Novinky
Pripada mi, ze tady v US VW uspeje jenom pokud nabidne Free Edition.
Uz ted ty Jetty a Passaty cpou do lidi za srandovni penize. 0 na ruku, 0 prvni mesic a pak po dobu tri let 0 za pravidelnou udrzbu a platis 149$ za Jettu a 199 za Passata.
Tuareg Free Edition tedy urcite bude pro VW to prave pro uspech v US! :yes:
Uz ted ty Jetty a Passaty cpou do lidi za srandovni penize. 0 na ruku, 0 prvni mesic a pak po dobu tri let 0 za pravidelnou udrzbu a platis 149$ za Jettu a 199 za Passata.
Tuareg Free Edition tedy urcite bude pro VW to prave pro uspech v US! :yes:
První generace nastolila jasný třídní řád - auto pro euro-dravce. Nekompromisní na silnicích, doslova nezlomný v terénu. SUV/off v pravém garážovém slova smyslu. Druhou generací pak vstoupila do segmentu vizuální vyspělost, absolutní designová jistota a optická lehkost. Aktuální Touareg je doslovnou třídní perlou, a to prosím vtaženě též k jakostním třídám jako celku! Potvrzuje se, že kvalitativní status SUPERMAINSTREAM má v sobě skrytou doslova nebetyčnou garážovou a silniční potenci...
Co cenit především? No samozřejmě jízdní schopnosti, tedy skutečnost, že se VW nenechal zlákat obecným pozlátkem přitažlivosti tohoto segmentu, že neslevil z technických a jízdních vlastností a konečně, že dokonale vybalancoval vůz i směrem ke komfortu, a to jak materiálovému, tak samozřejmě jízdnímu.
Potvrzuje se, že Volkswagen nedělá "malých aut", a je-li model GOLF více jak třicet pět let evropským nezlomným evergreenem ve třídě kompakt, pak model Touareg tento status, a to ve třídě velkých SUV jen podtrhuje.
Tak velké a upřímné blahopřání, milý Touaregu :yes😒br />
BRAVWO VOLKSWAGEN :yes: :-!