Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Camaro Z/28 využívá aerodynamických triků ze závodních okruhů

39 komentářů

Avatar - M1chal
M1chal
Tak ta kára má pořádnou dávku testosteronu >😒] :yes:
Avatar - CHerokee
CHerokee
Pokud je na Severní symčce v Nürnburhringu rychlejší než Porsche 911, tak to bude velká paráda! Amíci se vylepšujou...
_MT_
Zlepšili, ale pořád je to čas na úrovni Carrery S (991). Ta nemá ani 300 kW.
Avatar - Anonym
Anonym
Ono není podstatné jenom to, kolikmáta EU konkurence KW, ono je podstatná i ta druhá strana - kolik ta EU konkurence stojí >😁
_MT_
To víš, za kvalitu se platí. >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Jestli ono se neplatí za logo na kapotě, víš....

Jestli projedu okruh v čase např 1:27:230 v Camaru za 950 tis nebo zajedu stejný čas v Porsche za 2,2 milionu je trochu rozdíl. Ovšem pouze v tom že jednou tak drahý auto to zvládne za stejný čas 😄)
_MT_
Čas na okruhu není důvod, proč si někdo tohle auto koupí. Levněji pořídíš GT-R a bude rychlejší, naprosto bez pochyb. Cena mi přijde přiměřená tomu, co nabízí. Ano, je na ní slušná marže. Někdo si možná připlácí za znak, já za charakter. Navíc se mi líbí a Porsche i plní mé nároky na zpracování. Člověk žije jen jednou.

Uvidíme, jestli se tahle verze dostane do EU. Rád zkouším nové věci. Budu překvapený, pokud se vyrovná alespoň Boxsteru. To by mohlo, ne, slavný muscle car proti Porsche pro holčičky. >😒]
Avatar - CHerokee
CHerokee
[odkaz]

Nissan stojí 2,5 mega.
_MT_
A C2S necelé 3 miliony (v Německu je o něco levnější).
Avatar - Anonym
Anonym
To má, poctivé americké železo :yes:
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
>😁
mecha2020
toto může říci jen německý chudák neboť takovéto auta neumějí
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
pokud vím němečtí chudáci na tom jsou líp jak čeští chudáci 😉

Camaro je muscle car, a na Evropská auta nemá

a to že Camaro zajede rychle tu podělanou smyčku, tak to nic neznamená
Avatar - Anonym
Anonym
Ukaž mi evropské auto, s V8kou, které umí to co Camaro. A prosil bych za 950 000 Kč, za tu cneu se dá totiž dovézt....

Ale myslím že to máš marné, neb evropa nic takovho nemá, hehehe

Jedinýkonkurent je zase z USA - Mustang. Challlenger je totiž dražší
sebinko
Z/28 nestoji 950 00Kc, cena este nebola zverejnene. jedine co vieme je, ze to bude najdrahsie kamaro vsetkych cias. takze viac ako 56 000$, za ktore kupis ZL1 😉
uz sa nan moc tesim
Avatar - Anonym
Anonym
Von stačí základní V8, který anbídne hodně muziky. A proti základu evropa nic nemá.
figurka
Jo, jo. Vlastně to nebude stát 950, ale to základní Camaro je za 950.
Si někdy říkám, jestli si někdy řídil auto. I když, co zde píšeš, tak posledních 50 let jen US produkci. No, pak se nedivim, že nevíš, co se děje kolem. >😁 A taky chápu, proč nemá cenu argumentovat velikostí, obratností a nějakým řidičským pocitem.
Avatar - Anonym
Anonym
Základní Camaro má V6.....píšu základní V8ka....

Velikostí? Ty si fanoušek krabiček od sardinek kde trpíš skrčeninou? Jo tak pardon....

Řidičský pocit je individuální věc....a obratnsot? vítej v roce 2013, ony americký auta umí zatáčet dost dobře, viz časy z okruhů >😁
_MT_
To nic nemění na tom, že jsou to široká a těžká auta. Už 911 je na okreskách někdy až moc velká.
sebinko
...a? aj GT-R je siroke a tazke
_MT_
A je snad GT-R okreskové náčiní?
sebinko
A snad nie je?
_MT_
Vždyť je to přetechnizovaný tank. A je o jediném - o výkonech. Což je ti na okresce v běžném provozu naprosto k ničemu. Spousta lidí ho srovnává s 911, ale to je nebe a dudy. Neříkám, že není zážitek to auto řídit.

Jinak provozní hmotnost ZL1 myslím atakovala 2 tuny. To jsme v teritoriu pětimetrových limuzín. A Z/28 obouvá myslím Trofeo R Pirelli. To není zrovna běžná guma. 305 vpředu, to musí být zábava na mokru.
sebinko
tak aj autobild.de ho srovnava s 911kou 😉

"Der 911 kommt zwar nur auf 400 PS Leistung, ist mit seinen 1490 Kilogramm Leergewicht jedoch deutlich leichter als der 1730 Kilogramm schwere Camaro Z/28. Das Leistungsgewicht liegt damit fast auf dem gleichen Niveau"

www.autobild.de/…l/chevrolet-cama
_MT_
První odstavec byl o GT-R. Z/28 má být Camaro na okruhy (dle GM nejultimativnější Camaro v historii). A tak je jeho protějškem GT3 (o GT2 radši psát nebudu). Srovnávat výkon/ hmotnost, což je nějaký základní ukazatel dynamiky, a mluvit o tom, že jsou to podobně zaměřená auta, je trochu něco jiného.

Když jsem si přečetl původní tiskovou zprávu, tak jsem se jen utvrdil v názoru, že to není nic pro mne. A jestli ten čas zajeli na Trofeo R, tak nic moc. C2S ho dá na "obyčejných" P Zero. Doufám, že bude lepší než ZL1. To bylo auto pro řidiče asi jako je raketoplán letadlo pro akrobacii. Velmi rychlé, ale žádná zábava.
sebinko
s tym ZL1 suhlasim. ziadna slava, teda okrem sprintov 😄

Inak ten cas toho Camara by som nepovazoval za finalny. vo videu na konci dost prsalo. osobne si myslim, ze to o nejakych 4-5s dole pojde. este ho tam zoberu koli oficialnemu casu.

s tymi gumami mas pravdu. C2S by bola rychlejsia so semislickmi o par sekund.

inak ja porovnavam auta podla ceny a co za to dostanes. GT3 je asi "lepsi" konkurent pre Z/28 ako C2S. lenze stoji 2x tolko. to ze to je lepsie auto je tak akosi samozrejme. tu by sme zasa potom mohli postavit GT3 k niecomu za 300 000 urcenemu na okruhy, kde by asi nemalo 2x sancu.
_MT_
Základem je, co přesně hledáš. Mně obecně americké "sportovní" vozy nesedí, protože jsou postavené na jiné filosofii. Čas na okruhu pro mne není argument. Koukám na schopnosti v reálném světě. Nepotřebuji Z/28, stačí mi, aby základní Camaro fungovalo. Fakt je, že 911 patří k tomu nejlepšímu, co můžeš koupit (zvládne porazit i Ferrari, nebo McLaren co do záživnosti, jen jí chybí výjimečnost). A cena tomu odpovídá. Na trhu jsou zajímavé produkty (i když si nějak vyskakovat nemůžeme), ale bude to chtít nějaký kompromis. Nikde nedostaneš 911 za poloviční cenu. Ale ne všichni hledáme to samé.
sebinko
suhlasim s tebou. u mna je C2S asi najlepsie auto pomer cena a co za to dostanes (samozrejme s manualom). cena je uz ale mimo to, co si momentalne mozem dovolit (slusne vybavena stoji tak 120K).
co mi ale ozaj na 911kach vadi, je ze ich je ako maku. zijem uz skoro 4 roky v DE. je ich tu viac ako oktavii 😡 (a to ozaj neprehanam 😄 )
na tej Z/28 by som sa strasne chcel odviezt a porovnat to. novu C2S som uz jazdil a je to krasa. auto sa na okruhu nestrati, ale nie je to to prave okruhove naradie.
Z/28 ma multimatic podvozok z F1, to by mohlo tu vahu zachranit 😉
sebinko
tak Barrichello ma v jednom pravdu. pomer cena/vykon je to dobry deal.
mne osobne sa tato Z/28 strasne lubi a isto sa na nej buduci rok pojdem previest.
ono je to vzdy o prioritach. cenu zatial nemame ale odhadujem, ze to bude niekde okolo 70K evro. za tie penieze bude velmi velmi tazke kupit nieco podobne rychle a zabavne z europskej produkcie. Cayman S v zaklade stoji 70K, lenze tam ti este minimalne dalsich 20K chyba k tomu aby to bolo slusne auto (navyse to nie je konkurencia pre Z/2😄 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Huben
Je to pěkný kus auta. Motor taky fajn ze staré školy. Cena za takový vůz víc než dobrá,ale i přesto kdybych podobné auto hledal,tak nevím, zda-li bych si ho koupil. Interiér až na ty sedačky bude slabší a vydrží to auto 10 let? jak třeba 911 na které ty roky nejdou ani poznat? O tom,jestli bych s tím projel smyčku o 5,10,15s rychleji nebo pomaleji je mi jedno. To na běžných silnicích nemám šanci poznat..
Avatar - Anonym
Anonym
Co by nevydrželo, na srazech potkáš Camara z 70. let. A jezdí pořád.
Huben
no dobře,ale to už jsou vozy po celkové renovaci. Bavím se o normálním používání v létě třeba téměř každodenním. Což s Porsche není žádný problém.
Avatar - Anonym
Anonym
Zdaleka ne všechny sou po kompletní renovaci, o 80. letech už vůbec nemluvě...
Avatar - jurajos
jurajos
A čo by Ti na ňom ako nemalo vydržať?
Huben
no to je ta otázka,jestli to auto je kvalitou na úrovni těch značek se kterýma srovnáváte časy na ringu a cenu 😄 netvrdím,že to nevydrží,ale je to taková sázka do loterie podle mě. A navíc za x let bude zůstatková hodnota vozu nulová,když už jako nové je dalo by se říct zadarmo oproti konkurenci.
Avatar - jurajos
jurajos
Akosi stále nechápem čo myslíš tou kvalitou, resp. jej výdržou? Interiéru, podvozkovej skupiny, motora, konštrukcie ako celku?
K zostatkovej hodnote. Skús google a zisti čo stojí dnes pôvodná originálna Z/28 a za koľko zoženieš súdobú 911.
Avatar - Anonym
Anonym
nechápu co by nemělo vydržet na americké small blocku, který se v podstatě s pár vylpešeníma vyrábí 60 let nebo jak dlouho....

Nová auta už nejhnijou....a že by ti vydržela komplet elektronika u tvýho Porsche 50 let bez jedinýho problému, o tom se nech zdát >😁 >😁