To že redaktori píšu stále o tom istom nie je problém Alfy to si myslíte že tie keci o ničom dva krát do mesiaca hádže na web Alfa? Fiat to nemá ľahké tak to proste trvá dlho ale rozhodne nemôže za to ako to vylíčia média...
.... né že by těch slibů a vizí budoucnosti kolem Alfy koncern Fiat nepředstavil za posledích 10 let až moc, nicméně takový "článek" jak nám tady servíruje pan Fokt nemá s Alfou nic společného....
Není tam jediný zdroj informací, jediný odkaz, nic.
A dokud tam ty zdroje nebudou (alespoň si třeba hrajme na "nám blízké zdroje z interního prostředí") tak je to jen slohové cvičení, které pan Fokt vymyslel třeba při konání ranní potřeby....
Realita je momentálně asi taková, že Alfa žádný vlastní (jakože pro Alfu specielně vyvinutý) sedan mít nebude. Bude to vycházet z nového Chrysleru 200 (asi). Čili je potřeba nejdříve stopovat Chrysler 200 MY2015 (čili patrně RWD později AWD, Pentastary 3,2 a 3,7 atp) a pak něco psát o Alfě....
Bez takovéhoto, řekněme, (aspoň trošku) analytického přístupu, je to opravdu jen plácání na úrovni kluků o přestávce na střední škole..... (ale možná pro ně se to píše, co?)
A mimochodem, to Ghibli přebouchané na Alfu, to si troufnu tvrdit, NEBUDE. Velké Alfy jsou už asi 20 let neúspěšné a nevidím důvod to zkoušet znovu, když v téhle třídě zrovna mám (momentálně) mimořádně úspěšné Ghibli.... To jsou fakt jen takové povídačky a dokonalé vaření z vody....
S tím Ghibli je to ale hezká představa a vzhledem k tomu, že se dobře chytlo to úplně nerálně nevidím stejně tak jako bych neviděl nereálně, že by 300ka upgradovala na Ghibli (samo v levnějším kabátě). Vzpoměn si, dyť podle Baricha mělo být Ghibli jen přebvzatá 300ka (to že to tak nakonec není nechal už jen taktně be povšimnutí a svého odborného komentáře)
To, že Julie bude na bází 200 je asi už neoddiskutovatelný fakt, bylo by tedy hezké, kdyby výš to bylo obráceně. Ono porpavdě... VW postupoval stejně a chce - li Fiat dostat Alfu zase výš, tak vypůjčení si střev z prémiové značky koncernu pro nejvyšší model zase až tak nereálně nezní...
Ale uznávám, zatím je to jen přání otcem myšlenky... Ale prostě... vypadá to pěkně...
Asi tak. Je to celý vycucaný z prstu, nejspíš se jedná jen o další nastavování kaše vařený redaktory ACZ z prosincovýho ANE a jeho obsáhlýho materiálu zaměřenýho právě na Alfu. Naposledy si relevantní tištěný i webový magazíny zaspekulovaly o budoucích sporťácích Alfy u příležitosti uveřejnění renderů možný podoby znovuzrozený Alfy 6C. To ale nebylo nic jinýho, než docela zajímavý designový cvičení jednoho studenta turínský techniky, který se skutečnou Alfou a jejími plány do budoucna nemělo zhola nic společnýho (k vidění zde - [odkaz] ).
Je ale docela tragikomický pozorovat, jak i tyhle ničim nepodložený báchorky některým lidem stačí jako záminka pro pohoršování se nad údajnou neschopností Alfy, Fiatu, Italů a já nevim koho ještě. 8-s
Edit: Když už jsem zmínil 6C, nedá mi to, abych nepřihodil aspoň jeden obrázek jedný z variant původního modelu - [odkaz] . Fantazie. :-!
Tento článek je exemplární příklad vaření z vody a hromady výplňovitých keců. Chybí zde totiž jediné uvedení zdroje, ze kterého autor čerpal a taky jsem se nedozvěděli ale vůbec nic nového. Prostě klasická redaktorská "vata" tvořená s nadějí, že čtenáři budou "klikat". Být autorem, upřímně bych se styděl... :'-(:no::no::no:
na druhou stranu ten článek je geniální v tom, že je hotovej za chvilku a dál už bude žít vlastním životem.... Přijde mi že auto.cz už dávno rezignovalo na spokojenost/nespokojenost čtenářů a prostě jim stačí že klikají a nějak reagují....
Samozřejmě správný přístup je na ty cancy nereagovat a nechat to být, jenže když na každý takový článek přiletí 10 prosťáčků, kteří budou spokojeně papouškovat jak je ten Fiat blbý, tak to fandovy nedá, no.... ;-)
Mimochodem, další podobný článek je například toto: [odkaz] ale tam narovinu vůbec nevím co na to říct, protože tam se píšou věci které jsem nikdy ani nějak nezaslechl.... Tak třeba je ten web úplně u nějakého supertajného zdroje novinek....
Co se týče článku na Autoforu, je to opět opsaný z ANE ( [odkaz] ). Pokud nehovoříme o testech a původních reportážích z autosalónů či o sporadických rozhovorech s lidmi z autobranže, je v podstatě veškerý obsah českých internetových titulů zaměřených na automotive tvořen opisováním celkem 2 (slovy dvou) webových stránek - tou první je europe.autonews.com (ANE) a tou druhou autoblog.com. Vřele ovšem doporučuju čerpat primárně z těchto originálních zdrojů, neboť český překlady obvykle obsahují řadu faktografických chyb (nedokážu posoudit, jestli vznikají nedostatečnými znalostmi angličtiny nebo frenetickým tempem tvorby článků) a pokud jsou nějak dotvořený vlastníma myšlenkama překladatele, bývá to jen zcela výjimečně ku prospěchu věci. Abych ale nebyl tak negativistickej, i na ACZ se objevují autentický a kvalitní články, píše je zejména Aleš "Sleeper" Dragoun; nasbíraným fotomateriálem jsou zajímavý třeba i designový duely Jakuba Sochora. A pak jsou tu testy Aleše Jungmanna a osobně můžu i většinu testů Lukáše Vaverky. Pořád může být hůř. :-)
Tak jako Bartošová plní spolehlivě stránky společenského bulváru, tak Alfa plní spolehlivě stránky automobilového bulváru. Jediný rozdíl je v tom, že Iveta stačí jen na lokální český bulvár, Alfa plní stránky autowebů po celé Evropě. :-)