Já cosi potkávám, ale na dálku nikdy nevím, zda je to o3 nebo rapid. Na blízko jsem si zase o3 spletl se superbem. Moc mi to nesedí to sdílení designu. Nicméně jim to funguje - a o to asi jde.
Aj na Sk uz ich denne vidiet, okolie Nitra-Trnava. Ale ked nema ten pasik denneho svietenia, zdialky a v jesennom sere je problem zistit, co je protiiduce auto zac...
Ten Hnůjdaj pořád na třetím místě. Pořád z toho budu mít noční můry a pořád to nechápu. ALe je pravda že kdyby se to tady asi nevyrábělo tak je to o něčem jiným. Zajímavý a dobrý je aspoň ten slušnej růst Peugeotu a Fiesta v Top 5 čemuž se docela divím.
Doufám, že se podíl Hyundai u nás už nebude zvětšovat.
Za prvé nechci potkávat auto se kterým jezdím na každém rohu a za druhé zatím se moc nekradou což by se mohlo změnit vzrůstající poptávkou. >:D
Nešlo by uvádět kromě první pětky i všechny další modely, kterých se za měsíc prodá řekněme přes 100 kousků?
Přinejmenším ve třídách B a C je takových modelů každý měsíc několik. A řekl bych, že by to pro zmapování našeho trhu bylo přínosnější, než například ty dva Jaguary na pátém místě luxusních limuzín...
Hezká tabulka, miliardy nasypané do reklamy, topper bojující jako lev a výsledkem je vykopnutý šéf a masivní propad prodejů. Mluvím o Kija, u této značky veselo asi nebude. Doufejme, že se rozjede nová Optima a prodeje půjdou nahoru. Jednička na trhu je OIII, tady ty prodejní výsledky překvapují opravdu pouze v klubu rákosníček. Vysmívaný Rapid je na tom také velmi dobře a to se ještě nezačal prodávat Spaceback. Třídu "mini" můžete rovnou přejmenovat na CitiGo. :yes: Překvapuje 500L, ale vlastně moc nepřekvapuje vzhledem k uvádění nových modelů Fiat. Zákaznící koupí všechno s nálekou novinka. Smutné.
nic to nemeni na fakte ze z celoeuropskeho pohladu v europe kia stupa ( aj ked minimalne ) co mnohe domace europske znacky povedat nemozu, takze sa kludne vytesuj z neuspechu kie v cechach, kia si tie pocty dobehne inde ;-) a uz teraz je jasne ze z celkoveho celosvetoveho pohladu bude tento rok pre H/K zase uspesny ;-) a nech a kludne z toho aj svacne , aspon bude klud :yes:
Opel se sice v žádný z tabulek výše neumístil, byť by si to přinejmenším mezi MPV a střední třídou vzhledem ke kvalitě jeho nabídky nepochybně zasloužil, ale dneska i tak mohou v Německu slavit. Chevrolet v Evropě končí - [odkaz] . Považuju to za natolik zajímavou zprávu, že mi snad toto OT bude prominuto. Mmch podle mýho osobního názoru je to zpráva stejně tak důležitá jako pozitivní - přeznačený Daewoo mi bylo vždycky naprosto cizí a objektivně nutno dodat, že ani na svoje korejský rivaly se už dávno absolutně nechytalo, o Evropě ani nemluvě.
Záleží na tom, jakej zvolíme úhel pohledu. Svou narážkou na "přeznačené Daewoo" sem měl na mysli to, že tzv. Chevrolety nejsou v Evropě nic jinýho než produkty korejské společnosti GM Korea, která je pohrobkem automobilky Daewoo. Ostatně GM koupil automobilovou větev konglomerátu Daewoo už v roce 2001 a až do přejmenovaní na zmiňovaný GM Korea o 10 let později se jeho korejská součást jmenovala prostě GM Daewoo. I když už po jménu Daewoo dneska nenajdeme nikde v GM ani stopu, nic se nezměnilo na tom, že v případě produkce GM Korea se stále jedná o vozy v drtivé většině vyvíjené, designované a taky vyráběné v Koreji, kde má tahle automobilka 4 z 5 závodů (5. je ve Vietnamu). Samozřejmě vím, že produkty GM Korea se mezitím začaly vyrábět i v jiných závodech GM po celém světě, zejména tedy v rozvojových zemích, zrovna do Evropy ale šly pod jménem Chevrolet snad jenom vozy z Koreje. Tohle jsou pro mě zásadní skutečnosti, na základě kterých nejsou narážky o přeznačeném Daewoo vůbec od věci. Rozhodně má tenhle tradiční korejský název k produkci GM Korea mnohem blíž, než GM zcela násilně a zjevně neúspěšně naroubované jméno tradiční americké automobilky, jejíž nabídka měla a má k nabídce Daewoo opravdu hodně daleko. :-)
Mmch to přeznačování mělo svýho času i velmi hmatatelnou podobu, copak si nevzpomínáš na Daewoo / Chevrolet Matiz, Daewoo Kalos / Chevrolet Aveo atd.?
Vidíš, o tom současném "sovětském" působení značky Daewoo jsem nevěděl, díky. :yes: Respektive vím akorát to, že se někde v tomto prostoru bouchá/bouchalo Lacetti, ale měl jsem za to, že to taky přejmenovali na "Chevy". Jinak uznávám, že použití značky Chevrolet pro koncernové vozy korejské provenience může mít na mimoevropských trzích svoje opodstatnění, v Evropě to ale byl imho od počátku jednoznačně přešlap. Navíc ta auta, co si budeme povídat, za moc nestála, a zvlášť Hyundai a Kia pro ně představovaly drtivou konkurenci. Současně přitom Chevrolet "úspěšně" okopával kotníky Opelu, jednak tím, že tříštil pozornost a prodeje mateřského koncernu podobným způsobem, jako se to dělo před rokem 2009 v USA, a jednak nízkou cenou přímo útočil na prodeje některých technicky identických modelů Opelu jako je Mokka nebo Antara.
Stejně by mě zajímalo,jak by to vypadalo, kdyby se odečetl fleet.Jde to někde vyčíst?
Pak také reexporty, ale to už bych chtěl moc že.... :-) Moc nevěřím, že by se Octavka takhle moc prodávala "občanům".