Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Hyundai i10 1.0 D-CVVT: Nechci být prcek!

44 komentářů

Avatar - dal
dal
Celý test se točí okolo toho, že i10 chce být řazena o třídu výše, což je naprostá kravina. Hyundai chtěl udělat miniauto, tak ho udělal, až bude chtít udělat větší auto, tak udělá větší auto. Hyundai není Škodovka aby se snažil dělat auta na pomezí tříd aby mohl chtít peníze za větší auto. I10 je malé auto primárně určeno do města, tak proto je i rozměrově malé.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pravda presne tak :yes😒br />
potom zbytocne hladame nedostatky tam kde nie su ( ked sa hrame ze to auto je akoze o triedu vyssie pricom nie je ) , je to dospele miniauto nic viac nic menej , s razvorom pod 2,4metra a dlzkou 3,6m to male auto nikdy nebude to je jasne aj ked pritiahnut zakaznikov micry swiftu a par dalsich ktori jazdia sami alebo vo dvojici len po meste tak tych pritiahnut moze ale nerobme z i10 male auto. Pochvala ale stejne patri autorovi testu ktory citigo v tomto moc nesetril a vo vzajomnom porovnani mu i10 ustedrila par kopancov ( ta snurka ma dostala >😁 ) , ale je to tak, citigo straca a to len vdaka tomu nestastnemu setreniu na nespravnych miestach ked sa vyrobne naklady znicili o 3 eura ale dojem z auta padol o 30 percent, ale v skode ( alebo teda vw ) na to casom pridu ze par detailov v citigu boli jednoducho nestastne nedoriesene.

Za mna osobne je momentalne i10 asi najlepsie miniauto na trhu, ak by som zvazoval miniauto je to celkom jasna a logicka volba avsak jednozcnacne s motorom 1,2 ktory bude uz dostojny a nestrati a ani pri vacsich superoch a ani mimo mesta :yes:
Avatar - dal
dal
Další co mne fascinuje cituji "S modrým dekorem jsme si nějak úplně nevěděli rady. Je to vkusný nápad? Nebo jaký je to vlastně nápad? "
Tady je vidět začínající nákaza koncernu VW, jakmile je něco zajímavého a vymyká se šedi už si redaktoři SM a pod. s tím neví rady.
Avatar - xjara
xjara
Me zase zarazilo, ze s prichodem citigo ozil segment mini aut a nasledne prisla panda a dalsi. Pokud me pamet neklame, nebyla tu panda uz davno pred citigo?
Avatar - Nerez
Nerez
No jistě že ano. Tenhle test je celý takový chatrný >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ako aj tvoje komentare 😉
Avatar - Nerez
Nerez
No od tebe to sedí >😁 >😁 >😁
Avatar - sargis
sargis
Bola ale nebolo ju proti komu z koncernu postavit tak, aby Panda prehrala...vtedajsie Lup👋Arosa boli proti Pande tragicke... 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
este lepsi je zaver😒br />
"Hyundai i10 je vlastně špičkové miniauto. Vyrůst ze své kategorie se mu však nepovedlo."

to ako keby som napisal: mercedes E je spickovy voz vyssej strednej triedy ale na rollsa jednoducho nedorastol 😉 asi rovnaka kravina 😉

je jasne ze i10 je spicka v triede a redaktorov to tak trosku stve , citit to :yes:
Autoservis
Špička třídy? Další tragedie v podání Rýže. Navíc drahá, za auto této třídy dá 230 000,- jen blázen, jelikož si za to může koupit auto o třídu výš.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Autoservis
Jenom proto že jsem ti pohanil modlu? Ubožák jsi ty když nedokážeš překousnout názor jiných.
Avatar - Nerez
Nerez
A ty jsi s ním už určitě jel co, když víš, že je o nejlepší miniauto na trhu že? Nebo jsi to usoudil podle jednoho testu?
Tipnul bych že nejel, když jsi schopnej tady do nebe vyzdvihovat i30 a přitom jsi jí taky neřídil...
Autoservis
Korejce vyzdvihují hlavně ti co je pouze očumují a čtou o nich...
Klaudius
Presne rovnako ako všetky ostatné značky.
Autoservis
A drahé.
King of rain
Ten test je textově celej divnej.Autor pochvalí a hned neguje, pořád nad něčím polobulí, skuhrá, že to je dobrý, ale že vlastně né zas tak moc.Ach jo.... 😄
Gangrel
Divim se, ze jsi cekal od Mladoboleslavskeho trapnoplatku, ze bude schopen nekdo z jejich pisalkovskeho teamu objektivne posuzovat drzou konkurenci...

V Czechystanu uz davno "pravda a laska" nevitezi :-!
Autoservis
Za Citigo Elegance dáš 228 900,- Je tedy levnější a vybavenější než i10. Tedy všechno to co tady Korejce prodává....

Hyundai u i10 prostě přestřelil cenu je jen otázkou času kdy si to uvědomí.
Klaudius
Ahoj, Bob, ako si prišiel na nick Autoservis?
Autoservis
???
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To víš, kdyby autor napsal pravdu (že se to minimálně vyrovná českým modlám) a ne praVWdu, bylo by zle.
kajmik01
No jo, nějaká "rýže" se přece nemůže rovnat domácí Škodě 😉
Osobně jsem teď procházel aktuální statistiku TÜV, kde se ve žebříčku aut podle závad do tří let objevují i nové modely Hyundai. A je vidět, že ty novější se kvalitou blíží svým českých protějškům.
Škoda Octavia je na 83. příčce společně s konkurenčním Hyundai i30
[odkaz]
Avatar - vabis
vabis
Design z boku pěkný jj, ale pak zas budeme vídat ty inzeráty typu: koupím Hovnaj bořený přes střechu, podvozkově ok. Všichni zjišťují proč a ono ouha,protože zadavateli na jeho doslova uhnila PN >😁
Klaudius
Skôr mám pocit, že tu niekomu nahníva obsah lebečnej dutiny...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
swifter
to jena tak z osvětových důvodů..
jossalito
Ty bys měl především pochopit, že každé auto chce svoje.

Takže nějaké srovnávání pružnosti na ten který stupeň, je z principu liché, protože každé má jinak poskládanou převodovku a tím pádem výkon dostupný v jiných otáčkách.
Makovnik
Fabia 16V vo verzii 74kW toci pri 130kmh cca 4050 otacok. Na 4ke vtedy toci okolo 5100. Prevody teda problem nie su.
Problem je, ze do 3500 je ten motor pomerne zdechly, asi nejaky eko mod.
Na predbiehanie je medzi 60-100kmh dobra 2ka, ktora sa da roztocit az do 105kmh, vtedy to taha ako normalne auto a reve ako formula. 3ka sa chyta tusim do 135kmh.

Tento furik i10 je vsak o nejakych 100kg lahsi, tam by som hladal, preco ma lepsiu pruznost.
jossalito
Takže si napsal opět to samé, co já. Jak říkám, asi jazyková bariéra... :-!
Makovnik
Ked poskladanie prevodovky a hmotnost povazujes za to iste, tak je tam urcite bariera a nie len jazykova >😁
jossalito
Jen blb si může myslet, že konstruktéři naschvál poskládají převodovku tak, aby totálně zabili celý motor, potažmo auto. :-!
Makovnik
Tak si to nemysli >😁
Ale co to ma spolocne s hmotnostou auta?
jossalito
Požádej někoho, kdo umí česky lépe než ty, aby ti vysvětlil a přeložil do slovenštiny to, co je zde napsané. Ty s tím máš očividně problémy. :-!
Makovnik
Pokusy s tebou normalne komunikovat su evidentne zbytocne; stale zapracuje tvoje vetche nedocenene ego a zvrtne sa to na boj jelitovho zakukleneho sveta s okolitym svetom... :-!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jen blb si může myslet, že v dnešní době CO2 šikany bude někdo upřednostňovat v této kategorii řidiče před tabelovanou spotřebou a emisemi CO2.
novice
Za 230k si to klidne muzou nechat, to si radeji koupim kolo nebo neco v nizsi stredni 😄
Adam Novák
A nebo [odkaz] 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kajmik01
Jde o to, že jsou lidé, kteří z nějakého důvodu miniauto chtějí. Pro většinu je lepší si připlatit a koupit si něco většího.
Pokud se ale pohybujeme pouze v kategorii miniaut, tak je cena podobná.
Hyundai i10 family je za 239000Kč (za novinku)
Škoda Citigo active je za 237000Kč s podobnou výbavou, aby to zhruba odpovídalo i10
---
v obou dvou případech jsem přidal klimatizaci, která dělá těch cca 10000Kč nahoru, aby to auto mělo aspoň trochu smysl.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Když už jde o jednoznačně lepší a dospělejší vůz než má Škoda, pak se nasadí agent, který uplete "bič z *" 8-s 8-s

Nelze vozu nic vyčítat? Tak je špatně, že nedokáže konkurovat vozům o třídu výš? Kam jsme se to dostali... "Bravo", profi novináři 8-s :no: :no: :no:
Wartburg 353W
Presne :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pavlik
Pravdu díš 😢