 mega.
3. 12. 2013 12:04
Re: Camaro
A C2S necelé 3 miliony (v Německu je o něco levnější).
Avatar - Barrichello
1. 12. 2013 21:22
Re: Camaro
To má, poctivé americké železo :yes:
Avatar - flyboyeda
1. 12. 2013 14:37
Camaro = nuda v Brně
>:D
Rozbalit vlákno
20
1. 12. 2013 18:01
Re: Camaro = nuda v Brně
toto může říci jen německý chudák neboť takovéto auta neumějí
Avatar - flyboyeda
1. 12. 2013 18:17
Re: Camaro = nuda v Brně
pokud vím němečtí chudáci na tom jsou líp jak čeští chudáci ;-)

Camaro je muscle car, a na Evropská auta nemá

a to že Camaro zajede rychle tu podělanou smyčku, tak to nic neznamená
Avatar - Barrichello
1. 12. 2013 21:21
Re: Camaro = nuda v Brně
Ukaž mi evropské auto, s V8kou, které umí to co Camaro. A prosil bych za 950 000 Kč, za tu cneu se dá totiž dovézt....

Ale myslím že to máš marné, neb evropa nic takovho nemá, hehehe

Jedinýkonkurent je zase z USA - Mustang. Challlenger je totiž dražší
2. 12. 2013 09:33
Re: Camaro = nuda v Brně
Z/28 nestoji 950 00Kc, cena este nebola zverejnene. jedine co vieme je, ze to bude najdrahsie kamaro vsetkych cias. takze viac ako 56 000$, za ktore kupis ZL1 ;-)
uz sa nan moc tesim
Avatar - Barrichello
2. 12. 2013 10:00
Re: Camaro = nuda v Brně
Von stačí základní V8, který anbídne hodně muziky. A proti základu evropa nic nemá.
2. 12. 2013 17:07
Re: Camaro = nuda v Brně
Jo, jo. Vlastně to nebude stát 950, ale to základní Camaro je za 950.
Si někdy říkám, jestli si někdy řídil auto. I když, co zde píšeš, tak posledních 50 let jen US produkci. No, pak se nedivim, že nevíš, co se děje kolem. >:D A taky chápu, proč nemá cenu argumentovat velikostí, obratností a nějakým řidičským pocitem.
Avatar - Barrichello
3. 12. 2013 08:40
Re: Camaro = nuda v Brně
Základní Camaro má V6.....píšu základní V8ka....

Velikostí? Ty si fanoušek krabiček od sardinek kde trpíš skrčeninou? Jo tak pardon....

Řidičský pocit je individuální věc....a obratnsot? vítej v roce 2013, ony americký auta umí zatáčet dost dobře, viz časy z okruhů >:D
3. 12. 2013 12:24
Re: Camaro = nuda v Brně
To nic nemění na tom, že jsou to široká a těžká auta. Už 911 je na okreskách někdy až moc velká.
3. 12. 2013 12:52
Re: Camaro = nuda v Brně
...a? aj GT-R je siroke a tazke
3. 12. 2013 14:29
Re: Camaro = nuda v Brně
A je snad GT-R okreskové náčiní?
3. 12. 2013 14:34
Re: Camaro = nuda v Brně
A snad nie je?
3. 12. 2013 15:39
Re: Camaro = nuda v Brně
Vždyť je to přetechnizovaný tank. A je o jediném - o výkonech. Což je ti na okresce v běžném provozu naprosto k ničemu. Spousta lidí ho srovnává s 911, ale to je nebe a dudy. Neříkám, že není zážitek to auto řídit.

Jinak provozní hmotnost ZL1 myslím atakovala 2 tuny. To jsme v teritoriu pětimetrových limuzín. A Z/28 obouvá myslím Trofeo R Pirelli. To není zrovna běžná guma. 305 vpředu, to musí být zábava na mokru.
4. 12. 2013 14:25
Re: Camaro = nuda v Brně
tak aj autobild.de ho srovnava s 911kou ;-)

"Der 911 kommt zwar nur auf 400 PS Leistung, ist mit seinen 1490 Kilogramm Leergewicht jedoch deutlich leichter als der 1730 Kilogramm schwere Camaro Z/28. Das Leistungsgewicht liegt damit fast auf dem gleichen Niveau"

www.autobild.de/…l/chevrolet-cama
4. 12. 2013 14:32
Re: Camaro = nuda v Brně
První odstavec byl o GT-R. Z/28 má být Camaro na okruhy (dle GM nejultimativnější Camaro v historii). A tak je jeho protějškem GT3 (o GT2 radši psát nebudu). Srovnávat výkon/ hmotnost, což je nějaký základní ukazatel dynamiky, a mluvit o tom, že jsou to podobně zaměřená auta, je trochu něco jiného.

Když jsem si přečetl původní tiskovou zprávu, tak jsem se jen utvrdil v názoru, že to není nic pro mne. A jestli ten čas zajeli na Trofeo R, tak nic moc. C2S ho dá na "obyčejných" P Zero. Doufám, že bude lepší než ZL1. To bylo auto pro řidiče asi jako je raketoplán letadlo pro akrobacii. Velmi rychlé, ale žádná zábava.
4. 12. 2013 16:12
Re: Camaro = nuda v Brně
s tym ZL1 suhlasim. ziadna slava, teda okrem sprintov :-)

Inak ten cas toho Camara by som nepovazoval za finalny. vo videu na konci dost prsalo. osobne si myslim, ze to o nejakych 4-5s dole pojde. este ho tam zoberu koli oficialnemu casu.

s tymi gumami mas pravdu. C2S by bola rychlejsia so semislickmi o par sekund.

inak ja porovnavam auta podla ceny a co za to dostanes. GT3 je asi "lepsi" konkurent pre Z/28 ako C2S. lenze stoji 2x tolko. to ze to je lepsie auto je tak akosi samozrejme. tu by sme zasa potom mohli postavit GT3 k niecomu za 300 000 urcenemu na okruhy, kde by asi nemalo 2x sancu.
4. 12. 2013 19:32
Re: Camaro = nuda v Brně
Základem je, co přesně hledáš. Mně obecně americké "sportovní" vozy nesedí, protože jsou postavené na jiné filosofii. Čas na okruhu pro mne není argument. Koukám na schopnosti v reálném světě. Nepotřebuji Z/28, stačí mi, aby základní Camaro fungovalo. Fakt je, že 911 patří k tomu nejlepšímu, co můžeš koupit (zvládne porazit i Ferrari, nebo McLaren co do záživnosti, jen jí chybí výjimečnost). A cena tomu odpovídá. Na trhu jsou zajímavé produkty (i když si nějak vyskakovat nemůžeme), ale bude to chtít nějaký kompromis. Nikde nedostaneš 911 za poloviční cenu. Ale ne všichni hledáme to samé.
5. 12. 2013 08:56
Re: Camaro = nuda v Brně
suhlasim s tebou. u mna je C2S asi najlepsie auto pomer cena a co za to dostanes (samozrejme s manualom). cena je uz ale mimo to, co si momentalne mozem dovolit (slusne vybavena stoji tak 120K).
co mi ale ozaj na 911kach vadi, je ze ich je ako maku. zijem uz skoro 4 roky v DE. je ich tu viac ako oktavii :-/ (a to ozaj neprehanam :-) )
na tej Z/28 by som sa strasne chcel odviezt a porovnat to. novu C2S som uz jazdil a je to krasa. auto sa na okruhu nestrati, ale nie je to to prave okruhove naradie.
Z/28 ma multimatic podvozok z F1, to by mohlo tu vahu zachranit ;-)
3. 12. 2013 08:54
Re: Camaro = nuda v Brně
tak Barrichello ma v jednom pravdu. pomer cena/vykon je to dobry deal.
mne osobne sa tato Z/28 strasne lubi a isto sa na nej buduci rok pojdem previest.
ono je to vzdy o prioritach. cenu zatial nemame ale odhadujem, ze to bude niekde okolo 70K evro. za tie penieze bude velmi velmi tazke kupit nieco podobne rychle a zabavne z europskej produkcie. Cayman S v zaklade stoji 70K, lenze tam ti este minimalne dalsich 20K chyba k tomu aby to bolo slusne auto (navyse to nie je konkurencia pre Z/28) :-)
2. 12. 2013 18:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 12. 2013 18:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 12. 2013 09:39
hezké.
Je to pěkný kus auta. Motor taky fajn ze staré školy. Cena za takový vůz víc než dobrá,ale i přesto kdybych podobné auto hledal,tak nevím, zda-li bych si ho koupil. Interiér až na ty sedačky bude slabší a vydrží to auto 10 let? jak třeba 911 na které ty roky nejdou ani poznat? O tom,jestli bych s tím projel smyčku o 5,10,15s rychleji nebo pomaleji je mi jedno. To na běžných silnicích nemám šanci poznat..
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Barrichello
2. 12. 2013 10:01
Re: hezké.
Co by nevydrželo, na srazech potkáš Camara z 70. let. A jezdí pořád.
2. 12. 2013 10:08
Re: hezké.
no dobře,ale to už jsou vozy po celkové renovaci. Bavím se o normálním používání v létě třeba téměř každodenním. Což s Porsche není žádný problém.
Avatar - Barrichello
2. 12. 2013 13:52
Re: hezké.
Zdaleka ne všechny sou po kompletní renovaci, o 80. letech už vůbec nemluvě...
Avatar - jurajos
2. 12. 2013 10:56
Re: hezké.
A čo by Ti na ňom ako nemalo vydržať?
2. 12. 2013 11:08
Re: hezké.
no to je ta otázka,jestli to auto je kvalitou na úrovni těch značek se kterýma srovnáváte časy na ringu a cenu :-) netvrdím,že to nevydrží,ale je to taková sázka do loterie podle mě. A navíc za x let bude zůstatková hodnota vozu nulová,když už jako nové je dalo by se říct zadarmo oproti konkurenci.
Avatar - jurajos
2. 12. 2013 11:56
Re: hezké.
Akosi stále nechápem čo myslíš tou kvalitou, resp. jej výdržou? Interiéru, podvozkovej skupiny, motora, konštrukcie ako celku?
K zostatkovej hodnote. Skús google a zisti čo stojí dnes pôvodná originálna Z/28 a za koľko zoženieš súdobú 911.
Avatar - Barrichello
2. 12. 2013 13:54
Re: hezké.
nechápu co by nemělo vydržet na americké small blocku, který se v podstatě s pár vylpešeníma vyrábí 60 let nebo jak dlouho....

Nová auta už nejhnijou....a že by ti vydržela komplet elektronika u tvýho Porsche 50 let bez jedinýho problému, o tom se nech zdát >:D >:D