Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Kizashi mělo být i kombi, místo toho skončí bez nástupce

Japonská automobilka přiznala, že výsledky sedanu střední třídy jsou pro ni zklamáním.
Zpět na článek
6. 12. 2013 12:36
6. 12. 2013 14:07
6. 12. 2013 14:48
6. 12. 2013 16:10
7. 12. 2013 12:07
6. 12. 2013 12:44
6. 12. 2013 13:25
6. 12. 2013 17:10
6. 12. 2013 13:32
6. 12. 2013 15:17
6. 12. 2013 18:34
6. 12. 2013 13:43
6. 12. 2013 14:13
6. 12. 2013 14:16
6. 12. 2013 14:13
6. 12. 2013 20:25
6. 12. 2013 20:44
6. 12. 2013 22:03
6. 12. 2013 22:40
7. 12. 2013 11:01
Avatar - Aladeen
6. 12. 2013 12:36
Je to proste
Je to proste malé auto ;-\ Na strednu triedu sa rozmermi a pohodlím nechytá
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Hittman
6. 12. 2013 12:38
Re: Je to proste
Škoda, pro Evropu to zabilo absence nafty. Nevíte někdo, jak to vypadá se vztahem Suziky x VW?
Avatar - 3_diamanty
6. 12. 2013 12:51
Re: Je to proste
keby to malo naftu aj nejaky ten kombik tak to mohlo mat 10 nasobne lepsie predaje, predat 1000 kusov rocne v eu je fakt malo 8-s auto ako take nie je zle a dizajn asi nebol hlavna pricina neuspechu.

skoda zabiteho casu s kizashim, miesto neho mohli radsej prist s novou Grand-vitarou alebo Jimnym alebo nejakym dalsim SUV a mali by dnes o uspech postarene :yes: uz mi to pride jak taliani, tiez robia vzdy nieco uplne od veci miesto toho aby nahradzali svoje bestsellery
6. 12. 2013 14:07
Re: Je to proste
Četls vůbec ten článek, Topore? Jasně tam stojí, že vývoj probíhal v době ekonomického boomu a s blížící se premiérou Kizashi dorazila i ekonomická nejistota, management se tak octl před nelehkým rozhodnutím, zda-li výrobu a prodej spustit nebo ne. Rozhodli se do jít do toho. Udělali závažné rozhodnutí, měli koule na to ho udělat, bohužel to nedopadlo slávně. Kéž by byli taky tak chytří jako ty. Máš taky na něco koule, Topore? Udělals už někdy nějaké velké rozhodnutí, velkou věc? Nebo ještě stále bydlíš u maminky a brousíš po košickém sídlišti v taťkové feldě?
Avatar - 3_diamanty
6. 12. 2013 14:32
Re: Je to proste
pozeram ze som sa ta nejako dotkol >:D :yes:

tak som rad ;-)

a tie dristy na moju adresu si nechaj ked ma nepoznas , lebo si absolutne mimo

ak ta moj nazor nejako urazil tak sa ti ospravedlnujem, ale myslim ze si tu svoj nazor vyjadrit mozem a nenapisal som nic zle

ak mas teda s mojou osobou nejake problemy tak radsej sa vynervuj vonku na snehu a nie tu ok?

pekny den ;-) :yes:
6. 12. 2013 14:48
Re: Je to proste
Podle nadpružené reakce bych spíš řekl, že schladit škopek ve sněhu potřebuješ ty. Položil jsem jenom několik jednoduchých otázek, dokonce tak jednoduchých, že to chce pouze ano/ne. Jsou na tebe moc složité? Nebo se jenom bojíš si na ně odpovědět? Jestli je odpověď na tyto 2 otázky dvakrát ne, vrať se k předešlým otázkám, chlapsky si na ně odpověz a nedělej si tady pořád ostudu.
6. 12. 2013 16:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 12. 2013 17:53
Re: Je to proste
Gilgite tohle je tvůj nejlepší příspěvek - tvá autobiografie na třech řádcích
6. 12. 2013 18:32
Re: Je to proste
Mam pocit, ze nekdo tu svou zvladne i mezi radky >:D
7. 12. 2013 13:47
Re: Je to proste
Mna sa to tiez dotklo. Dotklo sa ma ze taky slovensky dement, ktory je ztoporeny z kazdeho korejca tu vypisuje nezmysly. A este je rad, ze sa niekoho dotkol. Chalanko, ty si cista buzna.
Dristy na tvoju adresu? Ze ta nepozna? Ved tu vypisujes pod kazdym clankom svoje nezmysly, nemas ani paru o autach a si cisty dementko, co si nieco precita a uz je to pre neho svate. Si cislicovy a pismenkovy machricek, co vie posudit auta maximalne podla tabulkovych hodnot bez nejakej osobnej skusenosti.
A ci si nenapisal nic zle? Chalan, ty si zatial nenapisal nic normalne, ci dobre, vsetko su tvoje bludy na urovni 16rocneho fracka. Ja osobne a podla mna je nas tu viac, pochybujem, ze si niekedy vobec sedel za volantom. A to ti pisem len na zaklade tvojich hlupych komentov. A nesvedcim o tom len sam, staci sa pozriet na tie minusky na tvojich komentoch, viac ich tu casto nema ani primitiv menom GTI. Lebo GTI to vie aspon zaobalit, ty to pises ako cisty sedlak.
Avatar - gld
6. 12. 2013 16:10
Re: Je to proste
Ale v niečom má toper pravdu- absencia naftového motora v ponuke kizashi zabila. Teda v Európe.

Nehovoriac o tom, že suzuki skrátka nemá dostatočný image, aby dokázalo pretlačiť rozumné predajné čísla auta s tak vysokou cenovkou.
6. 12. 2013 16:59
Re: Je to proste
Ale jakym zpusobem se dostal prave k 10-nasobnym prodejum se od nej zrejme nedozvime >:D , on obcas potrebuje dostat za usi, protoze se fakt casto chova jako nekdo, kdo snedl vsechnu moudrost sveta. A zrejme ma tak trochu problem (nejen) se sebereflexi.
7. 12. 2013 13:48
Re: Je to proste
Aj keby malo vb ponuke 2.0 TDI tak sa nepredava, suzuki nema image vytvoreny na strednu triedu, taky image treba marketingovo podchytit a postupne do neho prist, tak ako to urobila skodovka. Suzuki to prepaslo.
6. 12. 2013 16:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 12. 2013 12:07
Re: Je to proste
Dát do oběhu * nepovažuju za odvahu a to že maj koule. Žádný koule evidentně nemaj, když namísto uznání přešlapu, kvákaj něco o ekonomický krizi. To je normální alibismus. Jiný auta se ve stejný třídě prodávaj bez problémů. Tedy žádná krize. Špatnej marketing, nepovedený auto, žádný koule.
7. 12. 2013 14:21
Re: Je to proste
Topper má výjimečně pravdu. To auto zazdila absence kloudný motorizace eventuálně kombi. Uchlastanej a přitom relativně slabej benzíňák prostě nikdo nechce. Jak myslíš, že by vypadala úroveň prodejů řekněme pětkovýho BMW kdyby v něm byl na výběr jen 2,5 benzín a dělalo se to jen v sedanu? Kizashi je podle mě krásný auto s nadčasovým designem, akorát mu chybí motor ;-\
Avatar - euro89
6. 12. 2013 12:44
škoda
Kizashi je přitom dobré auto, ale dle mého názoru ho zabila nabídka motorů. Ta 2,4 sama o sobě není špatný motor, ale já se s ní pod 10 litrů nedostal (v provedení 4x4), což je pro většinu lidí dneska problém. Možná, že kdyby do ní dali ten přeplňovaný motor, který je dnes v módě, šestiválec na zvýšení image, variantu kombi pro chalupáře a od někoho koupili diesel (nejlépe asi 2,0M-Jet od Fiatu), byly by prodeje úplně jinde. Konec konců, když je je jednou auto vyvinuté, tak udělat z něho kombík a rozšířit paletu motorů tolik stát nemůže.
Rozbalit vlákno
2
6. 12. 2013 13:25
Re: škoda
Veru tak, mal som ho v najuzsom vybere a sklamal ma motor. Niekedy som musel skusat, ci nemam zatiahnutu rucnu. Skoda, strasne sa mi pacilo a nadalej paci a srdce mi zajasa, ked ho vidim. Skvela vybava, dobra cena, krasny nadcasovy dizajn, vyborna bezpecnost. Prekvapil ma vsak 4x4, Suzuki s tym malo velke skusenosti ale v tetoch som to viac krat videl (urcite by som ich nasiel), ze s nim nemohli vyjst ani priemerny kopcek a to bol pre mna sok.
Prajem Suzuki naozaj vela stastia v dalsich modeloch.
6. 12. 2013 17:10
Re: škoda
Dobre auto si predstavujem inak
[odkaz]

A najma ked ho na ceste stretnem, tak by bolo fajn mat pocit, ze som stretol strednu triedu a nie divny Swift.
Avatar - Ham.
6. 12. 2013 12:52
Dolů to jde bez problémů,
nahoru to je vořech. Když chce výrobce malých aut do střední třídy, tak musí nabídnout buď lepší techniku než soupeři nebo daleko nižší cenu, protože ničím jiným nemá jak zaujmout a vyrovnat nedostatek image, který mu jako výrobci malých aut prostě chybí a jistá dávka image je ve střední třídě požadována. Kizashi není špatné auto, ale ani jedno z toho nenabídlo a tudíž má výsledky jaké má. Dnes už i někteří zavedení výrobci mají ve střední třídě problém a často jí tiše opouštějí pod pláštíkem různých náhražek ve stylu MPV/crossover/SUV.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - KANKUNEN
6. 12. 2013 13:16
Re: Pár zásad
Pokud se chce někdo ucházet v Evropě o podíl ve střední tak musí dodržet: sedan + KOMBÍK, nafta 150 koní manuál i automat na úrovni, potěší 4 x 4. Pokud to nemají je škoda tisknout letáky.
Avatar - Ham.
6. 12. 2013 13:32
Re: Pár zásad
To máš pravdu, v EU to tak je. Ale Kizashi vybouchlo i na čistě "benzínových" trzích. Celou informaci o konci modelu vypustil do světa ředitel australského Suzuki Masaaki Kato s tím, že v Austrálii ani v USA se nepovedlo Kizashi uchytit. Kdyby se uchytilo tam, tak by jistě neúspěch v EU přežilo.
6. 12. 2013 15:17
Re: Pár zásad
Je to škoda.
Mně se kombinace zplynovatelné R4 2.4i, sedan a 4x4 moc líbila - jenže to zabilo to CVT... :'-(
Jinak nevidím problém :-)
Avatar - Ada je zase tady
6. 12. 2013 18:18
Re: Pár zásad
Je to tak. Podmínka úspěchu (nezbytná, avšak nikoli dostačující) je relativně prostá:

= zajistit kvalitu, spolehlivost a dobrou servisní síť
= odmítnout extravagantní vzhled jak exteriéru, tak interiéru
= mít v nabídce jak provedení sedan, tak kombi
= mít v nabídce manuál i automat s hydrodynamickým měničem nebo dvouspojku
= mít v nabídce jak benzín, tak i diesel (oboje s turbem) a výkonem okolo 150 až 200HP
= mít v nabídce volitelný pohon 4x4 a packet pro špatné cesty se zvýšenou světlostí
= mít druhovou příslušnost ke značce, která nemá negativní společenské konotace
6. 12. 2013 18:34
Re: Pár zásad
A dlouhe vlny, na ty by nemeli zapomenout >:D
6. 12. 2013 13:18
škoda tak krásneho auta
veľmi krásne auto....a vždy mi srdce poskočí ked ho občas stretnem tohoto bieleho žrebca na ceste ...hned na začiatku ma sklamalo že bol len s benzínovým motorom a ;-\ to si myslím že bolo aj príčinou neúspechu....
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2013 13:43
zklamání
Možná by nebylo od věci,kdyby se Suzuki soustředilo na kvalitu svých prodejců,pak by možná zklamání nebylo tak velké. Byl to jeden z kandidátů na nové auto, bohužel ostravský prodejce měl minulý únor, kdy bylo plno sněhu předváděcí kus na letních gumách a po ujištění, že zimní sežene a hned dá vědět se už neozval. S takovým přístupem si moc nevydělají.
Rozbalit vlákno
2
6. 12. 2013 14:13
Re: zklamání
To není jen u nich, spousta i větších salónů se chová podobně. Dokonce i A6 předloni jsem zkoušel až bylo sucho…trapný.
6. 12. 2013 14:16
Re: zklamání
Takže všichni prodejci stojí za pendrek, když se ti z ostravského zastoupení nikdo neozval? Já bych tedy mohl říct, že jseš úplně vedle, protože jsem byl u dealera v Brně projet Swifta a Kizashi a přístup byl špičkový, tudíž všichni dealeři od Suzuki jsou bezva :-!
6. 12. 2013 14:13
výborný vůz
Zanechal ve mně velice dobrý dojem. Měl jsem možnost svézt se jak s předokolkou a manuálem, tak se čtyřkolkou. Naladění podvozku bylo více než dobré a to jak z pohledu ovladatelnosti, tak komfortu i na 18" kolech. Interiér až na pár plastíků na dveřích působil rovněž dobře, perfektně mi sedla sedadla. Jízdně bych auto hodnotil lépe než svého Accorda (8G, ´08).
Vzhledem k tomu, že jsem měl možnost protáhnout čtyřkolku i sněhem, neřekl bych, že by měla mít problém s trakcí jak někdo zmiňoval. Výjezd zasněženého nebo zčásti zledovatělého kopce je otázka souhry mnoha okolností, od šířky a vzorku pneu, přes hmotnost vozu a "kluzkost" povrchu. Taky jsem se svojí Imprezou vyjel tam, kde se chlápek s X5 ani nehnul, přesto si nemyslím, že by byl problém v pohonu xDrive.
Kizashi je velmi nedoceněný vůz, který shořel na neevropské nabídce pohonů. První byl motor, kdy jediná nabídka atmosférické benzinové 2.4 nemá v evropě ve většině případů šanci, dále CVT, která fungovala sice slušně, ale je to rovněž věc předsudků a zvyku a na střední třídu slabá image Suzuki. Ona i Kia a Hyundai taky netrhá ve střední zrovna tabulky prodejů.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - idam.i
6. 12. 2013 17:43
Re: výborný vůz
Myslíš že Hyundai v strednej triede netrhá predaje ? >:D Bol si dlho odcestovaný ? ;-)

Či sa to niekomu páči,či nie ,čísla hovoria jasne : [odkaz]
Avatar - twistedTSD
6. 12. 2013 20:44
Re: výborný vůz
Nemyslím, že psal o českém trhu.
Avatar - idam.i
6. 12. 2013 21:24
Re: výborný vůz
Myslím,že i40 sa predáva celkom slušne aj inde.Kto by to povedal pred pár rokmi ?
Avatar - 3_diamanty
6. 12. 2013 14:42
prepasnuta sanca
skoda pre suzuki , ale toto bola skutocne velka sanca ale bohuzial nevyslo to,

problem vidim vo viacerych veciach, fakticky to auto ma len jeden benzinovy motor , nema ziadny iny benzin a uz vobec nie diesel tka ziadany v strednej triede v eu, je to skoda, navyse cena auta nie je nijako nizka , chyba aj karoseria kombi, velka skoda ze suzuki miesto kizashiho radsej uz davno nespravila nieco s jimnym alebo grand vitarou, asi by to bol lepsi krok a uspesnejsi ,

odhliadnuc od toho ze suzuki v tejto triede nema ziadny imidz historiu ani meno neslo o zle auto, auto sa mi ako take dokonca paci a par ich vidim na cestach, ale predststavte si kizashiho v kombiku a s nejakym 120kw dieslom, to by bola ina pesnicka ze? no co uz, mozno je to tak lepsie a suzuki sa moze uz naplno venovat malym autam crossom a suv a nebude v buducnosti mrhat cas a peniaze na nieco co robia len tak aby bolo lebo prist do eu bez diesla je skutocne samovrazda

ak som tymto prispevkom niekoho nahodou urazil tak sa hlboko ospraveldnujem, poprosim osobne invektivy a narazky pisat mi do osobnej spravy, a nestrapnovat sa tu verejne, dakujem :yes:
Rozbalit vlákno
2
6. 12. 2013 15:00
Re: prepasnuta sanca
tak s cenou nesouhlasím...vyber jiného, stejně vybaveného konkurenta za takovou cenu...
Avatar - pumpkin
6. 12. 2013 18:31
Re: prepasnuta sanca
Ja by som pri Kizashi v Európe videl dva základné problémy. Model prišiel na trh príliš neskoro a nebol na svoju triedu dostatočne reprezentatívny. Niečo ako problém poslednej Cromy. Tiež pekné auto, ale v strednej triede sa už očakáva niečo väčšie a reprezentatívnejšie.
Je to škoda, lebo Suzuki malo šancu vážne konkurovať Subaru. Určite si viacerí spomenú na už pomaly zabudnuté kombi/sedan s možnosťou AWD Baleno, ktorému sa v Európe v 90. rokoch celkom darilo. Keby si to nepokazili už inak zmeranou Lianou, mohlo byť dnes všetko inak... Ale to už sme pri tom keby bolo keby...
6. 12. 2013 15:17
Není se co divit...
...zastaralý design z dob Felicie, nespolehlivost (autobild 100 000 km), kvalita také není nijak valná, vysoká cena i spotřeba a příšerný motor. Tento vůz mi opravdu, ale opravdu nijak chybět nebude.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CountachSV
6. 12. 2013 16:26
Re: Není se co divit...
ty jsi zase pěkně mimo, jako vždy >:D fakt borec, miluju tvoje reakce :yes: >:-[]
6. 12. 2013 16:31
Re: Není se co divit...
čekal jsem, kdo vytáhne ten přihlouplej test autobildu, kde je fatální problém špatný palivoměr a ještě nějaká hloupost nulté série, kterou automobilka bez problémů vyřešila v záruce i konstrukčně a fatální selhání Audi, praskliny a ztráta výkonu BMW se omlouvá...design je čistě osobní záležitost ale podle mého to je jedno z nejzajímavějších aut
6. 12. 2013 16:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
6. 12. 2013 17:30
Re: Není se co divit...
A jsou i tací, co mu vždy naletí.
Avatar - jozephko
6. 12. 2013 18:17
Kizashi sa mi nepáčilo už od začiatku
- ešte keď bolo len vo fáze štúdie. Zvláštne tvary, absencia kombíku je v tejto triede neospravedlniteľná a paleta motorov bol posledný klinček (hřebík) do rakve.
Zaujímavé, že autá, ktoré sa mi nepáčia, v 90 % prípadoch skončia ako prepadáky. Z minulosti spomeniem napr. Renault Vel Satis, Fiat Multipa a posledná generácia Cromy, Peugeot 407, druhá generácia Fordu Ka a Ford B-Max, 6-miestna Honda FR-V, posledný Nissan Primera a mnoho ďalších.
Automobilky pri návrhu nových áut mohli zájsť na posúdenie najskôr za mnou. Ušetrili by tak obrovské peniaze >:D .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - M1chal
6. 12. 2013 20:25
Motor
Taky si myslím, že hlavní problém je nabídka (vlastně nenabídka) matorů :no:
ale jinak pěkné auto :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
6. 12. 2013 20:55
Smutný osud
Zajímavý model. O x-krát zmiňovaném neúspěchu v Evropě nemá cenu se příliš bavit, sedan s benzínovou atmosférou a prakticky nulovou konfigurovatelností jinak dopadnout nemohl. Jenže pokud si dobře vzpomínám, dokonce ještě ani při představení Kizashi nebylo rozhodnuto o tom, zda jej vůbec budou v Evropě prodávat a místní trh tak zjevně prioritní opravdu nebyl...Mnohem větším průšvihem byl neúspěch v USA (už při stáhnutí se Suzuki z USA jsem se divil, kde že vlastně chtějí Kizashi prodávat), případně Austrálii...Tam možná pro změnu chyběl ten V6 a větší rozměry.
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2013 22:03
nafta
Je to veliká skoda, bohužel evropská a česká mentalita je ta, ze jak to nemá 800l kufr a naftový motor tak si to prostě nekoupi. Já jsem spise na straně benzinu i když vlastním dci, ono každý ma něco. Na druhou stranu, kezdej nemá auto jen na stěhování.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
6. 12. 2013 22:40
Re: nafta
Tak to prostě ve střední třídě je..
Pokud by tam dali TDI a udělali kombík se solidním kufrem.. ;-)
7. 12. 2013 11:01
Re: nafta
to jo, ale proč to tak je. já s timlhle motorem jsem jezdil ve vitare a to je hodně dobrej motor. A TDI bych tam teda necpal ;-\ . Pak vznikají auta jako starší mondeo, který je delší od zadního kola dozadu než dopředu.
7. 12. 2013 00:46
Logický výsledek
A co vlastně čekali? Nabízeli auto ve třídě, kde si nějaké "srandovní" Suzuki, zapsané v úplně jiných třídách, koupí zřejmě málokdo. A k tomu dají velmi pestrou nabídku jednoho motoru, navíc v naftě zblblé Evropě v benzínu?
Rozbalit vlákno
0
7. 12. 2013 12:04
Topore,náš teoretiku s impotencí,nejen vědomostní,
Suzuki je v JAP hodně v kurzu a jsou vidět na každém rohu(jasně že na Toyotu nebo Nissana nemá), nicméně tento "něpodarok" , navzdory absenci nafty(protože ta v JAP nefrčí) není vidět ani tam, stěží jednou za den. Takže auto, které se prostě nepodařilo. Tečka. Jeho nekvalita je další kapitola. :-!
Rozbalit vlákno
0