Ekonomika
Kolouš
8
... z největšího fanatického propagátora Mercedesu se během pár měsíců stal největší fanatický kritik Mercedesu a fanatický propagátor čehokoliv anglického. Nejpozději v březnu 2014 očekávám špínu na Jaguar, Mini, Land Rover a naopak oslavné písně na .... cokoliv jiného, nebritského. Změna je život. Zvláště ten nevyzrálý.
Přejít do diskuze
Image auto je z nových MB jednoznačně CLA. B je nejpraktičtější, A nejsportovnější a GLA je kompromis, který má potenciál na nejlepší prodejnost. Uvidíme. Jeho výšku nemá cenu řešit... pokud chceš jezdit do terénu máš tu GLK, pokud chceš jezdit v nejtěžším terénu máš tu best of a evergreen třídu G. Na lyže s GLA 4Matic v klidu dojedeš 😉
1.ta vybava moze mat akurat tak cennikovu cenu tych 160 000
2.aspon cast z toho by uz za tu startovaciu cenu malo mat to auto v serii...
2.aspon cast z toho by uz za tu startovaciu cenu malo mat to auto v serii...
Tak tohle je pro zájemce hodně dobrá zpráva. Ne úplně typické pro Mercedes... za 1000 výbava za 162 000. Hodně dobrá nabídka.
MB začíná chápat, o kolik se snížila tržní cena jeho výrobků v souvislosti s jeho spoluprací s rendlíkem... :no:
Podle mě na úrovni A. M-B se co se týče kvality řádně zvednul. Když porovnám kolegovo E-kupé před FL se stávajícím, je to už znát (v zásadě to samý, co udělal FL u výchozího C-klasse...tam to byl před FL "nářez")
Je pravda, že je Countryman na svou velikost celkem prostorný. Přesto očekávám, že GLA bude o něco prostornější a nabídne lepší kabinu.
toto auto vnimam ako ciste taku imidzovku, s vyskou 1494mm to nemoze byt ziadne SUV a ani seriozny crossover. Otazkou ostava preco davat 740 tisic za dvojkolku ktora vyzera ako parodia na SUV ked za 600 tisic mozem mat 4kolkovy countryman ktory daleko lepsie vyzera a cenovo je tiez posadeny normalne a nie niekde v risi mercedesackych snov. GLA je v tejto cene nezmysel, ani za 4kolku by som 740tisic za takuto atrapu s hviezdou na maske nedal a nie este dvojkolku.
[odkaz] mini :yes:
[odkaz] mini :yes: