Testy
Ten test je textově celej divnej.Autor pochvalí a hned neguje, pořád nad něčím polobulí, skuhrá, že to je dobrý, ale že vlastně né zas tak moc.Ach jo.... 😄
Divim se, ze jsi cekal od Mladoboleslavskeho trapnoplatku, ze bude schopen nekdo z jejich pisalkovskeho teamu objektivne posuzovat drzou konkurenci...
V Czechystanu uz davno "pravda a laska" nevitezi :-!
V Czechystanu uz davno "pravda a laska" nevitezi :-!
To víš, kdyby autor napsal pravdu (že se to minimálně vyrovná českým modlám) a ne praVWdu, bylo by zle.
No jo, nějaká "rýže" se přece nemůže rovnat domácí Škodě 😉
Osobně jsem teď procházel aktuální statistiku TÜV, kde se ve žebříčku aut podle závad do tří let objevují i nové modely Hyundai. A je vidět, že ty novější se kvalitou blíží svým českých protějškům.
Škoda Octavia je na 83. příčce společně s konkurenčním Hyundai i30
[odkaz]
Osobně jsem teď procházel aktuální statistiku TÜV, kde se ve žebříčku aut podle závad do tří let objevují i nové modely Hyundai. A je vidět, že ty novější se kvalitou blíží svým českých protějškům.
Škoda Octavia je na 83. příčce společně s konkurenčním Hyundai i30
[odkaz]
Design z boku pěkný jj, ale pak zas budeme vídat ty inzeráty typu: koupím Hovnaj bořený přes střechu, podvozkově ok. Všichni zjišťují proč a ono ouha,protože zadavateli na jeho doslova uhnila PN >😁
to jena tak z osvětových důvodů..
Ty bys měl především pochopit, že každé auto chce svoje.
Takže nějaké srovnávání pružnosti na ten který stupeň, je z principu liché, protože každé má jinak poskládanou převodovku a tím pádem výkon dostupný v jiných otáčkách.
Takže nějaké srovnávání pružnosti na ten který stupeň, je z principu liché, protože každé má jinak poskládanou převodovku a tím pádem výkon dostupný v jiných otáčkách.
Fabia 16V vo verzii 74kW toci pri 130kmh cca 4050 otacok. Na 4ke vtedy toci okolo 5100. Prevody teda problem nie su.
Problem je, ze do 3500 je ten motor pomerne zdechly, asi nejaky eko mod.
Na predbiehanie je medzi 60-100kmh dobra 2ka, ktora sa da roztocit az do 105kmh, vtedy to taha ako normalne auto a reve ako formula. 3ka sa chyta tusim do 135kmh.
Tento furik i10 je vsak o nejakych 100kg lahsi, tam by som hladal, preco ma lepsiu pruznost.
Problem je, ze do 3500 je ten motor pomerne zdechly, asi nejaky eko mod.
Na predbiehanie je medzi 60-100kmh dobra 2ka, ktora sa da roztocit az do 105kmh, vtedy to taha ako normalne auto a reve ako formula. 3ka sa chyta tusim do 135kmh.
Tento furik i10 je vsak o nejakych 100kg lahsi, tam by som hladal, preco ma lepsiu pruznost.
Takže si napsal opět to samé, co já. Jak říkám, asi jazyková bariéra... :-!
Ked poskladanie prevodovky a hmotnost povazujes za to iste, tak je tam urcite bariera a nie len jazykova >😁
Jen blb si může myslet, že konstruktéři naschvál poskládají převodovku tak, aby totálně zabili celý motor, potažmo auto. :-!
Tak si to nemysli >😁
Ale co to ma spolocne s hmotnostou auta?
Ale co to ma spolocne s hmotnostou auta?
Požádej někoho, kdo umí česky lépe než ty, aby ti vysvětlil a přeložil do slovenštiny to, co je zde napsané. Ty s tím máš očividně problémy. :-!
Za 230k si to klidne muzou nechat, to si radeji koupim kolo nebo neco v nizsi stredni 😄
Jde o to, že jsou lidé, kteří z nějakého důvodu miniauto chtějí. Pro většinu je lepší si připlatit a koupit si něco většího.
Pokud se ale pohybujeme pouze v kategorii miniaut, tak je cena podobná.
Hyundai i10 family je za 239000Kč (za novinku)
Škoda Citigo active je za 237000Kč s podobnou výbavou, aby to zhruba odpovídalo i10
---
v obou dvou případech jsem přidal klimatizaci, která dělá těch cca 10000Kč nahoru, aby to auto mělo aspoň trochu smysl.
Pokud se ale pohybujeme pouze v kategorii miniaut, tak je cena podobná.
Hyundai i10 family je za 239000Kč (za novinku)
Škoda Citigo active je za 237000Kč s podobnou výbavou, aby to zhruba odpovídalo i10
---
v obou dvou případech jsem přidal klimatizaci, která dělá těch cca 10000Kč nahoru, aby to auto mělo aspoň trochu smysl.
Když už jde o jednoznačně lepší a dospělejší vůz než má Škoda, pak se nasadí agent, který uplete "bič z *" 8-s 8-s
Nelze vozu nic vyčítat? Tak je špatně, že nedokáže konkurovat vozům o třídu výš? Kam jsme se to dostali... "Bravo", profi novináři 8-s :no: :no: :no:
Nelze vozu nic vyčítat? Tak je špatně, že nedokáže konkurovat vozům o třídu výš? Kam jsme se to dostali... "Bravo", profi novináři 8-s :no: :no: :no:
potom zbytocne hladame nedostatky tam kde nie su ( ked sa hrame ze to auto je akoze o triedu vyssie pricom nie je ) , je to dospele miniauto nic viac nic menej , s razvorom pod 2,4metra a dlzkou 3,6m to male auto nikdy nebude to je jasne aj ked pritiahnut zakaznikov micry swiftu a par dalsich ktori jazdia sami alebo vo dvojici len po meste tak tych pritiahnut moze ale nerobme z i10 male auto. Pochvala ale stejne patri autorovi testu ktory citigo v tomto moc nesetril a vo vzajomnom porovnani mu i10 ustedrila par kopancov ( ta snurka ma dostala >😁 ) , ale je to tak, citigo straca a to len vdaka tomu nestastnemu setreniu na nespravnych miestach ked sa vyrobne naklady znicili o 3 eura ale dojem z auta padol o 30 percent, ale v skode ( alebo teda vw ) na to casom pridu ze par detailov v citigu boli jednoducho nestastne nedoriesene.
Za mna osobne je momentalne i10 asi najlepsie miniauto na trhu, ak by som zvazoval miniauto je to celkom jasna a logicka volba avsak jednozcnacne s motorom 1,2 ktory bude uz dostojny a nestrati a ani pri vacsich superoch a ani mimo mesta :yes:
Tady je vidět začínající nákaza koncernu VW, jakmile je něco zajímavého a vymyká se šedi už si redaktoři SM a pod. s tím neví rady.
"Hyundai i10 je vlastně špičkové miniauto. Vyrůst ze své kategorie se mu však nepovedlo."
to ako keby som napisal: mercedes E je spickovy voz vyssej strednej triedy ale na rollsa jednoducho nedorastol 😉 asi rovnaka kravina 😉
je jasne ze i10 je spicka v triede a redaktorov to tak trosku stve , citit to :yes:
Tipnul bych že nejel, když jsi schopnej tady do nebe vyzdvihovat i30 a přitom jsi jí taky neřídil...