Celý test se točí okolo toho, že i10 chce být řazena o třídu výše, což je naprostá kravina. Hyundai chtěl udělat miniauto, tak ho udělal, až bude chtít udělat větší auto, tak udělá větší auto. Hyundai není Škodovka aby se snažil dělat auta na pomezí tříd aby mohl chtít peníze za větší auto. I10 je malé auto primárně určeno do města, tak proto je i rozměrově malé.
Ten test je textově celej divnej.Autor pochvalí a hned neguje, pořád nad něčím polobulí, skuhrá, že to je dobrý, ale že vlastně né zas tak moc.Ach jo.... :-)
Me zase zarazilo, ze s prichodem citigo ozil segment mini aut a nasledne prisla panda a dalsi. Pokud me pamet neklame, nebyla tu panda uz davno pred citigo?
Další co mne fascinuje cituji "S modrým dekorem jsme si nějak úplně nevěděli rady. Je to vkusný nápad? Nebo jaký je to vlastně nápad? "
Tady je vidět začínající nákaza koncernu VW, jakmile je něco zajímavého a vymyká se šedi už si redaktoři SM a pod. s tím neví rady.
Jde o to, že jsou lidé, kteří z nějakého důvodu miniauto chtějí. Pro většinu je lepší si připlatit a koupit si něco většího.
Pokud se ale pohybujeme pouze v kategorii miniaut, tak je cena podobná.
Hyundai i10 family je za 239000Kč (za novinku)
Škoda Citigo active je za 237000Kč s podobnou výbavou, aby to zhruba odpovídalo i10
---
v obou dvou případech jsem přidal klimatizaci, která dělá těch cca 10000Kč nahoru, aby to auto mělo aspoň trochu smysl.
Ty bys měl především pochopit, že každé auto chce svoje.
Takže nějaké srovnávání pružnosti na ten který stupeň, je z principu liché, protože každé má jinak poskládanou převodovku a tím pádem výkon dostupný v jiných otáčkách.
Design z boku pěkný jj, ale pak zas budeme vídat ty inzeráty typu: koupím Hovnaj bořený přes střechu, podvozkově ok. Všichni zjišťují proč a ono ouha,protože zadavateli na jeho doslova uhnila PN >:D
No jo, nějaká "rýže" se přece nemůže rovnat domácí Škodě ;-)
Osobně jsem teď procházel aktuální statistiku TÜV, kde se ve žebříčku aut podle závad do tří let objevují i nové modely Hyundai. A je vidět, že ty novější se kvalitou blíží svým českých protějškům.
Škoda Octavia je na 83. příčce společně s konkurenčním Hyundai i30
[odkaz]
potom zbytocne hladame nedostatky tam kde nie su ( ked sa hrame ze to auto je akoze o triedu vyssie pricom nie je ) , je to dospele miniauto nic viac nic menej , s razvorom pod 2,4metra a dlzkou 3,6m to male auto nikdy nebude to je jasne aj ked pritiahnut zakaznikov micry swiftu a par dalsich ktori jazdia sami alebo vo dvojici len po meste tak tych pritiahnut moze ale nerobme z i10 male auto. Pochvala ale stejne patri autorovi testu ktory citigo v tomto moc nesetril a vo vzajomnom porovnani mu i10 ustedrila par kopancov ( ta snurka ma dostala >:D ) , ale je to tak, citigo straca a to len vdaka tomu nestastnemu setreniu na nespravnych miestach ked sa vyrobne naklady znicili o 3 eura ale dojem z auta padol o 30 percent, ale v skode ( alebo teda vw ) na to casom pridu ze par detailov v citigu boli jednoducho nestastne nedoriesene.
Za mna osobne je momentalne i10 asi najlepsie miniauto na trhu, ak by som zvazoval miniauto je to celkom jasna a logicka volba avsak jednozcnacne s motorom 1,2 ktory bude uz dostojny a nestrati a ani pri vacsich superoch a ani mimo mesta :yes:
A ty jsi s ním už určitě jel co, když víš, že je o nejlepší miniauto na trhu že? Nebo jsi to usoudil podle jednoho testu?
Tipnul bych že nejel, když jsi schopnej tady do nebe vyzdvihovat i30 a přitom jsi jí taky neřídil...
Pokusy s tebou normalne komunikovat su evidentne zbytocne; stale zapracuje tvoje vetche nedocenene ego a zvrtne sa to na boj jelitovho zakukleneho sveta s okolitym svetom... :-!
Fabia 16V vo verzii 74kW toci pri 130kmh cca 4050 otacok. Na 4ke vtedy toci okolo 5100. Prevody teda problem nie su.
Problem je, ze do 3500 je ten motor pomerne zdechly, asi nejaky eko mod.
Na predbiehanie je medzi 60-100kmh dobra 2ka, ktora sa da roztocit az do 105kmh, vtedy to taha ako normalne auto a reve ako formula. 3ka sa chyta tusim do 135kmh.
Tento furik i10 je vsak o nejakych 100kg lahsi, tam by som hladal, preco ma lepsiu pruznost.