Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Suzuki Kizashi mělo být i kombi, místo toho skončí bez nástupce

6. 12. 2013
101
50
Zobrazit náhledy (101)
Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi
Japonská automobilka přiznala, že výsledky sedanu střední třídy jsou pro ni zklamáním.

„Kizashi je nešťastné auto,“ nechal se slyšet šéf australské pobočky Suzuki Masaaki Kato. Uvedení do prodeje zpětně hodnotí jako chybu – rok 2009 byl totiž pro automobilku nejméně vhodným okamžikem pro vstup do vyššího segmentu.

„Investovali jsme do vývoje Kizashi mnoho prostředků a po dlouhých debatách jsme se nakonec rozhodli jej uvést na trh,“ vzpomíná na dobu před čtyřmi lety Kato. Jak upozorňuje magazín Drive, vývoj Kizashi probíhal v dobách ekonomického boomu okolo poloviny předchozího desetiletí, na důležitém americkém trhu se ale tento model začal prodávat až po propuknutí ekonomické recese.

V USA Kizashi nahradilo model Suzuki Verona (přeznačená verze Daewoo/Chevroletu Evanda), na ostatních trzích se stalo prvním zástupcem Suzuki ve střední třídě. S úspěchem se ale nesetkalo nikde – v Austrálii se za celou dobu prodalo sotva pět tisíc kusů, v Evropě se letos prodalo jen 396 ks (meziročně -56 %).

Původně vývojové oddělení pokračovalo v práci na dalších verzích – motor 2,4 l měla doplnit přeplňovaná verze, šestiválcový motor a také karoserie kombi. V době spolupráce Suzuki s VW se navíc spekulovalo o aplikaci motorů TDI. Nakonec ale byly všechny plány zamítnuty a Kizashi dokončí svoji kariéru s nabídkou stávajících verzí: 2,4 l/131 kW s manuální převodovkou a pohonem předních kol nebo stejný motor v kombinaci 4x4 a převodovky CVT.

Do rozšiřování nabídky nebo vývoje nové generace Suzuki s nejvyšší pravděpodobností investovat nebude. Vzhledem k malému odbytu je totiž návratnost takové investice velmi diskutabilní.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Je to proste
| 7. 12. 2013
Topper má výjimečně pravdu. To auto zazdila absence kloudný motorizace eventuálně kombi. Uchlastanej a přitom relativně slabej benzíňák prostě nikdo nechce. Jak myslíš, že by vypadala úroveň prodejů řekněme pětkovýho BMW kdyby v něm byl na výběr jen 2,5 benzín a dělalo se to jen v sedanu? Kizashi je podle mě krásný auto s nadčasovým designem, akorát mu chybí motor ;-\
Je to proste
| 7. 12. 2013
Aj keby malo vb ponuke 2.0 TDI tak sa nepredava, suzuki nema image vytvoreny na strednu triedu, taky image treba marketingovo podchytit a postupne do neho prist, tak ako to urobila skodovka. Suzuki to prepaslo.
Je to proste
| 7. 12. 2013
Mna sa to tiez dotklo. Dotklo sa ma ze taky slovensky dement, ktory je ztoporeny z kazdeho korejca tu vypisuje nezmysly. A este je rad, ze sa niekoho dotkol. Chalanko, ty si cista buzna.
Dristy na tvoju adresu? Ze ta nepozna? Ved tu vypisujes pod kazdym clankom svoje nezmysly, nemas ani paru o autach a si cisty dementko, co si nieco precita a uz je to pre neho svate. Si cislicovy a pismenkovy machricek, co vie posudit auta maximalne podla tabulkovych hodnot bez nejakej osobnej skusenosti.
A ci si nenapisal nic zle? Chalan, ty si zatial nenapisal nic normalne, ci dobre, vsetko su tvoje bludy na urovni 16rocneho fracka. Ja osobne a podla mna je nas tu viac, pochybujem, ze si niekedy vobec sedel za volantom. A to ti pisem len na zaklade tvojich hlupych komentov. A nesvedcim o tom len sam, staci sa pozriet na tie minusky na tvojich komentoch, viac ich tu casto nema ani primitiv menom GTI. Lebo GTI to vie aspon zaobalit, ty to pises ako cisty sedlak.
Je to proste
| 7. 12. 2013
Dát do oběhu * nepovažuju za odvahu a to že maj koule. Žádný koule evidentně nemaj, když namísto uznání přešlapu, kvákaj něco o ekonomický krizi. To je normální alibismus. Jiný auta se ve stejný třídě prodávaj bez problémů. Tedy žádná krize. Špatnej marketing, nepovedený auto, žádný koule.
Topore,náš teoretiku s impotencí,nejen vědomostní,
| 7. 12. 2013
Suzuki je v JAP hodně v kurzu a jsou vidět na každém rohu(jasně že na Toyotu nebo Nissana nemá), nicméně tento "něpodarok" , navzdory absenci nafty(protože ta v JAP nefrčí) není vidět ani tam, stěží jednou za den. Takže auto, které se prostě nepodařilo. Tečka. Jeho nekvalita je další kapitola. :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku