Ekonomika
Daducha
0
Octavce se dari ale v provozu jich moc nepotkavam
WinDiesel
2
Já cosi potkávám, ale na dálku nikdy nevím, zda je to o3 nebo rapid. Na blízko jsem si zase o3 spletl se superbem. Moc mi to nesedí to sdílení designu. Nicméně jim to funguje - a o to asi jde.
sargis
0
Aj na Sk uz ich denne vidiet, okolie Nitra-Trnava. Ale ked nema ten pasik denneho svietenia, zdialky a v jesennom sere je problem zistit, co je protiiduce auto zac...
webpaja
1
Kde jezdíš? Nevidím nic jinýho 😉
Nerez
0
Já taky. V Olomouci jich jezdí mraky
twistedTSD
3
Tak to se divím. Vídám je již téměř (několikrát) denně. 😄 Ale na trhu není ani rok, tolik jako O2 jich samozřejmě nepotkáš.
Simone
1
Já potkávám docela často ale nikdy nevím jestli je to o3 nebo rapid.
Ronault.
2
Dle potkávání těžko soudit... na dálnicích a po Praze jich jezdí už docela obstojně.
Ten Hnůjdaj pořád na třetím místě. Pořád z toho budu mít noční můry a pořád to nechápu. ALe je pravda že kdyby se to tady asi nevyrábělo tak je to o něčem jiným. Zajímavý a dobrý je aspoň ten slušnej růst Peugeotu a Fiesta v Top 5 čemuž se docela divím.
Výsledek Fiesty je sice pěkný, ale moc jich u nás neuvidíš. Skoro všechno to jsou ree😜orty. 😄
petrumr
to jsem chtěl napsat.
Nešlo by uvádět kromě první pětky i všechny další modely, kterých se za měsíc prodá řekněme přes 100 kousků?
Přinejmenším ve třídách B a C je takových modelů každý měsíc několik. A řekl bych, že by to pro zmapování našeho trhu bylo přínosnější, než například ty dva Jaguary na pátém místě luxusních limuzín...
Přinejmenším ve třídách B a C je takových modelů každý měsíc několik. A řekl bych, že by to pro zmapování našeho trhu bylo přínosnější, než například ty dva Jaguary na pátém místě luxusních limuzín...
o tom sme tu uz pisali viaceri ze 5 modelov v tabulkach je proste malo ale ziadna odozva aspon dovod preco ta nespravia, nic, nezajem skoda ;-\
ak chces vediet viac skus tu: [odkaz]
vlavo v stlpci si naklikaj ktoru triedu chces 😉
dokonca aj tu je nieco: [odkaz]
ak chces vediet viac skus tu: [odkaz]
vlavo v stlpci si naklikaj ktoru triedu chces 😉
dokonca aj tu je nieco: [odkaz]
Hezká tabulka, miliardy nasypané do reklamy, topper bojující jako lev a výsledkem je vykopnutý šéf a masivní propad prodejů. Mluvím o Kija, u této značky veselo asi nebude. Doufejme, že se rozjede nová Optima a prodeje půjdou nahoru. Jednička na trhu je OIII, tady ty prodejní výsledky překvapují opravdu pouze v klubu rákosníček. Vysmívaný Rapid je na tom také velmi dobře a to se ještě nezačal prodávat Spaceback. Třídu "mini" můžete rovnou přejmenovat na CitiGo. :yes: Překvapuje 500L, ale vlastně moc nepřekvapuje vzhledem k uvádění nových modelů Fiat. Zákaznící koupí všechno s nálekou novinka. Smutné.
v cechach dominuje trojica vw skoda a hyundai,
nic to nemeni na fakte ze z celoeuropskeho pohladu v europe kia stupa ( aj ked minimalne ) co mnohe domace europske znacky povedat nemozu, takze sa kludne vytesuj z neuspechu kie v cechach, kia si tie pocty dobehne inde 😉 a uz teraz je jasne ze z celkoveho celosvetoveho pohladu bude tento rok pre H/K zase uspesny 😉 a nech a kludne z toho aj svacne , aspon bude klud :yes:
nic to nemeni na fakte ze z celoeuropskeho pohladu v europe kia stupa ( aj ked minimalne ) co mnohe domace europske znacky povedat nemozu, takze sa kludne vytesuj z neuspechu kie v cechach, kia si tie pocty dobehne inde 😉 a uz teraz je jasne ze z celkoveho celosvetoveho pohladu bude tento rok pre H/K zase uspesny 😉 a nech a kludne z toho aj svacne , aspon bude klud :yes:
Gilgit
Porád más ten nick spatne. Kolikrát ti mám ríkat, ze mezi obe písmena "B" patrí "L", nikoliv "O".
Opel se sice v žádný z tabulek výše neumístil, byť by si to přinejmenším mezi MPV a střední třídou vzhledem ke kvalitě jeho nabídky nepochybně zasloužil, ale dneska i tak mohou v Německu slavit. Chevrolet v Evropě končí - [odkaz] . Považuju to za natolik zajímavou zprávu, že mi snad toto OT bude prominuto. Mmch podle mýho osobního názoru je to zpráva stejně tak důležitá jako pozitivní - přeznačený Daewoo mi bylo vždycky naprosto cizí a objektivně nutno dodat, že ani na svoje korejský rivaly se už dávno absolutně nechytalo, o Evropě ani nemluvě.
:yes: správný krok, někde se dokonce psalo, že Neumann si dal odchod Chevroletu z EU jako podmínku než odešel na pozici CEO do Opelu.
Gilgit
Korejské Chevrolety rozhodne preznacené vozy Daewoo nejsou.
Jinak samozrejme dulezitá zpráva, uvidíme kdy si jí vsimnou "odborní redaktori" AutoBlesku.cz.
Jinak samozrejme dulezitá zpráva, uvidíme kdy si jí vsimnou "odborní redaktori" AutoBlesku.cz.
Záleží na tom, jakej zvolíme úhel pohledu. Svou narážkou na "přeznačené Daewoo" sem měl na mysli to, že tzv. Chevrolety nejsou v Evropě nic jinýho než produkty korejské společnosti GM Korea, která je pohrobkem automobilky Daewoo. Ostatně GM koupil automobilovou větev konglomerátu Daewoo už v roce 2001 a až do přejmenovaní na zmiňovaný GM Korea o 10 let později se jeho korejská součást jmenovala prostě GM Daewoo. I když už po jménu Daewoo dneska nenajdeme nikde v GM ani stopu, nic se nezměnilo na tom, že v případě produkce GM Korea se stále jedná o vozy v drtivé většině vyvíjené, designované a taky vyráběné v Koreji, kde má tahle automobilka 4 z 5 závodů (5. je ve Vietnamu). Samozřejmě vím, že produkty GM Korea se mezitím začaly vyrábět i v jiných závodech GM po celém světě, zejména tedy v rozvojových zemích, zrovna do Evropy ale šly pod jménem Chevrolet snad jenom vozy z Koreje. Tohle jsou pro mě zásadní skutečnosti, na základě kterých nejsou narážky o přeznačeném Daewoo vůbec od věci. Rozhodně má tenhle tradiční korejský název k produkci GM Korea mnohem blíž, než GM zcela násilně a zjevně neúspěšně naroubované jméno tradiční americké automobilky, jejíž nabídka měla a má k nabídce Daewoo opravdu hodně daleko. 😄
Mmch to přeznačování mělo svýho času i velmi hmatatelnou podobu, copak si nevzpomínáš na Daewoo / Chevrolet Matiz, Daewoo Kalos / Chevrolet Aveo atd.?
Mmch to přeznačování mělo svýho času i velmi hmatatelnou podobu, copak si nevzpomínáš na Daewoo / Chevrolet Matiz, Daewoo Kalos / Chevrolet Aveo atd.?
Gilgit
Já samozrejme presne chápu jak to myslís, historii Daewoo dobre znám, sledoval jsem tuto firmu jeste nez se její vozy poprvé objevily na evropském trhu, ale proste to vidím trochu jinak nez ty.
Z mého hlediska ta znacka Chevrolet na mnoha svetových trzích sedí. Krome toho se nesmí zapomínat, ze mensí vozy Chevrolet, to není jen Korea, ale taky treba Brazílie. I kdyz vetsina mensích Chevroletu se vyvíjí v GM Korea, nekteré, které nejsou nabízeny v Evrope (krome Ruska a SNS), byly vyvinuty v Brazílii.
A trochu te poopravím v tom, ze po jménu Daewoo dnes nenajdeme nikde v GM ani stopu. Znacka Daewoo nadále existuje a prodává se v pomerne velkém poctu v Rusku (1-10/2013: 49.014 automobilu) a v mensích poctech také v Kazachstánu a dalsích zemích SNS. Jedná se hlavne o staré modely Daewoo Matiz a Nexia a vuz Gentra (modernizovaný Lacetti) vyrábené v továrne General Motors Uzbekistan. Tyto vozy se v samotném Uzbekistánu prodávají jako Chevrolet, ale v Rusku a dalsích zemích SNS jako Daewoo.
V Uzbekistánu vyrábejí také minidodávku Damas, ale ta se e😜ortuje jen v minimálních poctech, ale pokud ano, tak taky jako Daewoo.
Z mého hlediska ta znacka Chevrolet na mnoha svetových trzích sedí. Krome toho se nesmí zapomínat, ze mensí vozy Chevrolet, to není jen Korea, ale taky treba Brazílie. I kdyz vetsina mensích Chevroletu se vyvíjí v GM Korea, nekteré, které nejsou nabízeny v Evrope (krome Ruska a SNS), byly vyvinuty v Brazílii.
A trochu te poopravím v tom, ze po jménu Daewoo dnes nenajdeme nikde v GM ani stopu. Znacka Daewoo nadále existuje a prodává se v pomerne velkém poctu v Rusku (1-10/2013: 49.014 automobilu) a v mensích poctech také v Kazachstánu a dalsích zemích SNS. Jedná se hlavne o staré modely Daewoo Matiz a Nexia a vuz Gentra (modernizovaný Lacetti) vyrábené v továrne General Motors Uzbekistan. Tyto vozy se v samotném Uzbekistánu prodávají jako Chevrolet, ale v Rusku a dalsích zemích SNS jako Daewoo.
V Uzbekistánu vyrábejí také minidodávku Damas, ale ta se e😜ortuje jen v minimálních poctech, ale pokud ano, tak taky jako Daewoo.
Vidíš, o tom současném "sovětském" působení značky Daewoo jsem nevěděl, díky. :yes: Respektive vím akorát to, že se někde v tomto prostoru bouchá/bouchalo Lacetti, ale měl jsem za to, že to taky přejmenovali na "Chevy". Jinak uznávám, že použití značky Chevrolet pro koncernové vozy korejské provenience může mít na mimoevropských trzích svoje opodstatnění, v Evropě to ale byl imho od počátku jednoznačně přešlap. Navíc ta auta, co si budeme povídat, za moc nestála, a zvlášť Hyundai a Kia pro ně představovaly drtivou konkurenci. Současně přitom Chevrolet "úspěšně" okopával kotníky Opelu, jednak tím, že tříštil pozornost a prodeje mateřského koncernu podobným způsobem, jako se to dělo před rokem 2009 v USA, a jednak nízkou cenou přímo útočil na prodeje některých technicky identických modelů Opelu jako je Mokka nebo Antara.
Gilgit
Más samozrejme z velké cásti pravdu. Mozná to byla chyba Chevrolet v Evrope vubec zavádet. Ovsem, je jasné, ze potom, co Chevrolet ukoncí pusobení v Evrope, sice cást prodeju pujde k Opelu, ale jiná cást k jiným znackám a tím pádem budou pro GM ztracené. Jak velké ty cásti budou se uvidí.
Stejně by mě zajímalo,jak by to vypadalo, kdyby se odečetl fleet.Jde to někde vyčíst?
Pak také ree😜orty, ale to už bych chtěl moc že.... 😄 Moc nevěřím, že by se Octavka takhle moc prodávala "občanům".
Pak také ree😜orty, ale to už bych chtěl moc že.... 😄 Moc nevěřím, že by se Octavka takhle moc prodávala "občanům".