Novinky
Kellytom
0
Nočné videnie neviete či to bude mať? 😄
CHerokee
0
Myslím, že ano. Psalo se, že bude mít promítání na sklo, takže asi to s tím spojí. Uvidíme...
Freddka
0
Mozna night vision, ale primo na sklo asi jeste ne... ja teda nevim, ale myslim, ze promitani night vision primo na sklo jeste nema nikdo, zatim sem videl jen prototypy (a myslim, ze jeden byl od Mercedesu, prirozene)
Hoši, hoši... já (a nejen já) jsem se těšil na auto s testosteronem. Na auto, které rozvine potenciál aktuální generace... Místo toho přišlo sice vyvážené medvídě, ale spíše pro pohodlnou jízdu "drobného" podnikatele, než pro motory AMG.
Nepochopte mě ale špatně, auto je to skvělé a ten interiér je boží... Jen mi prostě bude chybět ta libová * [odkaz] ;-\
Nepochopte mě ale špatně, auto je to skvělé a ten interiér je boží... Jen mi prostě bude chybět ta libová * [odkaz] ;-\
Uvidime, ja si pockam, az auto uvidim nazivo.
Soucasna S klasse se mi designove taky nepozdavala - az do chvile, kdy jsem si ji dukladne prohlednul nazivo a rychle jsem zkalpnul, je to paradni majestatni design.
Tahle designova linie je podobna, proto si myslim, ze nazivo bude vypadat svezeji, atraktivneji...a s par vyfuky navic a nejakym tim AMG paketem snad zklamani nebudeme 😄
Jinak je to s designem v teto tride pro automobilky osemetne, je to pro ne nejdulezitejsi, proda se jich nejvic a vydelaji nejvic. Takze vetsinou se s designovymi vystrelky museji drzet trochu zpatky, aby se zavdecili co nejvice potencialnim zajemcum. BMW si primo dava prostor pro designove zmeny u "zajimavejsich" modelu tim, ze maji nove tridy 2 a 4 ... 😄
Soucasna S klasse se mi designove taky nepozdavala - az do chvile, kdy jsem si ji dukladne prohlednul nazivo a rychle jsem zkalpnul, je to paradni majestatni design.
Tahle designova linie je podobna, proto si myslim, ze nazivo bude vypadat svezeji, atraktivneji...a s par vyfuky navic a nejakym tim AMG paketem snad zklamani nebudeme 😄
Jinak je to s designem v teto tride pro automobilky osemetne, je to pro ne nejdulezitejsi, proda se jich nejvic a vydelaji nejvic. Takze vetsinou se s designovymi vystrelky museji drzet trochu zpatky, aby se zavdecili co nejvice potencialnim zajemcum. BMW si primo dava prostor pro designove zmeny u "zajimavejsich" modelu tim, ze maji nove tridy 2 a 4 ... 😄
víš, ona už je to taková tradice, historicky (až na aktuální generaci) byl malej mercedes strategicky yždy designovým příbuzným eSka (táhlo se to od w202).
C S
W202 - W240
W203 - W220
......
W205 - W222
Éčko si drželo, drží a bude držet vlastní linii.
C S
W202 - W240
W203 - W220
......
W205 - W222
Éčko si drželo, drží a bude držet vlastní linii.
Otázka je, kdo je cílový zákazník 😉 Právě že onen drobný podnikatel, nebo jako druhé auto do rodiny atd. Na západě jako běžné auto pro mladší.
... Abys dal průchod svému testosteronu, musíš k SLS ! Jak jsem se prvně smál dveřím "racek" tak můžu říct, že jsem si na ně za 10min zvykl. Sedí se úplně na zemi. Interiér ujde, "nekonečná" kapota nemá chybu. A charakteristika 6.3 atmo může koketovat s pojmem ideální motor. Sedí to jak přibité, jízdní vlastnosti dál než ty řidičské (aspoń u mě), takže krááásný zážitek 😄 Byť CLS se mě designově líbí o něco víc (jen kokpit trošku plasťák). Co se týče nové 222 tak v reálu je to hezké. Měl jsem trošku strach z "tabletoidního" ovládání, ale naštěstí není třeba znát všechny ty podmenu a podmenu menu otočného ovladače (není můj kamarád) a hodně fcí jde spustit normálně knoflíkem jako v klasickém Mercedesu.
... Abys dal průchod svému testosteronu, musíš k SLS ! Jak jsem se prvně smál dveřím "racek" tak můžu říct, že jsem si na ně za 10min zvykl. Sedí se úplně na zemi. Interiér ujde, "nekonečná" kapota nemá chybu. A charakteristika 6.3 atmo může koketovat s pojmem ideální motor. Sedí to jak přibité, jízdní vlastnosti dál než ty řidičské (aspoń u mě), takže krááásný zážitek 😄 Byť CLS se mě designově líbí o něco víc (jen kokpit trošku plasťák). Co se týče nové 222 tak v reálu je to hezké. Měl jsem trošku strach z "tabletoidního" ovládání, ale naštěstí není třeba znát všechny ty podmenu a podmenu menu otočného ovladače (není můj kamarád) a hodně fcí jde spustit normálně knoflíkem jako v klasickém Mercedesu.
[odkaz] ale lepšie je na new X5 : [odkaz]
Konkuretni night vison nemaju a to myslím BMW 3GT čo je nový model. Ba dokonca ani X3, Q5 to nemá.
Konkuretni night vison nemaju a to myslím BMW 3GT čo je nový model. Ba dokonca ani X3, Q5 to nemá.
ako GLA a CLA , som sklamany z dizajnu novych mercedesov, nove S nesiaha dizajnom ni uz prave najnovsiemu jaguaru XJ ani po blatniky a toto nove Cecko bude za dva roky zadupane novym jaguarom v strednej triede ktory sa uz vyvija a je na ceste.
skoda, kolega vyssie to napisal spravne, clovek ocakaval auto s testosteronom a nie nejake shemale auto ;-\ , nuz co, ja radsej jaguar, bye bye mercedes
skoda, kolega vyssie to napisal spravne, clovek ocakaval auto s testosteronom a nie nejake shemale auto ;-\ , nuz co, ja radsej jaguar, bye bye mercedes
Neplevel to to tu všechno, se to nedá číst, ty odborníku. Ty tvoje rady a názory už nejsou ani k smíchu. Jdi si študovat raději tabulky prodejů, teoretiku.
8-s
8-s
Jaguar XJ nešahá Mercedesu S ani po kotníky. Jaguar neumí nabídnout vzduchové pérování ani u XJ na obě nápravy. Mercedes ho nabízí v C + E a v S Klasse už je to standard a za příplatek je úplně nový systém, který čte povrch silnice. Tolik k srovnání a to nemluví o další technice, motorech, materiálech atp. Měl jsem možnost den v nové S kládě pojezdit a to je svezení úplně jiné kategorie než jiné vozy.