Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bych...
| 3. 12. 2013 09:24
Za polovicni cenu (anebo alespon za 550 000 Kc) by byla zajimava alternativa hothatchum.
Avatar - nalimer
Bych...
| 3. 12. 2013 09:58
asi tak. cena 31.500€ je už vysoká aj pre fandu
Avatar - Magister
Bych...
| 3. 12. 2013 10:05
To je a parametry toho motoru asi nebudou nic pro náročného Evropana obávám se.. ale jinak jeto plus pro Švédy.
Avatar - Mrakoplas
Bych...
| 3. 12. 2013 10:25
Souhlas. Považuji se za skalního fandu značky, ale těch více než 800 tisíc bych nedal. Vždyť za ty peníze můžu mít mnohem modernější a technicky vyspělejší auta.
Avatar - 3_diamanty
9-3
| 3. 12. 2013 09:36
je stale pohladne a pekne auto, a urcite aj kvalitne, v com je od neho lepsi dnesny passat mondeo C5 laguna a podobne? v nicom , tento saab sa stale moze postavit zoci voci aktualnej konkurencii a ani nezbadame ze ma par rockov naviac, ide o spickovy nadcasovy dizajn a produkt hodny uznania, sedel som v som v nom na autosalone v steelarene v r 2007 ( autosalon na lade [odkaz] ) a uz vtedy som si povedal ze keby toto saab vyrabal vecne tak je v pohode, neskutocne auticko :yes:

je tam na na fotke a aj v kombiku , hadam to najdete ;-)

na fotkach to nie je moc vidiet ale bolo tam aj biele lambo, vtedajsi novy ufo civic a par dalsich kuskov
9-3
| 3. 12. 2013 10:00
Mam rad SAAB a pri vybere noveho auta r. 2009 som vyskusal aj 9-3 2,0T, ale interier bol jednym z dovodov, preco som ho nevzal. Toto bolo zial dost pozadu uz vtedy, nieto este teraz: [odkaz]
Avatar - R32
9-3
| 3. 12. 2013 10:09
To hádam nemyslíš vážne? Technicky zastaralé auto sa skrátka nedá porovnávať s aktuálnou produkciou, desať rokov vývoja (bezpečnosť, technika, asistenčné systémy) je desať rokov náskoku. Ja by som teda do kúpi takého auta (a hlavne za takú cenu) určite nešiel... Si asi mýliš sympatie k značke a dizjanu s reálnym stavom. Navyše hodnotíš aj kvalitu, kde je napísané, že auto vyrábajú z dielov od rovnakých dodávateľov ako predtým? Čo ak kvalitu a materiály prispôsobili potrebám Čínskeho trhu?
Ani majiteľ firmy si nerobí žiadne ilúzie, v podstate všetko smeruje do Číny...
Avatar - 3_diamanty
9-3
| 3. 12. 2013 10:22
v tomto mas pravdu, ale jednoznacne sa mi saab 9-3 stale paci :yes: drzim palce
9-3
| 3. 12. 2013 11:55
Ale díky za tu Čínu. Budou mít kam dodávat, než (jestli) se dostanou na úroveň (cena, zastarání) přijatelnou pro Evropu.
10 tyzdenne?
| 3. 12. 2013 09:57
To bude teda raritka 8-s Zatial sa mi skor zda, ze po dodani zakazky pre cinske mesto to zasa zavru.
Avatar - Magister
10 tyzdenne?
| 3. 12. 2013 10:06
No pokud něco nevymyslí, tak nejspíš jo.
...
| 3. 12. 2013 10:05
Drazi pozustali.
Sesli jsme se tu, abychom vzdali posledni...ehm, no tak jeste teda pul roku pockame. ;-)
Avatar - J@...
Exhumace!
| 3. 12. 2013 11:38
Že se nestydí - tahat nebožtíka z rakve. >:-[]
To už bych pochopil obnovu výroby 95, to by šlo prodávat i mimo čínu.
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
Exhumace!
| 3. 12. 2013 11:48
Na 9-5 nemají práva, ne?
Avatar - J@...
Exhumace!
| 3. 12. 2013 11:56
Nevím, .... asi ne. 9-3 to má už fakt za sebou, ale chudšímu číňanovi to bude asi jedno. :yes:
Exhumace!
| 3. 12. 2013 13:18
Si kup Insignii s benzínovým turbem a máš to, to samé.
Avatar - J@...
Exhumace!
| 3. 12. 2013 14:05
Proč?
Avatar - petrumr
Exhumace!
| 3. 12. 2013 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xjara
Exhumace!
| 3. 12. 2013 21:09
To opravdu nemuze kdyz je 9-3 mnohonasobne lepsi. Nastesti maji tyto dve auta spolecneho mnohem mene nez si GM puvodne pralo. Sice prave tahle "strategie" privedla Saab tak kde je, ale radsi jezdit 9-3kou zanikle automobilky nez preznackovanym oplem.
.
| 3. 12. 2013 18:17
Pripomína mi to snahy vzkriesiť produkciu osobných Tatier, podobne to asi aj dopadne.
Avatar - Stejsn
No, když si vezmu
| 3. 12. 2013 19:17
že já mám teď auto z roku 2001, které tenkrát nové stálo taky asi devět set set tisíc a dneska stojí sotva šedesát, tak když si udělám srovnání, že by moje auto dneska vyjelo fungl nové z fabriky.... ne, dneska by byla jeho cena tak maximálně půl mega a ani to by za něj jako za zastaralý model nikdo nedal. Takže SAAB neSAAB, ta cena je prostě úlet.
Avatar - peter_ko
Krátke správy z budúcnosti
| 3. 12. 2013 19:22
ŠTOKHOLM, BRATISLAVA. Legendárni fanúšikovia legendárnej automobilky SAAB majú dôvod oslavovať. Po dlhých rokoch dnes po štrnásty krát obnovili výrobu legendárneho modelu 9-3 Aero. Obidva vyrobené kusy tejto legendy poputujú do Národného technického múzea v Štokholme. Ďalšie znovuobnovenie výroby je aj napriek veľkej snahe papuánskych investorov v nedohľadne.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku